DomůFórumKasinaLegendPlay Casino - všeobecná diskuze

LegendPlay Casino - všeobecná diskuze

 od Casinostreamereu
|
6 622 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 23
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s LegendPlay Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Takže jsem s Legendplay zatím velmi spokojen, protože vše běží velmi hladce.

Včera jsem také požádal o výplatu, uvidíme, jak budou výplaty probíhat.

Pokud tam všechno půjde dobře, řekl bych, že je to skvělé kasino, kde můžete hrát, aniž by vás bolela hlava 🙂

Budu vás informovat 🤜🤛

Automaticky přeloženo:
Casinostreamereu

Ahoj.

Zní to velmi slibně 🤞

Čekám na vaši aktualizaci a přeji vám rychlý přenos 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj Radko 🙂

Aktualizace výplaty, včera večer jsem odeslal své dokumenty k ověření a dnes odpoledne jsem obdržel výplatu.

Nemohu souhlasit s negativními recenzemi, protože si myslím, že vše funguje perfektně 🙂

A trpělivost podle mě ke všem kasinům patří 🙂

Takže celkově jsem moc spokojená!

Vřelé pozdravy



Automaticky přeloženo:
Casinostreamereu

Dobrý den Casinostreamereu,

Vždy mě těší, když slyším takové dobré zprávy. 🙂

Myslím, že jsi to řekl dobře, trpělivost je nezbytná. Mohu prosím vědět, jaký způsob výběru jste použili?

Taky srdečné pozdravy 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj Radko✌🏼

Ano, já taky. 🙂

Někdy potřebujete jen trochu trpělivosti, to je vše. 🙂

Vložil jsem bankovním převodem a vybral stejným způsobem.

10 minut po schválení už to bylo na mém účtu. 🙂

Vlastně jde všechno docela rychle ✌🏼

Opravdu nerozumím negativním recenzím! A jsem úplně první, kdo říká, když kasino není renomované. 🙂

Krásný čtvrtek přeji milá Radko✌🏼


Automaticky přeloženo:
Casinostreamereu

Dobrý den 🙂

Neváhejte se vyjádřit ke každému kasinu, které jste dosud vyzkoušeli, vždy je dobré mít přímou zpětnou vazbu od oddaného hráče s vaším přístupem!

Berte to prosím jako laskavou prosbu 😊 samozřejmě.

Přeji krásný pátek 😉 a víkend taky.

Automaticky přeloženo:

Záloha nebyla připsána na můj účet


Proveďte vklad v tomto kasinu ve výši 427 EUR dne 2.07.2022. Záloha byla stažena z mého bankovního účtu.


Poté, co jsem kasino dvakrát kontaktoval, byly obě odpovědi úplně stejné, neobdrželi peníze, podruhé jsem jim poslal výpis z účtu, žádné řešení. Drž se dál od tohoto kasina. Podvodníci!

Automaticky přeloženo:
foquichi_81

Ahoj,

To by se nemělo stávat. Ptali jste se své banky, zda není odpovědná za čerpání této platby zpět?

Bohužel se to čas od času stává německým hráčům.

Pokud vám stále chybí prostředky, navrhuji reklamaci.

Dejte mi laskavě vědět.


Automaticky přeloženo:
Radka

Dobré ráno Radko

Nejprve děkuji za radu, mluvím také se společností, která transakci provádí (Sofort) a řekli mi to. Kasino musí kontaktovat poskytovatele, kterého využívá. Posílám stejný e-mail a vysvětlím jim, co mi řekli. Odesílám 19.07.2022. V tuto chvíli neodpovídat.



Automaticky přeloženo:
foquichi

Ahoj foquichi,

Myslím si to samé. Pokud můžete prokázat, že vaše banka nebo nějaká aplikace elektronické peněženky a tak dále tento převod nezastavila, je na kasinu, aby zjistilo problém.

Zkusil bych se pravidelně ptát na jejich live chat. Hádám, že teď, když jste e-mailem kontaktovali podporu kasina, mám prosím pravdu?



Automaticky přeloženo:

Mám problém s výběrem 2 měsíce od 7. března, možná je to podvod na kyperských stránkách..Posílám 15 dokumentů k ověření a každý den mluvím s jedním podporovatelem a žádná pomoc plz nehrajte tuto stránku Nemohu si vzít své peníze je podvod...

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
rekladan

Dva měsíce? To je moc dlouho...

Snažíme se hráčům v podobné situaci pomoci, pokud to chcete zkusit, klikněte nebo klepněte na tento odkaz a odešlete stížnost.

Podívejme se, co se děje.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
Radka

Web Legendplay je to scammer I odstoupení od 7. března

Automaticky přeloženo:
rekladan

Poté přestaňte problém prodlužovat a odešlete stížnost, jak bylo navrženo dříve.

Pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:

Posílám 10 dokumentů k ověření a ne vždy ověření potřebuje něco jiného

Automaticky přeloženo:
rekladan

Sám bych stěží jmenoval 10 různých dokumentů. 🤔

Nemám jak to říct jinak:

Pokud hledáte pomoc - odešlete stížnost podle doporučení:

https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o platbu, uvidíme, zda ji uloží a jak dlouho to bude trvat?

Automaticky přeloženo:
ulisesmoises

Ahoj, gratuluji, že se ti podařilo vyhrát. Kdy jste odeslali žádost o výběr? Jakou platební metodu jste použili?

Doufám, že peníze budete mít brzy na účtu. 😊🤞

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, zrovna včera mi řekli, že to trvá 3 pracovní dny, takže budu muset počkat do úterý. Použijte bankovní převod

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky