DomůFórumKasinaHugewin Casino - všeobecná diskuze

Hugewin Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od RS200
|
5 592 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 23
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Hugewin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

V tomto kasinu jste provedli 3 vklady kryptoměn. 2 z nich se nikdy nedostali do kasina, jak říkají. Blockchain dokazuje opak, ale toto je jedno z těch kasin, jejichž strategií v případě problémů je hráče ignorovat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pro mou stížnost by pomohlo, kdyby někdo mohl potvrdit, že toto je jejich ETH peněženka, kterou používají pro výběry ETH.

0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B

Automaticky přeloženo:
RS200
před 10 měsíci

Nezapomeňte tedy do stížnosti uvést i tyto informace. Děkuji!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Už jsem to udělal, mluvil s někým na Redditu s přesně stejným problémem a můžete vidět, že jeho peníze zůstaly ve stejné peněžence. Tedy hlavní peněženka z kasina.

Toto je můj odkaz, aby se každý mohl přesvědčit sám;

https://etherscan.io/address/0xd14663c2066a8332af2312312bb19511942649e4

toto je odkaz od osoby se stejným problémem;

https://etherscan.io/address/0x6A98E1593BE25Be289f56c3cd65617F3CD0996e3

Další vysvětlení en podrobnosti naleznete v mé stížnosti. (některé příspěvky čekají na schválení)

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hrál jsem normálně v tomto kasinu a vyhrál jsem nějaké sázky, pak řekli, že sázím na podezřelé hry, a řekli mi, že poskytovatel můj účet uzavřel. Pak jsem šel do chatu a snažil se vyřešit tento problém a byli arogantní, řekli, že už mi nevěří a neotevřou můj účet.

Automaticky přeloženo:
LuisFranco
před 9 měsíci

Ahoj. Omlouváme se za tento problém. Mohu se zeptat, zda máte na účtu nějaké skutečné prostředky? Také jaké hry jste hráli, souvisí tento problém se sportovním sázením?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Ano, stále jsem tam měl spoustu peněz. Ale teď uzavřeli účet, do kterého nemůžu vstoupit, takže nevím.

Zkoušel jsem štěstí ve sportovních sázkách v některých hrách, které měli. Vsadil jsem jen pro zábavu, není to moje chyba, že ty hry měli

Automaticky přeloženo:
LuisFranco
před 9 měsíci

Aha, omlouvám se, ale musím říct, že pokud je celá kauza jen o sportovním sázení, tak se tím nezabýváme, protože v této oblasti nemáme odborné znalosti ani přehled. O jaké hry šlo, pokud mohu vědět?

Pokud by vám to však pomohlo, zde je několik stránek, které by vám mohly pomoci.

Najdete je zde:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že vaše situace bude spravedlivě vyřešena. Pokud některou z těchto stránek vyzkoušíte a podaří se vám to s kasinem vyřešit, dejte nám vědět. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ukradli mi peníze 300 usd. transakce txid b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b

Neměl jsem čas nic dělat, prostě mi smazali účet a řekli mi, že takový účet neexistuje

Automaticky přeloženo:
yjkydyk37
před 9 měsíci

To nezní vůbec dobře a chápu vaše obavy. Jsme rádi, že jste odeslali stížnost našemu týmu, kde udělají vše pro to, aby vám pomohli. Ověřili jste si také u svého poskytovatele plateb, zda je z jeho strany vše v pořádku a zda platbu poslal správnému příjemci? Myslím, že byste to měli zkusit udělat, pro jistotu, pro každý případ.🤷‍♀️ Opravdu chci vidět, co způsobilo tento problém s účtem v kasinu.🤔 Doufám, že to budou moci brzy zjistit. Prosím, průběžně nás aktualizujte.🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Poslal jsem tomuto kasinu pouze 100 $ v bitcoinech...bohužel služba, kterou jsem použil, zabrala starý dobrý čas, protože bylo téměř 24 hodin, než jsem obdržel potvrzení, že byla schválena a potvrzeno odeslání. Když jsem si uvědomil, že bylo konečně odesláno, bylo to o 2 hodiny později, takže vidět, že zůstatek na mém účtu neodráží můj vklad, bylo velkým zklamáním. Ale skutečná frustrace, která rychle překypovala vztekem, je, když se mi snažili říct, že jsem platbu poslal na špatnou adresu. Tvrdili, že to není jedna z jejich bitcoinových adres a že jsem v podstatě SOL a byla to tak nějak moje chyba. Kdybych zadal jejich informace o bitcoinech ručně, mohl bych se domnívat, že jsem potenciálně částečně vinen. Nikdy bych se však nepokoušel zadávat tyto informace ručně. Jako většina z nás jsem k odeslání platby použil QR kód Hugewin. O procesu není nic manuálně, takže pokud byl zaslán na špatnou adresu, musíte se interně podívat na jejich vlastní systém QR kódů. Bez ohledu na to, že jsem jim poslal 100 USD, takže mi dluží 100 USD. Rád projedu jejich jméno na jejich vyzvánění a rozšířím novinky na dvacet různých webů. Ale raději bych je nechal zaplatit, co mi dluží. Protože mě nakonec 100x odradilo od toho, abych jim přišel do cesty, když mohli udělat správnou věc a prostě mi zaplatit (a podle toho, co jsem četl, je to častý podvod, který, jak se zdá, vytahují na mnoho zákazníků.


filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
rboyce212
před 8 měsíci

To je opravdu nepříjemná situace, chápu. Dobře, že jste podal stížnost. Náš tým to musí zkontrolovat a pak se vám určitě ozve. Možná už máte nějaké novinky týkající se tohoto problému? Doufám, že se to brzy vyřeší. Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, dali najevo minulou noc, když jsem s nimi včera večer znovu mluvil, že s tou záležitostí skončili, protože to nebylo možné. Další důležitá poznámka je, že zástupce ze včerejší noci mi řekl, že to není možné, protože nemají QR kódy.

To byl okamžik, kdy jsem si uvědomil, že mám co do činění s někým, kdo nemá ponětí, jak věci ve skutečnosti fungují, a byl bych úspěšnější, kdybych argumentoval proti zdi. Rychle jsem jí ukázal snímek obrazovky se stejným QR kódem, o kterém říká, že neposkytují. Zjevně nikdy neměli v úmyslu pokoušet se vyřešit SVŮJ problém, nebo dokonce přijmout, že nějaký mít mohou.

Automaticky přeloženo:
rboyce212
před 8 měsíci

Jen doufám, že vám náš reklamační tým bude schopen pomoci s touto nepříjemnou situací.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vyhrál jsem 4 000 eur a zablokovali mi účet, aby to zkontrolovali. Když prohrajete, je to dobré, ale když začnete vyhrávat, objeví se problémy.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 7 měsíci

Nenazval bych to problémem, pokud to tak mohu říci, kasino potřebuje vše zkontrolovat, aby se ujistilo, že je vše v pořádku. Vysvětlili vám důvod zablokování vašeho účtu a je to plně ověřeno? Doufám, že tento problém bude brzy vyřešen. Dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 7 měsíci

Ahoj, někdy při větších výhrách kasino kontroluje a zjišťuje, zda bylo vše v pořádku. Věřím, že to tak bylo a nakonec své peníze dostanete.

Pokud se však vyskytnou další problémy, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Věřím, že je to jen běžná kontrola a vše bude v pořádku.

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kasino neuvedlo důvod pro zablokování účtu. Toto kasino nevyžaduje ověření účtu.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 7 měsíci

Jak dlouho to zatím trvá? Podařilo se vám dostat do kontaktu s podporou kasina?

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky