FórumKasinaJoya Casino - všeobecná diskuze

Joya Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 11 měsíci od Gouvetech
|
8216 zobrazení 72 odpovědí |
|
1...3 4
před 3 měsíci

Už jsem to tenkrát psal - ruce pryč od kasina - mnozí z těch, kteří se o něm hlásí tak pozitivně, tam pravděpodobně nikdy nevložili peníze, nebo jim to kasino nařídilo. Hrál jsem tam a znám drama s bonusy a tak dále.

Kasino bude vždy hledat výmluvy, proč nezaplatit nebo odložit platbu v naději, že budete pokračovat ve hře a prohrajete peníze

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už nějakou dobu jsem členem Joya. Nedávno, po přijetí vkladového vyrovnávacího bonusu, jsem vsadil požadovanou částku, kterou potvrdil live chat. Poté jsem hrál Live Blackjack a propracoval se z lichých 4 000 EUR na lichých 8 000 EUR.

Po žádosti o výběr mě dnes ráno překvapilo, že jsem obdržel e-mail s oznámením, že jsou připraveni mi zaplatit pouze 1 000 EUR z 8 000 EUR. Uvedli dvě porušení:


1) Hrál jsem hru (Sugar Rush), která má funkci Bonus Buy. Všimněte si, že jsem tuto funkci *nekoupil*. Právě jsem hrál automat, který náhodou takovou funkci má.

2) Hrál jsem živé hry (Live Blackjack) poté, co bylo bonusové sázení dokončeno (což by se dalo předpokládat, že kasino jistě ocení, protože získá od hráče větší výhodu).


Mně se oba tyto termíny zdají neobvykle tvrdé a nepravidelné, i když se na ně vztahují. co myslíš? Měl bych nějaké důvody pro podání stížnosti?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže to mají ve svých podmínkách uvedeno, ne? To znamená, že jste je skutečně porušili a pravděpodobně se s tím nyní nedá nic moc dělat. Vždy se ale můžete pokusit podat stížnost zde s naším týmem, aby mohli věci lépe prozkoumat a teprve potom se rozhodnout, zda existuje něco, s čím vám můžeme pomoci.

co myslíš? Jste na to?

Zde je odkaz , kde můžete podat stížnost. Dejte nám prosím vědět, jak to celé probíhá.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už jsem to tenkrát psal - ruce pryč od kasina - mnozí z těch, kteří se o něm hlásí tak pozitivně, tam pravděpodobně nikdy nevložili peníze, nebo jim to kasino nařídilo. Hrál jsem tam a znám drama s bonusy a tak dále.

Kasino bude vždy hledat výmluvy, proč nezaplatit nebo odložit platbu v naději, že budete pokračovat ve hře a prohrajete peníze

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Promiňte, ale mohl byste mi připomenout, jaký byl problém v tomto kasinu? Kromě toho se vám nelíbily bonusy. Že?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

OK, podal jsem stížnost.

Automaticky přeloženo:
dsp99RF
před 3 měsíci

Chápu vaši stížnost a doufám, že náš tým vám pomůže. Aktualizujte prosím Nicka svou odpovědí co nejdříve a dejte nám vědět, jak to celé probíhá.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

kompletní SCAM kasina. Nejprve jejich chat potvrdil, že sázení je xBONUS. Konkrétně jsem se zeptal, jestli jsem dostal bonus 1 000 EUR, znamená sázení 45x, že celkové sázení bude 45 000 EUR, řekli ANO. Když jsem dostal bonus, ukázalo se, že to bylo 45x VKLAD + BONUS.


Poté chat několikrát potvrdil, že pro nepovolené hry platí pouze následující, a to je v jejich podmínkách -

"Sázení se nevztahuje na následující hry: ruleta, živé kasinové hry, blackjack, progresivní výherní automaty, Keno, Scratch, stolní hry, hry s bonusovými nákupy a hry s funkcí Progress Bar"

Když jsem dostal bonus, ukázalo se, že když máte bonus, lze hrát POUZE hry SpinLogic.

Navzdory tomu, že se to v chatu ani jednou nezmínilo, ani to nebylo nikde na jejich webu, chat poukázal na to, že tomu tak samozřejmě je, pouze hry SpinLogic lze hrát s bonusem.

Pak... se ve skutečnosti nenačítají žádné hry SpinLogic.

Nyní procházím procesem pokusu získat zpět svých 500 EUR. Nedostanu zpět ty 3 hodiny, které jsem promarnil, to je jisté

Automaticky přeloženo:
dubbytt40
před 2 měsíci

Znamená to, že pro tento bonus nebyla v jeho podmínkách uvedena žádná pravidla?🤷‍♀️

Mělo by být vždy viditelné na stránkách kasina, aby si je hráči mohli přečíst ještě před vkladem.

Mohu se zeptat, zda máte nějaký důkaz, jako jsou snímky obrazovky, z konverzace s živým chatem ohledně těchto pravidel?

Možná by vám náš tým mohl pomoci, pokud je poskytnete.

Dejte nám prosím vědět a my tu budeme čekat, až se zapojíme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

To je problém se Spinlogic – nabízí vám bonus, ale vy hned nevidíte, jaké jsou ve skutečnosti podmínky. Hned vidíte, kolik % atd. bonus stojí! Ale pokud si přečtete malé písmo, pak v určitém okamžiku bude říkat pouze Spinlogic. To je důvod, proč se vyhýbam takovým kasinům. Protože když něco propaguji a dám někomu bonus a napíšu 100% 5x větší velikost písma a dodatek Spinlogic ale velmi malý, tak je jasné, že kasino chce lidi jen oškubat. Zaplatíte, můžete hrát pouze jeden slot a jste v háji - nejlepší je okamžitě zrušit bonus, pokud si toho všimnete

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před 2 měsíci

Chápu váš názor. Je však na kasinu, které hry do bonusu zařadí. Samozřejmě by to mělo být vždy napsáno v podmínkách bonusu jasně a viditelně, aby to každý viděl.

Pokud zjistíte, že hry nejsou zahrnuty a můžete bonus zrušit, pravděpodobně by to bylo opravdu nejlepší, jak jste řekl.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, mám otevřenou stížnost na Joya Casino, protože kasino jedná dost zločinně. Můj účet byl trvale vyloučen a bylo dokonce potvrzeno živým chatem, že účet nelze nikdy znovu otevřít. Následovalo to, že toto kasino tajně otevřelo můj účet bez mé žádosti/souhlasu a nabídlo mi bonus přímo prostřednictvím e-mailu podpory a ne marketingového e-mailu. To znamená, že můj účet otevřeli tito zločinci a na Ropu mi napsali přímo a nalákali mě na bonus. Poté jsem provedl vklady, které nyní chci zpět. Kasino nyní lže s výmluvami, jako je otevření mnoha účtů kvůli systémové chybě nebo že účet můžete zavřít pouze prostřednictvím živého chatu a ne trvale. Jediná hloupost je, že mi kasino v live chatu potvrdilo, že moje sebevyloučení je trvalé a bez šance na opětovné otevření (s potvrzením přikládám screenshot). Bez ohledu na to, co zde kasino napíše níže, bude to lež. Casinoguru obdrželo všechny mé chaty pro případ, že za mnou kasino přijde s falešnými důkazy ode mě. Požádal jsem kasino, aby mi poslalo moji herní historii, to bylo před 3 měsíci a nic jsem nedostal. Je to kvůli jejich falešným slotům, že tuto herní historii nezískáte. Celkově lze říci, že toto kasino je zločinné, neustále otevírá samovyloučené účty a poté spouští hráče bonusy, aby vložili znovu. Níže můžete vidět chaty a přímý dopis od podpory, který mi poslali poté, co tito zločinci otevřeli můj účet bez potvrzení/žádosti. filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jdu to zkusit

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, mám otevřenou stížnost na Joya Casino, protože kasino jedná dost zločinně. Můj účet byl trvale vyloučen a bylo dokonce potvrzeno živým chatem, že účet nelze nikdy znovu otevřít. Následovalo to, že toto kasino tajně otevřelo můj účet bez mé žádosti/souhlasu a nabídlo mi bonus přímo prostřednictvím e-mailu podpory a ne marketingového e-mailu. To znamená, že můj účet otevřeli tito zločinci a na Ropu mi napsali přímo a nalákali mě na bonus. Poté jsem provedl vklady, které nyní chci zpět. Kasino nyní lže s výmluvami, jako je otevření mnoha účtů kvůli systémové chybě nebo že účet můžete zavřít pouze prostřednictvím živého chatu a ne trvale. Jediná hloupost je, že mi kasino v live chatu potvrdilo, že moje sebevyloučení je trvalé a bez šance na opětovné otevření (s potvrzením přikládám screenshot). Bez ohledu na to, co zde kasino napíše níže, bude to lež. Casinoguru obdrželo všechny mé chaty pro případ, že za mnou kasino přijde s falešnými důkazy ode mě. Požádal jsem kasino, aby mi poslalo moji herní historii, to bylo před 3 měsíci a nic jsem nedostal. Je to kvůli jejich falešným slotům, že tuto herní historii nezískáte. Celkově lze říci, že toto kasino je zločinné, neustále otevírá samovyloučené účty a poté spouští hráče bonusy, aby vložili znovu. Níže můžete vidět chaty a přímý dopis od podpory, který mi poslali poté, co tito zločinci otevřeli můj účet bez potvrzení/žádosti. filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je to opravdu smutná situace a doufám, že se to brzy vyřeší.

Náš tým pracuje na vaší stížnosti a také zástupce kasina je zde velmi aktivní. Doufejme tedy, že brzy budete moci obdržet částku, kterou jste vložili, a váš účet zůstane trvale uzavřen.

Vězte také, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jdu to zkusit

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Můžu se zeptat, co vyzkoušíš?🤔

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky