FórumKasinaLamabet Casino - všeobecná diskuze

Lamabet Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od Azael
|
1521 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lamabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Výběr prostředků byl několikrát zamítnut. Měnou mého účtu je Ethereum, takže mohu provádět vklady, hrát a vybírat prostředky pouze v této měně. Na můj účet nejsou připsány žádné jiné dostupné platební metody. Po každém zamítnutém výběru mě žádají o změnu způsobu výběru. To nelze provést, protože neexistuje jiný způsob platby. Pokaždé jim to vysvětluji, ale oni to nechápou. Je možné zvolit jinou měnu účtu, ale poté je zůstatek účtu nulový. Nemůžete převádět prostředky mezi účty a vybírat peníze jinou metodou.


Automaticky přeloženo:
Azael
před 5 měsíci

Takže, zbyly vám nějaké peníze ve vašem skutečném zůstatku v tomto kasinu? Neřekl bych, že tam budeš hrát dál. Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Vyhrál jsem na Lamabet a zatím čekám více než 24 hodin, než bude můj výběr schválen. Stále říká čekající.

Zdá se, že není příliš rychle reagovat na požadavky. Jsem ověřen se svými 3 dokumenty.


když se ptám VIP manažera, říká, že nemůže dát časový rámec. Nevyvolává velkou důvěru, když mu není dán časový rámec.


někdo má zkušenosti s výběrem odsud?


dík

Automaticky přeloženo:
hughvibes45
před 3 měsíci

Ahoj. Řekl bych, že 24 hodin není tak dlouhá doba, aby byl výběr přijat, a doufejme, že kasino bude moci s ním brzy pokračovat, zvláště když bude váš účet plně ověřen.

Už jste tam měli nějaké úspěšné výběry?

O své zkušenosti s výběry v tomto kasinu zatím psal pouze jeden uživatel, a pokud vidím, nebyla příliš pozitivní. Podívejte se zde 👈.

Pokud je to možné, dejte nám vědět o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, děkuji za odpověď.


ne, ještě jsem odtud nic nestáhl.


první den jsem omezen na 5 000, ale nemohu odeslat další žádost, dokud nebude tato zpracována.


obávám se, že budu čekat příliš dlouho nebo to nedostanu vůbec. Chystal jsem se přihlásit stížnost, ale nemohu, protože musím počkat 2 týdny.


sdílejí různé úrovně stavu. Dostal jsem se do Sapphire, kde je napsáno „vyjednatelný limit pro výběr hotovosti", ale když se zeptám svého „VIP" manažera, říkají, že nemohou poskytnout nic jiného než to, co je řečeno na webu, takže dosažení této úrovně na vše s ohledem na to.


dík,


Hugh.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizace je, že jsem právě obdržel výběr z kryptoměn!

tak se zdá vše ok. Uvidíme, jak dopadne zbytek 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Naštěstí výběry, které byly zrušeny, byly způsobeny tím, že neměli bankovní výpis, který by bylo možné ověřit.


Komunikace s nimi je vynikající, pomohli vyřešit můj problém a dali mi vědět, že je nyní v pořádku.


byly to jen 2 dny, aby to udělali, což je skvělé. Uvidím, jak dlouho bude trvat, než projdou právě odeslané žádosti.


na tomto základě bych toto kasino určitě všem doporučil. Zdá se, že jsou nové a mají spoustu příležitostí k vítězství.

Automaticky přeloženo:
hughvibes45
před 3 měsíci

Jsem opravdu rád, že jste obdrželi peníze a mohli vše okamžitě vyřešit.

Doufejme, že brzy dorazí i zbytek vašich výběrů a poté budete moci napsat o celé své zkušenosti v uživatelské recenzi.

Co říkáš? Pokud tam vše popíšete, ostatním to velmi pomůže pochopit, jak toto kasino funguje. A také by to mohlo kasinu pomoci vědět, které věci je třeba zlepšit.

Zde je odkaz, pokud se tak rozhodnete, a určitě zůstaňte v kontaktu a dejte nám vědět, jak vše probíhá.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ahoj Romi,


Určitě zanechám recenzi se svými zkušenostmi.


od strachu z toho, že opravdu nevím, jestli jsem vybral dobrý, nebo že nejsem úplně spokojený se zážitkem a jejich komunikací.


dnes jsem přijal bankovní převod, takže je vše v pořádku a nyní chápu limity, které mají

Automaticky přeloženo:
hughvibes45
před 3 měsíci

To je skvělé, opravdu!

Věříte tedy, že by mohli zlepšit svou komunikaci? V čem přesně, jestli se můžu zeptat?🤔

Nebylo vám to srozumitelné před limity, které mají pro výběry nastavené? Myslím si, že by to měla být jedna z věcí, kterou by podpora měla vysvětlit všem hráčům, pokud jim chybí porozumění.

Možná jste je požádal, aby vám to vysvětlili?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže.... Ukázalo se, že tam byl VIP manažer, který mi poslal spoustu e-mailů, které šly do mé složky SPAM.


Kdybych je viděl původně, věděl bych, že tam byl někdo, kdo mě vedl zrušením vkladů (které byly z důvodu neprovedení úplného ověření).


Každopádně jsou opravdu dobří v komunikaci, takže žádný problém!

Automaticky přeloženo:
hughvibes45
před 3 měsíci

Jsem za tebe rád. Někdy se opravdu stává, že e-maily tohoto druhu skončí ve složce spamu. Nevadí; teď budete vědět lépe. Že? 🙂

Tak co, myslíš, že tam budeš hrát dál?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jo určitě. Je to dobré místo, kde si můžete zahrát hry 🙂

Automaticky přeloženo:
hughvibes45
před 3 měsíci

Super, tak hlavně, že se vše vyřešilo a teď budete vědět, že i takové situace se mohou stát. Pokud máte nějaké zkušenosti, dejte nám prosím vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky