FórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od vonHorst
|
36845 zobrazení 243 odpovědí |
|
1...5 6 7...13
Singel24
před rokem

Aha, omlouvám se - vaše stížnost je plná příspěvků a upřímně, asi jsem to přehlédl.

Tak hodně štěstí s reklamací. V tuto chvíli není moc co říct.

Automaticky přeloženo:
před rokem

kasino zde má dobrou pověst. Stížností uživatelů je bohužel mnoho negativních. To je důvod, proč sem nevkládat!


Nějak je také těžké najít dobré kasino.

Hodnocení 8,5/10, ale špatná uživatelská zpětná vazba.

Sám jsem se rozhodl, že pokud je některý z nich špatný, nedávejte tam zálohu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Ahoj, může mi někdo pomoci dokončit ověření v iwildcasinu

Automaticky přeloženo:
vakrilov92
před rokem

Ahoj, myslím, že nejrozumnější by bylo zeptat se na živém chatu nebo na podpoře, jaký je problém s vašimi dokumenty. Zkusili jste se zeptat, o co jde a jaká jsou nezbytná kritéria, pokud jde o dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může prosím někdo z Guru vysvětlit, proč je Iwild příliš propagován s tak špatnou historií u zákazníků. Jsou první v navrhovaných kasinech, a proto jsem se u nich zaregistroval. Nesmírně mě to mrzí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Včera jsem se rozhodl rozejít s IWildem. Odehrál jsem svůj zůstatek 1500 $. Nemohl jsem snést ty bs a lži. V důsledku toho jsem včera založil účet s GetSlots. Hráno. Vyhrál. Ověřeno a bylo vyplaceno za méně než 24 hodin. Dobré zbavení se IWild.

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před rokem

Proč si myslíte, že je příliš propagován? Patří mezi doporučená kasina, protože má vysoký bezpečnostní index, a to jsou kasina, která se objevují jako první. Zkusili jste zkontrolovat uživatelské recenze nebo stížnosti ? Někdy tam můžete najít užitečné informace, které vám mohou pomoci při rozhodování, zda jít hrát do kasina.

Samozřejmě mě mrzí, že jste měli špatnou zkušenost s tímto kasinem a že jste nakonec o své peníze přišli. Jaký byl problém v tomto kasinu, pokud se mohu zeptat?

Co se týče druhého kasina, jsem rád, že máte dobré zkušenosti a není to jen o těch negativních. Doufám tedy, že se vám v tomto případě povede dobře a nebudete muset řešit podobné situace jako u iWildu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Jaro,

Důkladně jsem si přečetl recenze a napsal své vlastní.

Nadměrná propagace se projevuje její nápadností u navrhovaných kasin. Vysoký index bezpečnosti je poněkud zbytečná metrika a podle mého názoru velmi slabá.

Špatné recenze na Guru a dalších ukazují drtivou negativní zkušenost. Většinu tvoří výběrová a bonusová politika.

Moje hlavní problémy byly s odstoupením. Měl jsem plně ověřený účet a stále znovu a znovu rušili mé výběry. Denní a měsíční limity výběru jsou zjevně nepravdivé, takže zabíjí jeden z pozitivních Gurusů pro tuto stránku.

Když byly výběry zrušeny, kontaktoval by vás KYC@IWild, který se o výběry postaral, a bylo by vám řečeno, abyste své výběry znovu vytvořili. Přesné znění je „prosím, znovu vytvořte svou žádost o výběr a úspěšně projde", což se nestalo.

Také se mi líbí, že mnoho dalších hráčů se vypořádalo se svými podvodnými bonusovými praktikami (soubory stížností zde a na AskGamblers). Jakmile je bonus splněn a lze jej vybrat, pokud aktivně nevybíráte a nepokračujete v hraní, veškeré nahromaděné výhry jsou zrušeny. I když hrajete s vlastními penězi, které můžete vybrat, výhry zruší. To je v rozporu s kodexem Fair Gambling Codex.

Celkově, podle mého názoru, IWild je návratem raných online kasin, která by se vás raději pokusila okrást o peníze, které je vydělávají prostřednictvím etických praktik. Prostě pro mě celkově hrozný zážitek.

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před rokem

Ahoj, koukám, že se v tomto tématu docela dobře orientuješ. Pro začátek si myslím, že index bezpečnosti je docela důležitá věc. Zde je odkaz, kde najdete základní informace při hodnocení kasina, které má vliv na jeho index: https://casino.guru/our-casino-reviews

Co se týče vašeho problému s odstoupením, chápu, že jste pravděpodobně naštvaný. Byl bych taky. Pokud vaše situace trvala déle, proč jste nezkusili podat stížnost? Myslím, že náš tým by se vám alespoň pokusil pomoci s vaší situací. Uvedlo kasino také důvod, proč byly výběry vždy schváleny, ale nakonec se ukázalo, že nebyly?

Pokud jde o limity výběru na našem webu, pokud zjistíte, že něco není aktuální, můžete nás nasměrovat na funkci ve spodní části stránky – v přehledu kasina – a my se to pokusíme napravit.

V návaznosti na bonus, který zmiňujete, byste si měli vždy pečlivě přečíst Podmínky, které se na něj vztahují, abyste se vyhnuli podobným nepříjemnostem. Vždy je na rozhodnutí hráče, zda si bonus vezme nebo ne.

I přes všechny tyto problémy však doufám, že budete mít v budoucnu lepší zážitek a nenarazíte na kasino, ze kterého vás bude bolet hlava.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že Casino Guru to stále nechápe. Zklamali jste lidi, kteří vám důvěřují, pokud jde o upřímné recenze. Existuje ještě další bonusová stížnost: https://casino.guru/iwild-casino-player-s-winnings-have-been-reduced-by proti IWild.

Všechny stížnosti jsou založeny na tom, že hráči dosáhnou dohrání a mají uvolněné prostředky do výše vybíraného zůstatku, ale pokud si nevyberou, budou zadrženi na výhru s maximálním limitem bonusu. Hráči vidí, že přeměněné výhry jsou jejich a hrají jen proto, aby později viděli, že IWild podruhé omezuje jejich výhry pravidly maximální výhry.

Toto chování je ze strany IWild prioritní. Podvádějí své zákazníky.

Nepřestanu to komentovat, dokud nevyřešíte tyto problémy s touto společností. Kvůli tomuto problému a podvodným praktikám výběru jsem již svůj účet zrušil.


dík

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před rokem

Chodím pouze do kasin s dobrými recenzemi na základě uživatelů, platforma vbet je zde hrozná, ale nikdy mi nepřinesla žádné podvody, tyto domy od společnosti Iwild pouze udržují zůstatky hráčů a vždy zde má dobrou pověst, já ne rozumím, ale už nevkládám Podle pověsti, teď se dívám na komentáře, ztratil jsem spoustu peněz, když jsem těmto pověstem věřil.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Bohužel hodnocení Gurusů není důvěryhodné a v případě IWild je založeno na nepravdách.

Budu se řídit vašimi radami a od nynějška také opustím uživatelské recenze. V minulosti jsem viděl jiné psát stejné rady, ale přišel jsem na to, že Guru a AskGamblers to zvládli lépe než náhodní recenzenti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že Casino Guru to stále nechápe. Zklamali jste lidi, kteří vám důvěřují, pokud jde o upřímné recenze. Existuje ještě další bonusová stížnost: https://casino.guru/iwild-casino-player-s-winnings-have-been-reduced-by proti IWild.

Všechny stížnosti jsou založeny na tom, že hráči dosáhnou dohrání a mají uvolněné prostředky do výše vybíraného zůstatku, ale pokud si nevyberou, budou zadrženi na výhru s maximálním limitem bonusu. Hráči vidí, že přeměněné výhry jsou jejich a hrají jen proto, aby později viděli, že IWild podruhé omezuje jejich výhry pravidly maximální výhry.

Toto chování je ze strany IWild prioritní. Podvádějí své zákazníky.

Nepřestanu to komentovat, dokud nevyřešíte tyto problémy s touto společností. Kvůli tomuto problému a podvodným praktikám výběru jsem již svůj účet zrušil.


dík

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

To je skutečně nepříznivá situace, přesto jste opomněl zmínit, že stížnost právě začala. Víte, že je příliš brzy na to, abychom penalizovali kasino uprostřed procesu stížnosti.

Nejprve to prošetříme, a pokud se stane něco nespravedlivého, trest přijde brzy, ale ne dříve, než bude každá stížnost uzavřena.

Neváhejte předložit svou vlastní stížnost pokaždé, když zažijete něco neobvyklého nebo neférového nebo dokonce něco uprostřed.

Jsme tu vždy.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel hodnocení Gurusů není důvěryhodné a v případě IWild je založeno na nepravdách.

Budu se řídit vašimi radami a od nynějška také opustím uživatelské recenze. V minulosti jsem viděl jiné psát stejné rady, ale přišel jsem na to, že Guru a AskGamblers to zvládli lépe než náhodní recenzenti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete prosím specifikovat "nepravdu" nejlépe u stížnosti?

Víte, je snadné říci, že hodnocení nesedí, protože víte víc než my. Jak stále opakujeme, žádná podaná stížnost neznamená pro kasina žádné černé body.

Uživatelské hodnocení není součástí hodnocení z velmi specifických důvodů:

⚠️Falešné recenze kasina: Některá kasina se uchylují k psaní falešných recenzí o sobě.⁠

⁠⚠️Zmanipulované recenze hráčů: Hráči někdy zveřejňují falešné recenze, aby poškodili pověst kasina. Na druhou stranu také píší pozitivní recenze výměnou za pobídky, jako jsou bezplatná otočení.⁠

Pomozte nám zachovat spravedlivé hodnocení odesláním stížností nebo kontaktujte datový tým s platnými informacemi:

data@casino.guru

Netřeba dodávat, že zkušenosti se u jednotlivých hráčů liší – neřekli byste? I málokdo může být velmi spokojen v kasinech s nižším bezpečnostním indexem, totéž platí pro větší kasinové skupiny. Jsou obecně spravedliví, i když mnoho hráčů si sem chodí stěžovat prostřednictvím uživatelských recenzí, když sem spokojená většina vůbec nechodí.

To je něco, co chceme změnit!

Nebojte se, víme, že tento obrovský rozdíl mezi hodnocením uživatelů na jedné straně a vypočteným indexem bezpečnosti na straně druhé nevypadá uklidňujícím dojmem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaměřme se na to, co jsem tehdy řekl Radku. Btw toto je fórum a pokud nerozumíte tomu, co je fórum, neměli byste odpovídat na plakáty. O špinavém prádle v kasinech Altacore NV budu psát kdykoli budu moci, protože Guru propaguje tuto ošklivou skupinu kasin jako důvěryhodnou.

Více mě znepokojuje to, co zde vidí ostatní hráči, než váš názor „abych byl upřímný"

"Podejte stížnost nebo informujte náš datový tým."

Stěžuji si na fóru v leu na podání stížnosti, protože to nemá smysl. Končím s kasiny Altacore NV a chci upozornit ostatní hráče na jejich prioritní podmínky.

Proces stížnosti je přinejmenším neproduktivní, když chcete, aby recenze Gurus byly upřímné.

Pokud si například stěžuji, že platba je pomalá a neodpovídá smluvním podmínkám, jediné, co následuje, je případná platba zákazníkovi. Casino Guru nemění, jaké jsou denní limity pro platby na stránce s recenzemi, když je zřejmé, že ve všech kasinech Altacore NV je jejich politikou pozastavit platby tak dlouho, jak je to možné, a dosáhnout maximální výplaty 400 EUR za den bez ohledu na jednotlivá kasina. denní limity. Chudáci, kteří vyhrají velké množství peněz, jsou v šoku, když se pokusí vybrat. Lol.

Pokud jde o strukturu bonusů, ve všech kasinech Altacore NV by mělo být varování, že pokud nevyberete celý zůstatek v době plnění bonusu, budou další výhry smazány. V kasinech Altacore NV je v této souvislosti mnoho stížností, ale kromě desítek točení nejsou žádná varování.

Pokud jde o kontaktování „datového týmu", co bych jim poslal? Guru má všechny potřebné informace ve svém systému stížností, ale neprovedl žádné užitečné změny na stránkách Guru Review pro kasina Altacore.

Pokud zašlu doklad o zpožděných platbách, změní se na stránce kontroly denní limit výběru?

Pokud po splnění bonusu pošlu důkaz, že po splnění bonusu podruhé získali zpět výhry, vydáte varování?

Říkám to kecy, protože existují aktivní a vyřešené stížnosti týkající se těchto problémů a nebyly provedeny žádné změny.

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před rokem
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj, chci pomoc s výběrem v iwild kasinu.. obecně vypadá jako pěkné místo. Již jsem úspěšně ověřil svůj účet a pokouším se vybrat 250 eur. Použil jsem bankovní kartu letos v létě pro vklad a včera jsem provedl vklad svou novou kartou (předchozí je neaktivní, protože se mě někdo pokusil ukrást taaak, banka mi dala novou kartu... poslal jsem jim fotku, která dokazuje, že jsem vlastníkem staré karty a nové, ale nezpracovala můj výběr.. obecně je to legitimní kasino s velmi dobrými hrami.. ale já je mi líto mého problému, také jim posílám výpis e-mailem, ale žádali mě, abych nebyl starší než 3 měsíce. žádal jsem ve své bance o poslední, ale řekli mi, že poslední je, že jsem je již poslal

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
nikosvas1995
před 10 měsíci

Dobrý den, je správné, pokud jste jim poslali doklad o vaší nové kartě, protože byste si jej museli stejně ověřit.

Pokud však jde o váš výběr, jak dlouho uplynulo od chvíle, kdy jste nemohli vybrat?

Pokud jde o výpis z účtu, pokud jim pošlete ten nejnovější, v čem je problém? Protože podle toho, co říkáte, není starší než 3 měsíce.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

stáhl jsem si ze svého elektronického pečení a je starší než 3 měsíce.. bohužel jsem volal do své banky a řekli mi, že poslední výpis e ještě není v mém elektronickém bankovnictví ke stažení. a musím jít do obchodu, abych si to vzal. opět nemám s tímto kasinem žádný problém. Opravdu se mi líbí. mají spoustu her a jak vidím, mnoho hráčů úspěšně odstoupilo. ale jsem z této situace velmi unavený. Úspěšně jsem ověřil svůj profil a abych byl upřímný, ověření bylo velmi rychlé! Moje současná karta je ověřená, ale chtějí jim poslat důkaz, že moje stará karta je neaktivní! lol

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
nikosvas1995
před 10 měsíci

Pokud je nutné zajít do banky a získat potřebné dokumenty odtud, myslím, že by to neměl být problém.

Viděl jsem však, že jste podali i reklamaci , tak doufám, že se to co nejdříve vyřeší a peníze dostanete. Mohli byste prosím aktualizovat, pokud máte nové informace a zda se vám úspěšně podařilo znovu ověřit?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky