DomůFórumKasinaHellSpin Casino - všeobecná diskuze

HellSpin Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od eramomarco
|
7 904 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 23
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s HellSpin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj všichni,

Jsem Marco a nemohu si vybrat své peníze v kasinu HellSpin. Vždy mi odmítnou všechny způsoby výběru peněz (kreditní karta, elektronická peněženka a krypto).

Moje bilance je obrovská a bojím se o to.

Můžete mi prosím pomoci vyřešit tento problém?

S pozdravem,

Marco

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj


poslal jsi dokumenty k ověření? Nejprve je odešlete a počkejte několik dní na dokončení. Pokud po ověření nezpracují, podejte stížnost v casinoguru.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj všichni,

Jsem Marco a nemohu si vybrat své peníze v kasinu HellSpin. Vždy mi odmítnou všechny způsoby výběru peněz (kreditní karta, elektronická peněženka a krypto).

Moje bilance je obrovská a bojím se o to.

Můžete mi prosím pomoci vyřešit tento problém?

S pozdravem,

Marco

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud váš účet ještě nebyl ověřen, všechny výběry skončí jako zrušené, obávám se.

Nebuďte překvapeni, když kasino zablokuje váš účet, někdy se to stane, pokud je spuštěno ověření KYC nebo bezpečnostní kontrola.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tento týden jsem poprvé začal hrát v Hell Spin Casinu. Vsadil jsem 20 eur a něco vyhrál. Chtěl jsem vyplatit své výhry, ale teď do toho zasahuje kasino. Byl jsem požádán o výpis z bankovního účtu, kde je transakce vidět, na který jsem měl bankovní vydání a nahrál jsem doklad o transakci. S číslem účtu, datem a časem vkladu a částkou jsou ale moje doklady neustále odmítány a částka tedy není vyplacena. Každodenní kontakt s podporou nepřináší vždy stejná prohlášení. co mi radíte

Automaticky přeloženo:
Gett
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že byste si v tuto chvíli měli nechat poradit od kasina. Je důležité zjistit, proč dokument stále odmítá, je možné, že na výpisu chybí vaše celé jméno a adresa?

Jaká prohlášení jste zatím z kasina dostali?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

No, to jsem si původně myslel taky, tak jsem si nechal od své banky vytisknout extra výpis z účtu s tržbami, kde je transakce a kde je jméno, adresa, číslo účtu a také jsem vytvořil doklad o transakci, kde vše o transakci je na ní, jméno, datum čas částka a číslo účtu a vždy odmítnuto. Mé jediné vysvětlení je, že je to společný účet s mým manželem a jelikož jsou na něm obě naše jména, samozřejmě, ale to nemohu změnit a myslím, že když jste manželé 30 let, je normální mít společný účet.

Automaticky přeloženo:
Gett
před 2 roky

Pro vysvětlení je tam vždy stejný název a chybí datum a částka transakce, ale není tomu tak. Vše je na dokladu o transakci🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Gett
před 2 roky

Ahoj Gette.

Nyní jsem si zcela jistý, že bez řádného vysvětlení od kasina nejsme schopni zjistit, co je možná špatně. Souhlasím s tím, že mít sdílený bankovní účet je pro dva ženaté lidi docela normální, takže mě napadá, že kasinu možná chybí pořádné zkušenosti, jak se s tím vypořádat - teď jen hádat.

Jste v kontaktu s podporou, prosím? Pokud máte pocit, že kasino není schopno vysvětlit, co je špatně, obávám se, že mohu pouze doporučit podání stížnosti.


Také jsem zjistil, že podle naší poslední recenze kasino nepřijímá hráče z Německa. Jakou zemi pobytu jste prosím uvedli v registračním formuláři?


Děkuji předem.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejhorší kasino vůbec...

Automaticky přeloženo:
Vitorafael
před 2 roky

Chcete vysvětlit, co je špatně?

Jen kdyby reputace neklesla tak nízko, ověřili jste si to?

Můžete tak učinit zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

Byl jsem věrným zákazníkem Hell Spin Casino a hrál jsem téměř rok a původně jsem to ověřil, když jsem se poprvé zaregistroval, takže jsem dostával své výhry a hrál jsem dobře, dokud mi najednou nezablokovali můj účet. V současné době neřídím, takže mám kartu pro prokázání věku v Jižní Austrálii, která je platným průkazem totožnosti v mém státě. Nevyžaduje však datum vypršení platnosti. A když jsem to původně ověřil, vysvětlil jsem svou situaci a schválili můj účet, ale nyní můj účet neodemknou (je uzamčen na stránce dokumentů a nemůžu kliknout na nic kromě nahrání dokumentů.) Řekli, že ne přijmout identifikaci s vypršením platnosti, ale samozřejmě mohou, protože to udělali dříve. Jsem tak naštvaný na služby tohoto kasina, protože jsem použil tyto automaty na nízké sázky pro pomoc s mou úzkostí a nyní nemohu ani přehrát to, co mám na svém účtu, a nemohu to ověřit, takže to je ztráta téměř 200 dolarů pro mě. Ani si nemyslím, že je budu v budoucnu používat, je to tak otravné, když uvážím, že jsem Hlhundreds už dříve stáhl a teď tohle svinstvo.

Automaticky přeloženo:
bevansaunders89
před rokem

Ahoj,

Dalo by se snadno říci, že kasino není schopno vyřešit zcela obvyklou situaci, což není dobré, zvláště pokud vezmeme v úvahu jeho nízkou reputaci . Zdá se mi, že kasino se nestará o pomoc, a proto je dobře, že jste podal stížnost .

Doufejme jen, že obsluha bude přeci jen spolupracovat.🤞

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino Hellspin se snaží ukrást mé peněžní výhry, jak to nahlásím CasinoGuru za účelem podání stížnosti?

Automaticky přeloženo:
drunk85fun
před rokem

Vidím, že jsi našel cestu. 👌

Chcete svůj problém vysvětlit i zde na fóru?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám problém najít k tomu správný dokument


nahrajte doklad o společném bankovním účtu, kde na jednom snímku obrazovky uvidíme vaše jména i číslo karty."

Díval jsem se, ale online bankovnictví nezobrazuje číslo vaší karty, ale pouze váš bankovní účet

Automaticky přeloženo:
n6z2k5r5zm
před rokem

To záleží na možnostech banky, řekl bych.

Jak to vidím já, zejména předplacené karty nebo podobné druhy jednoduše nemají jméno držitele. Nejlepší možností by tedy bylo kontaktovat kasino. Vysvětlete situaci podpoře.

Zkoušel jsi to, možná? Co jste se od nich naučil?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Postupem času jsem vložil několik vkladů a skutečně jsem začal vyhrávat, dostal jsem se až na 8 500 a pak automaticky hráli můj účet, dokud nebyl suchý... jasně, pokud bylo 208krát za sebou vsazeno 50, pak jste jasně zahráli něčí účet, takže ne nemusím to platit.... nic jiného než špínu a koláče, veškerá podpora, kterou dělají, je odpovídat, prosím, přepošlete to jméno a bla bla přání IV udělali několikrát a to je vše, čím odpoví.... tam kurva trhá psy

Automaticky přeloženo:
docsback82
před rokem

Oh, to je opravdu silné obvinění. Můžete to nějak dokázat? Jste si jisti, že někdo jiný nezískal přístup k vašemu účtu?

No, navrhoval bych podat stížnost, ale buďte připraveni na podobné otázky. Nechci tvrdit, že taková situace nemůže nastat; jde jen o to, že bez důkazu se většinou nevyšetřuje.

Výběr nechám samozřejmě na vás. https://casino.guru/complaints/create


Automaticky přeloženo:
před rokem

pozor na společnost, kterou bude točit! Provedl jsem výběr poprvé, požádali o ověření, přijali vše, ID, kartu a adresu a při druhém výběru znovu požádali o ověření, řekli mi, že to typicky žádají naposledy! Před třemi dny jsem vybral malou částku 35 € a bylo to okamžitě hotovo včera jsem si šel vybrat 150 € a znovu žádají o adresu a nepřijmou stejný doklad, který znovu dostali, a výběr zruší. to, abyste si vše mohli přehrát znovu POZOR

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky