DomůFórumKasinaIZZI Casino - všeobecná diskuze

IZZI Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od anapaul5023
|
8 968 zobrazení 55 odpovědí |
|
1 2 3
darusho2004
před rokem

Stanovte si limit ztráty a nevzdávejte se!

S velkými výplatami si někteří rádi dělají povyk kvůli ničemu, aby čas vypršel a hráč mohl přijít o všechno.

Bylo by to v zájmu kasina.

Nehrajte své peníze dolů a buďte trpěliví!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jak dlouho trvá, než izzicasino schválí whidraw, který čeká? A jak dlouho normálně trvá získat peníze s vízem/mastercard?

Automaticky přeloženo:
Joanna22
před rokem

Ahoj!

Myslím, že toto je druh otázky, kterou pravděpodobně řešíte v sekci hodnocení uživatelů. 🤔

Vyzkoušeli jste panel s názvem „ uživatelské recenze "? Obecně lze říci, že tento proces může trvat až několik dní, ale pro přímou odpověď bych se raději zeptal zaměstnance kasina.

Jste ověřeným uživatelem? To by hodně pomohlo.

Automaticky přeloženo:
Joanna22
před rokem

Nevyplácejí, přejděte na stížnosti na stránce Guru, vyhledejte IZZI

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před rokem

Vidím, že máte také problémy s kasinem, protože jsem viděl vaši stížnost , která trvá již poměrně dlouho. Ve vašem případě doufám, že se vám podaří získat plnou výhru a vše bude nakonec v pořádku.

Mohli byste nás však informovat, pokud se ve vaší situaci něco změní?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, budu aktualizovat, vše jsem poslal výrobci licence a přidal všechny důkazy k tomuto případu. s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před rokem

Doufejme, že jednání s úřadem nebude nutné, ale musím přiznat, že bych pravděpodobně udělal totéž.

Casino Guru dosáhlo svého rozhodnutí a já se modlím, aby kasino vidělo své silné stránky. To by bylo opravdu skvělé a méně časově náročné než čekání na autoritu. Držím palce! 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji moc, moc to znamená ♥️🙏

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před rokem

Nemáš zač. Doufejme, že od kasina dostanete odpověď na svou stížnost a vše dopadne dobře. Hodně štěstí. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ignorují a chtějí, aby se rozhodlo kasino Guru, ale již bylo rozhodnuto a dali svůj názor a kasino Izzi stále nepřijímá, je to nyní před 3 měsíci! Tato stránka není nic, co bych doporučila, přejděte na jejich účet na Instagramu a podejte „Podejte stížnost" na výrobce licence, jen abyste objasnili, že nechodí a nefungují jako LEGITNÍ KASINO, toto je podvod, smazali vše, co jsem provedl a vsadil historii, ale už jsem udělal snímek obrazovky a mám celou konverzaci. Dejte výrobci licence vědět, o jaký druh podvodu jde


https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před rokem

Chci vidět odpověď poskytovatele licence; dejte nám vědět, jakmile to dostanete, prosím!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

IZZI CASINO tvrdí, že neudělali nic špatného, podívejte se prosím na můj případ, to ukazuje, že nedodržují pravidla nebo podmínky a JE TO podvodné kasino

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před rokem

Stížnost je stále otevřená. S hrdostí mohu říci, že náš specialista dokáže rozlišit, který výrok je v pořádku a který ne. Nebojte se, dokud nebudou předloženy důkazy, tvrzení jsou jen slova. Počkejme si na konečný verdikt, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, opravdu si vás všech vážím, 💖👊 opravdu doufám, že kasino Izzi udělá správnou věc?

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před rokem

Všichni v to doufáme a snad se vše spravedlivě vyřeší. Hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Nevyřešeno, opravdu si myslím, že Guru casino by mělo změnit své hodnocení na IZZI CASINO, rozhodně by nemělo být pozitivní hrát tam.

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před rokem

Souhlasím, že ve vašem případě máte plné právo být naštvaný. Na druhou stranu je to zatím jediná neférovost, na kterou jsme u Izziho narazili. V tomto ohledu tedy hodnocení příliš neklesne.

Je mi líto, že to skončilo takhle. Ujišťujeme vás, že jakmile kasino bude chtít zpět své cenné hodnocení, někdo se bude muset znovu zabývat vaší stížností.

Dovolte mi citovat z „ Řešení stížností kasina ":

Jaké budou důsledky vaší stížnosti?

Začněme tím, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie „zamítnutá". Totéž se stane, pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.

Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.

Alespoň je ještě nějaká šance na vyřešení.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji, opravdu si vážím způsobu, jakým jste to vysvětlil. Opravdu doufám, že uvidí a projdou celým případem a přehodnotí to. Přeji ti všechno nejlepší. Mějte teď krásný den.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Eliasj87
před rokem

Děkuji. To je to nejmenší, co můžu udělat.

Mějte se skvěle!

Ps: Pokud budete někdy potřebovat něco souvisejícího s hazardem, doufám, že budeme schopni poskytnout skutečné řešení 🙂


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobré odpoledne, dnes jsem měl problém s kasinem izzi, vsadil jsem si na basketbal a prohlásili, že je prohraná. Poslal jsem fotografii sázky a zeptal se, proč byla sázka považována za ztracenou, a krátce poté, co jsem je kontaktoval, byla moje sázka změněna na méně než na konec, i když jsem poslal fotku, řekli, že jsem vsadil špatně a já ne, mohli nedělat nic.

fotografie pořízená před kontaktováním file

foto pořízeno po kontaktu s námi. file

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky