DomůFórumKasinaLucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze

Lucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od dancerreddevile
|
14 873 zobrazení 127 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Romi
před 9 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Dnes jsem znovu kontaktoval Lucky owl, protože se vyskytly stejné technické problémy, takže jsem nemohl provést výběr. Nyní mám snímky obrazovky, pokud se stejná výmluva vrací až do 2. února. Pokaždé používá stejnou výmluvu a říká, že mohu provést výběr, jakmile to bude opraveno. Mám také e-mail, který uvádí to samé.

Požadujete cokoliv, co jsem měl na podporu mého tvrzení. Jak byste chtěli, abych vám to přinesl. Můžu to všechno připojit k tomuto vláknu nebo nejjednodušší způsob by bylo poslat vám to e-mailem. Prosím o informaci, jak mám postupovat. Pokud je to e-mailem, dejte mi adresu.


filefile



Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Outlaw1029
před 9 měsíci

Ahoj, pokud jsou to stále stejné problémy a trvají to podle toho, co jsem viděl, už docela dlouho, bylo by nejlepší, kdybystepodali stížnost zde na tomto odkazu . Náš tým bude k dispozici, aby se pokusil a pomohl vám s celou touto situací, protože vím, že určitě není příjemné čekat déle než měsíc a stále dostávat stejnou odpověď a žádné řešení.

Nejlepší by však bylo, kdybyste psali z jednoho účtu, aby bylo vše jednoduché.

Myslíte, že do toho půjdete?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano a opravím problém dual act. Důvod, proč jsem dnes zveřejnil podrobnosti, byl ten, že mi bylo řečeno, abych to zkusil vyřešit zde. Stačí si přečíst reakce na můj původní příspěvek. Děkuji za postřeh a radu. Samozřejmě budu pokračovat v tom, že mi dluží 625 $ a použiji jakékoli právní prostředky, abych své peníze získal.

Automaticky přeloženo:
Outlaw1029
před 9 měsíci

Nevadí, četl jsem to i zpětně. Takže až podáte stížnost nebo budete mít nějaké nové informace, určitě mi dejte vědět, protože mě docela zajímá, jak se váš případ vyvíjí.

Doufám, že se vše podaří vyřešit bez dalších problémů.

Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
Outlaw1029
před 9 měsíci

Abych byl spravedlivý, vydržely sotva týden.... Žádné z kasin konkurenčních poskytovatelů nevyplácí hráče, nebo to zdržují v naději, že budete hrát dál

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 9 měsíci

Vidím, že s nimi asi nemáte nejlepší zkušenosti. Máte také nějaké peníze, které vám kasino nevyplatilo a tak čekáte na výběr?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Na účtu mám 625. Když se pokusím provést výběr, tjhe

systém to odmítne, takže v mém účtu není nastaven žádný výběr. Vím, že chtějí, abych se naštval a začal to hrát. Vím, že to je to, co chtějí, a já do toho netrpím. Doufal jsem, že to odpovědělo na původní otázku. Posledních pár dní jsem byl svázaný, ale zítra mám v úmyslu podat formální stížnost

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Kromě toho, že bonus uzavřeli, a nechali mi maximální částku, která byla poskytnuta, nejsou s výplatou téměř žádné zkušenosti. Jakákoli záloha by byla vyhozené peníze. Nepotřebuji kasino, kde je nejtěžší vyplácení výher.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už přes týden čekám na výplatu 1500...už mi vyplatili jednou, takže je vše připraveno file ale teď mi bylo řečeno, že na jejich straně je technický problém. Časový rámec pro opravu se neustále posouvá a nikdo mi neodpovídá. Je to něco, co už udělali? Co bych měl dělat? Připojil jsem také chybovou zprávu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Na účtu mám 625. Když se pokusím provést výběr, tjhe

systém to odmítne, takže v mém účtu není nastaven žádný výběr. Vím, že chtějí, abych se naštval a začal to hrát. Vím, že to je to, co chtějí, a já do toho netrpím. Doufal jsem, že to odpovědělo na původní otázku. Posledních pár dní jsem byl svázaný, ale zítra mám v úmyslu podat formální stížnost

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Takže tamní podpora s vaším problémem nepomůže, že? Pravděpodobně nastal čas odeslat svůj problém, co říkáte? Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít něco nového ohledně tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kromě toho, že bonus uzavřeli, a nechali mi maximální částku, která byla poskytnuta, nejsou s výplatou téměř žádné zkušenosti. Jakákoli záloha by byla vyhozené peníze. Nepotřebuji kasino, kde je nejtěžší vyplácení výher.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Takže vám tam naštěstí nezbývá žádný skutečný zůstatek, že? Vždy se snažte vybrat lépe.😉

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už přes týden čekám na výplatu 1500...už mi vyplatili jednou, takže je vše připraveno file ale teď mi bylo řečeno, že na jejich straně je technický problém. Časový rámec pro opravu se neustále posouvá a nikdo mi neodpovídá. Je to něco, co už udělali? Co bych měl dělat? Připojil jsem také chybovou zprávu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Takže váš účet v tomto kasinu je plně ověřen, že? Vysvětlil vám někdo, jaký má technický problém? Snad se jim to podaří brzy napravit. Pokud potřebujete, abychom zasáhli, dejte nám prosím vědět, budeme tu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Ano, vše je připraveno, protože jsem již obdržel výběr 22. února, takže jsem nakonec hrál více a dostal jsem dobrý malý zásah, který nemohu stáhnout. Nedošlo k vysvětlení, o jaký technický problém jde. Napsal jsem mnoho e-mailů bez odpovědi. Agenti živého chatu mi řekli, abych jen počkal, ale žádný rozvrh ani žádné další informace o tom, na čem se "pracuje". Několikrát jsem žádal o rozhovor s manažerem, ale nikdo není k dispozici. co se dá dělat?

Automaticky přeloženo:
Ishme23
před 9 měsíci

Když nemáte žádné aktualizace a kasino se nesnažilo nic víc vysvětlit, není to nic příjemného.

Kasinům však dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže pokud to překročíte a stále se nic nezmění, můžete u nás podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Každopádně, dostali jste předchozí výběr bez problémů nebo se vyskytly nějaké technické problémy?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

děkuji za odpověď. Ano, je velmi frustrující nechat se ve tmě o 1500 dolarech. První výběr byl 35 $ a nebyly absolutně žádné problémy. Šel jsem a vložil jsem další den poté, co jsem obdržel výběr, a vyhrál jsem peníze ten samý den 23. února a od té doby jsem nemohl vybrat.

Automaticky přeloženo:
Ishme23
před 9 měsíci

To je přesná odpověď, kterou dostávám spolu se stejnou vyskakovací chybou. Měl jsem stejnou zkušenost, jako jsem měl před odstoupením, když jsem znovu narazil, začal „technický problém". Dnes večer to zkusím ještě jednou a pokud se to nevyřeší, podám dnes večer formální stížnost. Doporučil bych vám také jednu podat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

děkuji za odpověď. Ano, je velmi frustrující nechat se ve tmě o 1500 dolarech. První výběr byl 35 $ a nebyly absolutně žádné problémy. Šel jsem a vložil jsem další den poté, co jsem obdržel výběr, a vyhrál jsem peníze ten samý den 23. února a od té doby jsem nemohl vybrat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Podle mého názoru toto kasino neumožňuje výběr ze stresu, když je částka velmi nízká. Což je docela užitečné, pokud se neocitnete v této situaci, mám pravdu?

Abychom vyloučili externí technické problémy, používá toto konkrétní kasino nějaký druh ověřovacích nástrojů nebo aplikací třetích stran, jako je například Inclave?

Neříkám, že jsem přímo vázán na výběry, ale víte, že mám raději jistotu i v takových detailech.

Opravdu doufám, že kasino dělá vše, co je v jeho silách, aby to vyřešilo, na druhou stranu už je to docela dlouho a měl jsem dojem, že se věci hodně posouvají kupředu.

Možná znáte nějakou jinou platební možnost, kterou byste mohli použít? Cryptoexchage se zdá být vhodnější jako poslední možnost. 🤷‍♂️ Mělo by to být nejjednodušší, pokud mohu soudit.


Tak či onak jsem více než přesvědčen, že lidé v kasinu z toho musí najít cestu ven, takže doufejme, že jsou blízko řešení!



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To je přesná odpověď, kterou dostávám spolu se stejnou vyskakovací chybou. Měl jsem stejnou zkušenost, jako jsem měl před odstoupením, když jsem znovu narazil, začal „technický problém". Dnes večer to zkusím ještě jednou a pokud se to nevyřeší, podám dnes večer formální stížnost. Doporučil bych vám také jednu podat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud smím, když říkáte formální stížnost, mluvíte o kontaktování jejich licenčního úřadu nebo centra pro řešení problémů Casino Guru , prosím?

Tato společnost prostě nemá žádnou licenci, takže se chci ujistit, že o tom víte.

Omlouvám se, že jsem vstoupil.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

To je to, co jsem dnes dostal za odpověď od jejich živé podpory.... filefilefile

Automaticky přeloženo:
Outlaw1029
před 9 měsíci

Jaké kroky jste podnikli? Toto byly zprávy, které jsem dnes dostal. filefilefile

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky