před 9 měsíci
Co myslíš, že bych měl dělat? Prosím, pomozte mi....právě dnes jsem dostal tuto odpověď.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
2
Co myslíš, že bych měl dělat? Prosím, pomozte mi....právě dnes jsem dostal tuto odpověď.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
Hej, to bych teď čekal...
No, když stáhnu všechny emoce a vezmu to jako skutečný zdroj problému, obávám se, že opravdu nemůžeme dělat nic jiného než čekat. Jen doufám, že systémy kasina nebyly infikovány ničím tak vážným. Přeskočme zatím ty teorie o katastrofách.
Každopádně, pokud výplatní systém nefunguje, co jiného by měli dělat? A co kontroly? Nejsem však obeznámen s procesem. 🤔
Hey, that's now what I would expect...
Well, if I pull back all emotions and take this as a real source of the problem, I fear there is really nothing we can do aside from waiting. I only hope the casino's systems have not been infected by anything so serious. Let's just skip those catastrophe theories for now.
Anyway, if the payout system does not work, what else should they do? What about checks? I'm not familiar with the process, though. 🤔
Jsem ohromen, když vidím, že těmto podvodníkům stále důvěřujete a očekáváte, že splní své platební povinnosti. Po dobu 5 měsíců jsem se honil téměř 1000 dolarů, které mi dluží, ale setkal jsem se s přívalem lží a výmluv. Nyní je jasné, že jejich obchodní model je postaven na podvodu; zakládají kasino, které je navrženo tak, aby vybíralo peníze bez jakéhokoli úmyslu vyplácet významné výhry. Pozor, jejich ochota platit je vyhrazena pouze pro triviální částky.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Jsem ohromen, když vidím, že těmto podvodníkům stále důvěřujete a očekáváte, že splní své platební povinnosti. Po dobu 5 měsíců jsem se honil téměř 1000 dolarů, které mi dluží, ale setkal jsem se s přívalem lží a výmluv. Nyní je jasné, že jejich obchodní model je postaven na podvodu; zakládají kasino, které je navrženo tak, aby vybíralo peníze bez jakéhokoli úmyslu vyplácet významné výhry. Pozor, jejich ochota platit je vyhrazena pouze pro triviální částky.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Zcela rozumíte svému názoru, zvláště pokud vám kasino říká to samé znovu a znovu tak dlouho? Mohu vědět, jaký byl skutečný důvod, kasino nebylo ochotno vám zaplatit? Rozhodli jste se tehdy nepodat stížnost, což bylo samozřejmě vaše rozhodnutí. Já jen, možná bys to měl zkusit. 🤔 Pouze pokud máte pocit, nebo máte nějakou pevnou víru, že vás to nikam nepovede, nemá smysl to dělat.
Doufám, že si hráči z vašeho příspěvku vezmou nějaké poznámky, stejně jako budou opatrní při prohlížení naší recenze kasina Lucky Owl 👈, a pak se rozhodnou, kde hrát nebo raději ne. 🤷♀️
Totally understand your point of view, especially if the casino is telling you the same thing over and over for so long? May I know what was the actual reason, the casino was not willing to pay you? You have chosen not to file a complaint back then, which was your decision, of course. I just thing, maybe you should try anyway. 🤔 Only if you feel, or you have some strong believe, that it will lead you nowhere, there is no point of doing that.
I hope the players will take some notes from your post, as well as be cautious by looking at our review of Lucky Owl Casino 👈, and then decide where to play or better not. 🤷♀️
Pokusil jsem se znovu shromáždit stejné problémy, ale právě teď jsem podal formální stížnost. Chtěl bych poděkovat všem, kteří mi poskytli rady a povzbuzení. Doufám, že každý dostane peníze, které jim náleží
Attempted to again collect same issues but I did file a formal complaint just now. I wish to thank everyone who has offered advise and encouragement. I hope everyone gets the money due them
Jste 100% Řekl jsem to a zeptal jsem se paní na chatu, jak se mohla podívat do zrcadla, když lhala ppl Řekla, že se dopouštějí podvodu a všichni by měli jít do vězení, protože neměli v úmyslu zaplatit
You are 100% I made that known asked the lady at chat how could she look in mirror lying to ppl Said they were committing fraud and should all go to jail because they had no intention of paying
Ano, viděl jsem, že jste nás požádali o reklamaci a myslím, že to je dobrý krok, protože jste se svým odstoupením stále nikam nedospěli. Tak uvidíme, jak to všechno dopadne.
Pokud byste chtěli vědět, co můžete v souvislosti se stížností a jejím postupem očekávat, přečtěte si tuto příručku .
Držím palce ke spravedlivému řešení. 🤞
Yes, I saw that you requested a complaint with us and I think that is a good step as you still haven't gotten anywhere with your withdrawal. So we'll see how it all turns out.
If you would like to know what you can expect regarding the complaint and its process, please read this guide.
I'll keep my fingers crossed for a fair resolution. 🤞
Olive z podpory chatu cítí bolest hráčů, držíte palce... jaký to má smysl? Proč je kasino stále na seznamu? Odstraňte tyto podvodníky nebo je označte velkou červenou značkou. African Grand casino se s nimi snaží spolupracovat, ale po týdnu obe zkontrolovali veškerý Rival software jako největší podvodníky v odvětví online kasin
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Cítí tvou bolest?! OMG to jsou podvodníci...
She feels your pain ?! OMG what a scammers...
Olive z podpory chatu cítí bolest hráčů, držíte palce... jaký to má smysl? Proč je kasino stále na seznamu? Odstraňte tyto podvodníky nebo je označte velkou červenou značkou. African Grand casino se s nimi snaží spolupracovat, ale po týdnu obe zkontrolovali veškerý Rival software jako největší podvodníky v odvětví online kasin
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Jakmile budeme mít k dispozici další varování, určitě je přidáme do naší recenze. Toto kasino má také docela střední bezpečnostní index , takže myslím, že to mluví za vše.
Každopádně není důvod to na naší stránce vynechávat, pro hráče je dobré vidět, že toto kasino asi není to nejlepší, kde se dá hrát.
As soon as we have more warnings to give, we will surely add them to our review. This casino also has a pretty mid safety index, so I think that says it all.
Anyway, there is no reason to leave it off our page, it's good for players to see that this casino is probably not the best to play at.
Takže jak tomu rozumím, "cítí mou bolest", ale nenabízejí, aby to bylo celé. Jak mohou pokračovat v zasílání nabídek s vysokou no play through. Obávám se, že ostatní budou pronásledovat a provedou další vklad a ztratí více peněz. Hráči by měli být varováni. Takže mám pravdu, když předpokládám, že vše, co mohu udělat, je trpělivě čekat, až je moje bolest začne bolet lol. Doufám, že jim hráč poskytne stejné zacházení jako určité pivo, které dostalo v USA, že společnost "cítil bolest" ve výši 27 MILIARD dolarů. Potvrzuji, že se jedná o obecný problém s Rivaly. Blízkému příteli dluží 1600 $ ze dvou jejich dalších kasin. Ta dvě místa nejen že neplatí, ale zavřou její chat a ona ani nemůže chatovat. Nedali žádnou omluvu, jen ji zavřeli a od prosince čekala na platbu. Tato dvě jména budou odhalena během několika příštích dní poté, co jí řeknu, aby podala stížnost. Děkujeme za vaši pomoc v této záležitosti
So as I understand it they "feel my pain" but are not offering to make it whole. How can they continue to send offers with high no play through. I am afraid other will chase and make additional deposit and lose more money. Players should b warned. So am I correct in assuming all I can do is patiently wait until my pain begins to hurt them lol. I hope player give them the same treatment a certain beer received in the US that company "felt the pain" to the tune of 27 BILLION dollars. I will confirm this is a problem across the board with Rivals. A close friend is owed $1600 from two of their other casinos. Those two places not only aren’t paying they shut her chat down and she cant even chat. They gave no excuse just shut her down and she been waiting since Dec for payment. Those two names will be revealed in the next couple of days after I tell her fo file a complaint. Thank you for your assistance in this matter
Asi to bude jak říkáš a budeš muset být trpělivý. Určitě bych se snažil o svém odstoupení informovat a dostávat nějaké aktualizace. Pokud však kasino nekomunikuje a neřekne nic relevantního, budeme muset počkat na další vývoj stížnosti.
Pokud jde o vaše přátele, pokud mají problém, pošlete je k nám a my se pokusíme pomoci, protože čím delší čekání, tím těžší to může být.
Takže zůstanu naladěn.
It will probably be as you say and you will have to be patient. I would definitely try to keep informed about my withdrawal and get some updates. However, if the casino will not communicate and say anything relevant then we will have to wait for the next development of the complaint.
As for your friends, if they have a problem, send them to us and we will try to help, because the longer the wait the harder it can be.
So I will stay tuned.
Lucky owl club casino jsou nejsmutnější z nejsmutnějších. Jsem v asi 70 kasinech a nikdy se mi nic takového nestalo. Našel jsem jejich stránky a chtěl jsem se jen trochu změnit od všech rtg a pragmatických her, protože jsem viděl jiné weby, kde konkurenční video sloty hodně platí. Tak jsem hledal a hledal a našel jsem několik, které byly „okamžité stažení". Šel jsem do chatu a zeptal se jich na jejich výběry a ověření. Bylo mu řečeno, že po dvou dnech je potřeba ověřit a okamžitě vybrat. Chat byl vždy k dispozici během okamžiku a velmi užitečný. Tak jsem něco malého uložil. Litecoin 27 $. Podařilo se mi vyhrát trochu 125. No, teď je to 110, ale stále jsem neměl žádný bonus spojený s mým vkladem, protože jejich bonusy bez pravidel musíte vyhrát šílený 160násobek svého bonusu nebo něco takového. Takže hromada pravidel na žádná pravidla. Ale nepoužil jsem žádné, a když jsem šel na live chat, poslali mi e-mailový odkaz na ověření. O tři dny později zkontroluji stav svého účtu a nic mi nepřijde. Žádná odpověď z živého chatu. To bylo 7. května, když mě začali strašit. Chodím do živého chatu každý den několikrát denně a nedostávám nic. Emaily od nich taky nic nedostanu. Právě mi ukradli peníze a vůbec mi neodpoví. Jsou to podvodníci a ten, kdo je dal na seznam jako dobré kasino, musí být prozkoumán. Nepamatuji si, kde jsem to našel, ale řekli, že je to dobré kasino. Dokonce jsem šel na jejich chat jako host, než se přihlásíte, a zeptal jsem se agenta živého chatu, jak mohu provést vklad. Nízko a hle, odpověděli okamžitě. Požaduji můj e-mail spojený s jejich stránkou. Dal jsem jim to a agent zákaznického servisu okamžitě ukončil chat. Chci varovat všechny, které mohu, protože jen kradou peníze. Kolika lidem to udělají, než ve skutečnosti nedostanou žádné další vklady? Nerozumím tomu a jsem opravdu velmi frustrovaný. Četl jsem teď další recenze, kde udělali totéž ostatním. Prostě na nás vůbec neodpoví. Podal jsem stížnost kasinovému guru a myslím, že jakmile bude odpočítávání hotovo, kontaktují kasino? Doufám, že to pomůže, protože bych rád viděl, proč nereagují. Mám snímky obrazovky, jak reagují na živý chat hosta a poté chat ukončují, jakmile jsem jim poskytl své informace. Snímky obrazovky, na kterých nikdy neodpovídají na běžném živém chatu. Nevím, co mám dělat, ale doufám, že se něco stane, až skončí odpočítávání s mojí stížností.
Lucky owl club casino are the sorriest of the sorriest. I’m on about 70 casinos and I’ve never ever had something like this happen to me. I found their site and just wanted to change up a bit from all the rtg and pragmatic games because I seen other sites where rival video slots were paying a lot. So I searched and searched and found a few that were "instant withdrawal". I went into chat and asked them about their withdrawals and verification. Was told two days tops on verification and instant withdrawals after. Chat was always there in an instant and very helpful. So I deposited something small. Litecoin 27$. I managed to win a little 125. Well it’s 110 now but still I had no bonus attached to my deposit seeing as their no rules bonuses you have to win a crazy 160 times your bonus or something like that. So a bunch of rules on no rules. But I didn’t use any and when I went to live chat they sent me the email link to get verified. Three days later I go onto check my account status and I get nothing. No response from live chat at all. That was on like may 7 when they started ghosting me. I go into live chat every single day multiple times a day and get nothing. Emails I get nothing from them either. They have just stolen my money and will not respond to me at all. They are frauds and whoever put them on a list as a good casino needs to be looked into. I can’t remember where I found it but they said it was a good casino. I even went onto their chat as a guest before you log in and asked the live chat agent how do i deposit. Low and behold they responded instantly. Asking for my email associated with their site. I gave it to them and the customer service agent immediately ended the chat. I want to warn everyone I can because they are just stealing money. How many people will they do that to before they actually get no more deposits? I don’t understand it and am really really frustrated. I’ve read other reviews now where they have done the same thing to others. Just will not respond to us at all. I filed a complaint with casino guru and I guess once the count down is done they contact the casino? Hopefully it will help because I’d like to see why they will not respond. I have screenshots of them responding to the guest live chat then ending chat as soon as I gave them my info. Screen shots of them never responding on regular live chat. I don’t know what to do but hopefully something will happen when the countdown is over with my complaint.
Přesně takhle mi to udělali. Odmítají dokonce uznat mou žádost o chat. Také jsem šel pod účet své přítelkyně a když jsem identifikoval své jméno, nikdy jsem nedostal žádnou odpověď.
Teď pro toho nakopávače zadku mi posílají velmi dobré propagační akce, které samozřejmě ignoruji až do včerejšího večera. Byl jsem online, když mi můj „hostitel" David poslal e-mail s další skvělou promo akcí. S výstřelem do tmy jsem poslal e-mail zpět a řekl, že se mi tam líbí, ale měl jsem malý problém, že jsem nedostal zaplaceno. Řekl jsem zaplať mi a já se vrátím a udělám velký vklad (co to sakra stálo za pokus). No samozřejmě žádná odezva.
Jen abych věděl, že moje přítelkyně se setkala se stejným problémem v This is Vegas a New Vegas. Dluží jí asi 2000 z těchto 2 stránek.
Mezi námi máme asi 2700 $, které nemůžeme vybrat. Jsem jako ty, proč nejsou tyto stránky na všech fórech označeny velkými červenými písmeny. Příliš mnoho ppl zažívá stejné problémy a není to nic jiného než krádež. Hráči musí být informováni, protože hrají dobrou hru, ale žádné placení rozhodně není výjimkou, ale je to způsob, jakým fungují. Takže poradím všem hráčům, kteří jste byli varováni, že jsou podvodníci
This is exactly how they done me. They refuse to even acknowledge my request to chat. I also went under my girlfriends account and one I identified my screen name I never received another response.
Now for the ass kicker they have been sending me very good promotions which I obviously ignore until last night. I was online when my "host" David sent me an email with another great promo. Taking a shot in dark I emailed back and said I love there site but had the small problem of not getting paid. I said pay me and I will be back and make a large deposit (what the hell was worth a shot). Well of course there was no response.
Just so ppl know my girlfriend has encountered the same exact issue at This is Vegas and New Vegas. She is owed about 2000 from those 2 sites.
Between us we have about $2700 that we cant collect. I am like you why is these site not identified in big red letters on all the forums. Too many ppl experience the same problems and it is nothing but theft. Players need to be informed because they talk a good game but no paying is definitely not the exception but is how they operate. So I will advise all players you have been warned they are a scam
Děkuji za sdílení....přečtěte si o mně... Měl jsem stejný problém....a stále mě ignorují
Thank you for sharing....read back on me... I had the same issue....and they still ignore me
Naprosto ubohé místo....na účtu mi právě sedí 1600 kvůli "technickým problémům" ....naprosto nejhorší
Absolutely wretched place....I have 1600 just sitting in my account because of "technical issues" ....Absolutely the worst
Cítím tvou bolest, bratře, jak jsem naznačil mezi mou přítelkyní a mnou, jeho 2700 dolarů, vidím, že ostatní dluží desítky tisíc, nedokážu si ten pocit představit. Připravuji se na podání proti 3 dalším místům. Přečtěte si moji recenzi na Slots of Vegas, protože všechny jsou ve vlastnictví stejné společnosti.
Částka, kterou mi dluží z různých míst, se začíná sčítat a kasino guru mi poskytuje místo, kde se mohu pokusit udělat celek a mám v úmyslu
použij to.
Hodně štěstí při hledání toho svého
Tony
I feel your pain brother,as I indicated between my girlfriend and I its $2700 I see other ppl are owed tens of thousands I can’t began to imagine that feeling. I am getting ready to file against 3 other places. Read my review on Slots of Vegas as they are all owned by the same company.
The ammount owed to me from different places is starting to add up and casino guru provides me a place to try to b made whole and I intend to
use it.
Good luck in you quest to get yours
Tony
Lucky owl club casino jsou nejsmutnější z nejsmutnějších. Jsem v asi 70 kasinech a nikdy se mi nic takového nestalo. Našel jsem jejich stránky a chtěl jsem se jen trochu změnit od všech rtg a pragmatických her, protože jsem viděl jiné weby, kde konkurenční video sloty hodně platí. Tak jsem hledal a hledal a našel jsem několik, které byly „okamžité stažení". Šel jsem do chatu a zeptal se jich na jejich výběry a ověření. Bylo mu řečeno, že po dvou dnech je potřeba ověřit a okamžitě vybrat. Chat byl vždy k dispozici během okamžiku a velmi užitečný. Tak jsem něco malého uložil. Litecoin 27 $. Podařilo se mi vyhrát trochu 125. No, teď je to 110, ale stále jsem neměl žádný bonus spojený s mým vkladem, protože jejich bonusy bez pravidel musíte vyhrát šílený 160násobek svého bonusu nebo něco takového. Takže hromada pravidel na žádná pravidla. Ale nepoužil jsem žádné, a když jsem šel na live chat, poslali mi e-mailový odkaz na ověření. O tři dny později zkontroluji stav svého účtu a nic mi nepřijde. Žádná odpověď z živého chatu. To bylo 7. května, když mě začali strašit. Chodím do živého chatu každý den několikrát denně a nedostávám nic. Emaily od nich taky nic nedostanu. Právě mi ukradli peníze a vůbec mi neodpoví. Jsou to podvodníci a ten, kdo je dal na seznam jako dobré kasino, musí být prozkoumán. Nepamatuji si, kde jsem to našel, ale řekli, že je to dobré kasino. Dokonce jsem šel na jejich chat jako host, než se přihlásíte, a zeptal jsem se agenta živého chatu, jak mohu provést vklad. Nízko a hle, odpověděli okamžitě. Požaduji můj e-mail spojený s jejich stránkou. Dal jsem jim to a agent zákaznického servisu okamžitě ukončil chat. Chci varovat všechny, které mohu, protože jen kradou peníze. Kolika lidem to udělají, než ve skutečnosti nedostanou žádné další vklady? Nerozumím tomu a jsem opravdu velmi frustrovaný. Četl jsem teď další recenze, kde udělali totéž ostatním. Prostě na nás vůbec neodpoví. Podal jsem stížnost kasinovému guru a myslím, že jakmile bude odpočítávání hotovo, kontaktují kasino? Doufám, že to pomůže, protože bych rád viděl, proč nereagují. Mám snímky obrazovky, jak reagují na živý chat hosta a poté chat ukončují, jakmile jsem jim poskytl své informace. Snímky obrazovky, na kterých nikdy neodpovídají na běžném živém chatu. Nevím, co mám dělat, ale doufám, že se něco stane, až skončí odpočítávání s mojí stížností.
Lucky owl club casino are the sorriest of the sorriest. I’m on about 70 casinos and I’ve never ever had something like this happen to me. I found their site and just wanted to change up a bit from all the rtg and pragmatic games because I seen other sites where rival video slots were paying a lot. So I searched and searched and found a few that were "instant withdrawal". I went into chat and asked them about their withdrawals and verification. Was told two days tops on verification and instant withdrawals after. Chat was always there in an instant and very helpful. So I deposited something small. Litecoin 27$. I managed to win a little 125. Well it’s 110 now but still I had no bonus attached to my deposit seeing as their no rules bonuses you have to win a crazy 160 times your bonus or something like that. So a bunch of rules on no rules. But I didn’t use any and when I went to live chat they sent me the email link to get verified. Three days later I go onto check my account status and I get nothing. No response from live chat at all. That was on like may 7 when they started ghosting me. I go into live chat every single day multiple times a day and get nothing. Emails I get nothing from them either. They have just stolen my money and will not respond to me at all. They are frauds and whoever put them on a list as a good casino needs to be looked into. I can’t remember where I found it but they said it was a good casino. I even went onto their chat as a guest before you log in and asked the live chat agent how do i deposit. Low and behold they responded instantly. Asking for my email associated with their site. I gave it to them and the customer service agent immediately ended the chat. I want to warn everyone I can because they are just stealing money. How many people will they do that to before they actually get no more deposits? I don’t understand it and am really really frustrated. I’ve read other reviews now where they have done the same thing to others. Just will not respond to us at all. I filed a complaint with casino guru and I guess once the count down is done they contact the casino? Hopefully it will help because I’d like to see why they will not respond. I have screenshots of them responding to the guest live chat then ending chat as soon as I gave them my info. Screen shots of them never responding on regular live chat. I don’t know what to do but hopefully something will happen when the countdown is over with my complaint.
Je mi opravdu líto tohoto problému, který máte. Naštěstí, jak jste řekl, částka, kterou jste vložili, nebyla tak velká. Říkám to jen proto, že je opravdu malá šance, že náš reklamační tým bude schopen vyřešit váš případ , protože bohužel toto kasino není ochotné vůbec komunikovat. 🤷♀️
Když uvidíte recenzi tohoto kasina, uvidíte také tyto informace:
Tímto způsobem se snažíme všechny předem varovat, aby o této situaci v tomto kasinu věděli.
Možná už máte nějaké zprávy z kasina?
I am really sorry about this issue you are having. Luckily, as you said, the amount you deposited was not that big. I am saying that just because there is a really small chance that our complaint team will be able to solve your case, because unfortunately, this casino is not willing to communicate at all. 🤷♀️
When you see the review of this casino, you will also see this information:
This way, we try to warn everyone beforehand, so they know about this situation at this casino.
Have you had any news from the casino by now, perhaps?
Mám nevyřízených 400 $, poslal jsem všechny své informace, ale nemohl jsem vybrat peníze. Agent mi řekl, abych počkal. Pomozte mi získat mých 400 dolarů. Děkuji.
I got $400 pending, I sent all my information but I could not place the cash out. The agent told me to wait. Help me to get my $400. Thank you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.