FórumKasinaLucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze

Lucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od dancerreddevile
|
13382 zobrazení 127 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
Jaro
před 8 měsíci

Co myslíš, že bych měl dělat? Prosím, pomozte mi....právě dnes jsem dostal tuto odpověď.

filefile

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

To je to, co jsem dnes dostal za odpověď od jejich živé podpory.... filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hej, to bych teď čekal...

No, když stáhnu všechny emoce a vezmu to jako skutečný zdroj problému, obávám se, že opravdu nemůžeme dělat nic jiného než čekat. Jen doufám, že systémy kasina nebyly infikovány ničím tak vážným. Přeskočme zatím ty teorie o katastrofách.

Každopádně, pokud výplatní systém nefunguje, co jiného by měli dělat? A co kontroly? Nejsem však obeznámen s procesem. 🤔


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file


Jsem ohromen, když vidím, že těmto podvodníkům stále důvěřujete a očekáváte, že splní své platební povinnosti. Po dobu 5 měsíců jsem se honil téměř 1000 dolarů, které mi dluží, ale setkal jsem se s přívalem lží a výmluv. Nyní je jasné, že jejich obchodní model je postaven na podvodu; zakládají kasino, které je navrženo tak, aby vybíralo peníze bez jakéhokoli úmyslu vyplácet významné výhry. Pozor, jejich ochota platit je vyhrazena pouze pro triviální částky.

Automaticky přeloženo:
mazziccas
před 8 měsíci

Sakra.....to je fakt hnus

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file


Jsem ohromen, když vidím, že těmto podvodníkům stále důvěřujete a očekáváte, že splní své platební povinnosti. Po dobu 5 měsíců jsem se honil téměř 1000 dolarů, které mi dluží, ale setkal jsem se s přívalem lží a výmluv. Nyní je jasné, že jejich obchodní model je postaven na podvodu; zakládají kasino, které je navrženo tak, aby vybíralo peníze bez jakéhokoli úmyslu vyplácet významné výhry. Pozor, jejich ochota platit je vyhrazena pouze pro triviální částky.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zcela rozumíte svému názoru, zvláště pokud vám kasino říká to samé znovu a znovu tak dlouho? Mohu vědět, jaký byl skutečný důvod, kasino nebylo ochotno vám zaplatit? Rozhodli jste se tehdy nepodat stížnost, což bylo samozřejmě vaše rozhodnutí. Já jen, možná bys to měl zkusit. 🤔 Pouze pokud máte pocit, nebo máte nějakou pevnou víru, že vás to nikam nepovede, nemá smysl to dělat.

Doufám, že si hráči z vašeho příspěvku vezmou nějaké poznámky, stejně jako budou opatrní při prohlížení naší recenze kasina Lucky Owl 👈, a pak se rozhodnou, kde hrát nebo raději ne. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pokusil jsem se znovu shromáždit stejné problémy, ale právě teď jsem podal formální stížnost. Chtěl bych poděkovat všem, kteří mi poskytli rady a povzbuzení. Doufám, že každý dostane peníze, které jim náleží

Automaticky přeloženo:
mazziccas
před 8 měsíci

Jste 100% Řekl jsem to a zeptal jsem se paní na chatu, jak se mohla podívat do zrcadla, když lhala ppl Řekla, že se dopouštějí podvodu a všichni by měli jít do vězení, protože neměli v úmyslu zaplatit

Automaticky přeloženo:
Outlaw1029
před 8 měsíci

Ano, viděl jsem, že jste nás požádali o reklamaci a myslím, že to je dobrý krok, protože jste se svým odstoupením stále nikam nedospěli. Tak uvidíme, jak to všechno dopadne.

Pokud byste chtěli vědět, co můžete v souvislosti se stížností a jejím postupem očekávat, přečtěte si tuto příručku .

Držím palce ke spravedlivému řešení. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Olive z podpory chatu cítí bolest hráčů, držíte palce... jaký to má smysl? Proč je kasino stále na seznamu? Odstraňte tyto podvodníky nebo je označte velkou červenou značkou. African Grand casino se s nimi snaží spolupracovat, ale po týdnu obe zkontrolovali veškerý Rival software jako největší podvodníky v odvětví online kasin

Automaticky přeloženo:
Ishme23
před 8 měsíci

Cítí tvou bolest?! OMG to jsou podvodníci...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Olive z podpory chatu cítí bolest hráčů, držíte palce... jaký to má smysl? Proč je kasino stále na seznamu? Odstraňte tyto podvodníky nebo je označte velkou červenou značkou. African Grand casino se s nimi snaží spolupracovat, ale po týdnu obe zkontrolovali veškerý Rival software jako největší podvodníky v odvětví online kasin

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jakmile budeme mít k dispozici další varování, určitě je přidáme do naší recenze. Toto kasino má také docela střední bezpečnostní index , takže myslím, že to mluví za vše.

Každopádně není důvod to na naší stránce vynechávat, pro hráče je dobré vidět, že toto kasino asi není to nejlepší, kde se dá hrát.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Takže jak tomu rozumím, "cítí mou bolest", ale nenabízejí, aby to bylo celé. Jak mohou pokračovat v zasílání nabídek s vysokou no play through. Obávám se, že ostatní budou pronásledovat a provedou další vklad a ztratí více peněz. Hráči by měli být varováni. Takže mám pravdu, když předpokládám, že vše, co mohu udělat, je trpělivě čekat, až je moje bolest začne bolet lol. Doufám, že jim hráč poskytne stejné zacházení jako určité pivo, které dostalo v USA, že společnost "cítil bolest" ve výši 27 MILIARD dolarů. Potvrzuji, že se jedná o obecný problém s Rivaly. Blízkému příteli dluží 1600 $ ze dvou jejich dalších kasin. Ta dvě místa nejen že neplatí, ale zavřou její chat a ona ani nemůže chatovat. Nedali žádnou omluvu, jen ji zavřeli a od prosince čekala na platbu. Tato dvě jména budou odhalena během několika příštích dní poté, co jí řeknu, aby podala stížnost. Děkujeme za vaši pomoc v této záležitosti

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Outlaw1029
před 8 měsíci

Asi to bude jak říkáš a budeš muset být trpělivý. Určitě bych se snažil o svém odstoupení informovat a dostávat nějaké aktualizace. Pokud však kasino nekomunikuje a neřekne nic relevantního, budeme muset počkat na další vývoj stížnosti.

Pokud jde o vaše přátele, pokud mají problém, pošlete je k nám a my se pokusíme pomoci, protože čím delší čekání, tím těžší to může být.

Takže zůstanu naladěn.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Lucky owl club casino jsou nejsmutnější z nejsmutnějších. Jsem v asi 70 kasinech a nikdy se mi nic takového nestalo. Našel jsem jejich stránky a chtěl jsem se jen trochu změnit od všech rtg a pragmatických her, protože jsem viděl jiné weby, kde konkurenční video sloty hodně platí. Tak jsem hledal a hledal a našel jsem několik, které byly „okamžité stažení". Šel jsem do chatu a zeptal se jich na jejich výběry a ověření. Bylo mu řečeno, že po dvou dnech je potřeba ověřit a okamžitě vybrat. Chat byl vždy k dispozici během okamžiku a velmi užitečný. Tak jsem něco malého uložil. Litecoin 27 $. Podařilo se mi vyhrát trochu 125. No, teď je to 110, ale stále jsem neměl žádný bonus spojený s mým vkladem, protože jejich bonusy bez pravidel musíte vyhrát šílený 160násobek svého bonusu nebo něco takového. Takže hromada pravidel na žádná pravidla. Ale nepoužil jsem žádné, a když jsem šel na live chat, poslali mi e-mailový odkaz na ověření. O tři dny později zkontroluji stav svého účtu a nic mi nepřijde. Žádná odpověď z živého chatu. To bylo 7. května, když mě začali strašit. Chodím do živého chatu každý den několikrát denně a nedostávám nic. Emaily od nich taky nic nedostanu. Právě mi ukradli peníze a vůbec mi neodpoví. Jsou to podvodníci a ten, kdo je dal na seznam jako dobré kasino, musí být prozkoumán. Nepamatuji si, kde jsem to našel, ale řekli, že je to dobré kasino. Dokonce jsem šel na jejich chat jako host, než se přihlásíte, a zeptal jsem se agenta živého chatu, jak mohu provést vklad. Nízko a hle, odpověděli okamžitě. Požaduji můj e-mail spojený s jejich stránkou. Dal jsem jim to a agent zákaznického servisu okamžitě ukončil chat. Chci varovat všechny, které mohu, protože jen kradou peníze. Kolika lidem to udělají, než ve skutečnosti nedostanou žádné další vklady? Nerozumím tomu a jsem opravdu velmi frustrovaný. Četl jsem teď další recenze, kde udělali totéž ostatním. Prostě na nás vůbec neodpoví. Podal jsem stížnost kasinovému guru a myslím, že jakmile bude odpočítávání hotovo, kontaktují kasino? Doufám, že to pomůže, protože bych rád viděl, proč nereagují. Mám snímky obrazovky, jak reagují na živý chat hosta a poté chat ukončují, jakmile jsem jim poskytl své informace. Snímky obrazovky, na kterých nikdy neodpovídají na běžném živém chatu. Nevím, co mám dělat, ale doufám, že se něco stane, až skončí odpočítávání s mojí stížností.

Automaticky přeloženo:
Bripre84
před 5 měsíci

Přesně takhle mi to udělali. Odmítají dokonce uznat mou žádost o chat. Také jsem šel pod účet své přítelkyně a když jsem identifikoval své jméno, nikdy jsem nedostal žádnou odpověď.

Teď pro toho nakopávače zadku mi posílají velmi dobré propagační akce, které samozřejmě ignoruji až do včerejšího večera. Byl jsem online, když mi můj „hostitel" David poslal e-mail s další skvělou promo akcí. S výstřelem do tmy jsem poslal e-mail zpět a řekl, že se mi tam líbí, ale měl jsem malý problém, že jsem nedostal zaplaceno. Řekl jsem zaplať mi a já se vrátím a udělám velký vklad (co to sakra stálo za pokus). No samozřejmě žádná odezva.

Jen abych věděl, že moje přítelkyně se setkala se stejným problémem v This is Vegas a New Vegas. Dluží jí asi 2000 z těchto 2 stránek.

Mezi námi máme asi 2700 $, které nemůžeme vybrat. Jsem jako ty, proč nejsou tyto stránky na všech fórech označeny velkými červenými písmeny. Příliš mnoho ppl zažívá stejné problémy a není to nic jiného než krádež. Hráči musí být informováni, protože hrají dobrou hru, ale žádné placení rozhodně není výjimkou, ale je to způsob, jakým fungují. Takže poradím všem hráčům, kteří jste byli varováni, že jsou podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za sdílení....přečtěte si o mně... Měl jsem stejný problém....a stále mě ignorují

Automaticky přeloženo:
Bripre84
před 5 měsíci

Naprosto ubohé místo....na účtu mi právě sedí 1600 kvůli "technickým problémům" ....naprosto nejhorší

Automaticky přeloženo:
Ishme23
před 5 měsíci

Cítím tvou bolest, bratře, jak jsem naznačil mezi mou přítelkyní a mnou, jeho 2700 dolarů, vidím, že ostatní dluží desítky tisíc, nedokážu si ten pocit představit. Připravuji se na podání proti 3 dalším místům. Přečtěte si moji recenzi na Slots of Vegas, protože všechny jsou ve vlastnictví stejné společnosti.

Částka, kterou mi dluží z různých míst, se začíná sčítat a kasino guru mi poskytuje místo, kde se mohu pokusit udělat celek a mám v úmyslu

použij to.

Hodně štěstí při hledání toho svého

Tony

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Lucky owl club casino jsou nejsmutnější z nejsmutnějších. Jsem v asi 70 kasinech a nikdy se mi nic takového nestalo. Našel jsem jejich stránky a chtěl jsem se jen trochu změnit od všech rtg a pragmatických her, protože jsem viděl jiné weby, kde konkurenční video sloty hodně platí. Tak jsem hledal a hledal a našel jsem několik, které byly „okamžité stažení". Šel jsem do chatu a zeptal se jich na jejich výběry a ověření. Bylo mu řečeno, že po dvou dnech je potřeba ověřit a okamžitě vybrat. Chat byl vždy k dispozici během okamžiku a velmi užitečný. Tak jsem něco malého uložil. Litecoin 27 $. Podařilo se mi vyhrát trochu 125. No, teď je to 110, ale stále jsem neměl žádný bonus spojený s mým vkladem, protože jejich bonusy bez pravidel musíte vyhrát šílený 160násobek svého bonusu nebo něco takového. Takže hromada pravidel na žádná pravidla. Ale nepoužil jsem žádné, a když jsem šel na live chat, poslali mi e-mailový odkaz na ověření. O tři dny později zkontroluji stav svého účtu a nic mi nepřijde. Žádná odpověď z živého chatu. To bylo 7. května, když mě začali strašit. Chodím do živého chatu každý den několikrát denně a nedostávám nic. Emaily od nich taky nic nedostanu. Právě mi ukradli peníze a vůbec mi neodpoví. Jsou to podvodníci a ten, kdo je dal na seznam jako dobré kasino, musí být prozkoumán. Nepamatuji si, kde jsem to našel, ale řekli, že je to dobré kasino. Dokonce jsem šel na jejich chat jako host, než se přihlásíte, a zeptal jsem se agenta živého chatu, jak mohu provést vklad. Nízko a hle, odpověděli okamžitě. Požaduji můj e-mail spojený s jejich stránkou. Dal jsem jim to a agent zákaznického servisu okamžitě ukončil chat. Chci varovat všechny, které mohu, protože jen kradou peníze. Kolika lidem to udělají, než ve skutečnosti nedostanou žádné další vklady? Nerozumím tomu a jsem opravdu velmi frustrovaný. Četl jsem teď další recenze, kde udělali totéž ostatním. Prostě na nás vůbec neodpoví. Podal jsem stížnost kasinovému guru a myslím, že jakmile bude odpočítávání hotovo, kontaktují kasino? Doufám, že to pomůže, protože bych rád viděl, proč nereagují. Mám snímky obrazovky, jak reagují na živý chat hosta a poté chat ukončují, jakmile jsem jim poskytl své informace. Snímky obrazovky, na kterých nikdy neodpovídají na běžném živém chatu. Nevím, co mám dělat, ale doufám, že se něco stane, až skončí odpočítávání s mojí stížností.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je mi opravdu líto tohoto problému, který máte. Naštěstí, jak jste řekl, částka, kterou jste vložili, nebyla tak velká. Říkám to jen proto, že je opravdu malá šance, že náš reklamační tým bude schopen vyřešit váš případ , protože bohužel toto kasino není ochotné vůbec komunikovat. 🤷‍♀️

Když uvidíte recenzi tohoto kasina, uvidíte také tyto informace:

file

Tímto způsobem se snažíme všechny předem varovat, aby o této situaci v tomto kasinu věděli.

Možná už máte nějaké zprávy z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mám nevyřízených 400 $, poslal jsem všechny své informace, ale nemohl jsem vybrat peníze. Agent mi řekl, abych počkal. Pomozte mi získat mých 400 dolarů. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky