Ahoj. To mi přijde opravdu ohromující, zvláště pokud oficiálně řekli, že problém vyřeší do jednoho dne, a přesto vám nedali žádné vysvětlení, co se děje, proč problém ještě nebyl vyřešen. Navrhla vám podpora nějaké jiné řešení tohoto problému, například jiný způsob platby? Říkal jsi, že nabízeli čip zdarma, ale proč? 🤔
Náš tým pro stížnosti se pokusí zjistit, co lze v této situaci dělat, a udělá vše, co bude možné, aby vám pomohl. Zde na tomto odkazu 👈 můžete snadno podat svou stížnost a pokud potřebujete s něčím pomoci, neváhejte nás kontaktovat.
Hello there. This sounds really overwhelming to me, especially if they've officially said they will fix the issue in a day, and still they didn't give you any explanation, what is going on, why the issue has not been fixed yet. Have the support suggested to you some other solution to this issue, a different payment method, for example? You said, that they offered a free chip, what for though, I wonder? 🤔
Our complaint team will try to find out, what can be done in this situation and will do whatever can be done to help you out. Here on this link 👈 you can easily submit your complaint and if you need any assistance, do not hesitate to contact us.
Automaticky přeloženo: