Děkuji, že jste se na mě obrátili a andjonnyx, je skvělé, že vás slyším.
Nejprve se omlouvám za zpoždění; když jsem požádal, aby mi byl případ předán, došlo k problému s komunikací.
Při výběru peněženky jste v tomto případě zvolili ETH. Výběr byl z naší strany dokončen a zaplacen na krypto adresu, kterou jste uvedli. Měli byste být schopni převést ETH na USDT, pokud je to vaše preference z vaší kryptopeněženky.
Následně vám zašleme e-mailem ID transakce pro výběr. Vaše soukromí je pro nás prvořadé, proto tento detail na fóru neprozradíme.
Vzali jsme však vaši zpětnou vazbu na palubu a implementovali aktualizaci, která vylepšuje pole pro výběr měny, když hráči s námi vybírají. Děkuji.
Vzhledem k tomu, že finanční prostředky byly zpracovány podle vašich pokynů a přijaty na vaši stranu, lze nyní tuto položku označit jako vyřešenou. Pokud byste měli nějaké další otázky, neváhejte mě kontaktovat.
Do budoucna přeji vše nejlepší a krásné svátky.
S pozdravem,
Jiří
Thank you for reaching out to me andandjonnyx, It is great to hear from you.
Firstly, I apologize for the delay; there was a communication issue when I requested the case be passed over to me.
When selecting the wallet, you have chosen ETH in this instance. The withdrawal was completed from our side and paid to the crypto address you provided. You should be able to transfer the ETH to USDT if this is your preference from your crypto wallet.
We will follow up by emailing you the transaction ID for the withdrawal. Your privacy is paramount to us, so we will not divulge this detail on the forum.
However, We have taken your feedback on board and implemented an update that improves the currency selection box when players withdraw with us. Thank you.
As the funds have been processed following your instructions and received on your side, this item can now be marked as resolved.Should you have any further questions, please do not hesitate to contact me.
I wish you the best for the future and happy holidays.
Sincerely,
George
Automaticky přeloženo: