Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaGoldhorns Casino - všeobecná diskuze

Goldhorns Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Anonymized750
|
2 533 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Anonymized750 příspěvek smazal/a

Ano, vím, že pokud je selfie problém a nemáte čas fotit 100x denně, může to být nepříjemné. Zvlášť pokud se bavíme o tom, že po týdnu dostanete odpověď s návodem. Pokud vás ale kontaktují a řeknou vám, co přesně chtějí na selfie vidět, nemusíte si selfie fotit vícekrát, ale stačí jednou, ne? Být tebou, určitě bych se nevzdal výhry, pokud jsi vyhrál všechno férově. Tak by to v kasinech fungovat nemělo, a pokud se snažíte ověřit a máte nárok na výhry, rozhodně do toho jděte.

Pokud nic nepřijde, máte stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Držíme palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Anonymized750 příspěvek smazal/a

Asi se nebudu moc divit, když si od kasin odpočinete. Nejlepší je nehrát, protože hráči, kteří nehrají, jsou skutečnými vítězi.

Je škoda, že se chceš vzdát výhry, já osobně bych to neudělal, ale nejsme všichni stejní.

Automaticky přeloženo:
Anonymized750 příspěvek smazal/a

Připomněl jsem Nickovi, ale musel vidět, že časovač vypršel a brzy vám odpoví, nemusíte si dělat starosti. 🙂

Automaticky přeloženo:
Anonymized750 příspěvek smazal/a

Připomněl jsem Nickovi, ale musel vidět, že časovač vypršel a brzy vám odpoví, nemusíte si dělat starosti. 🙂

Automaticky přeloženo:

Takže Jaro, můžeš mi prosím zrušit účet a můj profil

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized750

Proč byste to chtěli udělat? Nejlepší by bylo nejprve celou situaci ukončit a v případě zájmu pak účet uzavřít.

Zvládli byste to?

Automaticky přeloženo:

Ne, posílám kasinu své bankovní číslo, abych mohl dostat alespoň svůj vklad zpět

Proč ne zbytek finančních prostředků Jaro se ptáš? to je otázka, kterou by se centrum stížností mělo zeptat kasina.

Zrušte můj účet, prosím.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized750

No, ano, a to je přesně důvod, proč jsem navrhl, abyste účet neuzavřeli. Ještě jste se nedostali do fáze, kdy jsme kasino kontaktovali, takže by bylo možné něco takového udělat v dalším kroku.😕

Automaticky přeloženo:

No, ano, a to je přesně důvod, proč jsem navrhl, abyste účet neuzavřeli. Ještě jste se nedostali do fáze, kdy jsme kasino kontaktovali, takže by bylo možné něco takového udělat v dalším kroku.😕

Automaticky přeloženo:

No, ve skutečnosti to vypadá, že Casino Guru se na to opravdu necítí a stále přichází s novými argumenty, jak stížnost uzavřít.

Někdy se zdá, že mluvíte s podporou kasina, jsme téměř o 3 týdny dále.

Mezitím mám vklad z kasina zpět na svém účtu, abych měl ještě něco zpět. Protože abych byl upřímný, velmi rychle jsem viděl, že od kasina Guru nemusím mnoho očekávat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized750

Viděl jsem, co psal Nick, ale dost konkrétně ti popsal, proč se děje to, co se děje. Podle mě je to lepší, než kdyby ti neřekl nic nebo obecný vzorec. Alespoň tak víte, jak to v kasinech chodí, a pochopíte, proč kasino jednalo tak, jak jednalo.

Automaticky přeloženo:

Ano, je to tak, ale s touto diskuzí končím. Uvedl jsem, které dokumenty byly předány kasinu k ověření a jsou dostatečné, dokonce ani kasina v Nizozemsku nejsou tak přísná.

Směšné otázky nebo Já Nedokončené sázení (praní špinavých peněz) viděli jste částku?

Na hazardu nebylo nic špatného, ​​peníze kolem byly hazardní hry téměř 2 hodiny a nebyly to ani bonusové peníze.

Otázka zde, co bylo špatně s dokumenty pro ověření kasina Guru

Ale také nemám v plánu hrát další kasino z vašich stránek

Takže znovu bych chtěl uzavřít svůj účet zde se stížností, kterou jste vložili, ale hráč se mýlil, vždy to funguje.





Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized750

Ano, tu částku jsem viděl a každopádně je to trochu legrační, někdy nejde ani tak o částku, jako o roky, které je třeba respektovat. Pokud kladete větší důraz na doklady a ne na peníze, je stále důležité to tak prezentovat v reklamaci protože je neřeším a jen se snažím zjistit o co jde. Ani jednou se nestalo, že by mohlo dojít k nějaké špatné komunikaci. Všichni jsme jen lidé.

Rád bych viděl dobré věci, ale vidím, že jsi docela rezignovaný.

Automaticky přeloženo:

Jaro děkuji za všechny zpětné zprávy

Děkuji také za všechny problémy, které jste v (minulosti) vyřešili.

Mohl byste mi prosím uzavřít můj účet u vás?

Automaticky přeloženo:
Anonymized750

Vidím, že stále probíhá stížnost, takže by bylo lepší stížnost před uzavřením účtu uzavřít.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:

Vidím, že stále probíhá stížnost, takže by bylo lepší stížnost před uzavřením účtu uzavřít.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:

Zavřít můj účet

Automaticky přeloženo:
Anonymized750

Dobrý den, nyní uzavíráme svůj účet. opatruj se!

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky