před 7 měsíci
Dostal jsem tuto odpověď:
Váš účet byl uzavřen rizikovým oddělením.
Pro toto rozhodnutí nebyl uveden žádný důvod.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
0
Dostal jsem tuto odpověď:
Váš účet byl uzavřen rizikovým oddělením.
Pro toto rozhodnutí nebyl uveden žádný důvod.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
Jak dlouho se to děje? Kdy přesně jste požádali o výběr, mohu-li se zeptat?
How long is this happening for? When exactly have you requested your withdrawal, if I may ask?
Všechno to začalo v neděli. Neobjednal jsem si výběr. Byl jsem odhlášen ze svého účtu a nemohl jsem se znovu přihlásit. Dostal jsem informaci, že účet byl zablokován na 48 hodin a poté byl trvale uzavřen.
It all started on Sunday. I didn't order a withdrawal. I was logged out of my account and couldn't log in again. I received information that the account was blocked for 48 hours and then that it was closed permanently.
Pokud Vám nebyl sdělen důvod, proč se tak stalo a máte peníze a nemyslíte si, že jste něco udělali nebo neporušili, pak bych doporučoval podat stížnost.
Je důležité, aby náš tým prošetřil, co se stalo, a bez konkrétních odpovědí bychom jen rýpali. Takže bych určitě pokračoval a otevřel stížnost.
Co myslíš? 🤔
If you haven't been given any reason why this happened and you have the money and you don't think you have done anything wrong or violated anything, then I would recommend filing a complaint.
It is important that our team investigates what happened and without some concrete answers we would just be digging. So I would definitely go ahead and open a complaint.
What do you think? 🤔
Ahoj, co se prosím konkrétně stalo? Proč vám kasino vzalo peníze a uzavřelo váš účet, mohl byste to popsat? Jsem si jistý, že by to bylo užitečné a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.
Budu čekat na vaši odpověď.
Hey, what specifically happened please ? Why the casino took your money and closed your account, could you describe it ? I'm sure that would be helpful and we'll see if we can help you.
I'll be waiting for your answer.
Toto kasino je skutečný podvod. Bezdůvodně mi uzavřeli účet a ukradli přes 2000 $. Chci varovat všechny hráče, aby se nestali obětí těchto zlodějů z hugowina. Neopakuj moje chyby a nehraj si na hugowina
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Toto kasino je skutečný podvod. Bezdůvodně mi uzavřeli účet a ukradli přes 2000 $. Chci varovat všechny hráče, aby se nestali obětí těchto zlodějů z hugowina. Neopakuj moje chyby a nehraj si na hugowina
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Zní to jako velmi nepříjemná situace, opravdu. Doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude moci s tímto problémem pomoci. Když už jsme u toho, mohli byste prosím aktualizovat svou stížnost, kdykoli to bude možné? Jsou tam potřeba nějaké další informace.
Uzavřelo kasino váš účet poté, co jste se pokusili o výběr?
This sounds like a very unpleasant situation, really. I hope our complaint team will be able to help you with this issue. Speaking of which, could you please update your complaint whenever possible? Some additional information is needed there.
Did the casino close your account after you tried to withdraw, perhaps?
Jen aktualizace mé situace. S pomocí zástupců pro řešení stížností zde Hugewin dostál vkladu, který jsem provedl, a připsal na můj účet. Dnes jsem byl schopen vybrat 5násobek částky. A se změnou z toho jsem právě podal druhý výběr za stejnou částku (nyní 10x můj vklad). První výběr již byl přijat, takže u druhého nepředpokládám žádné problémy. Takže kromě mého počátečního problému s mým vkladem, moje zkušenost s Hugewinem byla zatraceně dobrá.
Just an update to my situation. Through the help of the complaint resolution reps here, Hugewin honored the deposit I made and credited my account. I was then able to withdrawal 5x the amount earlier today. And with the change from that, I just submitted a second withdrawal for the same amount (now 10x my deposit). The first withdrawal was already received, so I don't anticipate any issues with the second. So, besides my initial issue with my deposit, my experience with Hugewin has been pretty darn good.
Tak to jsem rád, že tvůj názor je takový, jsem upřímně rád za každého hráče, který má dobrou zkušenost. Samozřejmě to někdy provázejí potíže, jako ve vašem případě, ale pokud to nakonec je takhle, jsem nadšený. Doufám, že stejně jako při prvním odběru, dostanete i ten druhý a vše půjde hladce. Určitě mi dejte vědět, až vám peníze přijdou na účet.
Mimochodem, budeš tady hrát dál? 🙂
So I'm glad your opinion is like that, I'm honestly happy for every player who has a good experience. Of course sometimes difficulties accompany it, as in your case, but if in the end it's like this, I'm thrilled. I hope that just like the first withdrawal, you will get the second one and everything will go smoothly. Be sure to let me know when the money lands in your account.
By the way, will you continue to play here ? 🙂
Ano, peníze byly přijaty. A ano, zatím jsem pokračoval ve hře bez problémů.
Yes, money was received. And, yes, I have continued playing with no issues so far.
To je opravdu skvělé, děkuji za aktualizaci. Co takhle napsat recenzi na toto kasino a popsat své zkušenosti? Mohlo by to být opravdu užitečné pro ostatní. Tady je odkaz.😉
That is really great, thank you for the update. What about writing a review for this casino describing your experience? It could be really helpful for others. Here's the link.😉
Ahoj znovu. Zkontroloval jsem vaše UR a zjistil jsem, že kvůli vaší stížnosti v té době nevyřízené, byla při vyřešení stížnosti omylem zamítnuta. Okamžitě to opravím a schválím vaši uživatelskou recenzi.
Také pokud byste chtěli v budoucnu upravit nebo aktualizovat některé své recenze, můžete tak snadno učinit pomocí funkce „upravit recenzi".😉
Děkuji za pochopení. Měj krásný zbytek dne.
Hello again. I have checked out your UR and found out that due to your complaint pending at that time, it was mistakenly rejected when the complaint got resolved. I will make sure to fix it right away an approve your user review.
Also if you'd like to edit or update some of your reviews in the future, you can easily do so thru the "edit review" feature.😉
Thank you for your understanding. Have a great day.
Co je špatně s vaším reklamačním specialistou? Petr za minulý týden odpověděl na 4 stížnosti za celý týden. Takže stráví tak 15 minut za celý pracovní týden. Je to v pořádku?
What is wrong with your complaint specialist? Peter for the past week responded for 4 complaint for the whole week. So he spend like 15 minutes for the whole working week. Is it ok?
Pokud nic neřeší, tak jen podporují kasina a podporují krádeže finančních dat.
If they don't solve anything, they just support the casinos and support the theft of financial data.
Si no resuelven nada nomás apoyan a los casinos y apoyan con el robo de datos financieros
Co je špatně s vaším reklamačním specialistou? Petr za minulý týden odpověděl na 4 stížnosti za celý týden. Takže stráví tak 15 minut za celý pracovní týden. Je to v pořádku?
What is wrong with your complaint specialist? Peter for the past week responded for 4 complaint for the whole week. So he spend like 15 minutes for the whole working week. Is it ok?
Celý reklamační tým vyřizuje denně stovky stížností a svou práci bere opravdu vážně a snaží se s každým případem co nejlépe pomoci. Samozřejmě, všichni jsme jen lidé, že? Mějte tedy prosím trpělivost a váš případ bude řešen stejně individuálně jako ostatní.
The whole complaint team handles hundreds of complaints every day, and they take their job really seriously and try to help out with every case in the best possible way. Of course, we are all just humans, right? So please have some patience, and your case will be handled in the same individual way as others.
Ne, děkuji, už jste podpořili kasino rushbet, aby si ponechalo mé finance, o které jsem žádal výběr, a nechtěli jste mi je dát, pokud jsem zde v Mexiku nedal své finanční údaje, od osoby, která se snaží získat finanční údaje od jiný je potrestán vězením. osoba a s postojem, který se staví, se nazývá vydírání a je považován za vážný, a pokud se jim můj komentář nelíbil, řekl jsem pouze pravdu, aniž bych uvedl jméno jejich partnerky, která mě kromě toho, že mě nazývá ženou, když jsem žena člověče, rozhodnutí bylo dát mu rozhodnutí ve prospěch kasina, proto jsem to komentoval
No thanks, you already supported the rushbet casino to keep my finances that I was requesting for withdrawal and you did not want to give them to me if I did not give my financial data here in Mexico, a person who tries to obtain financial data from another is punished with jail. person and with the attitude in which they put themselves that is called extortion and is considered serious and if they did not like my comment I only told the truth without giving the name of their partner who, apart from calling me a woman when I am a man, the decision was to give him the decision in favor of the casino that's why I made that comment
No gracias ya ustedes apoyaron al casino rushbet a qué se quedara con mis finanzas que estaba solicitando de retiro y no me los quisieron dar si no daba mis datos financieros aquí en México se castiga con la cárcel a una persona que intenta obtener datos financieros de otra persona y con la actitud en la que se pusieron eso se llama extorsión y se considera un de gravedad y si no les gustó mi comentario solamente dije la verdad sin dar el nombre de su compañero que aparte de decirme mujer cuando soy hombre si decisión fue darle la desicion a favor del casino por eso realice ese comentario
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.