FórumKasinaKatsuBet Casino - všeobecná diskuze

KatsuBet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od anapaul5023
|
4449 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s KatsuBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od anapaul5023 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Spam
před rokem

Dobrý den, na začátku jsem byl z tohoto kasina tak nadšený, ale Dan může mít neslušné probuzení, zúčastnil jsem se turnaje mezi Vánocemi a Silvestrem a čistě náhodou jsem si toho na začátku nevšiml, jen jsem hrál nějaká hra na automatu A to byla turnajová hra.

V turnaji jsem skončil 3. a cena by byla 3 000 €

Bohužel dodnes musím psát příznivcům a stále se objevují stejné výmluvy, proč mi nebyla připsána cena

Že se snaží a můj požadavek předají odbornému oddělení

Už toho mám pomalu dost a snad mi tady někdo pomůže

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Patrik3990
před rokem

Ahoj,

Mohli byste se podělit (nejlépe v angličtině) - o všechny důvody, které vám kasino dosud o výplatě řeklo?

Pouze na základě toho, co jste zmínil, mohu pouze doporučit podat stížnost na toto kasino. Dělám to vždy, když mají hráči pocit, že se s nimi v kasinech zachází nespravedlivě.

Více o celém procesu se dozvíte přímo zde . Dejte mi vědět, jak se k tomu cítíte.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

To je první odpověď na moji stížnost a systém vždy funguje tak, že v emailu je napsáno, že musím být trpělivý a že to zkontrolují na odborném oddělení a Dan přijde druhý email z odborného oddělení a budu reklamovat znovu udělej a začni celou hru znovu.

První možností by bylo, že je to jen počítač, který zná pouze tyto dvě odpovědi, nebo si ze zákazníků dělají legraci

Protože to se děje každý den

1.Pošta file

2.Pošta file

Automaticky přeloženo:
Patrik3990
před rokem

Děkuji za ty screenshoty, určitě existují speciální pravidla turnaje a rád bych viděl část o tom, kdy a jak se rozhoduje a jak se rozhoduje o vítězích. Zní mi to jako dobrý začátek.

Dostali jste někdy potvrzení, že jste skutečně vyhráli třetí nebo nějakou cenu?

Každopádně v prvním e-mailu potřebuje kasino více času na vyřešení problému a pak by měl celý proces probíhat automaticky, že jo - to mi taky nedává moc smysl.

Počkám na vaši odpověď ohledně potvrzení o výhře, ale myslím, že stížnost je dobrý nápad. Tak dej vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, nedostal jsem žádné potvrzení a nemyslím si, že byl vítěz, kromě samotného katsubet, teď jsem na to napsal stížnost

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko

Velmi děkujeme za informace o stížnosti na kasino guru

Udělal jsem to a můj případ byl přijat

Nikdy by mě nenapadlo, že by to udělali takoví lidé

Díky moc

Automaticky přeloženo:
Patrik3990
před rokem

Dobrý den Patrik3990,

Rádi pomůžeme 🙂.

Myslím, že teď je příliš brzy na závěry, přes stížnost jste poslali spoustu informací a jsem si jistý, že Tomáš potřebuje nějaký čas, aby to teď prošel.

Myslíte, že byste se mezitím mohli zeptat poskytovatele hry na výsledky turnaje? Bylo by zajímavé mít dva zdroje informací. Je to samozřejmě jen návrh.

Uvidíme, co Tomáš zjistí 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Rafko

Samozřejmě pomáhám, kde můžu

Mám otázky k tomuto:

Poskytovatelé her myslíte KatsuBet?

Sečteno a podtrženo máte na mysli místo, které bych udělal podle názoru KatsuBet?

Automaticky přeloženo:
Patrik3990
před rokem

Ahoj,

Katsubet je kasino, kde hrajete, a Playson je poskytovatel her – společnost, která vytvořila a prodává hry kasinům 😉. Tím, že se ptám poskytovatele hry, myslíme já a Tomáš skupinu Playson .

Jsem docela zmatený tím, že jsem přesvědčen, že jde o automatický překlad. Jsem si jistý, že jsem předtím nezmínil žádné spodní řádky.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Playson jsem nekontaktoval, ale měl bych?

Automaticky přeloženo:
Patrik3990
před rokem

Ahoj,

jelikož to Tomáš uvedl ve stížnosti, mám pocit, že by to byl rozumný krok. Osobně bych to udělal. Alespoň můžete říct, že jste to zkusili, takže kasino by se také mělo trochu snažit, z vašeho pohledu již není možné se ptát poskytovatele hry. Případně dostanete odpověď. To by bylo také užitečné, myslím.

Ale žádný tlak, jen přemýšlení nahlas 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaregistroval jsem se zde před 2 lety a provedl jsem několik vkladů a nebyl jsem v tomto kasinu před několika dny aktivní...obdržel jsem bonus 50 CAD k narozeninám a po vsazení mi vyplatili maximální výhru 10X bonusové částky do 2 hodin .

Podle mého názoru je to poctivé kasino

Automaticky přeloženo:
Boss78
před rokem

Gratulujeme! To byl vlastně lepší dárek k narozeninám, než jste čekali, že? 🙂 Všechno nejlepší k narozeninám od Casino Guru! KatsuBet od nás dokonce obdržel odznak veletrhu, takže se skutečně zdají být dobrým místem k trávení času. Jsem rád, že s nimi máte tak dobré zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaregistroval jsem se zde prostřednictvím promo akce Casino Guru a slíbil 166% bonus až do výše 5 000 NOK.

file

Vložil jsem 1 250 NOK, ale byl mi připsán pouze bonus 1 000 NOK.

file

Zástupce podpory byl dostatečně nápomocný a pokusil se obnovit bonus, abych získal správnou bonusovou částku: 2 075 NOK

Pak si uvědomil, že tato nabídka má limit 1 000 NOK.

Vlastně bych byl lepší, kdybych si místo toho vzal jejich standardní uvítací bonus, ale nedokázal to změnit, takže z toho mám poněkud hořkou pachuť.


Mohl bych také dodat, že namísto 14 dnů na vsazení bonusu uvedených v kampani Casino Guru je časovač ve skutečnosti pouze 3 dny.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
SCATT3R
před rokem

Ahoj.

Omlouvám se za tyto potíže, vím, že vám to moc nepomůže, ale kvůli ostatním jsem předal toto bonusové vydání ke kontrole a aktualizaci.

Oceňuji, že jste si našli čas a dali mi vědět!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď jsem tam skončil a nevidím důvod, proč se tam vrátit jindy.

Zdá se, že všude, kde mohou, nabízejí sloty při nižším nastavení RTP. Několik pragmatiků bylo na nízkých 94 %. Člověk by se měl vždy snažit hrát na těch 96,5 %. Neříkám, že na nich vyhrajete více, ale zcela jistě prohrajete méně.

Je tu otravný boční panel, který zabírá 1/4 obrazovky, když hrajete na stacionárním zařízení, které nelze zavřít.

Vklady kartou jsou zpoplatněny 2,5 %. To je navíc k dalším poplatkům, které můžete získat při používání karty. Takový poplatek si v dnešní době účtuje jen velmi málo kasin.

Jsou spokojeni s e-maily. I po deaktivaci jsem se za pár dní dostal na 20. Jeden z nich řekl, že dostanu 88 roztočení zdarma za vklad 1 €. Myslel jsem, že bych si je také mohl vzít, ale když jsem se dostal na stránku vkladu, bylo tam uvedeno, že minimální vklad je 10 € 🤔

Každopádně existuje spousta lepších možností.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dámy a pánové, mohu vám představit katsubeta




avatar

Jimmy


avatar

Jimmy

Agent podpory


E-mailem:


avatar

Podpora Katsubet 12:34

Ahoj. Jak vám mohu pomoci?

Vyberte prosím předmět své zprávy

Návštěvník 12:34 hodin

Bonusy

avatar

Podpora Katsubet 12:34

Vyberte předmět zprávy

Návštěvník 12:34 hodin

Žádný bonus navíc

avatar

Podpora Katsubet 12:34

Všechny hry přispívají k požadavkům na sázení různými procenty. Podívejte se prosím na podmínky bonusu a zkontrolujte, zda je vybraná hra uvedena.

Pokud máte nějaké konkrétní nebo doplňující dotazy, klidně se vraťte do hlavní nabídky nebo se spojte s člověkem.

Návštěvník 12:34 hodin

Spojte člověka

Byli jste převedeni na: Jimmy.

avatar

Jimmy ve 12:34

Ahoj. Jmenuji se Jimmy a rád vám pomohu.

Návštěvník 12:35 hodin

ahoj, měl jsem obdržet 50 otočení s mým posledním vkladem

avatar

Jimmy ve 12:35

Mohl byste mi, prosím, poskytnout snímek obrazovky vaší nabídky

Návštěvník 12:35 hodin

Screenshot_20230702_123313.png

avatar

Jimmy ve 12:35

Prosím, počkejte chvíli, potřebuji zkontrolovat informace.

Návštěvník 12:36

Snímek obrazovky_20230702_123214.png

avatar

Jimmy ve 12:37

Thomasi, dovolte mi, abych vás informoval, že tento bonus je nabídkou poskytovanou našimi partnery pouze pro hráče, kteří se zaregistrovali pomocí konkrétního odkazu. K mému politování váš účet nemá nárok na získání tohoto bonusu.

Návštěvník 12:38

ne, ten e-mail mi byl zaslán, jste povinni jej respektovat

poslal jsi mi tu nabídku

avatar

Jimmy 12:40

Bohužel nemáme žádnou kontrolu nad distribucí nabídek. 😥

Návštěvník 12:40 hodin

ano, děláte to je absolutní lež, podívejte se na odesílatele, jeho VY katsubet

to je naprostá klamavá reklama

avatar

Jimmy 12:43

Vaše zkušenost s naším kasinem nás velmi mrzí. 😭

Návštěvník 12:43 hodin

ne, nebo bys vydal bonus, který jsi mi nabídl

chci mluvit s manažerem

Náš zákaznický servis jste ohodnotili jako špatný.

Zanechali jste následující komentář: zloději

avatar

Jimmy 12:44

Thomas, bohužel, manažer tu právě není.

Návštěvník 12:45 hodin

omg přestaň lhát, dobře se vyznám v protokolech zákaznického servisu, vždy jsou tam jesličky

avatar

Jimmy ve 12:50

Jak jsem řekl dříve, manažer není právě k dispozici.

Návštěvník 12:50 hodin

chtěli byste vidět legislativu, kterou má každá země, je to právní problém, tam musí být PŘESTAŇTE LHAT

nasaďte si je

nikam nejdu

Garantuji, že když s nimi teď mluvíte, dostáváte pokyny, co říct

buď to, nebo to, co děláte, vás může vyhodit za nevhodné chování

avatar

Jimmy ve 12:55

Bohužel vám nemohu pomoci, protože bonus je dostupný pouze hráčům, kteří se zaregistrovali pomocí konkrétního odkazu.

Návštěvník 12:55 hodin

je šílené, že jsi mi doslova poslal nabídku e-mailem

jste 100% povinni to dodržet

to je lež nebo vaše organizace v přímém lhaní svým zákazníkům

čemu nerozumíš POSLAL JSI MI TU NABÍDKU ROZUMÍŠ VÁM, VAŠE SPOLEČNOST MI TU NABÍDKU UDĚLALA

tuto nabídku jste mi zaslali po registraci

Ne předtím

avatar

Jimmy 01:01 ráno

Jak jsem již psal dříve, bohužel nemáme kontrolu nad poštovními nabídkami. 😥

Návštěvník 01:02 hodin

jsi hloupý nebo si myslíš, že mi vysvětlím, jak opakuji, VAŠE servisní oddělení S nějak magicky nezodpovídá za to, co poslalo

nebylo odesláno od třetí strany VY JSTE TO ODESLALI

znovu vás požádám, abyste se obrátili na svého manažera

přestaň o všem lhát

je to tak šílené'

Tento rozhovor zveřejním na každém renomovaném fóru o hazardních hrách, casinomeister, askgambers, correctcasinos, casinoguru, trustpiot všude

tak mi prosím vysvětlete, proč vaše servisní oddělení nezodpovídá za to, co poslali

avatar

Jimmy 01:08

Thomasi, s vaší situací vám bohužel nepomůžu, nemáme kontrolu nad tím, co a kdy k našim zákazníkům přijde.

Návštěvník 01:08

kdyby to letělo, každý drogový dealer by podle vaší logiky nebyl odpovědný za zasílání dtrugů

avatar

Jimmy 01:14

Velmi mě mrzí vaše zkušenost s naším kasinem, ale bohužel nemohu nic dělat.

Návštěvník 01:16 hodin

hahaha, jasně, wow, tohle je zdaleka ten nejdivočejší flagrantní tah, jaký jsem kdy viděl v online kasinu, a kolem toho jsou nějaké hlouposti

lži lži lži

Číst

avatar

Jimmy 01:21

Chápu, jak se cítíte, ale v tuto chvíli vám nemohu pomoci. 😭

V případě, že máte

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Jimmy ukončil chat.


Spusťte chat znovu

Poháněno


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky