FórumKasinaGodbunny Casino - všeobecná diskuze

Godbunny Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Radka
|
6045 zobrazení 65 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
carsix79
před měsícem

Reklamace ještě není u konce, počkejme si na její úplné vyřešení. Zda vám kasino zaplatí nebo ne, zatím není jisté. Jen jsem chtěl říct, že nemusíme dělat ukvapené závěry.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Stížnost byla uzavřena a očekávám vysoký trest na hodnocení kasina bez ohledu na rozhodnutí CEG za zjištěné podvodné jednání.

Obviňovat hráče z duplicitního podvodu s účtem a zabavování vkladů a výher, když jsem nikdy předtím v tomto kasinu nehrál euro, je nechutné a nemorální.

Můj právník vystopoval majitele kasina, který je paradoxně také právníkem.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

Bez rozhodnutí regulátora nebude kasino prozatím penalizováno. Pokud přijdete s výsledkem, který pro vás bude pozitivní, samozřejmě se tak stane. Pokud by to nebylo na regulátorovi a my bychom byli toho názoru, že na vině bylo kasino, což si podle Jozefovy odpovědi myslím, že by mohlo, tak by to bylo penalizováno, kdyby byla stížnost uzavřena.

Takže takhle to zatím půjde a budeme muset počkat a uvidíme, co zjistíte.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Úřad zatím definitivně nerozhodl. Mezitím, jak jsem si představoval, kasino ztratilo licenci CEG

file

Teoreticky by měl stále reagovat na stížnost, nebo protože už jimi není regulován, nemohou již zasáhnout?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

Ptal jsem se Jozefa, kdo vaši stížnost řešil. Je to složitá situace, ale řekl bych, že postup by mohl být následující. Vzhledem k tomu, že podle stížnosti CEG již vydalo rozhodnutí a jsou nakloněni tvrdit, že kasino neposkytlo dostatek informací, zkusil bych počkat na konečné rozhodnutí, pokud nějaké existuje. Pokud ještě nemáte jasný názor, zkusil bych s nimi komunikovat, ale z toho, co jste napsal, mám pocit, že stanovisko je již obsazeno. Pokud se nic neděje a nikdo vám nereaguje, tak se nám ozvete a my reklamaci znovu otevřeme a budeme ji řešit s tím, že jsme i na vaší straně a reklamace bude podle toho vyřízena.

Může to být?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Čekám do konce tohoto týdne a pokud nedostanu odpověď od CEG, dám vědět (neodpověděli už 20 dní).

Chtěl jsem se vyhnout soudnímu řízení, protože to trvá déle, i když v tom případě by mi byla kompenzována i morální újma.

Každopádně už jsem kvůli tomu taky něco podnikl. Můj právník brzy zašle oznámení majiteli kasina, který je ironicky také zřejmě právníkem (KP)

Faktem zůstává, že toto kasino se dodnes dopouští trestného činu podvodu.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

Tak jsem zvědavý, co z celé situace nakonec vzejde. Vidím, že nenecháváte nic náhodě, ale na odpověď si ještě nějakou dobu počkáme.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

CEG nadále neřeší rozhodnutí. Už jsou to tři týdny, co neodpovídá. Doufám, že za tím nic není. Faktem je, že už nehodlám čekat.

V tomto okamžiku jsem požádal o znovuotevření stížnosti, aby bylo možné formalizovat konečné rozhodnutí kasina.

Pokud nebude ochoten výhru vyplatit, bude minimálně potrestán, ale především převezme odpovědnost za právní kroky z mé strany.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

No tak doufám, že Jozef otevře reklamaci a vše se vyřeší jak má. Nejsem si jistý, jak dlouho byste měli čekat na odpověď od úřadu, ale myslím, že budete vědět vše, co potřebujete vědět. Kdyby něco, budu tady.

Automaticky přeloženo:
Godbunny Casino
před měsícem

Vážený zástupce kasina,

nemáte co říct k tomu, že už dva měsíce neoprávněně zadržujete můj zůstatek?

Jak Casino Guru, tak CEG nenalezly žádný oprávněný důvod pro zabavení výher a navzdory tomu pokračujete nezákonně, abyste mi nevyplatili.

Opravdu chcete, aby to skončilo u soudu?

Mezitím byla informována také SBGOK.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Uplynul týden a moje stížnost ještě nebyla znovu otevřena.

Měli byste také požádat kasino, aby odstranilo vaši podporu „Fair Casino" ze své domovské stránky vzhledem k tomu, co dělají.

file

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 4 týdny

Psal jsem Jozefovi a ten potvrdil, že ti odepsal, takže bude nejlepší, když se budeš držet toho, co ti poslal na mail. Jakmile bude stížnost uzavřena, bude se zabývat věcmi spravedlivého kasina, které mají na webu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

děkuji za pomoc.

K problematice "Fair Casino" se Josef již vyjádřil, že konfiskace výhry byla nezákonná a kasinu je to jedno.

Navíc je to dvojitý podvod, protože kromě toho, že mi nevyplácejí výhry, zadržují také všechny mé vklady!

Proti těmto „darebáckým" kasinům je třeba tvrdě bojovat, protože se jejich obětí mohou stát ostatní hráči.

Upraveno autorem před 4 týdny
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 4 týdny

Před časem jsem četl, že řekl, že jsme zatím na vaší straně, takže ano. Uvidíme, kam to povede a co bude dál.

Automaticky přeloženo:
Sophiak
před 3 týdny

Požádal jsem toto kasino, aby uzavřelo můj účet kvůli závislosti na hazardních hrách a oni stále znovu otevřeli můj účet několik okamžiků po něm, když jsem jasně zmínil závislost a trvalé uzavření, proto jsem napsal, že nerespektují zodpovědné hraní. A když vidím, jak lhali a vymýšleli kraviny jen proto, aby nezaplatili chlápkovi z carsix, vlastně se ani nedivím. Pokud jde o naše zákony ve Švýcarsku, žádné zahraniční kasino by nemělo přijímat švýcarské hráče, pokud nemají švýcarskou licenci. Každé odsouzené kasino je přidáno na naši černou listinu a náš poskytovatel internetu mu musí zablokovat přístup. Odsuzuji pouze ty, kteří nerespektují zodpovědné hraní nebo se mnou špatně zacházejí.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 3 týdny

Bohužel, náš tým vám již tehdy nebyl schopen pomoci s vaší stížností , jak je tam uvedeno: „Protože nebyly poskytnuty žádné důkazy o takové komunikaci, nemohli jsme vám dále pomoci a stížnost byla zamítnuta."

Je velmi důležité jasně uvést důvod uzavření účtu, aby to kasino pochopilo.

Také je velmi moudré držet se kasin pod Švýcarskem (ESBK), kde mohou být hráči z vaší země lépe chráněni.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Ahoj Romi, vím, že jsi udělal maximum... Obviňuji kasino z takových praktik a ignorování takových požadavků.

Přeji příjemný den.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 3 týdny

Ahoj, zkusil jsi poslat stížnost na CEG? Pokud jste požádali o sebevyloučení, měl být váš účet uzavřen po dobu nejméně šesti měsíců.

Absurdní je, že za účelem zabavení mých výher, kromě obvinění z neexistujícího duplicitního účtu, zpochybnili skutečnost, že jsem podle jejich názoru závislý na hazardních hrách, aniž bych se kdy vyloučil z jejich kasina!

Vy, kteří jste místo toho požádali o sebevyloučení, váš účet bez problémů znovu otevřeli.

Takže pokud byste vyhráli po své žádosti o sebevyloučení podle jejich logiky, nezaplatili by vám, protože jste požádali o sebevyloučení.


Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 týdny

Ahoj,


ne, nezkoušel jsem, bylo to dávno a šlo jen o pár stovek, ale přesto by měli respektovat zodpovědné hraní v jakékoli výši.


Ano, máte pravdu, každopádně špatné kasino použije jakoukoli strategii, aby nevyplatilo.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Romi, vím, že jsi udělal maximum... Obviňuji kasino z takových praktik a ignorování takových požadavků.

Přeji příjemný den.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Moc děkuji a tobě také.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky