FórumKasinaIZZI Casino - všeobecná diskuze

IZZI Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od anapaul5023
|
6629 zobrazení 47 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
CasinoStreamer88
před rokem

😀 Ano! Neříkej mi o tom... ✨

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu jen říci, že VIP status je zde falešný. Mám VIP status a kasino nechce vybírat. Uplynuly dva dny, výběr stále probíhá.


Mám VIP status, ale kasino mě žádá, abych provedl videohovor přes jejich účet a vybral peníze. Bylo hotovo, uplynuly více než 3 dny, vybralo se pouze 3000 eur. A to je VIP status. Pak samotné kasino, jako všechny správné, pokud chcete čekat a čekat, až kamera vyhraje, prohrajete!

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Co na to říct! Byl jsem požádán o videohovor! A mám tam VIP status, vložil jsem více než 5000 eur a vyhrál asi 30000! Nechci provést výběr

Automaticky přeloženo:
darusho2004
před rokem

Stanovte si limit ztráty a nevzdávejte se!

S velkými výplatami si někteří rádi dělají povyk kvůli ničemu, aby čas vypršel a hráč mohl přijít o všechno.

Bylo by to v zájmu kasina.

Nehrajte své peníze dolů a buďte trpěliví!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jak dlouho trvá, než izzicasino schválí whidraw, který čeká? A jak dlouho normálně trvá získat peníze s vízem/mastercard?

Automaticky přeloženo:
Joanna22
před rokem

Ahoj!

Myslím, že toto je druh otázky, kterou pravděpodobně řešíte v sekci hodnocení uživatelů. 🤔

Vyzkoušeli jste panel s názvem „ uživatelské recenze "? Obecně lze říci, že tento proces může trvat až několik dní, ale pro přímou odpověď bych se raději zeptal zaměstnance kasina.

Jste ověřeným uživatelem? To by hodně pomohlo.

Automaticky přeloženo:
Joanna22
před 11 měsíci

Nevyplácejí, přejděte na stížnosti na stránce Guru, vyhledejte IZZI

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před 11 měsíci

Vidím, že máte také problémy s kasinem, protože jsem viděl vaši stížnost , která trvá již poměrně dlouho. Ve vašem případě doufám, že se vám podaří získat plnou výhru a vše bude nakonec v pořádku.

Mohli byste nás však informovat, pokud se ve vaší situaci něco změní?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano, budu aktualizovat, vše jsem poslal výrobci licence a přidal všechny důkazy k tomuto případu. s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před 11 měsíci

Doufejme, že jednání s úřadem nebude nutné, ale musím přiznat, že bych pravděpodobně udělal totéž.

Casino Guru dosáhlo svého rozhodnutí a já se modlím, aby kasino vidělo své silné stránky. To by bylo opravdu skvělé a méně časově náročné než čekání na autoritu. Držím palce! 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Děkuji moc, moc to znamená ♥️🙏

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před 11 měsíci

Nemáš zač. Doufejme, že od kasina dostanete odpověď na svou stížnost a vše dopadne dobře. Hodně štěstí. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ignorují a chtějí, aby se rozhodlo kasino Guru, ale již bylo rozhodnuto a dali svůj názor a kasino Izzi stále nepřijímá, je to nyní před 3 měsíci! Tato stránka není nic, co bych doporučila, přejděte na jejich účet na Instagramu a podejte „Podejte stížnost" na výrobce licence, jen abyste objasnili, že nechodí a nefungují jako LEGITNÍ KASINO, toto je podvod, smazali vše, co jsem provedl a vsadil historii, ale už jsem udělal snímek obrazovky a mám celou konverzaci. Dejte výrobci licence vědět, o jaký druh podvodu jde


https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před 11 měsíci

Chci vidět odpověď poskytovatele licence; dejte nám vědět, jakmile to dostanete, prosím!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

IZZI CASINO tvrdí, že neudělali nic špatného, podívejte se prosím na můj případ, to ukazuje, že nedodržují pravidla nebo podmínky a JE TO podvodné kasino

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před 11 měsíci

Stížnost je stále otevřená. S hrdostí mohu říci, že náš specialista dokáže rozlišit, který výrok je v pořádku a který ne. Nebojte se, dokud nebudou předloženy důkazy, tvrzení jsou jen slova. Počkejme si na konečný verdikt, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Děkuji, opravdu si vás všech vážím, 💖👊 opravdu doufám, že kasino Izzi udělá správnou věc?

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před 11 měsíci

Všichni v to doufáme a snad se vše spravedlivě vyřeší. Hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Nevyřešeno, opravdu si myslím, že Guru casino by mělo změnit své hodnocení na IZZI CASINO, rozhodně by nemělo být pozitivní hrát tam.

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před 11 měsíci

Souhlasím, že ve vašem případě máte plné právo být naštvaný. Na druhou stranu je to zatím jediná neférovost, na kterou jsme u Izziho narazili. V tomto ohledu tedy hodnocení příliš neklesne.

Je mi líto, že to skončilo takhle. Ujišťujeme vás, že jakmile kasino bude chtít zpět své cenné hodnocení, někdo se bude muset znovu zabývat vaší stížností.

Dovolte mi citovat z „ Řešení stížností kasina ":

Jaké budou důsledky vaší stížnosti?

Začněme tím, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie „zamítnutá". Totéž se stane, pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.

Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.

Alespoň je ještě nějaká šance na vyřešení.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu