FórumKasinaLionSpin Casino - všeobecná diskuze

LionSpin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Mco00
|
9677 zobrazení 80 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
před rokem

Chápu, že dodatečné ověření a že přísně dodržujete KYC, ale proč byl účet zablokován? Formulace mi v souvislosti s přibývajícími případy podvodů na internetu není vůbec jasná.

Automaticky přeloženo:
před rokem

A co je to za šek, dodatečný, když mi dnes na chatu řeknou, že musím čekat týden, nebo možná víc, nebo to všechno má na svědomí 16,73 LTC, které jsem vyhrál

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Možná nás bude zástupce kasina aktualizovat zde na fóru. Rád bych řekl, že obecně platí, že ověřovací hovor nebo jiná verze dodatečného ověření se provádí za účelem odstranění všech příznaků nebo pochybností spojených s účtem nebo hrou.

Jsem přesvědčen, že zaměstnanci kasina by to vysvětlili mnohem lépe než já.

Mohu vám navrhnout použít tlačítko pro odpověď, až budete příště oslovovat zástupce kasina? To by mělo zajistit, že obě strany zůstanou v kontaktu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, že dodatečné ověření a že přísně dodržujete KYC, ale proč byl účet zablokován? Formulace mi v souvislosti s přibývajícími případy podvodů na internetu není vůbec jasná.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste se podělit o své prohlášení?

Bohužel plně nerozumím významu, pouze chápu, že jste trochu zmatení ohledně uzavření účtu a důvodu, který za tím stojí.

Zkusme to společně objasnit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musím opravit, co jsem řekl dříve. Toto kasino je opravdu spravedlivé a zákaznická podpora je víc než úžasná. I nadále budu zákazníkem – také se mi líbí, že mají hry Gamomat. Malé mínus za doby stažení (zhruba 5 hodin), ale jinak docela dobré.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek!

Co takhle napsat uživatelskou recenzi? ...Jsem si jistý, že to kasino ocení. 🙂

https://casino.guru/user-reviews

😜

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko. Viděl jsem toto kasino na webu guru. Viděl jsem dobré recenze. Udělal jsem vklad a vzal si kryptobonus. Úspěšně jsem to odšrouboval a účet se stal 16.73LTC. Nahrál jsem dokumenty k ověření, druhý den jsem obdržel e-mailem oznámení, že můj účet byl ověřen, pak jsem obdržel další dopis, že můj účet byl podroben dodatečnému ověření.


Požádali mě, abych nahrál další dokument potvrzující mou totožnost, pak mě požádali, abych nahrál selfie s pasem a papírem s čísly, pak mě požádali, abych nahrál selfie s druhým dokladem a papírem s čísly, pak mi zablokovali účet, a požádali o video selfie, všechno jsem jim poslal, včera jsem psal na technickou podporu.

Když dodatečná kontrola skončí, řekli, že počkají týden nebo možná více


Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje angličtina není příliš dobrá, registroval jsem se v několika kasinech, která jsem viděl na webu guru, a nikdy nebyly žádné problémy s ověřením, toto je první kasino, které pod rouškou KYS nechce vyplácet výhry

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Vážený dmitry87,


Mějte prosím na paměti, že vždy dodržujeme Smluvní podmínky našeho kasina. Jak jsme uvedli dříve, v souladu s našimi zásadami KYC máme právo požádat o další dokumenty. To vše je součástí našeho úsilí udržet věci v bezpečí a zabránit jakýmkoli nezákonným peněžním aktivitám. Ujišťujeme vás, že jsme rádi, že si vaše výhry vybereme a nikdy je záměrně nezdržujeme.


Vezměte prosím na vědomí, že jakmile budou poskytnuty všechny další dokumenty a bude dokončen proces ověření, kontaktujeme vás e-mailem.


Děkujeme za pochopení!


S pozdravem,

Tým LionSpin

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes je to 7 dní od mé výhry. Dnes jsem obdržel poštou Vaše následující přání, smlouvu na tel. číslo (poslal jsem Vám) a také doklad o mém oficiálním zaměstnání, ale nepracuji, veškerý můj příjem je kreditní karta a úspory v kryptoměně, nastínil jsem vám to, slíbil jste, že se zamyslíte a odpovíte za pár dní.

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Víte, kasina si musí být 100% jistá, že je vše v pořádku a v souladu s jejich zásadami vám doporučuji počkat na aktualizaci.

Rozumím tomu správně, že se zdá být problémem zdroj příjmů? Jen odhaduji na základě vaší odpovědi.

Mimochodem, vaše angličtina je dobrá - nebojte se toho!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj, Radko, dnes byl vyžádaný zdroj příjmu a smlouva s mobilním operátorem, dříve jsem uvedl hromadu dalších údajů, pas, další doklad totožnosti, selfie s několika doklady, video sebe, ale můj účet nebyl nikdy odblokován


Vklad jsem neprovedl bankovním převodem, ne bankovní kartou, ale pomocí kryptopeněženky, vklad byl jen 100 $ a teď je kvůli nim tolik povyku, podařilo se mi vyhrát☹️☹️☹️, ale Necítím radost

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

No, to je sakra hromada dokumentů, souhlasím. Děkuji za vyřešení situace.

Soucítím s vámi a vzhledem k tak vágnímu vysvětlení zástupce kasina před pár dny mám pocit, že musí existovat něco, co stojí za to prozkoumat - neptejte se mě co, nemám tušení, co by to mohlo být...🙁

Je zřejmé, že musíme počkat, ale odeslání stížnosti zde na Casino Guru může být dalším krokem, který stojí za to podniknout.

Slyšeli jste o reklamaci zdarma? Vyzkoušejte tento návod:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Dejte mi prosím vědět, co si o tom nápadu myslíte.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko. Dnes jsem psal do kasina, odpověděli, že moje dokumenty se stále zvažují. A o stížnosti jsem to již psal na stránkách nejnovějších casinobonusů, ale zástupce kasina nereagoval, stížnost je v procesu uzavírání, jako nevyřešená.

Počkám pár dní, pokud kasino nic nenapíše, podám stížnost na web guru, zde vidím zástupce kasina Lionspin.


Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Ahoj!

Souhlas - i když mě mrzí, že první stížnost pravděpodobně vyšla vniveč. No, buďme pozitivní! Budu tady pro aktualizace!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

file Kasino mlčí jako ryba, účet není odemčený☹️😤😡🤣

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Vážený dmitry87,


Naprosto soucítíme s vaší frustrací. Mějte však prosím na paměti, že dokument, který jste odeslali, právě prochází ověřováním naším specializovaným oddělením. Ujišťujeme vás, že vynakládáme veškeré úsilí na urychlení všech postupů.


Upozorňujeme, že jakmile proces ověření skončí, neprodleně vás kontaktujeme.


V případě dalších dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat, rádi zodpovíme všechny vaše dotazy!


S pozdravem,

Tým LionSpin

Automaticky přeloženo:
LionSpin Casino
před rokem

Ahoj, čekám, jiné možnosti nejsou, jen čekám☹️☹️☹️🤔😂

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Kasino mlčí jako ryba, účet není odemčený☹️😤😡🤣

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vydrž, prosím. Jsem si jistý, že zástupce kasina je ochoten pomoci, pokud by to bylo vůbec možné.

Jo, oba musíme chvíli počkat.

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Chápu vaše zklamání, ale reakce kasina může být v tomto případě alespoň trochu uklidňující a pomoci vám myslet pozitivně. I když se to vleče delší dobu, je tento proces pro kasina také velmi důležitý, takže jak jste řekl, je potřeba být chvíli trpělivý.

Pevně věřím, že vše dobře dopadne. 🙂✌

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro, když kasino kontroluje dokumenty 2 týdny a během těchto 2 týdnů vyžaduje stále nové a nové dokumenty, je to záhadné. Jsem si jistý, že nejde o mou osobnost jako takovou, že jsem já, ale o něco jiného, nechci vyjadřovat své myšlenky, nemám potvrzení, takže můžu jen čekat! Čekám 😂

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu