DomůFórumKasinaHellSpin Casino - všeobecná diskuze

HellSpin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od eramomarco
|
7 909 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 2 3
Constantinos03
před rokem

Hej, přijde mi docela divné, že pokud byste provedli dodatečné ověření a kasino vás znovu požádalo o adresu, v podstatě vám stejnou adresu odmítnou. Ptali jste se, jaký je k tomu důvod a proč kasino požaduje dokumenty, které již byly ověřeny?

Viděl jsem však, že se vám podařilo otevřít stížnost , tak se pojďme podívat, kam se náš tým dostane, když se vám nepodaří vaši situaci vyřešit.

Pokud byste měli něco nového, bylo by možné nás aktualizovat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.


Mám nevyřízenou stížnost na HELLSPIN s pomocí Casino guru

Od té doby jsem zjistil, že nemají licenci. Nemyslím si , že bych měl naději znovu spolupracovat na mých výhrách , které zabavili .


A jak. mohou obchodovat, když neexistuje žádná licence, musí existovat řídící orgán, který je zastaví nebo je pokutuje za to, že jsou nespravedlivé.




Automaticky přeloženo:
madisonguerero
před rokem

Dobrý den, ano, toto je správná informace a na našem webu pro toto kasino máme také uvedeno , že funguje bez licence.

Co je však ve vašem případě problém a proč vám kasino nechce vyplatit vaše peníze? Můžete nám o problému říci trochu více?

Nicméně, protože máte otevřenou stížnost , není nic ztraceno a uvidíme, co náš tým dokáže. Doufám, že se to nakonec vše vyřeší a budete rádi, ale nepředbíhejme a počkejte, jak se věci vyvinou.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

ahoj,


Pls připraven aktuální případ s nimi a mám herní historii mých 5000 otočení

Jak uvidíte, tvrdě jsem bojoval, abych ty peníze vyhrál. Pouze ztratit. Jde o technickou stránku. Kontaktoval jsem je, řekli, že rozhodnutí je konečné

Tak srdcervoucí






Maritess

Automaticky přeloženo:
madisonguerero
před rokem

Myslím, že takový důkaz by byl určitě užitečný ve stížnosti, kterou máte otevřenou. A dokud to ještě probíhá, zkusím počkat a uvidím, kam vás tým dostane. Chci pevně věřit, že se to dá vyřešit. Buďme tedy trpěliví, až se celá věc vyvine.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nedávno jsem vyhrál nějaké peníze na hell spin, po úplném ověření účtu žádám o výběr, ale píše to, že moje banka výběr nadále odmítá, zkouším si otevřít kryptoúčet, abych tam mohl vložit peníze a pak vybrat to . Nějaká jiná rada?

Automaticky přeloženo:
pietrorusso2502
před 7 měsíci

Zkusili jste se na to zeptat svého poskytovatele plateb? Problém může být opravdu na jejich straně.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Takže protože píšeš bez licence - máš licenci, nebo jsem opilý? file

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před 7 měsíci

Vlastně nerozumím vaší otázce.🤷‍♀️ Nenašli jsme žádné informace o licenci v tomto kasinu. Mohl byste poslat odkaz, kde jste tyto informace našel, pokud je to možné?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Když kliknete na obrázek dole, je tam napsáno License Curacao nebo jak se to jmenuje? Nebo je to, co říká, irelevantní?

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před 7 měsíci

Mohl bys prosím zveřejnit URL, kde jsi tuto informaci našel? Náš datový tým bohužel v tomto kasinu nenašel žádné licence.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Existuje nějaká speciální oblast, kde najdete licence? Zveřejnil jsem jen fotku, kde je to napsáno, jen proto, že je to tam napsáno, neznamená to, že mají licenci?

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před 6 měsíci

Omlouváme se, ale pokud zkontrolujete informace na našich webových stránkách, je na nich uvedeno „neověřitelné". To znamená, že náš datový tým nemohl tuto licenci ověřit.

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer, zkusil jsem vybrat 500 € a druhý za 1500 € Výběr jsem provedl bankovním převodem (bankovním převodem) Také jsem obdržel příslušné e-maily, že oba byly schváleny (také identifikovali všechny požadované dokumenty Kolik dní bude připsáno na můj účet touto metodou? Díky

Automaticky přeloženo:
alexis1985
před 2 měsíci

Ahoj, v takových případech to může být individuální, ale očekával bych cca 5 dní, co to děláš převodem. Myslím, že je to normální.

Může se však objevit něco nečekaného a může to trvat déle, ale nechci vás hned od začátku znepokojovat.

Měl bych dodat, že kasinům dáváme 14 dní na zaslání peněz hráči, takže pokud se do té doby nic nestane, pokusíme se vám pomoci.

Takže mě nezapomeňte informovat, jak se věci vyvinou.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, v takových případech to může být individuální, ale očekával bych cca 5 dní, co to děláš převodem. Myslím, že je to normální.

Může se však objevit něco nečekaného a může to trvat déle, ale nechci vás hned od začátku znepokojovat.

Měl bych dodat, že kasinům dáváme 14 dní na zaslání peněz hráči, takže pokud se do té doby nic nestane, pokusíme se vám pomoci.

Takže mě nezapomeňte informovat, jak se věci vyvinou.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moc děkuji vše proběhlo v pořádku a neměl jsem žádný problém!!!!!

Automaticky přeloženo:
alexis1985
před 2 měsíci

Tak to jsem rád, jak dlouho trvalo, než ti peníze konečně dorazily? 🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jsou to takoví podvodní umělci! Něco takového jsem ještě nezažil!!! Doporučuji všem, aby sem nevkládali ani cent!! Doufám, že web bude uzavřen

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Podle mě absolutně pochybné. V T&C sice zmiňují limit sázky, ale není tam nic o tom, že by tomu hráč musel věnovat pozornost sám. Vyšší sázku jsem nevsadil úmyslně a jen velmi příležitostně, což kasino také povolilo. Předpokládal jsem, že je zablokován jako v jiných kasinech a ne že tomu musím věnovat pozornost sám, protože upozornění chybělo! Závěr: zabaveno a žádné ústupky. Pouze standardní odpovědi od podpory! Na webu nebyla nalezena žádná licence! Podpora mi nemohla a nechtěla sdělit ani jméno držitele licence, a když jsem se na to zeptal, byl jsem pouze odkázán na poznámku pod čarou na webu, kde se měl nacházet! Takže licence neexistuje!! Doufám, že tu už nikdo nehraje a web bude vypnutý!! Podle mého názoru je to, co dělají, podvod!

Automaticky přeloženo:
pqqtby7mp2
před týdnem

Ahoj.

Domnívám se, že jste učinili správnou věc, když jste zde zaslali svou stížnost . Náš tým může celou záležitost prošetřit, až přijde správný čas, protože, jak vysvětlil váš řešitel stížností, musíme počkat 14 dní, než budeme moci zasáhnout. Doufejme, že kasino bude komunikovat s naším týmem pro stížnosti, aby bylo možné vše zkontrolovat a stížnost mohla být co nejlépe vyřešena.

Mohu se zeptat, zda jste již někdy vybírali peníze z tohoto kasina, nebo je to vaše poprvé?


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky