Dámy a pánové, mohu vám představit katsubeta
avatar
Jimmy
avatar
Jimmy
Agent podpory
E-mailem:
avatar
Podpora Katsubet 12:34
Ahoj. Jak vám mohu pomoci?
Vyberte prosím předmět své zprávy
Návštěvník 12:34 hodin
Bonusy
avatar
Podpora Katsubet 12:34
Vyberte předmět zprávy
Návštěvník 12:34 hodin
Žádný bonus navíc
avatar
Podpora Katsubet 12:34
Všechny hry přispívají k požadavkům na sázení různými procenty. Podívejte se prosím na podmínky bonusu a zkontrolujte, zda je vybraná hra uvedena.
Pokud máte nějaké konkrétní nebo doplňující dotazy, klidně se vraťte do hlavní nabídky nebo se spojte s člověkem.
Návštěvník 12:34 hodin
Spojte člověka
Byli jste převedeni na: Jimmy.
avatar
Jimmy ve 12:34
Ahoj. Jmenuji se Jimmy a rád vám pomohu.
Návštěvník 12:35 hodin
ahoj, měl jsem obdržet 50 otočení s mým posledním vkladem
avatar
Jimmy ve 12:35
Mohl byste mi, prosím, poskytnout snímek obrazovky vaší nabídky
Návštěvník 12:35 hodin
Screenshot_20230702_123313.png
avatar
Jimmy ve 12:35
Prosím, počkejte chvíli, potřebuji zkontrolovat informace.
Návštěvník 12:36
Snímek obrazovky_20230702_123214.png
avatar
Jimmy ve 12:37
Thomasi, dovolte mi, abych vás informoval, že tento bonus je nabídkou poskytovanou našimi partnery pouze pro hráče, kteří se zaregistrovali pomocí konkrétního odkazu. K mému politování váš účet nemá nárok na získání tohoto bonusu.
Návštěvník 12:38
ne, ten e-mail mi byl zaslán, jste povinni jej respektovat
poslal jsi mi tu nabídku
avatar
Jimmy 12:40
Bohužel nemáme žádnou kontrolu nad distribucí nabídek. 😥
Návštěvník 12:40 hodin
ano, děláte to je absolutní lež, podívejte se na odesílatele, jeho VY katsubet
to je naprostá klamavá reklama
avatar
Jimmy 12:43
Vaše zkušenost s naším kasinem nás velmi mrzí. 😭
Návštěvník 12:43 hodin
ne, nebo bys vydal bonus, který jsi mi nabídl
chci mluvit s manažerem
Náš zákaznický servis jste ohodnotili jako špatný.
Zanechali jste následující komentář: zloději
avatar
Jimmy 12:44
Thomas, bohužel, manažer tu právě není.
Návštěvník 12:45 hodin
omg přestaň lhát, dobře se vyznám v protokolech zákaznického servisu, vždy jsou tam jesličky
avatar
Jimmy ve 12:50
Jak jsem řekl dříve, manažer není právě k dispozici.
Návštěvník 12:50 hodin
chtěli byste vidět legislativu, kterou má každá země, je to právní problém, tam musí být PŘESTAŇTE LHAT
nasaďte si je
nikam nejdu
Garantuji, že když s nimi teď mluvíte, dostáváte pokyny, co říct
buď to, nebo to, co děláte, vás může vyhodit za nevhodné chování
avatar
Jimmy ve 12:55
Bohužel vám nemohu pomoci, protože bonus je dostupný pouze hráčům, kteří se zaregistrovali pomocí konkrétního odkazu.
Návštěvník 12:55 hodin
je šílené, že jsi mi doslova poslal nabídku e-mailem
jste 100% povinni to dodržet
to je lež nebo vaše organizace v přímém lhaní svým zákazníkům
čemu nerozumíš POSLAL JSI MI TU NABÍDKU ROZUMÍŠ VÁM, VAŠE SPOLEČNOST MI TU NABÍDKU UDĚLALA
tuto nabídku jste mi zaslali po registraci
Ne předtím
avatar
Jimmy 01:01 ráno
Jak jsem již psal dříve, bohužel nemáme kontrolu nad poštovními nabídkami. 😥
Návštěvník 01:02 hodin
jsi hloupý nebo si myslíš, že mi vysvětlím, jak opakuji, VAŠE servisní oddělení S nějak magicky nezodpovídá za to, co poslalo
nebylo odesláno od třetí strany VY JSTE TO ODESLALI
znovu vás požádám, abyste se obrátili na svého manažera
přestaň o všem lhát
je to tak šílené'
Tento rozhovor zveřejním na každém renomovaném fóru o hazardních hrách, casinomeister, askgambers, correctcasinos, casinoguru, trustpiot všude
tak mi prosím vysvětlete, proč vaše servisní oddělení nezodpovídá za to, co poslali
avatar
Jimmy 01:08
Thomasi, s vaší situací vám bohužel nepomůžu, nemáme kontrolu nad tím, co a kdy k našim zákazníkům přijde.
Návštěvník 01:08
kdyby to letělo, každý drogový dealer by podle vaší logiky nebyl odpovědný za zasílání dtrugů
avatar
Jimmy 01:14
Velmi mě mrzí vaše zkušenost s naším kasinem, ale bohužel nemohu nic dělat.
Návštěvník 01:16 hodin
hahaha, jasně, wow, tohle je zdaleka ten nejdivočejší flagrantní tah, jaký jsem kdy viděl v online kasinu, a kolem toho jsou nějaké hlouposti
lži lži lži
Číst
avatar
Jimmy 01:21
Chápu, jak se cítíte, ale v tuto chvíli vám nemohu pomoci. 😭
V případě, že máte
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Jimmy ukončil chat.
Spusťte chat znovu
Poháněno
Ladies and gentlemen may I present to you katsubet
avatar
Jimmy
avatar
Jimmy
Support Agent
E-mail:
avatar
Katsubet Support 12:34 am
Hello. How may I help you?
Please select the subject of your message
Visitor 12:34 am
Bonuses
avatar
Katsubet Support 12:34 am
Select the subject of your message
Visitor 12:34 am
No added bonus
avatar
Katsubet Support 12:34 am
All games contribute different percentages toward the wagering requirements. Please refer to bonus terms & conditions and check if the chosen game is listed.
If you have any specific or additional questions left, feel free to return to the main menu or connect with a human.
Visitor 12:34 am
Connect a human
You have been transferred to: Jimmy.
avatar
Jimmy 12:34 am
Hello. My name is Jimmy I will be glad to help you.
Visitor 12:35 am
hi i was supposed to recieve 50 spins with my last deposit
avatar
Jimmy 12:35 am
Could you, please, provide me a screenshot of your offer
Visitor 12:35 am
Screenshot_20230702_123313.png
avatar
Jimmy 12:35 am
Please, wait a minute I need to check the information.
Visitor 12:36 am
Screenshot_20230702_123214.png
avatar
Jimmy 12:37 am
Thomas, let me inform you, that this bonus is an offer provided by our partners only for those players who have signed up with the particular link. To my regret, your account is not eligible to get this bonus.
Visitor 12:38 am
no i was sent that email, your obligated to honour it
you sent that offer to me
avatar
Jimmy 12:40 am
Unfortunately, we have no control over the distribution of the offers. 😥
Visitor 12:40 am
yes you do thats an absoloute lie, look at the sender its YOU katsubet
thats absouloute false advertising
avatar
Jimmy 12:43 am
We are very sorry about your experience at our casino. 😭
Visitor 12:43 am
no your not or you would issue the bonus YOU offered me
i want to speak to a manager
You rated our customer service as bad.
You left the following comment: thieves'
avatar
Jimmy 12:44 am
Thomas, unfortunately, the manager is not here right now.
Visitor 12:45 am
omg stop lying, im well versed is customer service protocols theres always a manger there put them on
avatar
Jimmy 12:50 am
As I said earlier, the manager is not available right now.
Visitor 12:50 am
would you like to see the legislation that every country has about it its a legal issue there has to be STOP LYING
put them on
im not going anywhere
i gaurentee that your speaking to them now getting directions on what to say
either that or what your doind could get you fired for misconduct
avatar
Jimmy 12:55 am
Unfortunately, I can not help you, as the bonus is only available to players who are signed up with the particular link.
Visitor 12:55 am
its insane you literally sent me an offer via email
your 100 percent obligated to honour it
thats a lie or your organisation in outright lying to thier customers
what dont you understand YOU SENT ME THAT OFFER DO YOU UNDERSTAND YOU, YOUR COMPNANY MADE ME THAT OFFER
i was sent that offer by you after isigned up
not before
avatar
Jimmy 01:01 am
As I wrote earlier unfortunately we do not control the mailing offers. 😥
Visitor 01:02 am
are you stupid or do you think i am expllain to me how i repeat YOUR service department S is somehow magically not responsable for what they sent
it was not sent from a third party YOU SENT IT
again i will ask you to ut your manager on
stop lying about everything
its so insane'
im going to post this conversation on every reputable gambling forum, casinomeister, askgambers, correctcasinos, casinoguru, trustpiot everywhere
so please explain to me how your service department is not responable for what they sent
avatar
Jimmy 01:08 am
Thomas, unfortunately, I can't help you with your situation, we don't control what and when comes to our customers.
Visitor 01:08 am
if that waould fly every deep web drug dealer would not be respnsable for sending dtrugs by your logic
avatar
Jimmy 01:14 am
I am very sorry about your experience in our casino, but unfortunately, there is nothing I can do.
Visitor 01:16 am
hahaha, yeah right, wow this is by far the wildest flagrant moves ive ever seen conducted by an online casinoo and theres some doozies around
lies lies lies
Read
avatar
Jimmy 01:21 am
I understand how you feel, but at this point, I can't help you. 😭
In case you hav
e any other questions, do not hesitate to contact us.
Jimmy has closed the chat.
Start the chat again
Powered by
Automaticky přeloženo: