Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaHitNSpin Casino - všeobecná diskuze

HitNSpin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Kno1234
|
7 767 zobrazení 59 odpovědí |
|
12 3
Radka

Už jsem šel na policii a řekli, že nemůžeme dělat nic, protože nejsou první a ne poslední, že jen kvůli menší vzdálenosti

Automaticky přeloženo:
jajo1985jusef

Ano, policie s tím těžko něco udělá. Co byste od nich očekávali? Proto vám byla navržena stížnost, například i u nás, protože bychom se pokusili kontaktovat kasino, abychom věci vyřešili. Ne vždy se musí stát, že se to podaří, ale kromě svého času za to nic nedáte. Takže pokud máte zájem, rozhodně jděte do toho.

Automaticky přeloženo:
Jaro

A co vlastně můžete dělat

řekl jsem. The. Kasino je jen podvod

Automaticky přeloženo:
jajo1985jusef

Soudě, že kasino má vysoký bezpečnostní index, často s námi spolupracuje při stížnostech, když ho kontaktujeme. Pokud jste tedy neudělali nic špatného, ​​pak by byla šance, že se celý případ vyřeší. Pokud naopak kasino prokáže, že jste pochybili, bude stížnost uzavřena. Ať tak či onak, platit za to nemusíte a je možné, že se to vyřeší. Takže pokud stížnost kasina na vás nestačí, pak nemůžete dělat nic.🙂

Automaticky přeloženo:

Co přesně chcete dělat, to nepomůže. A znám toto kasino? Je to jen podvod

Automaticky přeloženo:
jajo1985jusef

Již jsem vám řekl, že je budeme kontaktovat, a vysvětlil jsem vám, jak to bude fungovat, pokud nemáte zájem, je to vaše rozhodnutí.

Jen jsem se ti snažil pomoct.

Automaticky přeloženo:


Ahoj.


Máte někdo zkušenosti s Hitnspin.com a víte o těchto stránkách, je to stránka, které můžete věřit? Mám platbu, kterou se již několik dní snažím zpracovat


jen chci vědět, jestli se jedná o podvodnou stránku nebo co jste zažili

Automaticky přeloženo:
klus22

Hej.

Nyní jsem prošel vaši stížnost a vidím, že kasino již odpovědělo ve vláknu. Věřím, že to nejlepší, co teď můžete udělat, je nechat náš tým celou záležitost dobře prošetřit a brzy ji vyřešit. Spojí se s kasinem a zjistí, proč to chtějí udělat, jak je uvedeno ve vaší stížnosti.

co říkáš?

Abychom odpověděli na výše uvedenou otázku, je nejlepší, kdykoli se chcete o kasinu dozvědět více, projít si diskuze nebo dokonce uživatelské recenze o kasinu. Dobrým zdrojem informací jsou také stížnosti.

Automaticky přeloženo:

file

Automaticky přeloženo:
Stim13

Dobrý den.

Je mi opravdu líto, že jste v tomto kasinu zažili nějaké problémy, ale bohužel nejsem schopen pochopit celý smysl vašeho příspěvku.

Mohl byste prosím vysvětlit, co se přesně stalo?

Hráli jste s bonusem. Splnili jste všechna pravidla požadovaná pro tento bonus?

Zahájili jste proces ověření? Přijali vaše dokumenty?

To jsou jen některé otázky, kde by jejich zodpovězení mohlo více popsat celou situaci, abychom jí lépe porozuměli.

Zde počkáme na vaši odpověď a doufáme, že společně najdeme řešení.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, chci zanechat stížnost na kasino Hits spin v případě, že mi zablokovali účet, protože řekli, že došlo k hrubé chybě nebo jak mi tam vysvětlují, že jsem zadal své jméno a příjmení špatně, na zůstatku jsem měl 1700 €, na což mi odpověděli, že peníze nevrátíme, můžeme odblokovat váš účet a nechat 100 zlotých vyhrát a tuto situaci loajálně vyřešit název účtu

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, pomozte mi zjistit kasino Hits Spin, protože mi zablokovali účet, celková částka byla 1700 €, za kterou jsem byl zablokován, to, co bylo napsáno v angličtině, Jméno a přezdívka, napsal jsem jako Alexey a Alexey, musel jsem napsat Alexey a příjmení, proto mi zablokovali účet, řekli, že je to hrubé porušení, osobní účet bude odepsán, ale pouze váš účet bude odblokován Zbývá 100 zlotých, žádám vás, abyste na to přišli

Automaticky přeloženo:
aliakseirukoits

Ahoj, už jsem ti sem v tomto vlákně psal, tak tu konverzaci prosím udržíme.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:

Máte nějaké zprávy o mých penězích? S pozdravem, děkuji

Automaticky přeloženo:
pascalplanchon37

Již jsem vám odepsal do vlákna, kde jste sdíleli své snímky obrazovky, takže prosím pokračujte v konverzaci v kasinu.

Automaticky přeloženo:

Podle recenze vidím, že HitNSpin Casino je registrováno u Owner: TwiceDice BV . a že nenabízí sportovní sázení.

Při návštěvě kasina přes URL https://hitnspin207.com/en jsem však zjistil, že provozovatel je uveden jako ICS MANPOWER SOLUTIONS Ltd., společnost registrovaná v Kyperské republice. Navíc jsem si všiml, že na webu je k dispozici sportovní sázení . Pro informaci přikládám snímek obrazovky.

file

Jsem si jistý, že nemáme co do činění se dvěma různými kasiny – HitNSpin a hitnspin207 se zdají být stejné.

Proč tedy existuje takový rozpor mezi uvedenou provozovatelskou společností a dostupností (nebo nedostatkem) sportovních sázek?

Může tým CasinoGuru objasnit tento rozpor nebo poskytnout nějaký náhled na to, co se může stát?

Automaticky přeloženo:
Bestbets

Hej.

Upozorňujeme, že do recenzí našich kasin nezahrnujeme sporty, protože nemáme žádné oddělení zabývající se sportovním sázením.

Nemusí to však nutně znamenat, že v naší databázi nejsou sporty zahrnuté v tomto nebo jiném kasinu.

Zajímáte se více o sport než o kasinové hry?

Automaticky přeloženo:
Romi

ahoj Romi,


Děkuji za odpověď.


Jsem si plně vědom toho, že CasinoGuru se nezaměřuje na sportovní sázení a nemá pro to vyhrazený tým. Všiml jsem si však, že vaše recenze kasina stále obsahují specifické pole, které uvádí, zda je na dané stránce sportovní sázení dostupné či nikoli .


V tomto případě bylo mým záměrem nejen poukázat na dostupnost sportu, ale hlavně – upozornit na nesrovnalosti mezi URL (https://hitnspin207.com/en) a tam uvedenou společností provozovatele v porovnání s informacemi ve vaší recenzi. Věřím, že by to stálo za bližší prozkoumání, protože to může ovlivnit přesnost samotné recenze.


Ještě jednou děkujeme za váš čas a pozornost!

Automaticky přeloženo:
Bestbets

Děkuji mnohokrát za všechny tyto informace.

Pokud chcete od našeho datového týmu něco zkontrolovat, změnit nebo aktualizovat, použijte prosím tuto funkci, kterou máme na konci každé recenze kasina:

file

Vždy si vážíme jakékoli spolupráce ze strany našich uživatelů.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, hrál jsem 20 na hitnspin, s 20 eury jsem se dostal na 900, rozhodl jsem se vybrat výhru, žádají mě o doklady, posílám jim všechny doklady ověřený občanský průkaz účet za adresu, konec selfie s dokladem, tady příběh začíná, týden nahrávám také 10 selfie s doklady, není to přijato, protože není dostatečně ověřeno, 100 selfie je třeba dnes odesláno, já musím mít stejnou odpověď dost, na 900 eur jsem se nedotkl, jsem tam stále, protože s touto výmluvou můj účet neověřují, udělal jsem si selfie a také poslal e-maily, nic

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky