FórumKasinaLucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze

Lucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od dancerreddevile
|
13379 zobrazení 127 odpovědí |
|
1 2 3...7
Přidat příspěvek
dancerreddevile
před 10 měsíci

Rád bych na tuto otázku odpověděl, ale mám pocit, že budou mít taková pravidla. Nejlepší by bylo zeptat se podpory, proč tomu tak je, a zeptat se. Docela by mě zajímala reakce. Zkusíš to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Rozhodně ne 🚫😔. Nechci čekat měsíc, až schválí mé odstoupení. A rozhodně nechci být jako ostatní hráči, kteří ztrácejí čas kontaktováním živé podpory a posloucháním nesmyslů od operátorů. Lucky owl club je podvod, a to je fakt.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ne, nemám zájem se touto záležitostí dále zabývat. Jednání se společnostmi, jako je SLOTHUB a tato, u kterých se zdá, že záměrně blokují výplaty, se zdá být nastavením navrženým tak, aby využilo výhody hráčů. Dle mého názoru by podání stížnosti byla ztráta času. Zdá se, že tyto druhy podniků fungují podle modelu, kde nejsou nakloněny hráčům platit, a nevidím velký přínos v dalším zapojení do procesu, který pravděpodobně nepřinese pozitivní výsledek.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Rozhodně ne 🚫😔. Nechci čekat měsíc, až schválí mé odstoupení. A rozhodně nechci být jako ostatní hráči, kteří ztrácejí čas kontaktováním živé podpory a posloucháním nesmyslů od operátorů. Lucky owl club je podvod, a to je fakt.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kdybych byl ve vaší kůži, udělal bych cokoliv, abych dostal peníze z kasina. No, samozřejmě, rozhodnutí je na vás. Když už mluvíme o rozhodnutích, jak vám zní stížnost?

Uvažovali byste o odeslání jednoho? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, nemám zájem se touto záležitostí dále zabývat. Jednání se společnostmi, jako je SLOTHUB a tato, u kterých se zdá, že záměrně blokují výplaty, se zdá být nastavením navrženým tak, aby využilo výhody hráčů. Dle mého názoru by podání stížnosti byla ztráta času. Zdá se, že tyto druhy podniků fungují podle modelu, kde nejsou nakloněny hráčům platit, a nevidím velký přínos v dalším zapojení do procesu, který pravděpodobně nepřinese pozitivní výsledek.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je škoda, protože si myslím, že hráč za pokus nic nedostane, ai kdyby to nevyšlo, dalo by se říct, že jste pro své peníze něco udělali. Ale rozhodně vás nebudu do ničeho nutit.

Pokud změníte názor, myslím, že víte, kde nás najdete.

Komunikujete však stále s kasinem v rámci svého výběru nebo jste od toho také upustili? 🤔

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 10 měsíci

Teď vidím... jsi ze Srbska jako já.

No člověče, proč ztrácíš čas s nějakými pochybnými kasiny vedle našeho mozarta, který je v evropské špičce online hraní.

V mozartovi zadáte příkaz k úhradě a zítra vám budou peníze připsány na účet. Za 24 hod.

A na mozartovi máte všechny možné automaty. A ty tvoje sovy.

Nehraju automaty, hraju ruletu na Mozarta.

Automaticky přeloženo:
zorans71
před 10 měsíci

Mluvíte o tomto kasinu Mozzart ? Vidím, že se ti to docela líbí, abych byl upřímný, a vypadá to, že jsi tu nenarazil na žádné problémy, což mě těší.

Pokud však máte k tomuto kasinu co říci a chtěli byste se podělit o více, můžete tak učinit zde: https://casino.guru/mozzart-casino-review#tab=js-tab-discussion tak, abychom ne t mix různých kasin dohromady.

Pokud jsem však dobře viděl, hráč, kterému odpovídáte, toto kasino zná, protože jsem viděl, že na něj také před několika měsíci zveřejnil uživatelskou recenzi, která byla pozitivní. Takže si myslím, že budete mít na kasino docela společný názor. 😊

Automaticky přeloženo:
zorans71
před 10 měsíci

Zdravím zemi,

Pokud jde o výplaty, všechny naše sázkové kanceláře jsou na světové špičce. Stojí. Peníze v Mozartovi jsou v bezpečí jako v bance. Ale co se týče poskytovatelů, vkladových bonusů, RTP, jsme daleko za všemi kasiny na světě. Nehraješ slabiky, takže nevidíš rozdíl. V Mozartovi vložíte 1000 dinárů při sázce 20 a roztočíte vše bez jediného výherního roztočení. Stává se to příliš často na to, abych řekl smůlu. A poskytovatelé slotů jsou úplně v jiné lize a mohou mít několik různých herních konfigurací.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Jaro, můj názor na kasino Mozzart je založen na jejich férovosti při placení. Toto kasino nenabízí bonusy ani roztočení zdarma, ale pokud jste něco vyhráli, buďte si jisti, že vám to vyplatí

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 10 měsíci

Jak to nenabízí?

Každé pondělí po 9:30 dorazí bonus, se kterým můžete hrát, jako by šlo o skutečné peníze.

Vše, co vyhrajete, je okamžitě převedeno na skutečné peníze, které můžete okamžitě vybrat.

Automaticky přeloženo:
zorans71
před 10 měsíci

Za to šťastné pondělí jsem od Mozarta ještě nedostal jediný dinár

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jaro, můj názor na kasino Mozzart je založen na jejich férovosti při placení. Toto kasino nenabízí bonusy ani roztočení zdarma, ale pokud jste něco vyhráli, buďte si jisti, že vám to vyplatí

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji Vám za vysvětlení. Ale mohla by být diskuse o Mozzart Casinu zachována zde: https://casino.guru/mozzart-casino-review#tab=js-tab-discussion

Nechci míchat dvě kasina dohromady. 😊

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 10 měsíci

Pak nejste aktivním hráčem

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Podvodný web nechce platit, vymýšlí nejrůznější nesmysly




Automaticky přeloženo:
boka89
před 10 měsíci

Ahoj, co se přesně stalo, když vám kasino nechce vyplatit peníze? Řekli nějaký důvod? Jak dlouho trvalo, než jste své peníze nedostali? Už jste ověřili svůj účet?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Lucky Owl club je naprostý podvod, uvítací bonusy nelze uplatnit a prostě mizí, personál chatu je pomalý a neužitečný, držte se dál od tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
aaronbush993
před 9 měsíci

Dobrý den, vidím, že v tomto kasinu nemáte nejlepší zkušenosti.

Pokud jde o bonusy, zkoušel jste se zeptat na live chat, v čem je problém, že je nelze uplatnit a zmizí? Předpokládám, že vzhledem k tomu, že říkáte, že pracovníci chatu jsou neužiteční, v této situaci vám nepomohli, ale pokud tomu tak není, můžete mi říct, co dalšího jste řešili.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

před týdnem řekli, že je technický problém a platba bude fungovat do 12 hodin, poté jsem jim každý den psal, kdy dostanu peníze a prý to bude brzy a setřesou to a odejdou z chatu

Automaticky přeloženo:
boka89
před 9 měsíci

To znamená, že jste stále nedostali peníze, ano? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, takže pokud překročíte toto období, určitě mi dejte vědět a náš tým se vám pokusí pomoci.

Takže jsi s nimi stále v kontaktu nebo bylo to, co jsi napsal, to poslední, co ti řekli?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

v zásadě dostanu peníze do 2 dnů, to je slíbeno od včerejška




Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky