před 4 měsíci
Dejte nám prosím vědět, kdykoli obdržíte peníze, počkáme na aktualizace.
Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.
0
Dejte nám prosím vědět, kdykoli obdržíte peníze, počkáme na aktualizace.
Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.
Dnes se přihlásím na svůj účet legendplay a vidím, že výběr ze čtvrtka minulého týdne byl podle nich zrušen kvůli problémům s poskytovatelem plateb, ale ani mě neinformovali. Musel jsem provést nový výběr a proto znovu začít novou čekací dobu 3 až 5 pracovních dnů, začíná to zapáchat!!
Today I log into my legendplay account and I see that the withdrawal from Thursday last week has been cancelled, according to them due to problems with the payment provider, but they didn't even notify me. I have had to make a new withdrawal and therefore start a new waiting period of 3 to 5 business days again, it's starting to smell bad!!
Hoy entro a mi cuenta de legendplay y veo que el retiro del jueves de la semana pasada ha sido cancelado, según ellos por problemas con el proveedor de pagos, pero ni siquiera me avisaron. He tenido que realizar un nuevo retiro y por tanto, empezar otra vez un nuevo plazo de espera de 3 a 5 días hábiles, me empieza a oler mal!!
Omlouvám se za to. Určitě by vám měli dát vědět.
Změnili jste nyní způsob platby, nebo jste použili stejný? O co přesně ale šlo? Řekli k tomu něco víc?
Jen doufám, že tentokrát bude vše v pořádku. Dejte nám vědět, prosím.
Sorry about that. They surely should let you know.
Have you changed the payment method now, or did you use the same one? What exactly was the issue, though? Did they say anything more about it?
I just hope that this time everything will be fine. Let us know, please.
Použil jsem totéž. Ostatní jsou s krypto měnami. Zbývá mi tedy pouze bankovní převod. Použil jsem stejnou banku.
Co se týče problému, řekli mi jen to. Že došlo k problému s poskytovatelem plateb.
I have used the same. The others are with Crypto currencies. So I only have bank transfer left. I have used the same bank.
As for the problem, they told me only that. That there was a problem with the payment provider.
He usado el mismo. Los otros son con Cripto monedas. Así que solo me queda transferencia bancaria. He usado el mismo banco.
En cuanto al problema, me dijeron solamente eso. Que hubo un problema con el proveedor de pagos.
Nebylo by tedy lepší změnit způsob platby? Co myslíte?🤔
So wouldn't it be better to change the payment method, perhaps? What do you reckon?🤔
Nedávno jsem se tam přihlásil.
Vložil jsem peníze a bylo to velmi rychlé.
Vyhrál jsem trochu a chtěl jsem vyplatit peníze, abych viděl, zda kasino rychle vyplácí.
Čekám už 2 týdny, ale peníze nejsou.
Kontaktoval jsem podporu a bylo mi řečeno, že zpracování výběru bude trvat 5 dní. Po 6 dnech jsem obdržel e-mail, že výběr byl zpracován. Po obdržení e-mailu uplynuly 3 dny. Zdvořile jsem se zeptal a bylo mi řečeno, že výběr bude trvat 5 dní. Myslím, že kasino nechce vyplácet!!!
Je to jen 500 eur a kasino je tak stresující!!!
Je to velmi smutné.
já
I signed up there recently.
I deposited money and it was very quick.
I won a little and wanted to cash out so I could see if the casino pays out quickly.
I've been waiting for 2 weeks, but the money isn't there.
I contacted support and was told that the withdrawal would take 5 days to process. I received an email after 6 days saying that the withdrawal had been processed. 3 days passed after I received the email. I asked politely and was told that the withdrawal would take 5 days. I think the casino doesn't want to pay out!!!
It's only 500 euros and the casino is so stressful!!!
It's very sad.
I
Ich habe mich da vor kurzem angemeldet.
Habe eingezahlt und es ging sehr schnell.
Ich habe bisschen gewonnen und wollte auszahlen,damit ich weiß,ob das Casino schnell auszahlt.
Ich warte seit 2 Wochen,aber das Geld ist nicht da.
Habe Support kontaktiert,mir wurde gesagt,dass die Bearbeitung der Auszahlung 5 Tage dauert. Ich habe E-Mail nach 6 Tagen erhalten,dass die Auszahlung bearbeitet ist.Es sind 3 Tagen vergangen nachdem ich E-Mail bekommen habe. Ich habe höflich nachgefragt und mir wurde gesagt,dass Dir Auszahlung 5 Tage dauert .Ich finde,dass das Casino nicht auszahlen will!!!
Es sind nur 500 Euro und das Casino macht so ein Stress!!!
Es ist sehr traurig.
Ich
Ahoj Romi, jde o to, že ostatní metody jsou s kryptoměnami. Navíc je poplatek malý, asi 430 podrážek nebo něco málo přes 100 eur. Platba je schválena rychle, do 1 dne, ale nedorazí do mé banky. Podle nich, jakmile vaši platbu schválí, trvá 3 až 5 dní, než se peníze objeví na bankovním účtu.
Hello Romi, the thing is that the other methods are with cryptocurrencies. Furthermore, the charge is tiny, about 430 soles, or just over 100 euros. The payment is approved quickly, in 1 day but it does not reach my bank. According to them, once they approve your payment, it takes between 3 to 5 days for the money to appear in the bank account.
Hola Romi, lo que pasa es que los otros métodos son con criptomonedas. Además el cobro es ínfimo, unos 430 soles, o sea algo más de 100 euros. El pago me lo aprueban rápido, en 1 día pero no llega a mi banco. Según ellos, una vez que te aprueban el pago, el dinero demora entre 3 a 5 días en aparecer en la cuenta bancaria.
Dejte mi prosím vědět, jestli vám zaplatí. Děkuji.
Please let me know if they pay you. Thank you.
Por favor, si te pagan avisas. Gracias.
Dobrý den, opět mi zrušili platbu, vrátili mi peníze na účet legendplay. A ted mi jen rikaji, at si vyzaduju znovu platbu, ale to mi urcite zase zamitnou, muzu podat reklamaci???, uz asi 9 dni mam problemy s timto domem.
Hello, they have canceled my payment again, they have returned the money to my legendplay account. And now they only tell me to request payment again, but they will surely reject it again, can I file a complaint???, I've been having problems with this house for about 9 days now.
Hola, me han vuelto a cancelar el pago, me han devuelto el dinero a mi cuenta de legendplay. Y ahora solo me dicen que vuelva a solicitar el pago, pero es que seguramente me lo volveran a rechazar, puedo poner una queja???, ya voy como 9 días con problemas con esta casa.
Nedávno jsem se tam přihlásil.
Vložil jsem peníze a bylo to velmi rychlé.
Vyhrál jsem trochu a chtěl jsem vyplatit peníze, abych viděl, zda kasino rychle vyplácí.
Čekám už 2 týdny, ale peníze nejsou.
Kontaktoval jsem podporu a bylo mi řečeno, že zpracování výběru bude trvat 5 dní. Po 6 dnech jsem obdržel e-mail, že výběr byl zpracován. Po obdržení e-mailu uplynuly 3 dny. Zdvořile jsem se zeptal a bylo mi řečeno, že výběr bude trvat 5 dní. Myslím, že kasino nechce vyplácet!!!
Je to jen 500 eur a kasino je tak stresující!!!
Je to velmi smutné.
já
I signed up there recently.
I deposited money and it was very quick.
I won a little and wanted to cash out so I could see if the casino pays out quickly.
I've been waiting for 2 weeks, but the money isn't there.
I contacted support and was told that the withdrawal would take 5 days to process. I received an email after 6 days saying that the withdrawal had been processed. 3 days passed after I received the email. I asked politely and was told that the withdrawal would take 5 days. I think the casino doesn't want to pay out!!!
It's only 500 euros and the casino is so stressful!!!
It's very sad.
I
Ich habe mich da vor kurzem angemeldet.
Habe eingezahlt und es ging sehr schnell.
Ich habe bisschen gewonnen und wollte auszahlen,damit ich weiß,ob das Casino schnell auszahlt.
Ich warte seit 2 Wochen,aber das Geld ist nicht da.
Habe Support kontaktiert,mir wurde gesagt,dass die Bearbeitung der Auszahlung 5 Tage dauert. Ich habe E-Mail nach 6 Tagen erhalten,dass die Auszahlung bearbeitet ist.Es sind 3 Tagen vergangen nachdem ich E-Mail bekommen habe. Ich habe höflich nachgefragt und mir wurde gesagt,dass Dir Auszahlung 5 Tage dauert .Ich finde,dass das Casino nicht auszahlen will!!!
Es sind nur 500 Euro und das Casino macht so ein Stress!!!
Es ist sehr traurig.
Ich
Omlouvám se za čekání, musí to být pro vás opravdu stresující.
Je to váš první pokus o výběr v tomto kasinu? Mohu, prosím, kdy přesně jste o to požádali?
Doufám, že peníze brzy obdržíte, zvláště pokud to potvrdí podpora. Určitě nám dejte vědět, pokud budete potřebovat pomoc, jen pro případ.
Sorry for the waiting, it must be really stressful for you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? May I as when exactly have you requested it, please?
I hope that you will receive the money soon, especially if it is confirmed by the support. Surely let us know if you need any help, just in case.
Dobrý den, opět mi zrušili platbu, vrátili mi peníze na účet legendplay. A ted mi jen rikaji, at si vyzaduju znovu platbu, ale to mi urcite zase zamitnou, muzu podat reklamaci???, uz asi 9 dni mam problemy s timto domem.
Hello, they have canceled my payment again, they have returned the money to my legendplay account. And now they only tell me to request payment again, but they will surely reject it again, can I file a complaint???, I've been having problems with this house for about 9 days now.
Hola, me han vuelto a cancelar el pago, me han devuelto el dinero a mi cuenta de legendplay. Y ahora solo me dicen que vuelva a solicitar el pago, pero es que seguramente me lo volveran a rechazar, puedo poner una queja???, ya voy como 9 días con problemas con esta casa.
Ahoj. Jaký byl ale důvod odmítnutí? Řekli ti to?
Zde můžete kdykoli podat stížnost; mějte však na paměti, že náš tým bude moci zasáhnout pouze 14 dní poté, co vaše žádost o výběr projde. Zde je odkaz pro vás a dejte nám vědět, jak jste na tom.
Hi. What was the reason for rejecting it, though? Did they tell you?
You can file a complaint any time here; just keep in mind, though, that our team will be able to intervene only 14 days after your withdrawal request has passed. Here is the link for you, and let us know how you go with it.
Požádal jsem o výplatu 11. července 2024.
Toto je poprvé, co vybírám peníze.
Zákaznická podpora mi říká, že peníze jsou na cestě.
Kasino je v zásadě dobré, ale s výplatou kasino dělá všechno špatné, co dříve dělalo dobře!!!
I requested a payout on July 11, 2024.
This is my first time cashing out.
Customer support tells me the money is on the way.
Basically the casino is good, but with the payout the casino makes everything bad that it used to do well!!!
Ich habe am 11.07.2024 Auszahlung beantragt.
Es ist das erste Mal,dass ich auszahle.
Kunden-Support sagt mir,dass das Geld unterwegs ist.
Im Grunde genommen ist Casino gut,aber mit der Auszahlung macht Casino alles schlecht,was es vorher gut gemacht hat!!!
Dobře. Bylo mi řečeno, že peníze by tam měly být zítra. Určitě vám dám vědět, až kasino zaplatí.
All right. I was told that the money should be there tomorrow. I'll be sure to let you know when the casino has paid.
Alles klar. Mir wurde mitgeteilt,dass das Geld morgen da seien soll. Ich sage auf jeden Fall Bescheid, wenn das Casino bezahlt hat.
Řekli mi, že problém je v mé bance. Chci tedy zkusit vybrat jinou, "mnohem lepší", ale nejprve za to musím složit 10 dolarů, abych mohl vybírat, ale tato metoda není k dispozici pro vklad, pouze pro výběr. Od mého prvního výběru uběhlo 11 dní. Nevím, co mám dělat.
They told me the problem is with my bank. So I want to try to collect by another method, "muchbetter", but first I have to deposit 10 dollars for it so that I can collect but this method is not available for deposit, only for withdrawal. It's been 11 days since my 1st withdrawal. I don't know what to do.
Me dijeron que el problema es con mi banco. Entonces quiero intentar cobrar por otro método, "muchbetter", pero primero tengo que depositar por el mismo 10 dolares para que pueda cobrar pero dicho método no está disponible para depósito, solo para retiro. Van 11 días desde mi 1er retiro. No se que hacer.
Peníze jsou tady.
Abych byl upřímný, nečekal jsem, že kasino převede peníze!!!
The money is here.
To be honest, I didn't expect the casino to transfer the money!!!
Das Geld ist da.
Habe ich ehrlich gesagt nicht erwartet,dass das Casino überweißt!!!
Peníze jsou tady.
s pozdravem
The money is here.
Best regards
Das Geld ist da.
Liebe Grüße
Řekli mi, že problém je v mé bance. Chci tedy zkusit vybrat jinou, "mnohem lepší", ale nejprve za to musím složit 10 dolarů, abych mohl vybírat, ale tato metoda není k dispozici pro vklad, pouze pro výběr. Od mého prvního výběru uběhlo 11 dní. Nevím, co mám dělat.
They told me the problem is with my bank. So I want to try to collect by another method, "muchbetter", but first I have to deposit 10 dollars for it so that I can collect but this method is not available for deposit, only for withdrawal. It's been 11 days since my 1st withdrawal. I don't know what to do.
Me dijeron que el problema es con mi banco. Entonces quiero intentar cobrar por otro método, "muchbetter", pero primero tengo que depositar por el mismo 10 dolares para que pueda cobrar pero dicho método no está disponible para depósito, solo para retiro. Van 11 días desde mi 1er retiro. No se que hacer.
Pokud nevíte, jak z této nepříjemné situace ven, neváhejte a podejte stížnost. Náš tým se to pokusí vyřešit a pomůže vám. Pokud máte zájem, klikněte na tento odkaz .
Nabízela vám podpora nějakou pomoc s tímto případem, zajímalo by mě?🤔
If you don't know how to get out from this unpleasant situation, please feel free to submit a complaint. Our team will try to get it solved and help you out. If you are interested, please follow this link.
Does the support offered you any help with this case, I wonder?🤔
11 dní uplynulo.
Včera jsem tam hrál, ale mám pocit, že se v kasinu už nic neděje.
Včera jsem prohrál spoustu peněz a nedostal jsem ani roztočení zdarma.
Abych řekl pravdu, nevím, jestli tam budu hrát.
11 days have passed .
I played there yesterday, but I have the feeling that nothing is happening at the casino anymore.
I lost a lot of money yesterday and didn't even get a free spin.
To be honest, I don't know if I'll play there.
Es sind 11 Tage vergangen .
Ich habe gestern schon da gespielt,aber ich habe das Gefühl,dass bei dem Casino nichts mehr läuft.
Ich habe gestern viel Geld verspielt und nicht einmal Freispiel gehabt.
Ehrlich gesagt ich weiß es nicht,ob ich da spielen werde.
Teď už můžu jasně říct, že už tam nikdy hrát nebudu!!
Včera jsem neměl žádné zatočení zdarma, ale dnes jsem jich měl 8 ve třech různých hrách.
Nikdy jsem neviděl 0 8krát za sebou.
S kasinem je něco špatně!!!
Párkrát jsem viděl, že tam nic nebylo, ale nevidět nic ve třech různých hrách a s různými sázkami je pro mě novinka!!!
Proto to radši nechám být, protože se chci bavit a nemít problémy!!!
s pozdravem
I can now clearly say that I will never play there again!!
I didn't have any free spins yesterday, but today I had 8 in three different games.
I've never seen 0 8 times in a row.
There is something wrong with the casino!!!
I've seen that there was nothing a few times, but to see nothing in three different games and with different stakes is new to me!!!
That's why I'd rather leave it alone because I want to have fun and not have any trouble!!!
Best regards
Ich kann jetzt eindeutig sagen,dass ich nie wieder da spielen werde!!
Ich habe gestern kein Freispiel gehabt,dafür heute habe ich 8 Stück in drei verschiedenen Spielen gehabt.
Ich habe noch nie gesehen,dass es 8 Mal hintereinander 0 gab.
Es stimmt mit dem Casino was nicht!!!
Ich habe schon gesehen,dass es paar Mal nichts gab,aber in drei verschiedenen Spielen und mit verschiedenen Einsätzen nichts gibt,das ist für mich neu!!!
Deswegen lasse ich lieber sein,da ich Spaß haben möchte und Kein Ärger!!!
Liebe Grüße
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.