před rokem
Mohu jen říci, že VIP status je zde falešný. Mám VIP status a kasino nechce vybírat. Uplynuly dva dny, výběr stále probíhá.
Mám VIP status, ale kasino mě žádá, abych provedl videohovor přes jejich účet a vybral peníze. Bylo hotovo, uplynuly více než 3 dny, vybralo se pouze 3000 eur. A to je VIP status. Pak samotné kasino, jako všechny správné, pokud chcete čekat a čekat, až kamera vyhraje, prohrajete!
I can only say that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
I have vip status, but the casino asks me to make a video call through their account to withdraw money. It has been done, more than 3 days have passed, only 3000 euros have been withdrawn. And that's VIP status. Then the casino itself, like all the right ones, if you want to wait and wait for the camera to win, you will lose!
I can say only that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to make withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
Man ir vip status bet casino lai izvestu naudu jauta man izdarit video zvanu, caur vinas terzesanu. Ir izdarits, pagajis vairak par 3 diennaktim, izvest tikai 3000 euro. Un tas ir VIP status. Tada pati kazino ka visi parejie, ja tu vinne grib vilkt laiku un gaidit kamer zaudesi!
Co na to říct! Byl jsem požádán o videohovor! A mám tam VIP status, vložil jsem více než 5000 eur a vyhrál asi 30000! Nechci provést výběr
What to say! I was asked for video call! And i have VIP status there, made deposits on more that 5000 euros and won about 30000! Do not want to make withdraw
Stanovte si limit ztráty a nevzdávejte se!
S velkými výplatami si někteří rádi dělají povyk kvůli ničemu, aby čas vypršel a hráč mohl přijít o všechno.
Bylo by to v zájmu kasina.
Nehrajte své peníze dolů a buďte trpěliví!
Set yourself a loss limit and don't give in!
With large payouts, some like to make a fuss about nothing so that time elapses and the player may lose everything.
It would be in the interest of the casino.
Don't play your money down & be patient!
Richte dir ein Verlust limit ein und gib nicht nach!
Bei großen Auszahlungen manchen manche gerne viel Wirbel um nichts damit Zeit verstreicht und der Spieler villeicht alles verliert.
Wäre bestimmt in Interesse des Casinos.
Spiel dein geld nicht runter & hab Geduld!
Dobrý den, jak dlouho trvá, než izzicasino schválí whidraw, který čeká? A jak dlouho normálně trvá získat peníze s vízem/mastercard?
Hello how long does it take for izzicasino to approve whidraw that is pending? And how long it normaly take to get the money whit visa/mastercard?
Ahoj!
Myslím, že toto je druh otázky, kterou pravděpodobně řešíte v sekci hodnocení uživatelů. 🤔
Vyzkoušeli jste panel s názvem „ uživatelské recenze "? Obecně lze říci, že tento proces může trvat až několik dní, ale pro přímou odpověď bych se raději zeptal zaměstnance kasina.
Jste ověřeným uživatelem? To by hodně pomohlo.
Hello!
I guess this is the kind of question you may probably solve in the user rating section. 🤔
Have you tried the panel called "user reviews"? Generally speaking, this process may take up to a few days, but for a direct answer, I would prefer to ask the casino's employee.
Are you a verified user? That would help a lot.
Nevyplácejí, přejděte na stížnosti na stránce Guru, vyhledejte IZZI
They don't pay out, go to the complaints on the Guru page, search for IZZI
Dom betalar inte ut, gå till klagomålen på Guru sidan, söker efter IZZI
Vidím, že máte také problémy s kasinem, protože jsem viděl vaši stížnost , která trvá již poměrně dlouho. Ve vašem případě doufám, že se vám podaří získat plnou výhru a vše bude nakonec v pořádku.
Mohli byste nás však informovat, pokud se ve vaší situaci něco změní?
I see that you also have problems with the casino, because I saw your complaint, which has been ongoing for quite a long time. In your case, I hope that you will be able to get your full winnings and everything will be alright in the end.
However, could you update us if something changes in your situation ?
Ano, budu aktualizovat, vše jsem poslal výrobci licence a přidal všechny důkazy k tomuto případu. s pozdravem
Yes i will update, i did send everything to the license maker, and added all the evidence to this case. Best regards
Doufejme, že jednání s úřadem nebude nutné, ale musím přiznat, že bych pravděpodobně udělal totéž.
Casino Guru dosáhlo svého rozhodnutí a já se modlím, aby kasino vidělo své silné stránky. To by bylo opravdu skvělé a méně časově náročné než čekání na autoritu. Držím palce! 🤞🤞🤞
Hopefully, dealing with the authority won't be necessary, yet I must admit I would probably do the same.
Casino Guru has reached its decision, and I pray the casino sees its strong points. That would be truly great and less time-consuming than waiting for authority. My fingers are crossed! 🤞🤞🤞
Nemáš zač. Doufejme, že od kasina dostanete odpověď na svou stížnost a vše dopadne dobře. Hodně štěstí. ☘️😊
You're welcome. Hopefully you'll get an answer from the casino in your complaint and everything will turn out fine. Good luck. ☘️😊
Ignorují a chtějí, aby se rozhodlo kasino Guru, ale již bylo rozhodnuto a dali svůj názor a kasino Izzi stále nepřijímá, je to nyní před 3 měsíci! Tato stránka není nic, co bych doporučila, přejděte na jejich účet na Instagramu a podejte „Podejte stížnost" na výrobce licence, jen abyste objasnili, že nechodí a nefungují jako LEGITNÍ KASINO, toto je podvod, smazali vše, co jsem provedl a vsadil historii, ale už jsem udělal snímek obrazovky a mám celou konverzaci. Dejte výrobci licence vědět, o jaký druh podvodu jde
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing
They are ignoring and want Guru casino to decide, but they have already been decided and given their opinion and still Izzi casino won't accept,this is now 3 months ago! This site is nothing to recommend,go to ther Instagram account and file a "File a complaint" on the license maker, just to clarify that they are not going and working like a LEGIT CASINO this is scam, they deleted everything my transaction and bet history, but I already have taken screenshot and have the whole chat conversation. Let the license maker know what kind of scam they are
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing
IZZI CASINO tvrdí, že neudělali nic špatného, podívejte se prosím na můj případ, to ukazuje, že nedodržují pravidla nebo podmínky a JE TO podvodné kasino
IZZI CASINO claims they dont have done anything wrong, please se my case, this shows that they dont follow the rules or Terms, and ITS a scam casino
Stížnost je stále otevřená. S hrdostí mohu říci, že náš specialista dokáže rozlišit, který výrok je v pořádku a který ne. Nebojte se, dokud nebudou předloženy důkazy, tvrzení jsou jen slova. Počkejme si na konečný verdikt, řekl bych.
The complaint is still open. I can proudly say our specialist can distinguish which statement is okay and which is not. Don't worry, until proofs are presented, statements are just words. Let's wait for the final verdict, I'd say.
Nevyřešeno, opravdu si myslím, že Guru casino by mělo změnit své hodnocení na IZZI CASINO, rozhodně by nemělo být pozitivní hrát tam.
Unsolved, I really think Guru casino should change its rating on IZZI CASINO, it should definitely not be a positive thing to play there.
Olöst , jag tycker verkligen Guru casino ska ändra sitt betyg på IZZI CASINO, det ska absolut inte vara något positivt att spela där.
Souhlasím, že ve vašem případě máte plné právo být naštvaný. Na druhou stranu je to zatím jediná neférovost, na kterou jsme u Izziho narazili. V tomto ohledu tedy hodnocení příliš neklesne.
Je mi líto, že to skončilo takhle. Ujišťujeme vás, že jakmile kasino bude chtít zpět své cenné hodnocení, někdo se bude muset znovu zabývat vaší stížností.
Dovolte mi citovat z „ Řešení stížností kasina ":
Jaké budou důsledky vaší stížnosti?
Začněme tím, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie „zamítnutá". Totéž se stane, pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.
Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".
Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.
Alespoň je ještě nějaká šance na vyřešení.
I agree that in your case, you have every right to be angry. On the other hand, this is the only act of unfairness we have come across with Izzi so far. Thus, the rating won't fall too low in that regard.
I'm sorry it ended like this. Please be assured once the casino wants its precious rating back, someone needs to address your complaint again.
Allow me to quote from "Casino complaint resolution":
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
At least there is still some chance for resolution.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.