před 12 měsíci
0
Teď už můžu jasně říct, že už tam nikdy hrát nebudu!!
Včera jsem neměl žádné zatočení zdarma, ale dnes jsem jich měl 8 ve třech různých hrách.
Nikdy jsem neviděl 0 8krát za sebou.
S kasinem je něco špatně!!!
Párkrát jsem viděl, že tam nic nebylo, ale nevidět nic ve třech různých hrách a s různými sázkami je pro mě novinka!!!
Proto to radši nechám být, protože se chci bavit a nemít problémy!!!
s pozdravem
I can now clearly say that I will never play there again!!
I didn't have any free spins yesterday, but today I had 8 in three different games.
I've never seen 0 8 times in a row.
There is something wrong with the casino!!!
I've seen that there was nothing a few times, but to see nothing in three different games and with different stakes is new to me!!!
That's why I'd rather leave it alone because I want to have fun and not have any trouble!!!
Best regards
Ich kann jetzt eindeutig sagen,dass ich nie wieder da spielen werde!!
Ich habe gestern kein Freispiel gehabt,dafür heute habe ich 8 Stück in drei verschiedenen Spielen gehabt.
Ich habe noch nie gesehen,dass es 8 Mal hintereinander 0 gab.
Es stimmt mit dem Casino was nicht!!!
Ich habe schon gesehen,dass es paar Mal nichts gab,aber in drei verschiedenen Spielen und mit verschiedenen Einsätzen nichts gibt,das ist für mich neu!!!
Deswegen lasse ich lieber sein,da ich Spaß haben möchte und Kein Ärger!!!
Liebe Grüße
11 dní je stále v časovém rámci, který kasinům dáváme na vyřešení výběru, ale chápu, že pro vás a většinu hráčů je to dlouhé čekání na platbu.
Věřím, že pokud jde o tyto hry, je to vždy založeno na čistém štěstí a na ničem jiném. Někdy máme více štěstí a někdy ne.🤷♀️
Dobrá věc je, že si nyní můžete vybrat z mnoha online kasin, kde hrát nebo ne. Pokud nejste spokojeni v jednom, můžete se přestěhovat do jiného a zkusit štěstí tam. Doufám, že pomůžeme hráčům vybrat si ty lepší a bezpečnější. To je náš cíl.
Už jste pro vás našli další?
11 days is still within the timeframe we give casinos to solve the withdrawal, but I understand that for you and most of the players, it is way to long to wait for the payment.
I believe that when it comes to this games, it is always based on pure luck and nothing else. Sometimes we have more luck and sometimes we don't.🤷♀️
The good thing is that you can choose from many online casinos now where to play or not. If you are not happy in one, you can move to another and try your luck there. I hope we can help players choose the better and safer ones. That is our goal.
Have you found another one for you already?
Ahoj, rozhodl jsem se, že si s výběrem kasina dám čas a užiju si to tam!!
Hi, I have now decided to take my time choosing a casino and have fun there!!
Hi,ich habe mich jetzt entschieden in Ruhe ein Casino aussuchen und da Spaß haben!!
Moudré rozhodnutí. Přeji hodně štěstí.🍀
Wise decision. I wish you all the luck.🍀
Dobrý den, poté, co jsem 3x nešel inkasovat převodem, zkusil jsem etherum, nejprve jsem vložil minimum a pak jsem inkasoval a za 2 dny jsem dostal výplatu. Pozdravy.
Hello, after not being able to collect by bank transfer 3 times, I tried for etherum, first I deposited the minimum and then I collected and in 2 days I was paid. Greetings.
Hola, después de no poder cobrar por transferencia bancaria 3 veces, realicé el intento por etherum, primero deposité el mínimo y luego cobré y en 2 días me han pagado. Saludos.
Ahoj!
Děkujeme za sdílení platného bodu. Řekl byste po této zkušenosti, že je lepší používat kryptoměnu?
Zní mi to tak, i když i kryptoměny mají podle mého názoru několik nedostatků.
Hi!
Thank you for sharing a valid point. After this experience, would you say cryptocurrency is better to use?
It sounds just like that to me, although even cryptocurrencies possess a few flaws, in my opinion.
Jsem překvapen, že kasino Legendplay má od Guru Casino tak vysoké hodnocení (6,4). Podle mě by měli hodnotit -10. Důvodem je, že tato firma NIKDY nepošle hráčům platby. Doufám, že si každý mohl přečíst moji recenzi, než se rozhodnou vložit své peníze do podvodné firmy, jako je Legendplay casino. Měl jsem žádost o výběr 175 dolarů po dobu více než 2 měsíců, stále NEPOSLALI platbu. Zákaznická podpora neustále tvrdí, že je vše v pořádku, peníze brzy pošlou atd. Peníze ale NIKDY poslat nechtějí. Buďte tedy opatrní a NEVKLADUJTE u nich své peníze, protože z tohoto podvodníka NIKDY žádné peníze nedostanete !!!!
I am surprised Legendplay casino has such a high rating (6.4) by Guru Casino. In my opinion, they should rate -10. The reason is because this firm will NEVER send out payment to players. I hope everyone could read my review before they decide to deposit their money into the scamming firm like Legendplay casino. I had a 175 dollars withdrawal request for over 2 months, they still did NOT send out the payment. The customer support keeps saying everything is in order, money will send out soon, etc. Yet, they just NEVER want to send the money. So please be careful and do NOT deposit your money with them, because you will NEVER get any money out of from this cheater !!!!
Ahoj, to je všechno, co ti kasino říkalo už dva měsíce? To není moc normální a určitě by mě to naštvalo. Už jste byli ověřeni kasinem? Hráli jste s bonusem?
Co se týče indexu bezpečnosti, nemyslím si, že podprůměr je skvělé hodnocení, ale to nechme na později, důležité je nyní vydržet u stížnosti a doufejme, že kasino s námi bude spolupracovat, až je budeme kontaktovat.
Hi, is that all the casino has been telling you for two months? That's not very normal, and it would certainly make me angry. Have you been verified by the casino yet? Have you played with the bonus?
As for the safety index, I don't think below average is a great rating, but let's leave that for later, the important thing now is to stick with the complaint and hopefully the casino will cooperate with us when we contact them.
Ahoj, to je všechno, co ti kasino říkalo už dva měsíce? To není moc normální a určitě by mě to naštvalo. Už jste byli ověřeni kasinem? Hráli jste s bonusem?
Co se týče indexu bezpečnosti, nemyslím si, že podprůměr je skvělé hodnocení, ale to nechme na později, důležité je nyní vydržet u stížnosti a doufejme, že kasino s námi bude spolupracovat, až je budeme kontaktovat.
Hi, is that all the casino has been telling you for two months? That's not very normal, and it would certainly make me angry. Have you been verified by the casino yet? Have you played with the bonus?
As for the safety index, I don't think below average is a great rating, but let's leave that for later, the important thing now is to stick with the complaint and hopefully the casino will cooperate with us when we contact them.
Mohu potvrdit, že jde o podvodnou firmu. Jsou to zločiny a měli by poslat do vězení. Včera mi přišla zpráva, že můj výběr zrušili. Mluvil jsem se zákaznickou podporou a on/ona neposkytla žádné vysvětlení. Když jsem se pak znovu pokusil o výběr, výběr webu je jimi omezen. Proto mi NEDOVOLÍ odstoupit a neposkytli žádné důvody, žádné kroky nebo informace, co musím poskytnout nebo co ode mě potřebují k odstoupení.
Tito lidé by měli všechny poslat do vězení !!!!!!!!!!
I can confirm they are a scamming firm. They are crimes and should send into jail. Yesterday I received message said they cancelled my withdrawal. I talked to customer support and he/she did NOT provide any explanations. Then when I tried to withdrawal again, the website withdrawal is restricted by them. Therefore, they do NOT let me withdrawal and they provided no reasons, no any steps or information what do I need to provide or what they need from me to withdrawal.
These people should all send into jail !!!!!!!!!
Díky za aktualizaci. Chápu, jak znepokojivá musí být tato situace, když je ponechána bez jasných informací nebo způsob, jak vybrat své prostředky, je rozhodně frustrující.
Dalším krokem je pokračování v procesu reklamace. Jakmile budeme mít z vaší strany všechny potřebné podrobnosti, budeme moci vše zkontrolovat a rozhodnout, jak nejlépe postupovat. Sledujte prosím své vlákno stížnosti pro případ, že bychom potřebovali další informace.
Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám s tím pomohli. Děkujeme za dosavadní trpělivost.😕
Thanks for the update. I understand how upsetting this situation must be being left without clear information or a way to withdraw your funds is definitely frustrating.
The next step is to continue through the complaint process. Once we have all the necessary details from your side, we’ll be able to review everything and decide how best to proceed. Please keep an eye on your complaint thread in case we need any additional information.
We’ll do our best to assist you with this. Thanks for your patience so far.😕
A co se stalo s touto stížností? Zaplatili?
And what happened to this complaint? Did they pay?
y en que quedó esta queja? pagaron?
Bohužel, hráč přestal reagovat na náš tým a my jsme se z toho nepoučili, víte. 🤷♀️
Můžu se ale zeptat, proč tě to zajímá?
Unfortunately, the player stopped responding to our team, and we didn't learn, you know. 🤷♀️
May I ask why it interests you, though?
V tomto případě vám opravdu pomůže, když si přečtete recenzi kasina, získáte nějaké informace z uživatelských recenzí a dokonce se podíváte, zda na toto kasino nebyly podány nějaké stížnosti.
Pokud chcete, můžete k tomupoužít tento odkaz .
Jak jste se k tomuto kasinu dostal, pokud se můžu zeptat?
In this case it really will help if you read the review of the casino, get some information from user reviews, and even check out if there are any complaints submitted for this casino.
You can use this link to do so, if you wish.
How did you come across this casino, if I may ask?
Všem doporučuji nehrát v tomto kasinu.
Byl jsem podveden o 2 500 eur.
Zablokovali mi účet bezdůvodně a jako odůvodnění mi poslali pouze kopii svých obchodních podmínek.
Všechno jsem si přečetl/a, ale nic jsem neporušil/a.
I advise everyone not to play in this casino.
I was cheated out of €2,500.
They blocked my account for no reason and only sent me a copy of their terms and conditions as justification.
I read through everything but I didn't violate anything.
Ich rate jedem ab in diesem Casino zu spielen.
Ich wurde um 2500€ betrogen.
Sie haben meinen Account grundlos gesperrt und mir als Begründung nur eine Kopie ihrer AGB geschickt.
Habe mir alles durchgelesen aber ich habe gegen nichts verstoßen.
Je dobře, že jste již podali svou stížnost zde a náš tým může prošetřit, co se přesně děje se zbývající částkou vašeho výběru.
Vysvětlili vám přesně, co jste podle nich porušili, nebo vám jen poslali podmínky? 🤷♀️
It is good that you have already submitted your complaint here, and our team can investigate what exactly is going on with the remaining amount of your withdrawal.
Have they explained exactly what, in their opinion, you violated, though, or just sent you the terms? 🤷♀️
Ahoj Romi, prostě mi poslali obchodní podmínky a smazali mi účet.
Podmínky mi poslali e-mailem až poté, co jsem o ně požádal.
Nicméně jsem nemohl porušit podmínky bonusu, protože jsem Ramses Book hrál pouze se sázkou 3-5 eur.
Myslím, že prostě nechtějí platit, protože jsem měl štěstí a vyhrál jsem 4 000 eur z 60 eur bonusových peněz. Ale takové věci se mohou stát, takže by měli bonus prostě omezit. Neměli by nechat lidi hrát a pak je o peníze ošidit.
Hi Romi, they simply sent me the terms and conditions and deleted my account.
They only sent me the terms and conditions via email after I asked.
However, I cannot have violated the bonus terms and conditions because I only played Ramses Book with a stake of 3-5 euros.
I think they just don't want to pay, since I got lucky and won €4,000 from €60 in bonus money. But things like that can happen, so they should just limit the bonus. They shouldn't let people play and then cheat them out of their money.
Hallo Romi, sie haben mir einfach die Bedingungen geschickt und mein Konto gelöscht.
Die Bedingungen haben sie mir auch erst nach Nachfrage per Email geschickt.
Ich kann aber gar nicht gegen die Bonus Bedingungen verstoßen haben, weil ich ausschließlich nur Ramses Book auf 3-5 Euro Einsatz gespielt habe.
Ich denke sie wollen einfach nicht bezahlen, da ich Glück hatte und aus 60 Euro Bonusgeld 4000€ gewonnen habe. Aber sowas kann passieren, dann sollen sie halt den Bonus begrenzen. Und nicht die Leute spielen lassen und sie dann um ihr Geld betrügen.
Takže u toho bonusu není maximální výše výběru? Rozumím tomu správně? 🤔
Prostě se najednou rozhodli, že vám přestanou platit. Je to tak?
So, there is no maximum withdrawal with that bonus? Do I understand correctly? 🤔
They just have suddenly decided to stop paying you. Right?
Ano, přesně tak, zaplatili mi 1500 € a pak mi zablokovali účet.
Takže mě podvedli o 2500 €, které mám stále splatné.
Yes, that's right, they paid me 1500€ and then blocked my account.
So they cheated me out of 2500€ still outstanding
Ja das ist richtig, sie haben mir 1500€ Ausgezahlt und dann mein Konto gesperrt.
Also haben sie mich um noch offene 2500€ betrogen
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.