FórumKasinaHitNSpin Casino - všeobecná diskuze

HitNSpin Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od Kno1234
|
3001 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s HitNSpin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Chat je přerušený, není možné mluvit s živým agentem...

Automaticky přeloženo:
Kno1234
před 9 měsíci

Ahoj. Zkoušeli jste kontaktovat podporu ohledně tohoto problému třeba poštou? Měli by být schopni vám dát nějaké odpovědi. O čem jste si potřeboval promluvit s chatem, smím-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Nyní vše v pořádku, podařilo se mi v krátké době ověřit můj účet.

Dík!

Automaticky přeloženo:
Kno1234
před 9 měsíci

Ahoj. Takže problém byl s ověřením vašeho účtu, ne? Jsem rád, že to dokázali rychle vyřešit. A co ten "rozbitý chat", bylo to taky opraveno, už to funguje?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Problém s chatem je v tom, že musíte zadat příkaz „chat s operátorem" nebo něco podobného, abyste se spojili s operátorem, jinak je to jen bot, který reaguje na klíčová slova jako: výběr, vklad atd.

Automaticky přeloženo:
Kno1234
před 9 měsíci

Ohhh, jako, opravdu?

Na můj vkus nepříliš uživatelsky přívětivé. Přesto mnoho kasin spoléhá na chatovací roboty, alespoň u prvních několika otázek. Ale stále jsem přesvědčen, že určité záležitosti, a zejména záležitosti, vyžadují osobní přístup,... Pravděpodobně už jsem příliš starý na chatování s umělou inteligencí a na roboty 😀.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

To je kasino, takže......

Nyní vše v pořádku, podařilo se mi v krátké době ověřit můj účet.


Dík!

Automaticky přeloženo:
AbedKhaled96
před 8 měsíci

To rád slyším. 👌 Pokud máte zájem, můžete napsat recenzi na toto kasino o svých zkušenostech, stačí kliknout na tento odkaz , prosím.🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, prosím o pomoc, od 29. března čekám na výplatu, která už byla z jejich strany z technických důvodů několikrát zrušena, chat je hrozný. co mám dělat dál?

Automaticky přeloženo:
MIRJANA0172
před 7 měsíci

Dobrý den, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, ale vidím, že tento termín už máte za sebou. Taky jsem se dozvěděl, že mají technické problémy podle toho co jsi napsal a proto jim to trvá přes 2 týdny. Už jste ověřili svůj kasino účet?

Ať tak či onak, v tomto případě bych vám doporučil podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, co se dá dělat. Myslíš, že s tím můžeš střílet?

Pokud ano, máte možnost jej podatzde na tomto odkazu .

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kasino odmítá výplatu.

Bonus byl implementován. KYC dokončeno. Teď najednou říkají, že musím něco složit. O tom však v bonusových podmínkách NIC není. Dokonce jsem si to předem vyjasnil v chatu a řekli jen KYC.

No, není to o moc penězích, ale o principu.

Doporučuji ostatním hráčům, aby se tomuto kasinu vyhýbali.

Automaticky přeloženo:
CK1986
před 6 měsíci

Možná jste hráli s bonusem bez vkladu? Není neobvyklé, že pro úspěšné ověření by měl být vložen minimální vklad. Říká se tomu ověřovací vklad a ve většině online kasin ho používají k ověření hráče.

Ve vaší stížnosti jsem četl, že Veronika zjistila, že kasino má toto pravidlo také uvedeno ve svých podmínkách:

"9. Alespoň jeden vklad musí provést hráč, který využil některou z nabídek bez vkladu, aby splnil požadavky KYC a dodržoval zásady AML."


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni.

Požádal jsem o stažení z Hitnspin a samozřejmě žádná odpověď. Žádné peníze, žádná změna stavu atd.

Máte někdo zkušenosti s HitnSpinem?

Automaticky přeloženo:
andrewmanes
před 6 měsíci

Nazdárek.

A kde jsi prosím o odstoupení žádala? Na tom opravdu záleží, řekl bych. Když už mluvíme o zkušenostech, procházejte toto vlákno a také použijte vyhledávací lištu k nalezení dalších souvisejících vláken.

Pokud máte přístup na stránku s recenzemi kasina 👈, zaměřil bych se také na sekci uživatelských recenzí, která obsahuje zkušenosti hráčů.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

V kasinu Hit'nSpin

Automaticky přeloženo:
andrewmanes
před 6 měsíci

Děkuji. Takže když jste provedli výběr, již máte ověřený kasino účet? Je to váš první výběr nebo ne? Jak dlouho, prosím, čekáte?

Dej mi vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jste nestranný, když dáváte známky? Pokud ano, vysvětlete, jak můžete tomuto kasinu dát hodnocení 9,8.

Automaticky přeloženo:
rifat62
před 6 měsíci

Myslím, že na to je jednoduchá odpověď. Ano, jsme nestranní, protože kdybychom byli nestranní, nikdy by nám to neprospělo.

Jak může mít tak vysoký bezpečnostní index, v podstatě najdete v této tabulce.

file

Kasino také vyřešilo mnoho stížností a je velkým plusem, že se vždy snaží zajistit, aby hráči nezůstali bez odpovědi a nějakého rozumného výsledku, pokud mají problém.

Pokud chcete vidět, jak náš tým hodnotí kasina, můžete se podívat zde – Jak hodnotíme online kasina .

Ale proč se ptáte, setkali jste se zde s nějakou nepříjemnou situací?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Lidi, zoufale hledám někoho, kdo by mi pomohl s kasinem hitnspin. Vyhrál jsem 260 € a požádal o výběr. Najednou mi zablokovali účet, i když jsem nahrál všechny potřebné dokumenty. Od té doby mi nikdo z hitnspin neodpovídá na maily a samozřejmě se nemohu přihlásit ke svému účtu…

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky