FórumKasinaIZZI Casino - všeobecná diskuze

IZZI Casino - všeobecná diskuze

před rokem od anapaul5023
|
6631 zobrazení 47 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s IZZI Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od anapaul5023 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Spam
před rokem

Dobrý den... koukám, že Izzi Casino má s vámi velmi dobré mínění... Po vložení 20 eur a výhře 60 eur kasino nejprve můj výběr stáhlo, požádalo o video selfie, když jsem to udělal znovu, můj výběr byl staženo a nechalo mě čekat 31 dní na další ověření... je toto chování kasina normální?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Zatímco KYC je docela normální a některá kasina jej vyžadují po prvním výběru, video selfie se zdá být přehnané, posílání fotografií našich průkazů totožnosti a účtů je již otravné a video selfie navíc? Dodatečné ověření v tak krátkém časovém rámci není normální, a co je horší, pokud vás nechali čekat tak dlouho, rozhodně bych vám doporučil vyhnout se tomuto kasinu a jakémukoli jinému s takovými postupy. Být vámi bych po dokončení výběru uzavřel svůj účet.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Ano, myslím si, že toto je velmi nevhodné chování ze strany kasina, zejména proto, že částka, kterou jsem vyhrál, je velmi malá a doslova jsem hrál několik sázek za malé částky

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Rád bych slyšel nějaký konkrétní důvod pro takový neobvyklý postup. Přestože kasina z nějakého důvodu procházejí podobnými dodatečnými bezpečnostními kontrolami, očekával bych vysvětlení. Souhlasím, že součet byl docela nízký, proto bych vyloučil politiku AML...

Sám bych nebyl spokojený.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Také by mě zajímalo, proč Izzi Casino používá takové ověřování ... Doslova jsem s nimi hrál pár sázek ... Navíc musím čekat 31 dní na přijetí mého výběru ... Je to příliš dlouho na tak nízká částka, která má být vybrána

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den... koukám, že Izzi Casino má s vámi velmi dobré mínění... Po vložení 20 eur a výhře 60 eur kasino nejprve můj výběr stáhlo, požádalo o video selfie, když jsem to udělal znovu, můj výběr byl staženo a nechalo mě čekat 31 dní na další ověření... je toto chování kasina normální?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že možným vysvětlením je, že na vašem účtu našli něco divného a nejsou si jisti, zda jsou důkazy dostatečně silné, aby zrušili vaše výhry. Hráli jste s bonusem? Je ještě někdo z vaší rodiny registrovaný v kasinu?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Nikdo z mé rodiny nemá účet... Hraju pouze... Nebral jsem žádné bonusy z kasina... Od samého začátku hraji s vlastními prostředky, hrál jsem doslova pár sázek na malé vklady , takže nechápu toto selfie video ověřování a blokování výběru, zvláště když kasino má zde na webu tak vysoké hodnocení

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Je to opravdu zvláštní. Chápal bych ověřovací hovor, protože k němu dochází poměrně často, ale doufám, že vás budou moci ověřit dříve než po 31 dnech.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaké máte zde zkušenosti?

Spousta stížností, všechny byly vyřešeny. 🙂

zní to dobře co říkáš??

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Řekl bych, že zúčastnění hráči by si raději vůbec nestěžovali. 🙂

Na druhou stranu, vyřešená reklamace je daleko lepší než nevyřízená! ✌🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Přesně tak 🙂

Vůbec to nepovažuji za negativní, když má kasino stížnosti 🙂

V dnešní době si hodně lidí stěžuje, ale to nemá velký význam 🙂 zvláště když řeší všechny stížnosti, což osobně považuji vždy za velmi dobré. 🙂

VŽDY zkontroluji, zda kasino má stížnosti a jak je toto kasino staré A zda stížnosti řeší a účastní se jich.

Od té doby, co to dělám, nemám žádné problémy.

Pro mě osobně je první stránka, kterou navštívím, když chci otestovat nová kasina, Guru Casino!

Je fajn, že existuješ🫡

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od AndreaK byl odstraněn správcem Radka
CasinoStreamer88
před rokem

Někteří hráči mohou být zmateni pravidly nebo nejsou ve skutečnosti zároveň tak komplexní, takže stížnost jim dává alespoň pocit bezpečí. Zvlášť když je podpora zaneprázdněná.

Evidentně máte pravdu - opět! Některé stížnosti nejsou ve skutečnosti tak závažné. Věřím, že i to nejférovější kasino ze všech by mělo za dobu své existence pár vyřešených stížností 😀

Chytrý krok ke kontrole odpovědí a recenzí – vidím, že dobře znáte „bezpečnostní cvičení"!✌

Automaticky přeloženo:
před rokem

Určitě vám to dodá pocit bezpečí 🙂

Myslím to tak 🙂 i to nejlepší kasino může mít stížnosti 🙂

Hlavní je, že máte zájem o řešení 🙂

V průběhu let se stáváte velmi opatrní 😀

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od boooobooochka byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Zakázaný odkaz
boooobooochka
před rokem

Vše v pořádku, ale co je to za profilový obrázek? 😂🤦🏻🤦🏻

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Další drsný affiliate, obávám se - příspěvek byl smazán 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Někteří lidé prostě nemají na veřejnosti žádné způsoby 😂

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu