FórumKasinaJustCasino - všeobecná diskuze

JustCasino - všeobecná diskuze

před rokem od aaronlauzon
|
5555 zobrazení 54 odpovědí |
|
1 23
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s JustCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Po rozhovoru s mnoha pracovníky podpory mi vzali peníze bez návratu

Automaticky přeloženo:
aaronlauzon
před rokem

Tady by se mi hodila malá nápověda.

Je to pozitivní zkušenost, nebo mi něco uniklo? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, vytvořil jsem si účet v tomto kasinu a získal 300% bonus a také spravoval sázku. Poté jsem si vyžádal a provedl ověření, které stále čeká. Po 1 dni mě kasino úplně zablokovalo a řeklo, že jsem porušil pokyny a neuvedly žádný další důvod, a proto obvykle není žádný účet zablokován. Prohlédl jsem si bonusové pokyny a jsem si 100% jistý, že jsem je neporušil.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dnes jsem zaplatil - ne velké. Chtěl jsem mít bonus ke 3. vkladu, zadal kód, aktivoval a byl přijat. Provedl jsem vklad a ejhle – žádný bonus! Myslel jsem si, no, žádný problém, stačí kontaktovat tým podpory v chatu. Po více než hodinovém čekání mě někdo kontaktoval a dal mi bonus. Na otázku, proč to trvalo tak dlouho? Odpověď - je tolik zákazníků, kteří chtějí něco vědět! Jedna hodina ??? Rozuměl.

V určitém okamžiku jsem použil 50 bonusových otočení na Big Bass Bonanza - 50 otočení bylo u konce - a pak jsem udělal chybu. Chtěl jsem pokračovat v hraní 10 sázek s automatickými zatočeními a ve 2. otočení jsem si všiml, že to bylo najednou nastaveno na 10 eur. Normálně hry na pragmaticplay začínají na 2 eurech. Ale co. Chtěl jsem to okamžitě nahlásit týmu podpory v chatu. Částka se příliš nezměnila, po 2 otočeních to byla vlastně stejná částka jako po 50 otočeních zdarma. Na chat ale nikdo neodpovídá – proč? Po 15 minutách jsem byl otrávený, pokračoval jsem ve hře za 20 centů - a pak jsem poslal e-mail s žádostí o uzavření účtu. Také jsem uvedl důvod.


Všem, co mohu říci lidem, je, že pokud chtějí bonus, měli by se poohlédnout po jiném kasinu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Očividně špatné!

Jak žádný z mých OP nepřenáší negativitu?

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před 10 měsíci

Ano, je lepší hrát kasina, která jsou regulována vaší vlastní zemí v závislosti na tom, kde žijete. Některá z těchto kasin jsou stinná.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dnes jsem zaplatil - ne velké. Chtěl jsem mít bonus ke 3. vkladu, zadal kód, aktivoval a byl přijat. Provedl jsem vklad a ejhle – žádný bonus! Myslel jsem si, no, žádný problém, stačí kontaktovat tým podpory v chatu. Po více než hodinovém čekání mě někdo kontaktoval a dal mi bonus. Na otázku, proč to trvalo tak dlouho? Odpověď - je tolik zákazníků, kteří chtějí něco vědět! Jedna hodina ??? Rozuměl.

V určitém okamžiku jsem použil 50 bonusových otočení na Big Bass Bonanza - 50 otočení bylo u konce - a pak jsem udělal chybu. Chtěl jsem pokračovat v hraní 10 sázek s automatickými zatočeními a ve 2. otočení jsem si všiml, že to bylo najednou nastaveno na 10 eur. Normálně hry na pragmaticplay začínají na 2 eurech. Ale co. Chtěl jsem to okamžitě nahlásit týmu podpory v chatu. Částka se příliš nezměnila, po 2 otočeních to byla vlastně stejná částka jako po 50 otočeních zdarma. Na chat ale nikdo neodpovídá – proč? Po 15 minutách jsem byl otrávený, pokračoval jsem ve hře za 20 centů - a pak jsem poslal e-mail s žádostí o uzavření účtu. Také jsem uvedl důvod.


Všem, co mohu říci lidem, je, že pokud chtějí bonus, měli by se poohlédnout po jiném kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hm, řekl bych, že takové bonusy by měly být automaticky připsány, když uděláte vše, co je nutné k jejich získání. Pokud však v kasinu dojde k nějaké chybě, je dobře, že jste zašli na podporu a i když to trvalo hodinu, bonus vám byl nakonec připsán.

Pokud jde o druhý bod, který jste uvedl, viděl jsem, že jste na to nedostal odpověď, což je škoda. Bonusy od tohoto kasina zjevně nebudou lukrativní a pokud jste se rozhodli svůj účet uzavřít, pravděpodobně máte lepší dům, kde jsou bonusy lepší.

Doufám, že budete mít lepší zkušenost. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Očividně špatné!

Jak žádný z mých OP nepřenáší negativitu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, souvisel vámi popsaný problém také s reklamací na ztrátu zálohy? Vyřešili jste tento problém nebo jak to nakonec skončilo?

Viděl jsem, že jste neodpověděl a proto byla reklamace nakonec zamítnuta, proto se ptám.

Dejte mi vědět, jaké to bylo.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemám ponětí, v každém případě jsem s tímto kasinem skončil

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můj účet byl za poslední den deaktivován v mnoha kasinech včetně zde.


Bylo to všechno najednou od Damy a mnoha rodin hollycornů. 10 nebo 20 nebo více XD


Možná jsem byl rozpoznán jako zneužívající bonus. Ve skutečnosti jsem použil téměř všechny uvítací bonusy na mnoha jejich sesterských stránkách.


A pravděpodobně vybrali celkem téměř 20 000 $.


Pokud se většina stránek stane nepoužitelnou, možná budu moci odejít z online kasin.


Pokud mohu skončit s celkovým vítězstvím, myslím, že by to byla dobrá příležitost. Možná by bylo dobré to udělat v kasinu, které není zapojeno do těchto velkých organizací、、、

Automaticky přeloženo:
mmgg33441
před 7 měsíci

Oh, a to se stalo jen tak bez varování? Kasina mají samozřejmě právo zrušit váš účet, pokud nemáte žádný zůstatek, a to bez udání důvodu. Pro hráče, který v těchto kasinech hraje často, by to ale bylo docela smutné.

Vůbec si nemyslím, že by byl špatný nápad odejít z kasin, protože podle mě stejně 99% lidí skončí v mínusu. Pokud se vám podařilo být v plusu, je to skvělé a naopak, pokud hledáte kasino, abyste se do něj dostali, myslím, že to nemá cenu, protože to může být přesně naopak.

Takže kdybych to mohl doporučit, tak bych asi ušetřil.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Své výhry vybírám co nejdříve. Zbývající prostředky by proto měly být pravděpodobně 0,1 USD nebo tak nějak. Možná jsem měl nárok na cashback, ale ať tak či onak, nejsem žádný high roller a je to jen málo. I tak je smutné, že jsem byl vyhozen z mého oblíbeného kasina.

。゚(゚´Д`゚)゚。

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

velmi dlouhý proces stahování .. chat = robot se stále stejnými odpověďmi. Udělejte si hodiny, než s vámi bude mluvit člověk. Nemyslím si, že v roce 2024 je normální trvat 2 dny na obdržení vaší výhry.

Hrál jsem v tomto kasinu, protože bylo indikováno okamžité zpracování výběru, ale to opravdu není..


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Své výhry vybírám co nejdříve. Zbývající prostředky by proto měly být pravděpodobně 0,1 USD nebo tak nějak. Možná jsem měl nárok na cashback, ale ať tak či onak, nejsem žádný high roller a je to jen málo. I tak je smutné, že jsem byl vyhozen z mého oblíbeného kasina.

。゚(゚´Д`゚)゚。

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dokážu to pochopit, protože by mě to taky mrzelo. Ale pokud to dokážou kasina, nemůžeme s tím nic dělat. Někdy to může být pro kasino škodlivé, když takovým hráčům zavřou účty, protože pokud to bylo vaše oblíbené, pravděpodobně jste dříve hráli častěji. Takže si možná budete muset najít nový, který vám bude vyhovovat, nebo přestat hrát, jak jste oznámili.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

velmi dlouhý proces stahování .. chat = robot se stále stejnými odpověďmi. Udělejte si hodiny, než s vámi bude mluvit člověk. Nemyslím si, že v roce 2024 je normální trvat 2 dny na obdržení vaší výhry.

Hrál jsem v tomto kasinu, protože bylo indikováno okamžité zpracování výběru, ale to opravdu není..


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, stále čekáte na výběr nebo již peníze dorazily? Osobně bych po pár dnech nebyl negativní, protože do procesu mohou vstoupit různé věci a zpomalit ho. Dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráči zaplatili a udělali vše, co je nutné k odeslání peněz, takže to říkám.

Pokud však ještě nemáte peníze a už to nějakou dobu trvá, rozhodně se ozvěte a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Představte si vklad 4700 euro při sázce 5 euro a ne výhra nad 70x.. Tento poskytovatel musí být ten nejsranější na světě.



buďte také svaret z justcasino.com, je to Dama.nv, vzali 100 eur z mé banky, ale nepřipsali je na účet kasina.. a zcela tomu nedávají F

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 6 měsíci

Ahoj, bohužel jak často říkám kasino má vždy výhodu nad hráčem a tak mám pocit, že není nic neobvyklého, že hráči nakonec o svůj vklad přijdou a že nedostat větší výhru je pravděpodobně také jen náhoda .

Vyzkoušeli jste však tohoto poskytovatele několikrát a setkali jste se s ním tak nepříjemně?

Pokud jde o dotyčné kasino, zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb, abyste zjistili, zda je vše v pořádku? To, že peníze nebyly připsány na váš herní účet, nemusí být vinou kasina.

Zeptejte se, protože v mnoha případech mají kasina v těchto situacích svázané ruce.

Dejte mi vědět, co jste zjistili.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, bohužel jak často říkám kasino má vždy výhodu nad hráčem a tak mám pocit, že není nic neobvyklého, že hráči nakonec o svůj vklad přijdou a že nedostat větší výhru je pravděpodobně také jen náhoda .

Vyzkoušeli jste však tohoto poskytovatele několikrát a setkali jste se s ním tak nepříjemně?

Pokud jde o dotyčné kasino, zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb, abyste zjistili, zda je vše v pořádku? To, že peníze nebyly připsány na váš herní účet, nemusí být vinou kasina.

Zeptejte se, protože v mnoha případech mají kasina v těchto situacích svázané ruce.

Dejte mi vědět, co jste zjistili.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, kontaktoval jsem kasino. Je jim to jedno.. Přesto to prodávají jako bezpečné kasino.. Kecy jako všechny z nich.. Předpokládá se, že je bezpečné, když nastanou problémy, nejen když to funguje. Líbí se mi, že zákazník očekává, že mi pomůže, když jim pošlu své peníze, bylo to v jejich kasinu, které jsem vložil. Nyní mě nebudou chtít pronásledovat poskytovatele plateb a tak dále. Online kasina jsou všichni podvodníci, o tom není pochyb. A vědí, že kasino hrají jen hloupí lidé, takže se mohou chovat takto

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 6 měsíci

Vidím, že pokud máte takové pocity, asi by bylo nejlepší dát si pauzu nebo s hraním v online kasinech skončit. Myslím, že by to měla být jen příležitostná zábava a neměla by vyvolávat takové emoce.

S ohledem na Vaši situaci bych i v tomto případě kontaktoval poskytovatele platby, protože může jít o chybu na jeho straně. Pokud kasino peníze nedostalo, je těžké s tím něco udělat, protože jak jsem řekl, jejich ruce jsou svázané. Zkuste se zeptat, co vám řekne samotný poskytovatel.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky