Ahoj Gette.
Nyní jsem si zcela jistý, že bez řádného vysvětlení od kasina nejsme schopni zjistit, co je možná špatně. Souhlasím s tím, že mít sdílený bankovní účet je pro dva ženaté lidi docela normální, takže mě napadá, že kasinu možná chybí pořádné zkušenosti, jak se s tím vypořádat - teď jen hádat.
Jste v kontaktu s podporou, prosím? Pokud máte pocit, že kasino není schopno vysvětlit, co je špatně, obávám se, že mohu pouze doporučit podání stížnosti.
Také jsem zjistil, že podle naší poslední recenze kasino nepřijímá hráče z Německa. Jakou zemi pobytu jste prosím uvedli v registračním formuláři?
Děkuji předem.
Hello, Gett.
Well, now I'm quite sure that without the proper explanation from the casino, we are not able to figure out what is possibly wrong. I agree that having a shared bank account is quite normal for two married people, so it makes me think that maybe the casino is lacking proper experience on how to deal with this - just guessing now.
Are you in touch with the support, please? If you feel that the casino is not able to explain what is wrong, I fear that I can only recommend submitting a complaint.
I also found that according to our latest review, the casino does not accept players from Germany. Which country of residence did you state in the registration form, please?
Thank you in advance.
Automaticky přeloženo: