Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaLegendPlay Casino - všeobecná diskuze

LegendPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Casinostreamereu
|
8 310 zobrazení 50 odpovědí |
|
12 3
Maldadorog
před 9 měsíci

Velmi dobrá zpráva

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Teď už můžu jasně říct, že už tam nikdy hrát nebudu!!

Včera jsem neměl žádné zatočení zdarma, ale dnes jsem jich měl 8 ve třech různých hrách.

Nikdy jsem neviděl 0 8krát za sebou.

S kasinem je něco špatně!!!

Párkrát jsem viděl, že tam nic nebylo, ale nevidět nic ve třech různých hrách a s různými sázkami je pro mě novinka!!!

Proto to radši nechám být, protože se chci bavit a nemít problémy!!!

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

11 dní je stále v časovém rámci, který kasinům dáváme na vyřešení výběru, ale chápu, že pro vás a většinu hráčů je to dlouhé čekání na platbu.

Věřím, že pokud jde o tyto hry, je to vždy založeno na čistém štěstí a na ničem jiném. Někdy máme více štěstí a někdy ne.🤷‍♀️

Dobrá věc je, že si nyní můžete vybrat z mnoha online kasin, kde hrát nebo ne. Pokud nejste spokojeni v jednom, můžete se přestěhovat do jiného a zkusit štěstí tam. Doufám, že pomůžeme hráčům vybrat si ty lepší a bezpečnější. To je náš cíl.

Už jste pro vás našli další?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Ahoj, rozhodl jsem se, že si s výběrem kasina dám čas a užiju si to tam!!

Automaticky přeloženo:
Maldadorog
před 9 měsíci

Moudré rozhodnutí. Přeji hodně štěstí.🍀

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Díky moc

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, poté, co jsem 3x nešel inkasovat převodem, zkusil jsem etherum, nejprve jsem vložil minimum a pak jsem inkasoval a za 2 dny jsem dostal výplatu. Pozdravy.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ulisesmoises
před 9 měsíci

Ahoj!

Děkujeme za sdílení platného bodu. Řekl byste po této zkušenosti, že je lepší používat kryptoměnu?

Zní mi to tak, i když i kryptoměny mají podle mého názoru několik nedostatků.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jsem překvapen, že kasino Legendplay má od Guru Casino tak vysoké hodnocení (6,4). Podle mě by měli hodnotit -10. Důvodem je, že tato firma NIKDY nepošle hráčům platby. Doufám, že si každý mohl přečíst moji recenzi, než se rozhodnou vložit své peníze do podvodné firmy, jako je Legendplay casino. Měl jsem žádost o výběr 175 dolarů po dobu více než 2 měsíců, stále NEPOSLALI platbu. Zákaznická podpora neustále tvrdí, že je vše v pořádku, peníze brzy pošlou atd. Peníze ale NIKDY poslat nechtějí. Buďte tedy opatrní a NEVKLADUJTE u nich své peníze, protože z tohoto podvodníka NIKDY žádné peníze nedostanete !!!!

Automaticky přeloženo:
yuchen0329
před 2 týdny

Ahoj, to je všechno, co ti kasino říkalo už dva měsíce? To není moc normální a určitě by mě to naštvalo. Už jste byli ověřeni kasinem? Hráli jste s bonusem?

Co se týče indexu bezpečnosti, nemyslím si, že podprůměr je skvělé hodnocení, ale to nechme na později, důležité je nyní vydržet u stížnosti a doufejme, že kasino s námi bude spolupracovat, až je budeme kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, to je všechno, co ti kasino říkalo už dva měsíce? To není moc normální a určitě by mě to naštvalo. Už jste byli ověřeni kasinem? Hráli jste s bonusem?

Co se týče indexu bezpečnosti, nemyslím si, že podprůměr je skvělé hodnocení, ale to nechme na později, důležité je nyní vydržet u stížnosti a doufejme, že kasino s námi bude spolupracovat, až je budeme kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Mohu potvrdit, že jde o podvodnou firmu. Jsou to zločiny a měli by poslat do vězení. Včera mi přišla zpráva, že můj výběr zrušili. Mluvil jsem se zákaznickou podporou a on/ona neposkytla žádné vysvětlení. Když jsem se pak znovu pokusil o výběr, výběr webu je jimi omezen. Proto mi NEDOVOLÍ odstoupit a neposkytli žádné důvody, žádné kroky nebo informace, co musím poskytnout nebo co ode mě potřebují k odstoupení.


Tito lidé by měli všechny poslat do vězení !!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
yuchen0329
před týdnem

Díky za aktualizaci. Chápu, jak znepokojivá musí být tato situace, když je ponechána bez jasných informací nebo způsob, jak vybrat své prostředky, je rozhodně frustrující.

Dalším krokem je pokračování v procesu reklamace. Jakmile budeme mít z vaší strany všechny potřebné podrobnosti, budeme moci vše zkontrolovat a rozhodnout, jak nejlépe postupovat. Sledujte prosím své vlákno stížnosti pro případ, že bychom potřebovali další informace.

Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám s tím pomohli. Děkujeme za dosavadní trpělivost.😕

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky