Chci se podělit o své dojmy z kasina. Kasino má rychlou registraci, přehlednou navigaci na webu, velké množství poskytovatelů slotů, živé kasino, responzivní live podporu. Co se mi nelíbilo. Živá podpora nemůže poskytnout informace o důvodu zpoždění při schvalování výběru prostředků. Protože živá podpora nemá přístup k úplným informacím o vašem účtu. V mém případě byla moje platba zpožděna o více než den a teprve po 24 hodinách jsem obdržel oznámení, že můj účet je v šetření. A z tohoto důvodu jsem musel projít ověřením. A ověření trvalo více než 48 hodin od okamžiku nahrání dokumentů. I když podle dopisu od služby, která dokumenty kontroluje, je doba ověření 48 hodin. Musel jsem napsat jak živé podpoře, tak dalším službám, abych jim připomněl nedostatek výsledků ověření. Dnes jsem obdržel oznámení, že můj účet je plně ověřen a obdržel jsem peníze. Pokud jsem někoho urazil, omlouvám se, ale nebyl jsem schopen napsat své závěry.
I want to share my impressions of the casino. The casino has fast registration, clear site navigation, a large number of slot providers, a live casino, responsive live support. What I did not like. Live support cannot provide information about the reason for the delay in approving the withdrawal of funds. Since live support does not have access to full information about your account. In my case, my payment was delayed for more than a day and only after 24 hours I received a notification that my account was under investigation. And for this reason, I had to go through verification. And verification lasted more than 48 hours from the moment of uploading documents. Although according to the letter from the service that checks the documents, the verification time is 48 hours. I had to write to both live support and other services to remind them of the lack of verification results. Today I received a notification that my account is fully verified and I received the money. If I offended anyone I apologize, but I was not able to write my conclusions.
Automaticky přeloženo: