Přesně tak 🙂
Vůbec to nepovažuji za negativní, když má kasino stížnosti 🙂
V dnešní době si hodně lidí stěžuje, ale to nemá velký význam 🙂 zvláště když řeší všechny stížnosti, což osobně považuji vždy za velmi dobré. 🙂
VŽDY zkontroluji, zda kasino má stížnosti a jak je toto kasino staré A zda stížnosti řeší a účastní se jich.
Od té doby, co to dělám, nemám žádné problémy.
Pro mě osobně je první stránka, kterou navštívím, když chci otestovat nová kasina, Guru Casino!
Je fajn, že existuješ🫡
That's right 🙂
I don't find it negative at all when a casino has complaints 🙂
Nowadays a lot of people file a complaint but it doesn't mean much 🙂 especially when they solve all the complaints which I personally always find very good. 🙂
I ALWAYS check if the casino has complaints & how old this casino is AND if they resolve and participate in the complaints.
Since doing this I haven't had any problems.
For me personally, the first site I visit when I want to test new casinos is Guru Casino!
Nice that you exist 🫡
Stimmt 🙂
Ich finde es garnicht negative wenn ein casino Beschwerden hat 🙂
Heutzutage reichen viele eine Beschwerde ein aber dies bedeutet nicht viel 🙂 vorallem dann wenn sie alle Beschwerden lösen was ich persönlich immer sehr gut finde. 🙂
Ich achte IMMER darauf ob das Casino Beschwerden hat & wie alt dieses casino ist UND ob es die Beschwerden auch löst und sich daran beteiligt.
Seit dem ich so vorgehe hatte ich kaum Probleme.
Für mich persönlich ist die erste Seite die ich besuche wenn ich neue casinos testen möchte das Guru Casino!
Schön das es euch gibt 🫡
Automaticky přeloženo: