Dobře, tak popíšu situaci od začátku:
Dostal jsem 214 PLN za coiny kasina a musel jsem to vsadit 50krát. Podařilo se mi to a dokončil jsem sázení s přibližně 2 000 PLN.
Objevila se zpráva, že maximální částka, kterou mohu po vsazení získat, je 5x, což mi na účtu zbylo 1070 PLN. (Neříkalo, že mohu pouze odstoupit, dokonce bylo uvedeno, že jsem dokončil sázení a 1070 bylo MŮ.)
Šel jsem na profil svého účtu, abych zkontroloval, zda jsou tyto peníze ve „skutečném zůstatku", a bylo. Po krátkém přemýšlení jsem se rozhodl hrát dál, protože to v zásadě nebylo uspokojivé množství.
Z těchto 1070 PLN jsem vydělal 5100 PLN a pak jsem se rozhodl nakonec zaplatit, protože již odečetli 930 PLN. Takže jsem provedl tři výběry po 1700 PLN (ekvivalent 3x400 eur).
Ráno mi přišel email, že částka, kterou mohu vybrat, je pouze 1070 PLN, což je takový nesmysl, že nevím, kdo s tím přišel. Proč se po dokončení sázení neobjevila žádná informace, že nemohu dále hrát?
Co když ztratím 1070 PLN? Vrátilo by mi kasino peníze? Samozřejmě že ne.
Je to férová praxe? Vzhledem k tomu, že peníze, které jsem vsadil, mohou být pouze ztraceny? Je spravedlivé, že se neobjeví žádné informace o tom, že si mohu vybrat peníze?
Poctivost nelze nazvat praxí, kdy mě neoznámíte, že o peníze mohu pouze přijít.
Také jsem dříve napsal zákaznickému servisu s dotazem, zda mohu hrát s bonusem po vsazení, a dostal jsem odpověď, že samozřejmě mohu. Ale nedostal jsem žádnou zprávu o tom, že mohu pouze prohrát, protože pokud vyhraju, stále si vezmou prostředky, které jsou ve „skutečném vkladu".
Co když jsem hráč kasina, který vkládá pouze prostřednictvím kryptoměn? Pak bych za coiny kasina dostal 20 PLN a za výběr bych měl 100 PLN, ale minimální výběr kryptoměnou je 250 PLN.
Taky nechápu, jak někdo může doporučovat takové chování. Jsem hráč, který hraje 10 let. Nikdy jsem se necítil tak podveden kasinem doporučeným Guru Casino. Nikdy jsem nepodával žádné stížnosti.
Dobře také víme, že jsem asi jeden z mála, kdo tento typ podvodu zažil, a podobné situace vidím v případech, které řeší iWild.
A teď mi řekněte, kolik lidí si prošlo tím, co já, ale za menší částky než 4030 PLN, a ani se o tom nezmínili?
doporučujete toto kasino jako:
1.Poctivost s vysokým hodnocením 8,7/10
2.Doporučujete to, protože je to v polštině
3.Tolerujete bonusové manipulace
4. Toto není první taková situace; je to opakující se problém, soudě podle uzavřených případů, a ty stále dovoluješ podobné nekalé praktiky.
5.Mám dojem, že jste si plně neověřili provozní řád tohoto kasina.
Okay, so I'll describe the situation from the beginning:
I received 214 PLN for casino coins and I had to wager it 50 times. I managed to do that and finished wagering with around 2000 PLN.
A message popped up saying that the maximum amount I could receive after wagering was x5, which left me with 1070 PLN in my account. (It didn't say I could only withdraw, it even stated that I had completed the wagering and the 1070 was MINE.)
I went to my account profile to check if this money was in the "real balance," and it was. After a short thought, I decided to keep playing because, in principle, it wasn't a satisfying amount.
From this 1070 PLN, I made 5100 PLN, and then I decided to pay finally as they had already deducted 930 PLN. So, I made three withdrawals of 1700 PLN each (equivalent to 3x400 euros).
In the morning, I received an email saying that the amount I could withdraw was only 1070 PLN, which is such nonsense that I don't know who came up with it. Why didn't any information pop up after completing the wagering that I couldn't play further?
What if I lost the 1070 PLN? Would the casino refund my money? Of course not.
Is this a fair practice? Considering that the money I wagered can only be lost? Is it fair that there is no information popping up stating that I can withdraw the money?
Honesty cannot be called the practice of not notifying me that I can only lose the money.
I also wrote to customer service earlier asking if I could play with the bonus after wagering, and I got a reply that, of course, I could. But I didn't get any message stating that I could only lose because if I win, they will still take the funds that are in the "real deposit."
What if I am a casino player who only deposits through cryptocurrencies? Then I would receive 20 PLN for casino coins, and for withdrawal, I would have 100 PLN, but the minimum withdrawal by cryptocurrency is 250 PLN.
I also don't understand how one can recommend such behavior. I am a player who has been playing for 10 years. I have never felt so cheated by a casino recommended by Guru Casino. I have never filed any complaints.
We also know very well that I am probably one of the few who has experienced this type of fraud, and I see similar situations in cases resolved by iWild.
Now tell me, how many people have gone through what I have, but for smaller amounts than 4030 PLN, and haven't even mentioned it?
ou recommend this casino as:
1.Honesty with a high rating of 8.7/10
2.You recommend it because it's in Polish
3.You tolerate bonus manipulations
4.This is not the first such situation; it's a recurring issue, judging by closed cases, and you still allow such dishonest practices.
5.I have the impression that you haven't fully verified the operating rules of this casino.
Automaticky přeloženo: