Hmm, podle toho, co jsem viděl v prvním mailu, to napsali na základě toho, že je vše v souladu s licenčním úřadem. Nevím, jestli se něco změnilo, proč se tam nedá hrát, ale to by bylo asi první, co mě napadlo. Bohužel, pokud vám kasino zaplatilo a vy na účtu nic nemáte, může vám účet zrušit bez udání důvodu. Jako hráče by mě také zajímalo, proč se to stalo, ale pravdou je, že vám to nemusí říkat, i když je to škoda. Pokud se vám kasino líbilo a hráli jste zde, mohl bych zkusit zjistit, zda se například vaše země stala omezenou nebo podobně. A možná za tím není nic konkrétního, kasino si jen vybralo, že ji jako zákazníka mít nechce.
Ať tak či onak, je to smutné. 😕
Hmm, according to what I saw in the first e-mail, they wrote that on the basis of everything being in accordance with the license authority. I don't know if something has changed why you can't play there, but that would probably be the first thing that came to my mind. Unfortunately, if the casino has paid you and you have nothing on your account, they can close your account without giving a reason. As a player, I would also like to know why this happened, but the truth is that they don't have to tell you, even if it's a shame. If you liked the casino and played here, if I could try to find out if, for example, your country has become restricted or similar. And maybe there's nothing concrete behind it, the casino just chose that it doesn't want to have her as a customer.
Either way, it's sad. 😕
Automaticky přeloženo: