DomůFórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od vonHorst
|
45 205 zobrazení 300 odpovědí |
|
1...6 7 8...16
před 11 měsíci

svůj příspěvek brzy aktualizuji. dnes mi moje banka poslala výpis, který dokazuje, že moje stará karta je neaktivní, tak jim to pošlu. také pro mě není snadné jít v tuto chvíli do banky, protože jsem v těchto dnech nemocný. je velmi smutné, že musím dělat všechny tyto věci za pouhých 250 eur. Nechci vědět, co musí někdo poslat pro větší výhru

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
nikosvas1995
před 11 měsíci

Je mi líto, že se necítíte dobře.

Ale víte co? Zdá se mi, že nejtěžší část máte za sebou. S trochou štěstí pro vás žádné další potíže se získáním 250 €.

Držím vám palce 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

ok, děkuji za vaši odpověď, poslal jsem jim výpis s mými posledními 10 převody a dokazuje to, že jim vkladám. a poté mi řekli, že jsem svůj účet zcela ověřil. Na mém bankovním účtu zatím nejsou peníze, ale zdá se, že problémy jsou vyřešeny

Automaticky přeloženo:
nikosvas1995
před 11 měsíci

Řekl bych, že je to stále dobrá zpráva. Schválení transakce nějakou dobu trvá, protože ověření je obvykle na prvním místě. Snad to nebude trvat moc dlouho. Dejte nám prosím vědět, až dostanete peníze. 🤞


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mohu potvrdit, že jsem si vzal peníze 2 hodiny po ověření! takže bych určitě řekl, že je to legitimní kasino.. věřím, že odteď budou moje výběry s mým ověřením jednodušší. takže díky za vaši pomoc jste úžasní. obecně, jak jsem řekl dříve, mám rád toto kasino, mají spoustu her. PROBLÉM VYŘEŠEN

Automaticky přeloženo:
nikosvas1995
před 11 měsíci

Skvělá zpráva, opravdu! Děkujeme vám za tuto krásnou aktualizaci!

Upřímně doufám, že už nikdy nenarazíte na další překážky. 😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré ráno,

Hrál jsem na Iwild s bonusem... v okamžiku, kdy byly splněny bonusové podmínky, jsem byl na cca 500-700 € (v tu chvíli měl být zůstatek snížen, pokud vůbec)... poté Když bonus podmínky byly splněny, vyhrál jsem dalších 1200 EUR a nyní jsem byl na 1900 EUR.

Zažádal jsem o výplatu, samozřejmě jsem několikrát poslal dokumenty emailem... a krátce předtím, než mi konečně přišlo potvrzení o ověření, mi přišel email, že z těch 1200 € bude odečteno celkem 1050 €, protože to bylo maximum částka, která může být vyplacena Bonus je 150 €...podmínky pro bonus již byly splněny a 1200 € bylo poté vyhráno.

Pokud byly bonusové podmínky implementovány v době, kdy na účtu bylo 700 €...jak mi poté můžete odečíst více peněz (že jsem vyhrál s údajně "hotovými" penězi), než kolik jsem vyhrál v bonusu... .

Pak by mi kasino mohlo i nadále odečítat peníze mimo bonusové podmínky měsíce později poté, co jsem vydělal 50 000 EUR v prodeji, jak se stalo v tomto případě.

Podle právníka to bylo podvodné, protože jsem již nespadal do rámce žádných bonusových podmínek.


Podpora už několik dní neodpovídá na mé e-maily!

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
serowieckitim
před 11 měsíci

Ahoj.

Řekl bych, že normálně, když bonus skončí, zbývající bonusové peníze by se měly odečíst. Hráč má tedy jistotu, že bonus skončil a že žádné další bonusové podmínky nezůstaly aktivní.

Někdy bonus končí vytvořením žádosti o výběr, ale výsledek by měl být stejný.

Cítím, že toto je podstata vašeho problému. je to tak?

Abych byl upřímný, rád bych viděl pohled kasina. Doufám, že nebudeme čekat moc dlouho. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Doposud jsem neobdržel žádnou odpověď ..... živá podpora mi říká, že bych měl " kyc@iwildcasino.com „Napište mi, ale bohužel jsem od nich dodnes nedostal žádnou další odpověď....

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Včera jsem vložil 40 EUR, postavil jsem to na 170, dokončil jsem KYC (po několika hodinách a pokusech, zatímco v jiných kasinech to trvá tak 5 minut, ale co už), a teď mi chodí e-maily od zasraného týmu podpory, který mě žádá o další dokumenty jako brácha jsem jim dal svou adresní kartu, dopis z mé banky můj průkaz totožnosti všechny mé zasrané dokumenty, doslova nic jiného bych jim nemohl dát. Nejhorší ze všeho je, že tohle všechno je za zkurvený chcaní 170 eur XDDD takový zasraný vtip muslimská stránka

edit: omlouvám se za sůl, ale tohle je zasraný vtip a ty to víš

file

edit2: po dalších dobrých 45 minutách a 2 e-mailech později STÁLE ŽÁDAJÍ O DALŠÍ DOKUMENTY a jsou to stejné jednou a už jsem jim poskytl všechny dokumenty, které mohu. Pamatujte, že se snažím vybrat 170 EUR.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Doposud jsem neobdržel žádnou odpověď ..... živá podpora mi říká, že bych měl " kyc@iwildcasino.com „Napište mi, ale bohužel jsem od nich dodnes nedostal žádnou další odpověď....

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Někdy může nějakou dobu trvat, než dostanete odpověď, ale pokud se vám kasino neozve a nepokusí se vaši situaci vyřešit, dejte nám vědět a my uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Zatím zkusme být chvíli trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Včera jsem vložil 40 EUR, postavil jsem to na 170, dokončil jsem KYC (po několika hodinách a pokusech, zatímco v jiných kasinech to trvá tak 5 minut, ale co už), a teď mi chodí e-maily od zasraného týmu podpory, který mě žádá o další dokumenty jako brácha jsem jim dal svou adresní kartu, dopis z mé banky můj průkaz totožnosti všechny mé zasrané dokumenty, doslova nic jiného bych jim nemohl dát. Nejhorší ze všeho je, že tohle všechno je za zkurvený chcaní 170 eur XDDD takový zasraný vtip muslimská stránka

edit: omlouvám se za sůl, ale tohle je zasraný vtip a ty to víš

file

edit2: po dalších dobrých 45 minutách a 2 e-mailech později STÁLE ŽÁDAJÍ O DALŠÍ DOKUMENTY a jsou to stejné jednou a už jsem jim poskytl všechny dokumenty, které mohu. Pamatujte, že se snažím vybrat 170 EUR.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, pro začátek bych řekla, že by bylo vhodné, abychom se chovali slušně, i když chápu, že být v takové pozici není příjemné.

Co se ale dokumentů týče, podle screenshotu by nemělo být složité ověření dokončit. Je nějaký problém, že něco nemůžete dokončit nebo je nějaký dokument, který kasino odmítá? Nebo máte nějaký jiný problém?

Dejte mi prosím vědět, jak to probíhá a zda se vám ověření podařilo úspěšně nebo ne. Chtěl bych upozornit, že kasinu dáváme 14 dní na vyřešení KYC, takže uvidíme, kam to půjde.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Můžu vám poslat přesný obrázek, který jsem jim za to poslal, poslal jsem jim výpis z účtu obsahující vše, o co žádali, a právě v tuto chvíli jsem od nich obdržel další e-mail s žádostí o tyto věci ZNOVU. V tuto chvíli jsem jim poslal celé PDF, uvidíme, co se stane.


EDIT: PROBLÉM JE VYŘEŠEN, ALE POZOR, TENTO PROCES OVĚŘOVÁNÍ STRÁNEK JE SKUTEČNOU RAKOVINU. DĚKUJI A PŘEJI PĚKNÝ DEN 🙂

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
hergenroderoliver
před 11 měsíci

Perfektní a jsem rád, že se to vyřešilo. Ale mohu vědět, kde byl problém s vaším bankovním výpisem dříve, protože byl zamítnut? Někdy musíte být trochu trpěliví, protože tento proces je pro kasina velmi důležitý.

Každopádně, protože jste úspěšně dokončili ověření, doufám, že vše bude i nadále v pořádku. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Abych byl upřímný, nevím, kde byl problém, každá verze, kterou jsem poslal, obsahovala přesné informace, o které se mnohokrát ptali. Ale můj poslední pokus byl dobrý, když jsem poslal celý výpis z účtu ve formátu PDF.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Bohužel po 9 dnech jsem stále nedostal odpověď od podpory ( kyc@iwildcasino.com ) přijato.....Vzhledem k tomu, že mi byly peníze neoprávněně odečteny, už jsem nikdy nedostal odpověď...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Abych byl upřímný, nevím, kde byl problém, každá verze, kterou jsem poslal, obsahovala přesné informace, o které se mnohokrát ptali. Ale můj poslední pokus byl dobrý, když jsem poslal celý výpis z účtu ve formátu PDF.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Takže ve výsledku to asi ani nevadí, pokud se vše úspěšně vyřeší. Doufám, že v tomto kasinu nebudete mít žádné další problémy.

Pokud by se však něco stalo, můžete nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bohužel po 9 dnech jsem stále nedostal odpověď od podpory ( kyc@iwildcasino.com ) přijato.....Vzhledem k tomu, že mi byly peníze neoprávněně odečteny, už jsem nikdy nedostal odpověď...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám pocit, že 9 dní je docela dost na reakci kasina, škoda, že žádnou neposkytli.

Viděl jsem však, že máte stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Abyste věděli, co můžete v reklamaci očekávat, přikládám průvodce, kde získáte užitečné informace.

Najdete ho zde .

Doufám, že se Vaše situace vyřeší a vše dobře dopadne.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Toto kasino snižuje RTP ve všech slotech a je to zmíněno i na jiných webových stránkách! Casino Guru inzeruje a spolupracuje s tímto zařízením, a proto mu dává vysoké hodnocení. V tomto kasinu je nemožné vyhrát. Všechny oblíbené automaty mají nízkou návratnost procenta hráčů!

Automaticky přeloženo:
ssoarins
před 11 měsíci

Ahoj, o jakém RTP mluvíme, když říkáš, že ho kasino snížilo na hry a jakého poskytovatele máme na mysli?

Rád bych vás poopravil, že s kasinem nespolupracujeme a neděláme mu reklamu, ale poskytujeme o něm informace a to je rozdíl.

Kasina mají v některých případech možnost vybrat si RTP určitých poskytovatelů, které budou hráčům nabízet, ale abych byl přesný, není to něco, co tvoří bezpečnostní index kasina. Pokud vás to zajímá, můžete si přečíst o tom , jak hodnotíme kasina v tomto průvodci .

Kromě toho, že jste prohráli v kasinu, máte zde nějaké další zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky