FórumKasinaKirgo Casino - všeobecná diskuze

Kirgo Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 11 měsíci od andandjonnyx
|
6639 zobrazení 65 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
před měsícem

Dobré ráno, duchové.


Tým plateb mě informoval, že vyšetřování bylo dokončeno a vaše prostředky vám byly zaslány. Můžete prosím potvrdit, zda je záležitost vyřešena?

Předem vám děkuji a děkuji také za trpělivost v této záležitosti.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno, duchové.


Tým plateb mě informoval, že vyšetřování bylo dokončeno a vaše prostředky vám byly zaslány. Můžete prosím potvrdit, zda je záležitost vyřešena?

Předem vám děkuji a děkuji také za trpělivost v této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chci se podělit o své dojmy z kasina. Kasino má rychlou registraci, přehlednou navigaci na webu, velké množství poskytovatelů slotů, živé kasino, responzivní live podporu. Co se mi nelíbilo. Živá podpora nemůže poskytnout informace o důvodu zpoždění při schvalování výběru prostředků. Protože živá podpora nemá přístup k úplným informacím o vašem účtu. V mém případě byla moje platba zpožděna o více než den a teprve po 24 hodinách jsem obdržel oznámení, že můj účet je v šetření. A z tohoto důvodu jsem musel projít ověřením. A ověření trvalo více než 48 hodin od okamžiku nahrání dokumentů. I když podle dopisu od služby, která dokumenty kontroluje, je doba ověření 48 hodin. Musel jsem napsat jak živé podpoře, tak dalším službám, abych jim připomněl nedostatek výsledků ověření. Dnes jsem obdržel oznámení, že můj účet je plně ověřen a obdržel jsem peníze. Pokud jsem někoho urazil, omlouvám se, ale nebyl jsem schopen napsat své závěry.

Automaticky přeloženo:
Ghosts22
před měsícem

Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, a děkuji za sdílení vašich zkušeností s kasinem. Pokud chcete, můžete zde také napsat uživatelskou recenzi tohoto kasina. Věřím, že by to ostatním opravdu pomohlo.

Můžu se zeptat, jestli tam po tom všem budeš hrát dál?

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Dříve jsem zanechal dobrou zpětnou vazbu ohledně Kirga. Dnes jsem se rozhodl sdílet, že můj účet byl náhodně uzavřen bez vysvětlení. To bylo jen několik hodin po výběru přibližně 300 $, které mi byly skutečně vyplaceny. Pochybuji však, že by malá výhra měla něco společného s tím, proč byl můj účet uzavřen. Ještě jsem nedostal informace, přestože jsem kontaktoval podporu prostřednictvím jejich webových stránek a požádal o jakékoli informace, proč. Sdílím to, abych nereflektoval negativně kasino, ale abych byl pro ostatní naprosto transparentní, jak se mnou zacházelo kasino, o kterém jsem si myslel, že budu hrát dlouho.


filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Lol. Tohle musí být vtip. Jsme dospělí. Proč mi Kirgo nemůže dát důvod? To je tak stinné.


file

Automaticky přeloženo:
Perforrm
před 3 dny

Hmm, podle toho, co jsem viděl v prvním mailu, to napsali na základě toho, že je vše v souladu s licenčním úřadem. Nevím, jestli se něco změnilo, proč se tam nedá hrát, ale to by bylo asi první, co mě napadlo. Bohužel, pokud vám kasino zaplatilo a vy na účtu nic nemáte, může vám účet zrušit bez udání důvodu. Jako hráče by mě také zajímalo, proč se to stalo, ale pravdou je, že vám to nemusí říkat, i když je to škoda. Pokud se vám kasino líbilo a hráli jste zde, mohl bych zkusit zjistit, zda se například vaše země stala omezenou nebo podobně. A možná za tím není nic konkrétního, kasino si jen vybralo, že ji jako zákazníka mít nechce.

Ať tak či onak, je to smutné. 😕

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky