FórumKasinaGodbunny Casino - všeobecná diskuze

Godbunny Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Radka
|
4271 zobrazení 47 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
carsix79
před 2 týdny

Reklamace ještě není u konce, počkejme si na její úplné vyřešení. Zda vám kasino zaplatí nebo ne, zatím není jisté. Jen jsem chtěl říct, že nemusíme dělat ukvapené závěry.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Stížnost byla uzavřena a očekávám vysoký trest na hodnocení kasina bez ohledu na rozhodnutí CEG za zjištěné podvodné jednání.

Obviňovat hráče z duplicitního podvodu s účtem a zabavování vkladů a výher, když jsem nikdy předtím v tomto kasinu nehrál euro, je nechutné a nemorální.

Můj právník vystopoval majitele kasina, který je paradoxně také právníkem.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
carsix79
před týdnem

Bez rozhodnutí regulátora nebude kasino prozatím penalizováno. Pokud přijdete s výsledkem, který pro vás bude pozitivní, samozřejmě se tak stane. Pokud by to nebylo na regulátorovi a my bychom byli toho názoru, že na vině bylo kasino, což si podle Jozefovy odpovědi myslím, že by mohlo, tak by to bylo penalizováno, kdyby byla stížnost uzavřena.

Takže takhle to zatím půjde a budeme muset počkat a uvidíme, co zjistíte.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Úřad zatím definitivně nerozhodl. Mezitím, jak jsem si představoval, kasino ztratilo licenci CEG

file

Teoreticky by měl stále reagovat na stížnost, nebo protože už jimi není regulován, nemohou již zasáhnout?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 dny

Ptal jsem se Jozefa, kdo vaši stížnost řešil. Je to složitá situace, ale řekl bych, že postup by mohl být následující. Vzhledem k tomu, že podle stížnosti CEG již vydalo rozhodnutí a jsou nakloněni tvrdit, že kasino neposkytlo dostatek informací, zkusil bych počkat na konečné rozhodnutí, pokud nějaké existuje. Pokud ještě nemáte jasný názor, zkusil bych s nimi komunikovat, ale z toho, co jste napsal, mám pocit, že stanovisko je již obsazeno. Pokud se nic neděje a nikdo vám nereaguje, tak se nám ozvete a my reklamaci znovu otevřeme a budeme ji řešit s tím, že jsme i na vaší straně a reklamace bude podle toho vyřízena.

Může to být?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 dny

Čekám do konce tohoto týdne a pokud nedostanu odpověď od CEG, dám vědět (neodpověděli už 20 dní).

Chtěl jsem se vyhnout soudnímu řízení, protože to trvá déle, i když v tom případě by mi byla kompenzována i morální újma.

Každopádně už jsem kvůli tomu taky něco podnikl. Můj právník brzy zašle oznámení majiteli kasina, který je ironicky také zřejmě právníkem (KP)

Faktem zůstává, že toto kasino se dodnes dopouští trestného činu podvodu.

Upraveno autorem před 3 dny
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 dny

Tak jsem zvědavý, co z celé situace nakonec vzejde. Vidím, že nenecháváte nic náhodě, ale na odpověď si ještě nějakou dobu počkáme.

Automaticky přeloženo:
Jaro
včera

CEG nadále neřeší rozhodnutí. Už jsou to tři týdny, co neodpovídá. Doufám, že za tím nic není. Faktem je, že už nehodlám čekat.

V tomto okamžiku jsem požádal o znovuotevření stížnosti, aby bylo možné formalizovat konečné rozhodnutí kasina.

Pokud nebude ochoten výhru vyplatit, bude minimálně potrestán, ale především převezme odpovědnost za právní kroky z mé strany.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky