Ahoj, děkuji za odpověď.
ne, ještě jsem odtud nic nestáhl.
první den jsem omezen na 5 000, ale nemohu odeslat další žádost, dokud nebude tato zpracována.
obávám se, že budu čekat příliš dlouho nebo to nedostanu vůbec. Chystal jsem se přihlásit stížnost, ale nemohu, protože musím počkat 2 týdny.
sdílejí různé úrovně stavu. Dostal jsem se do Sapphire, kde je napsáno „vyjednatelný limit pro výběr hotovosti", ale když se zeptám svého „VIP" manažera, říkají, že nemohou poskytnout nic jiného než to, co je řečeno na webu, takže dosažení této úrovně na vše s ohledem na to.
dík,
Hugh.
Hey thanks for your reply.
no I haven’t withdrew anything from here yet.
im limited to 5k at the first day, however I can’t submit another request until this one is processed.
concerned I will be waiting too long or not get it at all. Was going to log a complaint however I can’t because need to wait 2 weeks.
there share different tiers of status. I reached Sapphire where it says, "negotiable cash out limit" however when I ask my, "VIP" manager they say they can’t give anything else but what is said off the website, so there is no benefit to reaching that tier at all in regards to that.
thanks,
Hugh.
Automaticky přeloženo: