FórumKasinaKatsuBet Casino - všeobecná diskuze

KatsuBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od anapaul5023
|
5329 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Vložil jsem kolem 700 $ a vyhrál 1 500 $. Dobré hry a hodně štěstí při výhrách mi tak znemožnily vybrat své výhry, které tvoří každou výmluvu pod stolem. Jsem tak naštvaný a nedoporučuji toto kasino, pouze pokud chcete prohrát své peníze! Existuje spousta dalších recenzí, které tvrdí totéž

Automaticky přeloženo:
Quin
před rokem

Dobrý den, mohu se zeptat, zda Vaše situace stále trvá a stále nemůžete vybrat své peníze? Případně, jaký důvod kasino uvedlo, že nemohlo vybrat vaše peníze?

Ptám se proto, že se snažím situaci více porozumět a doufám, že to není případ jako u jiných hráčů, že jste omylem prohráli své peníze. To by byla velká škoda.

Mohl bys prosím říct víc?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj, omlouvám se, viděl jsem to. Znemožnili mi to tím, že mi vybrali peníze, protože

  1. Požádal jsem o bankovní převod, pak odmítli
  2. zkusil znovu vybrat a najednou byla možnost bankovního převodu pryč
  3. požádal mě, abych zkusil výběr prostřednictvím platební metody, která není na Novém Zélandu dostupná
  4. neustále vymýšlel výmluvy v živém chatu
Automaticky přeloženo:
Quin
před 10 měsíci

Oh, to je působivá ukázka neúspěšných pokusů.

Máte nyní k dispozici funkční platební možnost? Vsadím se však, že odpověď bude „ne".

Řekl bych, že by se vám mohla hodit pomoc. Už jste někdy slyšeli o Casino Guru Resolution Center? Rozhodně to stojí za pokus a nic vás to nestojí.

Projděte si pokyny zde 👈

Pokud jste ochotni to vyzkoušet, začněte právě zde 👈👈

Co říkáte - jste in?


Automaticky přeloženo:
včera

Před 2 lety jsem si tam otevřel jeden účet pro testovací účely, dnes jsem je oslovil pro ověření id a aktualizaci mého účtu a byli velmi přátelští a nápomocní. Úplnou recenzi zanechám později tento týden.

Na zdraví.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 17 hodinami

To zní skvěle. Díky.

Počkáme na aktualizaci. 😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 hodinami

Dosud aktualizujte a opravte všechny mé osobní údaje, nicméně platba, kterou jsem použil v minulosti, byla deaktivována, přijímají pouze google pay, Neosurf, Interac a krypto.

Příští měsíc počkám, zda problém vyřeší.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky