FórumKasinaJustCasino - všeobecná diskuze

JustCasino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od aaronlauzon
|
5363 zobrazení 54 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Vidím, že pokud máte takové pocity, asi by bylo nejlepší dát si pauzu nebo s hraním v online kasinech skončit. Myslím, že by to měla být jen příležitostná zábava a neměla by vyvolávat takové emoce.

S ohledem na Vaši situaci bych i v tomto případě kontaktoval poskytovatele platby, protože může jít o chybu na jeho straně. Pokud kasino peníze nedostalo, je těžké s tím něco udělat, protože jak jsem řekl, jejich ruce jsou svázané. Zkuste se zeptat, co vám řekne samotný poskytovatel.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To je problém, že mi neřekli jméno svého poskytovatele, abych je mohl kontaktovat

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 6 měsíci

Hmm, měl jsem na mysli poskytovatele, odkud jsi poslal peníze. Takže pokud to bylo přes banku, kontaktujte svou banku a zjistěte, zda vše proběhlo v pořádku. Pokud byl od jiné společnosti, kontaktujte ji přímo.

rozumíme si? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ve Švédsku je zakázáno posílat peníze přímo do kasina, pokud chybí švédská licence. Casino má nyní různé "online obchody", takže používají platebního operátora třetí strany. Mluvil jsem se svou bankou, že peníze šly do Mexika. Kasino říká, že peníze stále čekají. Transakci jsem ukázal, že peníze z mé banky již byly vybrány. Ale kasino není tak užitečné

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 6 měsíci

Děkuji za objasnění. Pokud možno, kasino a jeho poskytovatel plateb třetí strany by se měli touto otázkou zabývat přímo. Alespoň mně by to dávalo smysl. Obecně řečeno, je zcela běžné, že vklad skončí u úplně jiné společnosti s jiným kódem obchodníka.

(Přidružené vlákno zde:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code )

Je smutné, že bez přístupu k poskytovateli plateb je opravdu těžké se posunout vpřed. Přesto doporučuji podat bezplatnou stížnost přímo prostřednictvím našeho Centra řešení, pokud se cítíte bezradní, co dělat. Pokud nic jiného, mělo by nabídnout příležitost prozkoumat, zda se kasino snaží problém řešit.

Každopádně pokud se chcete o procesu dozvědět více, klikněte na tento odkaz 👈

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Neudělejte stejnou chybu jako já. Hrál jsem hodně, hodně. Když jsem konečně získal výhru 40 000 nok a pokusil se vybrat výběr, čekal jsem jeden den a výběr stále probíhal. Pak jsem se šel zeptat, kdy dostanu výběr zpracovaný, řekli, že jeho zpracování trvá až dva dny, samozřejmě to dělají záměrně, abyste to mohli zrušit, proto to nezpracují rychleji jako jiná kasina dělá. Takže kluci, pokud chcete vědět, ano, používají 2 dny na zpracování, nejsem si jistý, zda je to skutečné, protože jsem se nedostal tak daleko, abych čekal 2 dny, čekal jsem jen jeden den a stažení bylo stále zpracovávám, abych to mohl zrušit. Ano, zrušil jsem to a používám prostředky. S výběrem se nikdy nedostanete, takže je jen na vás, zda jsem svůj účet uzavřel

Automaticky přeloženo:
AlinaStefan
před 4 měsíci

Dobrý den, nechci být zlý, ale v mnoha kasinech je proces výběru ještě delší a pokud musíte počkat jen 2 dny, nemyslím si, že je to vůbec velký problém. Pokud máte nutkání hrát dál, tak to asi není dobré a je mi moc líto, že jste pravděpodobně nakonec o své peníze přišli. Pokud jste vyhráli tak velkou částku, nepřekvapilo by mě, kdyby kasino také provedlo nějakou kontrolu hry, která by mohla trvat ještě déle.

Myslím, že se to bude muset změnit, nebo budete muset hrát v kasinu, kde vám nějakou dobu trvá, než vám peníze pošlou.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, nechci být zlý, ale v mnoha kasinech je proces výběru ještě delší a pokud musíte počkat jen 2 dny, nemyslím si, že je to vůbec velký problém. Pokud máte nutkání hrát dál, tak to asi není dobré a je mi moc líto, že jste pravděpodobně nakonec o své peníze přišli. Pokud jste vyhráli tak velkou částku, nepřekvapilo by mě, kdyby kasino také provedlo nějakou kontrolu hry, která by mohla trvat ještě déle.

Myslím, že se to bude muset změnit, nebo budete muset hrát v kasinu, kde vám nějakou dobu trvá, než vám peníze pošlou.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ne, tady se opravdu mýlíte. pouze nechutná a neseriózní kasina si ponechávají výběr 24 hodin. Kasino se švédskou licencí vyplácí okamžitě. Mluvit o tom, že se musí „hlídat", když vyhrajete velké, je také velká kravina. Vyhrál jsem 120 000 korun ve švédských hrách a dostal jsem je vyplaceny do 5 minut. a to bylo na netentových slotech.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Neudělejte stejnou chybu jako já. Hrál jsem hodně, hodně. Když jsem konečně získal výhru 40 000 nok a pokusil se vybrat výběr, čekal jsem jeden den a výběr stále probíhal. Pak jsem se šel zeptat, kdy dostanu výběr zpracovaný, řekli, že jeho zpracování trvá až dva dny, samozřejmě to dělají záměrně, abyste to mohli zrušit, proto to nezpracují rychleji jako jiná kasina dělá. Takže kluci, pokud chcete vědět, ano, používají 2 dny na zpracování, nejsem si jistý, zda je to skutečné, protože jsem se nedostal tak daleko, abych čekal 2 dny, čekal jsem jen jeden den a stažení bylo stále zpracovávám, abych to mohl zrušit. Ano, zrušil jsem to a používám prostředky. S výběrem se nikdy nedostanete, takže je jen na vás, zda jsem svůj účet uzavřel

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Přestaňte hrát v kasinu curucao a cista rica... POCHOPTE JEDNU VĚC. Nedostáváte žádné peníze. Vědí, že v těchto kasinech hrají POUZE závislí na hazardních hrách. Vědí, že peníze prohrajete, takže nevyplatí. Odkládají to, dokud neprohrajete..

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 3 měsíci

Zdravím tě, Gez80

Dokážu do jisté míry ocenit vaše názory, ale když budete mluvit zejména s ostatními hráči, zdržte se prosím toho, abyste své návrhy prezentovali jako jedinou definitivní obecnou realitu zde na fóru. Nejste moc nápomocní, když se snažíte vyděsit ostatní členy jen proto, že si myslíte, že víte, jak každé kasino funguje.

Přestože k tobě byl Jaro docela laskavý, podle mého názoru zacházíš zase příliš daleko:

Ve skutečnosti velké množství kasin s licencí Curcao vyplácí výhry bez váhání. Hráči to téměř denně dokazují prostřednictvím uživatelských recenzí nebo stížností.

Někteří z nich například nechtějí platit za drahé licence.

Dále mi dovolte zopakovat, že toto je fórum – místo pro uctivou konverzaci a podporu. Uvědomte si to, jinak nebudete moci publikovat žádné další neobjektivní příspěvky.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ne, tady se opravdu mýlíte. pouze nechutná a neseriózní kasina si ponechávají výběr 24 hodin. Kasino se švédskou licencí vyplácí okamžitě. Mluvit o tom, že se musí „hlídat", když vyhrajete velké, je také velká kravina. Vyhrál jsem 120 000 korun ve švédských hrách a dostal jsem je vyplaceny do 5 minut. a to bylo na netentových slotech.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vaše slova možná mají dobrý smysl, ale přesto je docela zavádějící porovnávat, jak to vypadá, když švédský hráč hraje v kasinu s licencí SGA, se situací, kdy v kasinu hraje mezinárodní hráč bez místní licence. Podmínky jsou různé.

Mohu vás ujistit, že 24 hodin na výběr není obchodním standardem, přesto je to příliš krátký časový rámec na to, aby bylo možné obvinit jakékoli kasino ze zastavení.

Nicméně je skvělé, že jste dostali zaplaceno tak rychle. Možná chcete sdílet snímek obrazovky? Tak schopné kasino rozhodně stojí za trochu ocenění.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Hrál jsem v kasinech mga, která jsou „mezinárodní", která vyplácejí mnohem rychleji. Pouze kasino z banánových republik, které zdržuje výběry. Chápu, že si myslíte, že kecám, pane. Samozřejmě mohu sdílet obrázek. file

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 3 měsíci

Super díky. Snímek obrazovky toho však mnoho nenapoví, chybí čas a datum žádosti o výběr.

Nemusíte to brát tak osobně; pokud zmírníte svůj postoj a zůstanete slušní, můžete zůstat. Podle mého názoru máte dobré myšlenky a mnoho zkušeností, takže pokud se naše cesty rozejdeme, bude to pro komunitu docela škoda.

Když už mluvíme o MGA, všimli jste si také, že se zdá, že se méně zabývají problémy hráčů?

Alespoň jsem měl dojem z ostatních hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Super díky. Snímek obrazovky toho však mnoho nenapoví, chybí čas a datum žádosti o výběr.

Nemusíte to brát tak osobně; pokud zmírníte svůj postoj a zůstanete slušní, můžete zůstat. Podle mého názoru máte dobré myšlenky a mnoho zkušeností, takže pokud se naše cesty rozejdeme, bude to pro komunitu docela škoda.

Když už mluvíme o MGA, všimli jste si také, že se zdá, že se méně zabývají problémy hráčů?

Alespoň jsem měl dojem z ostatních hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aha, dobře, ale lžu. Dokončení výběrů trvalo 10 let. A všechna kasina curucao jsou úžasná a mnohem lepší

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mluvím jen o svých zkušenostech. Snažím se tady dobře poradit. Lidem na fóru nelžu. Švédská kasina jsou v podstatě založena na Maltě. Jediné kasino mga, které považuji za nespravedlivé, je nordscasino, betsamigo atd.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Na mém postoji není nic špatného. Ocenil bych, kdybychom zůstali na přátelské úrovni. Jste to vy, kdo se nějakým způsobem snaží odlišit můj postoj prostřednictvím psaní. Jsem tu dlouho a nikdy jsem se s nikým nepohádal. dík

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 3 měsíci

S tím nemohu plně souhlasit.

Způsob, jakým prezentujete své zkušenosti, někdy překračuje rozumnou míru a způsob, jakým poskytujete své názory, je často nevhodný. Nepochybuji o vašich dobrých úmyslech, ale výsledek je někdy tak přímočarý, že je to skoro jako kázání. Generalismus ostatním nepomůže. Udržujte to konkrétní , slušné a přátelské.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

S tím nemohu plně souhlasit.

Způsob, jakým prezentujete své zkušenosti, někdy překračuje rozumnou míru a způsob, jakým poskytujete své názory, je často nevhodný. Nepochybuji o vašich dobrých úmyslech, ale výsledek je někdy tak přímočarý, že je to skoro jako kázání. Generalismus ostatním nepomůže. Udržujte to konkrétní , slušné a přátelské.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můžete mi zrušit účet. Díky a sbohem

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Drahý, pojď dolů! Vidím, že jsi jen amatér, který občas hraje kasino o buráky!

Máme dlouholeté zkušenosti, tuny prohraných peněz a tisíce odehraných kasin! Mysli na své! Nadechněte se čerstvého vzduchu, posuňte se vpřed, vraťte svůj život, zapomeňte na ten komentář!

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 3 měsíci

Proč ztrácíš čas s tímto amatérem? Nechte ho být, ignorujte ho! " on to ví lépe, amatéři vždy vědí lépe! Krásný večer 😊

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můžete mi zrušit účet. Díky a sbohem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Váš účet bude na vaši žádost uzavřen. Měj se dobře.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky