Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaHugewin Casino - všeobecná diskuze

Hugewin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od RS200
|
7 873 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 2 3
Romi

Dostal jsem tuto odpověď:

Váš účet byl uzavřen rizikovým oddělením.

Pro toto rozhodnutí nebyl uveden žádný důvod.

Automaticky přeloženo:
Azael

Jak dlouho se to děje? Kdy přesně jste požádali o výběr, mohu-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
Romi

Všechno to začalo v neděli. Neobjednal jsem si výběr. Byl jsem odhlášen ze svého účtu a nemohl jsem se znovu přihlásit. Dostal jsem informaci, že účet byl zablokován na 48 hodin a poté byl trvale uzavřen.

Automaticky přeloženo:
Azael

Pokud Vám nebyl sdělen důvod, proč se tak stalo a máte peníze a nemyslíte si, že jste něco udělali nebo neporušili, pak bych doporučoval podat stížnost.

Je důležité, aby náš tým prošetřil, co se stalo, a bez konkrétních odpovědí bychom jen rýpali. Takže bych určitě pokračoval a otevřel stížnost.

Co myslíš? 🤔

Automaticky přeloženo:

ukradli mi 5009 $ a uzavřeli můj účet

Automaticky přeloženo:
justaloser

Ahoj, co se prosím konkrétně stalo? Proč vám kasino vzalo peníze a uzavřelo váš účet, mohl byste to popsat? Jsem si jistý, že by to bylo užitečné a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Toto kasino je skutečný podvod. Bezdůvodně mi uzavřeli účet a ukradli přes 2000 $. Chci varovat všechny hráče, aby se nestali obětí těchto zlodějů z hugowina. Neopakuj moje chyby a nehraj si na hugowina

Automaticky přeloženo:

Dobře, děkuji, že jste mi dali vědět, abych sem nevstupoval.

Automaticky přeloženo:

Toto kasino je skutečný podvod. Bezdůvodně mi uzavřeli účet a ukradli přes 2000 $. Chci varovat všechny hráče, aby se nestali obětí těchto zlodějů z hugowina. Neopakuj moje chyby a nehraj si na hugowina

Automaticky přeloženo:

Zní to jako velmi nepříjemná situace, opravdu. Doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude moci s tímto problémem pomoci. Když už jsme u toho, mohli byste prosím aktualizovat svou stížnost, kdykoli to bude možné? Jsou tam potřeba nějaké další informace.

Uzavřelo kasino váš účet poté, co jste se pokusili o výběr?

Automaticky přeloženo:

Jen aktualizace mé situace. S pomocí zástupců pro řešení stížností zde Hugewin dostál vkladu, který jsem provedl, a připsal na můj účet. Dnes jsem byl schopen vybrat 5násobek částky. A se změnou z toho jsem právě podal druhý výběr za stejnou částku (nyní 10x můj vklad). První výběr již byl přijat, takže u druhého nepředpokládám žádné problémy. Takže kromě mého počátečního problému s mým vkladem, moje zkušenost s Hugewinem byla zatraceně dobrá.

Automaticky přeloženo:
rboyce212

Tak to jsem rád, že tvůj názor je takový, jsem upřímně rád za každého hráče, který má dobrou zkušenost. Samozřejmě to někdy provázejí potíže, jako ve vašem případě, ale pokud to nakonec je takhle, jsem nadšený. Doufám, že stejně jako při prvním odběru, dostanete i ten druhý a vše půjde hladce. Určitě mi dejte vědět, až vám peníze přijdou na účet.

Mimochodem, budeš tady hrát dál? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, peníze byly přijaty. A ano, zatím jsem pokračoval ve hře bez problémů.


Automaticky přeloženo:
rboyce212

To je opravdu skvělé, děkuji za aktualizaci. Co takhle napsat recenzi na toto kasino a popsat své zkušenosti? Mohlo by to být opravdu užitečné pro ostatní. Tady je odkaz.😉

Automaticky přeloženo:
Romi

Tentýž den jsem aktualizoval svou recenzi 😉

Automaticky přeloženo:
rboyce212

Ahoj znovu. Zkontroloval jsem vaše UR a zjistil jsem, že kvůli vaší stížnosti v té době nevyřízené, byla při vyřešení stížnosti omylem zamítnuta. Okamžitě to opravím a schválím vaši uživatelskou recenzi.

Také pokud byste chtěli v budoucnu upravit nebo aktualizovat některé své recenze, můžete tak snadno učinit pomocí funkce „upravit recenzi".😉

Děkuji za pochopení. Měj krásný zbytek dne.

Automaticky přeloženo:
Romi

Co je špatně s vaším reklamačním specialistou? Petr za minulý týden odpověděl na 4 stížnosti za celý týden. Takže stráví tak 15 minut za celý pracovní týden. Je to v pořádku?

Automaticky přeloženo:

Pokud nic neřeší, tak jen podporují kasina a podporují krádeže finančních dat.

Automaticky přeloženo:

Co je špatně s vaším reklamačním specialistou? Petr za minulý týden odpověděl na 4 stížnosti za celý týden. Takže stráví tak 15 minut za celý pracovní týden. Je to v pořádku?

Automaticky přeloženo:

Celý reklamační tým vyřizuje denně stovky stížností a svou práci bere opravdu vážně a snaží se s každým případem co nejlépe pomoci. Samozřejmě, všichni jsme jen lidé, že? Mějte tedy prosím trpělivost a váš případ bude řešen stejně individuálně jako ostatní.

Automaticky přeloženo:

Pokud nic neřeší, tak jen podporují kasina a podporují krádeže finančních dat.

Automaticky přeloženo:

Promiňte, opravdu nechápu smysl vaší zprávy. Potřebujete od nás pomoct?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi

Ne, děkuji, už jste podpořili kasino rushbet, aby si ponechalo mé finance, o které jsem žádal výběr, a nechtěli jste mi je dát, pokud jsem zde v Mexiku nedal své finanční údaje, od osoby, která se snaží získat finanční údaje od jiný je potrestán vězením. osoba a s postojem, který se staví, se nazývá vydírání a je považován za vážný, a pokud se jim můj komentář nelíbil, řekl jsem pouze pravdu, aniž bych uvedl jméno jejich partnerky, která mě kromě toho, že mě nazývá ženou, když jsem žena člověče, rozhodnutí bylo dát mu rozhodnutí ve prospěch kasina, proto jsem to komentoval

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky