FórumKasinaKirgo Casino - všeobecná diskuze

Kirgo Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 12 měsíci od andandjonnyx
|
6968 zobrazení 65 odpovědí |
|
12 3 4
squidygaming
před 4 měsíci

Nejsem zasvěcenec Jsem hráč, který už 8 let hledá to správné kasino a vše, co jsem zažil, byly podvody a podvody a mám to zde vše zdokumentované a schválené administrátory.


pokud jste vložili peníze a přidali jste bonus, vzdali jste se svých práv na peníze a přijali jste nějaký druh bonusu, který byl přidán ke skutečnému zůstatku, pokud se však rozhodnete zrušit bonus uprostřed vaší sázky, samozřejmě se ho zbavíte všech prostředků od doby, kdy jste při vkladu původně získali bonus. Takže to, že chcete mít větší zůstatek na svém vkladu, vedlo k tomu, že získáte bonusový zůstatek, který by se změnil ve skutečný zůstatek, pokud byste dokončili požadovanou sázku.


Hrál jsem hazardní hry po dlouhou dobu a nehodlám trávit čas hádkami s vámi, dělám to všechno živě na kameru a ukazuji každou jednotlivou informaci i svou dohodu, kterou mám.


Nedostávám zaplaceno za žádné propagační akce nebo marketing, to je něco, co jsem dělal od té doby, co jsem byl ve vaší kůži po dlouhou dobu, dokud jsem nenarazil na kasino Kirgo, a od té doby jsem neměl jediný problém.


Jsem jedním z nejupřímnějších a nejtransparentnějších streamerů, takže cokoli chcete vidět nebo víte, že jste více než vítáni, můžete to udělat sami!


mějte krásný zbytek víkendu

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
squidygaming
před 2 měsíci

Přidejte můj discord ogserbian

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Osobně se po přečtení celé dosavadní diskuze za Kirga zaručím celý den. Hraju tam od července 2024 (nedlouho od data tohoto aktuálního příspěvku). Vyhrál jsem tam, prohrál jsem tam a taky jsem měl problémy, ale ty se rychle vyřešily. Podpůrný chat je podle mých zkušeností prvotřídní. Bonusy, které nabízejí, jsem využil a některé se vyplatily, jindy ne. Počet her, které mají, je skutečně šílený.

Momentálně jsem VIP žebříček Silver 1, což je podle mě teprve třetí úroveň. Ale výhody jsou poměrně významné při zařazení na VIP úrovni. Zdá se, že personalizují bonusy každého hráče. Jednou jsem například dostal e-mail s dotazem, zda chci 100 zatočení zdarma na Gates of Olympus. Samozřejmě jsem přijal. Jistě, mohli mi na účet přidat bezplatná otočení, ale předpokládám, že mě požádali e-mailem, aby se ujistili, že jsem v té době nebyl aktivně přihlášen k odběru žádných bonusů (můžete se přihlásit pouze k jednomu bonusu najednou).

Pokud vím, kompy přicházejí ve formě předplacených bonusů. Nejvíce, co jsem najednou vybral, bylo 300 $ (přesně 299,64 $), bez problémů. To jsou jen mé osobní zkušenosti s kasinem. Nesnáším, když vidím lidi, kteří se to snaží srovnávat s ostatními, pokud jde o pomluvy. Poskytují vám doslova podrobného průvodce instalací a aktivací bezplatné VPN, abyste měli přístup na jejich stránky.

Mým jediným oblíbeným atributem kasina je zdaleka chat podpory. Jak jsem řekl dříve, nejvyšší úroveň přesahující mé osobní zkušenosti. Doufejme, že to pomůže osvětlit toto kasino pro průměrného hráče.


btw,

Použil jsem chatGPT k opravě jakýchkoli gramatických / pravopisných chyb, takže je technicky generován AI.

Automaticky přeloženo:
Perforrm
před 2 měsíci

Ahoj, vidím, že jsi kasinu pěkně pochválil, což se často nevidí. Pokud mohu vědět, jaké problémy jste měli, které jste dokázali vyřešit poměrně rychle? Když se vám podařilo vybrat peníze, jak dlouho to trvalo a jakou platební metodu jste použili? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Začnu krátkými otázkami, které na mě máte. Doby výběru, které jsem zažil, byly méně než 20-30 minut. Pár byl téměř okamžitý a páru to trvá o několik minut déle. Ale vůbec ne dlouho. Od chvíle, kdy dostanu e-mail od Kirga, že můj výběr byl přijat, je v mé peněžence ani po 5 minutách. Litecoin používám pro svou platební metodu i způsob výběru. Při jedné příležitosti jsem použil bitcoiny pro oba, protože jsem byl v kryptoměnách nový a nevěděl jsem o poplatcích, které to nese.


Problém, který jsem měl, byl, že jsem vložil do kasina prostřednictvím bitcoinu. Vyhrál jsem výrazně a nemohl jsem odstoupit. Stále jsem dostával chybu. Po kontaktování podpory jsme usoudili, že to bylo pouze kvůli skutečnosti, že jeden z mých původních vkladů, který přispěl k mým výhrám, byl nevyřízený. S pomocí týmu podpory se nám podařilo vystopovat problém na straně crypto.com, což byla v té době moje krypto služba. Podpora mě seznámila s blockchainovými weby, kde můžete kontrolovat krypto transakce. O čemž jsem mimochodem nevěděl, že existuje, protože jsem byl v té době v kryptoměnách velmi nový. Každopádně poté, co se dostali do kontaktu s podporou crypto.com, mě informovali, že na můj účet připsali finanční prostředky, které jsem si zakoupil, protože transakce z mé banky stále čeká. Nesnáším, že to dělají. Coinbase dělá to samé s připisováním čekajících transakcí. Proto je již nepoužívám. To jen vytváří problémy, jako je tento. Takže jsem měl nevyřízené prostředky z mé banky na crypto.com a také stejné připsané prostředky čekající na crypto.com na Kirgo. Příčinou bylo zpoždění transakce ze strany mé banky. Po několika dnech finanční prostředky nakonec prošly z mé banky na crypto.com. Kirgo odečetl pouze jedinou transakci, která neprošla, od mých výher (38 $). Což bylo nevýznamné vzhledem k tomu, že jsem vyhrál více než 300 $.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

*Následující část obsahuje kopii/vložení e-mailů s agentem podpory Kirgo, Indianou (stejný agent, se kterým jsem mluvil několik dní prostřednictvím chatu ohledně situace). Do dnešního dne je Indiana obvykle tím, kým jdu na podporu s dotazy, a rozhodně je to můj oblíbený agent podpory. Pokusil jsem se najít původní chatové zprávy z webu, ale historie chatu na Kirgově webu se vrací jen pár dní poté, co k těmto rozhovorům došlo. Což je nešťastné, protože jsem vám chtěl plně porozumět situaci.



St, 24. 7. 2024, 9:52 UTC


Indiana napsal:

Milý Tylere



Obracíme se na vás ohledně blokování vašich výběrů na vašem účtu

Kirgo účet.


Váš nedávný vklad ve výši 38,96 USD byl připsán na váš Kirgo účet i přesto

v té době stále čekalo na potvrzení na blockchainu. The

transakce nyní selhala, je to proto, že bylo zasláno také stejných 0,0006 BTC

váš poslední vklad ve výši 38,86 USD a tato transakce již byla potvrzena

na blockchainu.



To znamená, že neobdržíme prostředky z vkladu 38,96 USD jako a

výsledek již vynaložených prostředků.


Abychom nahradili chybějící vklad, museli jsme jej odečíst od vašeho aktuálního

váhy. Blokování výběru na vašem účtu bylo eskalováno, aby bylo odstraněno

a my vám potvrdíme e-mailem, jakmile bude odebrán.



Upřímně se omlouváme za veškeré nepříjemnosti způsobené v důsledku toho.



s pozdravem

Indiana



Tým Kirgo


-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------


Tyler:

Ahoj Indiano,


Děkuji za kontakt a vysvětlení, co se stalo s mým vkladem. Očividně jsem v používání kryptoměn relativně nový a neuvědomil jsem si, že dělám chybu. Opravdu se omlouvám za jakékoli potíže, které to způsobilo.


Oceňuji vaši trpělivost a rychlou pomoc. Mohli byste mi dát vědět, co mohu udělat, abych se tomuto druhu problému v budoucnu vyhnul?


Ještě jednou děkujeme za vaši podporu a podporu týmu Kirgo.


Nejlepší,

Tylere


-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------


Ahoj Tylere!

Ahoj Tylere,


Doufám, že vás tento e-mail najde dobře.


Je to absolutní potěšení. Chceme jen, aby vaše zkušenosti s kryptoměnou a Kirgo byly co nejhladší, bez jakýchkoli problémů.


Není třeba se omlouvat, nezpůsobili jste nám vůbec žádné potíže a rádi vám pomůžeme, kde můžeme, protože věci mohou být s kryptoměnami složité.


Náš tým plateb vysvětlil problém podrobněji a je následující:

Odeslali jste ze své peněženky stejný bitcoin, takže obě transakce byly odeslány do blockchainu. Ale protože to byl stejný Bitcoin, který byl odeslán v každé transakci, blockchain potvrdil pouze jednu z transakcí. Druhá transakce se nezdařila v důsledku toho, že váš bitcoin již není držen ve vaší peněžence, protože byl odeslán s potvrzenou transakcí.


Proto v budoucnu stačí zajistit, aby vaše peněženka měla dostatečný zůstatek na pokrytí jak čekajících transakcí, tak všech nových transakcí, které provedete.


Doufáme, že vám to vše vyjasní, ale pamatujte, že jsme tu vždy, abychom vám v případě potřeby pomohli.


Děkujeme, že jste hráli na Kirgo!


Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


s pozdravem


Annie

Specialista péče o zákazníky.

Předchozí zprávy:



-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------

Automaticky přeloženo:
Perforrm
před 2 měsíci

Vidím, že kasino se hodně snažilo situaci vyřešit, což jsem určitě rád. Ne vždy to tak je, takže něco podobného by byla dobrá zkušenost i pro mě. Také vám doporučili používat jiné krypto stránky, což je také plus.

Děkuji tedy, že jste popsal svůj případ, který jste zde řešil a že vše dobře dopadlo.

Kéž by měl každý stejnou zkušenost jako ty.

Hezký den. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdravím všechny. Nedávno jsem se zaregistroval v kasinu poté, co jsem si přečetl recenze na casino.guru. Lákalo mě, že mnoho hráčů psalo, že výběr trvá 24 hodin. Rozhodl jsem se zaregistrovat a zkontrolovat to a ukázalo se, že to byla lež. Již nemohu vybrat prostředky déle než 24 hodin. I když pravidla říkají, že výběry jsou zpracovány do 24 hodin. Napsal jsem na podporu kasina s dotazem, kdy bude můj požadavek zpracován. Ale nikdo nemůže dát definitivní odpověď, kdy se tak stane. Slíbili do hodiny, pak slíbili do 24 hodin, nyní slibují do dvou dnů. Doufám, že podpora kasina odpoví na moji recenzi a dá konkrétní odpověď. Můj email je dv************k.com

Upravil Romi před 2 měsíci
Důvod: Citlivé informace.
Automaticky přeloženo:
Ghosts22
před 2 měsíci

Ahoj Ghosts22,


Jmenuji se George a pracuji jako zástupce společnosti Kirgo, děkuji, že jste se ozvali.

Raději bych to prodiskutoval offline, protože se to týká vašich osobních údajů (možná by stálo za to je odstranit i z vašeho příspěvku) – spojím se s vámi a vy se pak můžete vrátit ke své recenzi, jakmile projednáme položku v více podrobností, bylo by to spravedlivé?



Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Kirgo Casino
před 2 měsíci

Nevadí mi s vámi diskutovat o mém problému offline. Ale jak mi můžete poskytnout více informací, když mi vaši kolegové nemohou poskytnout konkrétní informace o mém problému. A jak se se mnou chcete spojit? A ještě jedna důležitá otázka: jak rychle mi můžete napsat? Hodinu, den, týden

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Děkuju.


Ve velmi blízké budoucnosti se vrátím k soukromému kontaktu.

Automaticky přeloženo:
Kirgo Casino
před 2 měsíci

Prosím o upřesnění podmínek. Protože vaše služba podpory mi píše podobná slova, když se ptám na otázku související s výběrem finančních prostředků. Například vaše prostředky dorazí brzy, počkejte.

Automaticky přeloženo:
Kirgo Casino
před 2 měsíci

Rád bych také dodal, že pokud bude můj problém vyřešen ve stanoveném časovém horizontu, okamžitě napíšu svou omluvu.

Automaticky přeloženo:
Kirgo Casino
před 2 měsíci

Přijměte prosím moji omluvu personálu kasina. Nechal jsem se unést a udělal chybu ve výpočtech. Od vytvoření žádosti o výběr ještě neuplynulo 24 hodin. Je to zcela moje chyba.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jsem rád, že se vše vyřešilo, ale toto je důkaz toho, proč jsem recenzi napsal na prvním místě. Podpora je extrémně rychlá a v případě nějakých problémů je tu chlap jménem George, který dělá věci tak, jak říká, což je v podstatě to, co hráči chtějí, pokud dojde k chybě. Rychlé vyřízení a skvělá komunikace.


Od doby, kdy jsem původně napsal recenzi, jsem neměl problémy a kasino nadále používám a čím více hraji, vrací mi to víc, opravdu skvělý systém odměňování! Přeji všem krásný den a hodně štěstí v budoucích hazardních hrách!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdravím všechny. Včera jsem napsal naštvanou recenzi na emoce a pak jsem napsal omluvu. Protože mi napsal George Russell a podal mi podrobné vysvětlení. Slíbil, že mě bude finanční služba kontaktovat, abychom tento problém vyřešili. A pokud do 6 hodin před koncem 24 hodin od okamžiku vytvoření žádosti o výběr nebyly žádné dopisy, požádal mě, abych mu napsal. Obecně jsem tak učinil. Uplynulo 24 hodin, napsal jsem dopis, že mi nikdo nenapsal dopis, ale žádný dopis od George Russella také neexistuje.

Na základě výše uvedeného mohu napsat, že uplynulo 24 hodin, moje žádost o výběr stále nebyla schválena, žádné dopisy od finanční služby ani od nikoho.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno Duchové.


Odpověděl jsem vám soukromě dnes ráno a zašel jsem do některých podrobností, protože moje původní vysvětlení možná nebylo dostatečně jasné.

Kromě toho jste v tomto vláknu opakovaně vymysleli časové osy nebo se rozhodli číst, co číst chcete.

Podrobnosti ode mne a týmu pro platby a podvody by vám nyní měly být k dispozici, doufám, že to do budoucna vyřešíme uspokojivě a rychle.


Pokud máte další problémy, dejte nám vědět,

Jiří



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdravím všechny.

Jsem rád, že je problematika Ghosts22 řešena tímto milým a pozitivním způsobem a doufám, že brzy najdete řešení.🙏

Děkuji, Georgi z Kirgo Casino, za rychlou odpověď a za zájem to vše hned řešit. Opravdu si toho vážíme a jsem si jistý, že by to udělali i vaši hráči.

Dejte nám prosím vědět, zda byl problém vyřešen, abychom se mohli ujistit, že jsou všichni spokojeni.🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno Duchové.


Odpověděl jsem vám soukromě dnes ráno a zašel jsem do některých podrobností, protože moje původní vysvětlení možná nebylo dostatečně jasné.

Kromě toho jste v tomto vláknu opakovaně vymysleli časové osy nebo se rozhodli číst, co číst chcete.

Podrobnosti ode mne a týmu pro platby a podvody by vám nyní měly být k dispozici, doufám, že to do budoucna vyřešíme uspokojivě a rychle.


Pokud máte další problémy, dejte nám vědět,

Jiří



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Poslal jsem ti dopis. Prosím přečtěte si to.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdravím všechny.

Jsem rád, že je problematika Ghosts22 řešena tímto milým a pozitivním způsobem a doufám, že brzy najdete řešení.🙏

Děkuji, Georgi z Kirgo Casino, za rychlou odpověď a za zájem to vše hned řešit. Opravdu si toho vážíme a jsem si jistý, že by to udělali i vaši hráči.

Dejte nám prosím vědět, zda byl problém vyřešen, abychom se mohli ujistit, že jsou všichni spokojeni.🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Zdá se mi, že můj problém se nevyřeší rychle.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky