FórumKasinaLucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze

Lucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od dancerreddevile
|
13385 zobrazení 127 odpovědí |
|
12 3 4...7
Přidat příspěvek
boka89
před 9 měsíci

Ach jo, jsem zvědavý, protože v těchto dnech byste je měli dostat. Dejte mi vědět, jestli se to opravdu stalo.

Pokud ne, jak jsem již zmínil, náš tým se pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Uběhly 2 dny a já to nedostal, jen slib





Automaticky přeloženo:
boka89
před 9 měsíci

Děkujeme za aktualizaci, zkusili jste se zeptat kasina, proč jste nedostali své peníze ani po příslibu?

Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní a vy se k tomu blížíte a pokud se nic nezmění a kasino vám nic relevantního neřekne, tak vám doporučuji podat stížnost.

Můžete tak učinit zde na tomto odkazu . ⬅️

Pokud se chcete také dozvědět informace o tom, jak celý proces reklamace probíhá, přečtěte si klidně příručku s názvem Informace a pokyny k řešení reklamace

Byl bych rád, kdyby k tomu nemuselo dojít, ale začínám se bát, že ne. Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

toto je podvodné kasino, ani my vám nebudeme moci pomoci




Automaticky přeloženo:
boka89
před 9 měsíci

Pokud vám kasino nevyplatí žádné peníze a nedá vám žádnou odpověď, můžete nám to alespoň zkusit. Náš tým se pokusí shromáždit příslušné informace a poté kontaktovat kasino. Pokud vám to neoplatí a nebudou řešit vaši situaci, dostanou černé body, což je alespoň něco.

Takže to nevzdávejte, protože za otevření reklamace nic nedostanete.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

neplatí, i když jim pořád píšu




Automaticky přeloženo:
boka89
před 9 měsíci

Právě proto bych zvážil Jarovu skvělou radu. V tuto chvíli bych řekl, že prakticky nemáte co ztratit.

Prosím klikněte/klepněte na tento odkaz 👈 Ukazuje některé podstatné věci, které byste si mohli zasluhovat znát.

Neváhejte se nás zeptat, zda potřebujete reklamačnímu řádu porozumět trochu lépe 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Žádné Polsko


Automaticky přeloženo:
Fishmenpl
před 9 měsíci

Omezená země? Upřímně řečeno, stává se to.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

je to zbytečné, stejně nezaplatí, ty taky nic nezmůžeš




Automaticky přeloženo:
boka89
před 9 měsíci

Je to samozřejmě na vás.

Pokud ale prokážete, že kasino jedná férově, bude penalizována v podobě černých bodů. Pokud odejdete, nic se nezmění. Žádný tlak. Jen říkám, že jelikož je zcela zdarma, nemusíte váhat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

mám peníze 🙂




Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

mám peníze 🙂




Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. To je docela pozitivní informace a je pro vás dobře, že jste nás informovali. Mohli byste, prosím, také aktualizovat informace ve vaší stížnosti 👈? Jsem si jistý, že náš tým pro stížnosti bude více než šťastný, když se o těchto zprávách dozví. Děkujeme, že tak činíte 😉.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Děkuji Jaro za podporu hráčům. Také Vám slečno Radko. Kasino mi snížilo účet a nechalo tolik, kolik bylo předepsáno. v tom hodně pomohla diskuze na tomto fóru, alespoň mi to neoficiálně přiznali operátoři ze služby chatové zákaznické podpory. Zdá se, že pánové a dámy z vedení kasina si uvědomili, že mezi CocoaCasinem a kasinem Tradition je tenká hranice (oba jsou totožné, ale vůbec ne stejné)

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Já taky 😉

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkuji Jaro za podporu hráčům. Také Vám slečno Radko. Kasino mi snížilo účet a nechalo tolik, kolik bylo předepsáno. v tom hodně pomohla diskuze na tomto fóru, alespoň mi to neoficiálně přiznali operátoři ze služby chatové zákaznické podpory. Zdá se, že pánové a dámy z vedení kasina si uvědomili, že mezi CocoaCasinem a kasinem Tradition je tenká hranice (oba jsou totožné, ale vůbec ne stejné)

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nemáš zač, od toho jsme tu, abychom se pokusili pomoci, pokud můžeme.

Jsem rád, že diskuze na tomto fóru pomáhá hráčům i vám a že dostáváte dobré zprávy.

Doufám, že se ti daří. 😉😊

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už 6 týdnů se pokouším o výběr. Stále dostávám stejnou odpověď, že mají „technické problémy", a jakmile budou opraveny, obdržím e-mail. Původně mi bylo řečeno, že „problémy" budou opraveny za 12 až 24 hodin. Tady jsme o týdny později a právě teď jsem dostal stejnou odpověď. Pokusil jsem se je zachytit tím, že jsem se zeptal, jestli někdo dostal zaplaceno, ale John přestal reagovat, když jsem se ho začal vyptávat. Mám snímky obrazovky txtů a e-mail, který mi poslali a snažili se mi dát čip zdarma. Poslal jsem to zpět s žádostí o platbu a dostal jsem stejnou odpověď.


Potřebuji pomoc a ocenil bych, kdyby mi někdo pomohl dodržet postup při podání formální stížnosti.

Automaticky přeloženo:
KYGMBLR
před 8 měsíci

Ahoj. To mi přijde opravdu ohromující, zvláště pokud oficiálně řekli, že problém vyřeší do jednoho dne, a přesto vám nedali žádné vysvětlení, co se děje, proč problém ještě nebyl vyřešen. Navrhla vám podpora nějaké jiné řešení tohoto problému, například jiný způsob platby? Říkal jsi, že nabízeli čip zdarma, ale proč? 🤔

Náš tým pro stížnosti se pokusí zjistit, co lze v této situaci dělat, a udělá vše, co bude možné, aby vám pomohl. Zde na tomto odkazu 👈 můžete snadno podat svou stížnost a pokud potřebujete s něčím pomoci, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pokud opustíte stránky během registrace, nebudete moci získat bonus bez vkladu.

Automaticky přeloženo:
MIYABI1128
před 8 měsíci

Ahoj. Stalo se vám to? Možná jste se na problém zeptali podpory? 🤔

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky