FórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od vonHorst
|
37354 zobrazení 254 odpovědí |
|
1...4 5 6...13
Anonymized518
před rokem

Ahoj,

Pokud vidím, jsou k dispozici 4 bonusy za vklad a pouze první je označen jako neomezený výběr, takže naznačujete, že i ten první je omezený?

Pokud ano, požádám své kolegy, aby to prověřili v kasinu.

Edit: čekám, až mě kolegové aktualizují.


Děkujeme, že jste si nás všimli! 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj ,

uvítací bonus s 1. vkladem má maximální výběr 5x bonusové částky, ale u guru žádný maxcashout neexistuje, prosím opravte! děkuji a nemáš zač

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu,

maximální výběr byl zkontrolován a jeden vám dlužíme – byla to chyba na naší straně . Bonus je nyní správný.

Chtěl bych vám ještě jednou poděkovat za tyto informace a popřát vám krásný a šťastný den!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

rád žádný problém já pomáhám a ty pomáháme, pomáháme si navzájem.



Automaticky přeloženo:
Anonymized518
před rokem

To je fér, jsem rád, že jste našli naše fórum! 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Řekl jsem vám o tom před měsícem, dokonce jsem udělal screenshoty xD

Automaticky přeloženo:
ujmen92
před rokem

Ahoj,

mimo jiné jsme tehdy diskutovali, ale screenshoty? Ne, z mého pohledu ne, požádal jsem vás, abyste poskytli snímky obrazovky vytvořené z webových stránek kasina, které ukazují pravidla pro ty bonusy uvedené na našich stránkách, viďte? Takže jsme mohli vidět rozdíl. Poté jsme se pustili do docela dlouhého rozhovoru, takže jsem asi ztratil přehled.

Dostal jsem upozornění, když druhý hráč zmínil totéž, byla by docela náhoda.

Myslím, že to bylo jen nějaké nedorozumění z mé strany, chcete-li. 🙂

I já můžu poděkovat - děkuji.🙏

Pokud se s podobným problémem setkáte znovu, pošlete nám prosím také snímek obrazovky s pravidly zobrazenými na stránkách kasina, hráči nejčastěji hlásí chyby, ale odkazují na různé bonusy – ty, které nejsou uvedeny na našich stránkách, ale zdají se vám povědomé. Takže screenshoty jsou vítány.

Děkuji za pochopení.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino je špatné a falešné, jak mohu ukázat ppl, co s vámi dělají, když vyhrajete!

Automaticky přeloženo:
greed1990greed
před rokem

Ahoj,

Předpokládám, že jste to již učinil odesláním stížnosti .

Cítím, že je fér zmínit, že:

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Prosím vás tedy o trpělivost.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Danielo, jedna otázka. Dnes jsem hrál v kasinu IWILD a vyhrál jsem 2 200,00 NZD a oni si ode mě vzali 1 900,00 NZD a mohli si vybrat pouze 341,00 NZD. Jsem překvapen, jak toto nečestné pravidlo (bod 1.3 jejich VOP) není na vašem webu hlášeno! Vložil jsem 15krát, nikdy jsem nic nevyhrál s pochybnostmi, že tyto sloty jsou pravidelné, pouze když vyhraju, omezí mé výhry. Nepřipadá vám to jako pravidlo, které jde proti fair play? Jsem němý!

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Rád bych vám k tomu řekl svůj názor, zkontroloval jsem podmínky a v bodě 1.3 se píše:

1.3. Než začnete hrát, musíte si zaregistrovat hráčský účet na www.iWildCasino.com.

Nevidím v tom žádné problémy, protože samozřejmě musíte být v kasinu zaregistrováni, než tam začnete hrát, ale mám pocit, že možná mluvíte o něčem jiném.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co se stalo:


Napsal jsem recenzi na iwildcasino a byla schválena. pak kasino napsalo odpověď a nechalo mi e-mailovou adresu.

Poté jsem svůj příspěvek upravil tak, že jsem napsal do kasina a čekám na odpověď. Příspěvek byl schválen.

Po obdržení ŽÁDNÉ odpovědi jsem příspěvek znovu upravil a dodal, že jsem odpověď nedostal.

Tento příspěvek byl od Radiky ODMÍTNUT. A teď je pryč celý příspěvek a moje kritika. Celý příspěvek již není čitelný.

Myslím si, že je manipulace, pokud pouze smažete špatné recenze a požaduji, aby byl příspěvek vrácen zpět online. Jak vám mají hráči věřit, když zjevně manipulujete s příspěvky pro kasina?



Automaticky přeloženo:
Malaga
před rokem

Ahoj,

Já jsem vlastně Radka. Jsem si jistý, že jste také dostali vysvětlení, každá zamítnutá čekající úprava nebo kontrola je plně vysvětlena. V tomto případě bych předpokládal, že to bylo pravděpodobně proto, že uživatelská recenze není vytvořena pro chatování s kasinem. Kasino není schopno aktualizovat odpověď. Takto to prostě není navrženo.

To jen hádám, protože vysvětlení nemohu zpětně zkontrolovat. Byl byste tak laskav a podělil se o poskytnuté vysvětlení, prosím?

Nehodlám nic skrývat, pokud jsem udělal chybu, můžeme ji napravit, jen potřebuji v tuto chvíli trochu pomoci.

S ničím nemanipulujeme, i když řešíme nadměrné množství uživatelských recenzí, takže prostor pro neúmyslnou chybu tu prostě je.

Ale když se podívám na vaši zamítnutou stížnost , myslím, že důvod byl právě takový:

"Dobrý den, děkujeme za odeslání Vaší recenze. Bohužel jsme se rozhodli odmítnout Vaši recenzi, protože je založena na stížnosti, která souvisí s Vaší recenzí, kterou CasinoGuru odmítlo. Děkujeme za pochopení."


Stížnost říká: "...termín jasně říká, že byste měli poslat e-mail, pokud chcete trvale zavřít svůj účet z důvodu závislosti na hazardních hrách, což jste neudělali . Pokud byste tak učinili, mohli byste mít o tom snadno důkaz akce a náš přístup k tomuto případu by byl zcela odlišný. Musíte pochopit, že pokud kasino sdílí jednoduché a jasné pokyny, jak požádat o sebevyloučení a vy jste se jimi neřídili, a navíc nemáte žádné důkaz, že kasino bylo informováno o vašem problému s hazardními hrami, jsou naše možnosti velmi omezené. Ujišťuji vás, že kdykoli hráč poskytl platné důkazy potvrzující, že požádal o sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách, udělali jsme vše, co jsme mohli, abychom mu pomohli."


Nebylo by tedy fér nechat vaši recenzi viditelnou. Podělte se o důkaz toho, co jste popsali v recenzi, a my to znovu zvážíme.

Naším cílem je být spravedliví a spravedliví.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj

1 - Chtěl jsem říct, že smazali můj komentář v hodnocení hráčů, abych mohl alespoň dát ostatním hráčům vědět, co se stalo.


2 - Není to pravda? Informoval jsem o tom kasino prostřednictvím živého chatu. Jak to mám prosím dokázat? Proto jsem se obrátil na Casino Guru. Mohli klidně požádat kasino, aby se vzdalo všech mých chatů, a pak by bylo velmi rychle zřejmé, že kasino můj zákaz prostě odmítlo.

Ale ani ses nezeptal, jen jsi ten případ zase uzavřel. Kasino lže a vy to kasinu pomůžete zakrýt.


3 - Takže nejen že jste bezdůvodně zamítli moji stížnost, ale také jste smazali můj komentář, aby si ostatní hráči už nemohli přečíst můj názor na něj.

Automaticky přeloženo:
Malaga
před rokem

No, z mého pohledu,

1 - ano, vaše uživatelská recenze byla smazána - jak je vysvětleno.

2 - v takových situacích vytvořte snímky obrazovky, aby byla konverzace viditelná a prokazatelná. Nemůžeme vás jen tak vzít za slovo. Pokud si stěžujete, buďte připraveni poskytnout důkaz. Představte si, že by kasino řeklo (neřeklo), že neexistuje žádný protokol, co bychom pak měli dělat? Požádejte vás, abyste přísahal, že jste jim to řekl, ale stále nemáte žádný důkaz?

3 - Obviňovali jste kasino z něčeho, co jste nebyli schopni dokázat. To je stěží spravedlivé.

Berte to jako lekci. Dodržujeme obchodní standardy, abychom zajistili, že hráči chápou svá „práva" i své povinnosti. Průmysl má k dokonalosti daleko.

Kromě toho, abyste si ušetřili možné problémy, mějte laskavě na paměti toto:

"...všechny vaše účty v jiných kasinech stejného vlastníka budou automaticky zablokovány nebo vyloučeny. Uvědomte si prosím, že pokud se vyloučíte z jednoho kasina, nemusí to nutně znamenat, že jste chráněni ve všech ostatních přidružených kasinech webové stránky."

Máte v úmyslu kontaktovat úřad, jak bylo navrženo? Jsem si jistý, že budete potřebovat také důkaz. 🙁


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Malaga
před rokem

Naprostý souhlas, moje recenze byla také zamítnuta! Pokud je podle mého názoru jedno z kasin podvodné kasino, proč lidé nemohou číst názory ostatních lidí! I když tato služba byla vytvořena pro lidi, ne pro pověst kasina!

Automaticky přeloženo:
Singel24
před rokem

Ahoj.

Možná by bylo nejlepší podělit se o svou „recenzi" se zbytkem komunity, ať si každý uděláme vlastní názor.

Napsali jste (toto je automatický anglický překlad):

" Scamm casino! nikdy tu nebudete!

Tady už nikdy! "

Nebyly přidány žádné další informace, proto jsme vám odpověděli a vysvětlili:

"Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Vidím, že jste kasino ohodnotili dost nízko. Mohl byste se prosím podělit o více podrobností o tom, co se vám na kasinu konkrétně nelíbí, aby to bylo užitečné i pro ostatní hráče?"

Při vší úctě Vám bylo podáno vysvětlení problematiky týkající se Vaší tzv. revize a navíc Vám bylo předloženo řešení.

Z mého pohledu podvodu většinou chybí jasné vysvětlení a šance na druhý pokus.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Mohu se vás zeptat! Proč dáváte nejvyšší hodnocení kasin Altacore NV? Hrál jsem ve 3 různých kasinech této společnosti a vždy mám problém s výplatami! Také víte, že jedno z jejich kasin je na černé listině jiných informací o zdrojích? zdroje dávají tomuto kasinu nižší hodnocení, myslím, že pomáháte lidem!

Automaticky přeloženo:
Singel24
před rokem

Ahoj,

Nemám žádné informace o vašich osobních problémech se třemi kasiny, dovolte mi říci, že hodnocení odráží několik aspektů – jak je podrobněji vysvětleno v záložce s názvem „vysvětlení reputace":

https://casino.guru/iwildcasino-review#tab=js-tab-reputation

Kromě toho může být hodnocení také sníženo kvůli nevyřešeným stížnostem hráčů - tedy ani jedné nevyřešené. Přesvědčte se sami:

https://casino.guru/complaints

Je mi líto, že vaše zkušenost neodpovídá skóre, ale nikdy to nebyl účel – naším cílem je upřímnost. Neváhejte a zjistěte, jak se recenze provádí přímo zde:

" Zjistěte více o našem procesu hodnocení a hodnocení kasina "

Podle vaší otevřené stížnosti procházíte ověřením KYC, je to nevyhnutelná součást prvního výběru. Řekl bych, že problém, který jste popsal, se netýká přesně výplaty, ale prvního ověření účtu. Obecně platí, že první výběr je obvykle nejsložitější, protože kasino musí zkontrolovat vaše sázení, herní historii a další věci, aby vám umožnilo výběr poprvé. Chápu, že to není pohodlné.

Doufám, že brzy projdete ověřením. 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jsem plně ověřen, file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud si přečtete moji stížnost na toto kasino, pak víte, že jsem ověřený! a vypláceli mi před 3 částkami, ale teď přestali, bez jakéhokoli důvodu a vysvětlení!

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky