DomůFórumKasinaKirgo Casino - všeobecná diskuze

Kirgo Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od andandjonnyx
|
8 567 zobrazení 82 odpovědí |
|
1...3 4 5
před 3 měsíci

Dobré ráno, duchové.


Tým plateb mě informoval, že vyšetřování bylo dokončeno a vaše prostředky vám byly zaslány. Můžete prosím potvrdit, zda je záležitost vyřešena?

Předem vám děkuji a děkuji také za trpělivost v této záležitosti.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno, duchové.


Tým plateb mě informoval, že vyšetřování bylo dokončeno a vaše prostředky vám byly zaslány. Můžete prosím potvrdit, zda je záležitost vyřešena?

Předem vám děkuji a děkuji také za trpělivost v této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Chci se podělit o své dojmy z kasina. Kasino má rychlou registraci, přehlednou navigaci na webu, velké množství poskytovatelů slotů, živé kasino, responzivní live podporu. Co se mi nelíbilo. Živá podpora nemůže poskytnout informace o důvodu zpoždění při schvalování výběru prostředků. Protože živá podpora nemá přístup k úplným informacím o vašem účtu. V mém případě byla moje platba zpožděna o více než den a teprve po 24 hodinách jsem obdržel oznámení, že můj účet je v šetření. A z tohoto důvodu jsem musel projít ověřením. A ověření trvalo více než 48 hodin od okamžiku nahrání dokumentů. I když podle dopisu od služby, která dokumenty kontroluje, je doba ověření 48 hodin. Musel jsem napsat jak živé podpoře, tak dalším službám, abych jim připomněl nedostatek výsledků ověření. Dnes jsem obdržel oznámení, že můj účet je plně ověřen a obdržel jsem peníze. Pokud jsem někoho urazil, omlouvám se, ale nebyl jsem schopen napsat své závěry.

Automaticky přeloženo:
Ghosts22
před 3 měsíci

Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, a děkuji za sdílení vašich zkušeností s kasinem. Pokud chcete, můžete zde také napsat uživatelskou recenzi tohoto kasina. Věřím, že by to ostatním opravdu pomohlo.

Můžu se zeptat, jestli tam po tom všem budeš hrát dál?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dříve jsem zanechal dobrou zpětnou vazbu ohledně Kirga. Dnes jsem se rozhodl sdílet, že můj účet byl náhodně uzavřen bez vysvětlení. To bylo jen několik hodin po výběru přibližně 300 $, které mi byly skutečně vyplaceny. Pochybuji však, že by malá výhra měla něco společného s tím, proč byl můj účet uzavřen. Ještě jsem nedostal informace, přestože jsem kontaktoval podporu prostřednictvím jejich webových stránek a požádal o jakékoli informace, proč. Sdílím to, abych nereflektoval negativně kasino, ale abych byl pro ostatní naprosto transparentní, jak se mnou zacházelo kasino, o kterém jsem si myslel, že budu hrát dlouho.


filefilefile

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Lol. Tohle musí být vtip. Jsme dospělí. Proč mi Kirgo nemůže dát důvod? To je tak stinné.


file

Automaticky přeloženo:
Perforrm
před měsícem

Hmm, podle toho, co jsem viděl v prvním mailu, to napsali na základě toho, že je vše v souladu s licenčním úřadem. Nevím, jestli se něco změnilo, proč se tam nedá hrát, ale to by bylo asi první, co mě napadlo. Bohužel, pokud vám kasino zaplatilo a vy na účtu nic nemáte, může vám účet zrušit bez udání důvodu. Jako hráče by mě také zajímalo, proč se to stalo, ale pravdou je, že vám to nemusí říkat, i když je to škoda. Pokud se vám kasino líbilo a hráli jste zde, mohl bych zkusit zjistit, zda se například vaše země stala omezenou nebo podobně. A možná za tím není nic konkrétního, kasino si jen vybralo, že ji jako zákazníka mít nechce.

Ať tak či onak, je to smutné. 😕

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 dny

Jsem jen náhodný hráč, ale hraji na kirgo krátce poté, co ho propagoval Mikki Mase, ale za tu dobu, co jsem tam hrál, jsem viděl, jak se systémy drasticky změnily a všímal jsem si malých detailů. , jako je rozhraní, zejména se stránkami pro vklady a výběry, musel tyto snímky obrazovky vyrobit, protože jejich uživatelské rozhraní nikdy takové podrobnosti nemělo


hraní v kirgo od března 2024, moderování VIP status v kasinu a v srpnu jsem navázal kontakt s jejich zaměstnanci a založil jsem si u nich přidružený účet

Automaticky přeloženo:
Ogserbian
před 2 dny

Jen pro legraci, kozo, zkuste se stát partnerem kasina a doufejme začít streamovat

Automaticky přeloženo:
misfitranitup
před 2 dny

Udělané screenshoty? z čeho? e-maily? Lol


Automaticky přeloženo:
misfitranitup
před 2 dny

Právě jsem si uvědomil, že vaše odpovědi ani neodkazují na mé konkrétní téma. Můj špatný.


Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Zdravím všechny. Doufám, že moje recenze nebude kasino vypadat velmi špatně. Ale neodolal jsem a rozhodl se zde svůj příběh vyprávět. Před týdnem jsem se rozhodl hrát v kasinu, dlouho jsem si vybíral, které si vybrat na základě spolehlivosti, rychlosti výběru finančních prostředků, přítomnosti negativních nebo pozitivních recenzí. A vybral jsem si toto kasino. Toto kasino má mnoho pozitivních aspektů. Rychlá registrace, akceptace kryptoměny, dobrý výběr slotů, poskytovatelé živých kasin, dobrá linka sázkových kanceláří. Udělal jsem vklad, několik sázek, v kasinu, živém kasinu. A když jsem vyhrál nějaké peníze, rozhodl jsem se je vybrat. Po pár hodinách mi přišel dopis, že můj účet byl zablokován, protože existuje spojení s jinými účty. Byly mi napsány otázky a požádáni o fotografie mých dokumentů. Odpověděl jsem na všechny otázky a nerozuměl jsem, z čeho mě podezírají. Také jsem co nejdříve poslal fotografie mých dokumentů. A teď čekám na rozhodnutí o mém účtu. Jsem stále v šoku a nevím, jak vše dopadne. Pokud mi zablokovali účet, tak mi ho s největší pravděpodobností neobnoví a nejspíš mi vezmou peníze. Obecně o tom budu každého, koho to zajímá, průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:
kimkim2025
před 2 dny

Pravděpodobně vám umožní vybrat si peníze a poté může váš účet uzavřít. Pokud jste však nezneužili a úspěšně nevyužili jejich bonusů za registraci/uvítání více než jednou. Pokud tomu tak je, více než pravděpodobně uzavřou váš účet (účty) a odečítají všechny prostředky, které patřily kasinu. Také si mohou ponechat peníze, které jste vložili, pokud jste se je pokusili ošidit prostřednictvím více účtů. Jak by měli. Jen můj názor. Ale moc toho nevím.

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Perforrm
před 2 dny

Můj účet je již uzavřen. A proto si nedělám velké naděje, že mi obnoví účet. K čemu mi pak bylo blokování účtu, když nemohl být zablokován. O penězích si nedělám velké iluze a s největší pravděpodobností mi peníze nevrátí. Ale já se tak nevzdám, vím, že mám pravdu a proto v případě potřeby založím reklamaci. Budu bojovat, dokud nezjistím, v čem přesně je problém!!!

Automaticky přeloženo:
kimkim2025
včera

Zablokovali jeden účet a uzavřeli pouze váš druhý? Nebo je oba zablokovali a zavřeli?

Automaticky přeloženo:
Perforrm
včera

Už jsem neměl žádné účty. Měl jsem jen jeden. Nevím, z čeho jsem podezřelý.

Automaticky přeloženo:
včera

Od odeslání dokumentů uplynulo více než 8 hodin a stále žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
včera

Jak se ukázalo, vyšetřování může podle živé podpory trvat den, týden nebo měsíc. Nevím, co jim přišlo podezřelé. Řekli mi pouze, že jsem připojen k jiným účtům. Ale jaké, jaké účty. Neodpověděli mi. Snažil jsem se pomoci. Odpověděl jsem na všechny otázky, poslal všechny dokumenty. Chtěl jsem pomoci vyšetřování, ptal jsem se, z čeho přesně jsem podezřelý, ale nedostal jsem odpověď.

file

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
včera

Pokud jste neudělali nic špatného. Nedělal bych si starosti. Nevím, jak je ten snímek obrazovky aktuální. Ale pokud jste to ještě neudělali, možná přejděte na domovskou stránku Kirgo a podpořte, zda pro vás nemají aktualizaci. I se zablokovaným nebo uzavřeným účtem můžete stále komunikovat s podporou, dokud nebude váš problém vyřešen.


file

Automaticky přeloženo:
včera

Možná někdo jiný ve vaší domácnosti (nebo někdo ve stejné IP síti jako vy) má účet nebo se již dříve přihlásil do Kirgo. Pokud jste se například přihlásili ke svému Kirgo účtu ve veřejné knihovně, zahráli jste si nějaké sloty na počítači knihovny a poté jste opustili knihovnu. Myslím, že by bylo možné spustit Kirgův systém, pokud někdo, koho ani neznáte, přijde do stejné veřejné knihovny a udělá to samé, co jste udělali vy (přihlaste se do Kirga, hrajte a pak odejděte). V tomto scénáři budou dva aktivní účty Kirgo sdílet stejnou základní IP síť. Které (podle Kirga) jsou přístupy na jejich stránky/služby omezeny pouze na jednu jedinou osobu, domácnost nebo IP adresu. Takže možná je to pro vaši situaci možnost? Idk. Pokud ne, rozhodně zakřičte na živou podporu.

Automaticky přeloženo:
Perforrm
včera

Tato možnost je nepravděpodobná, mám osobní přístup k internetu.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky