DomůFórumKasinaGodbunny Casino - všeobecná diskuze

Godbunny Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

24 267 zobrazení 76 odpovědí |
před 3 roky
|
1...3 4
Přidat příspěvek
mrmileena
před rokem

Měli byste to každopádně zkusit, protože jinak to těmto zlotřilým kasinům vždy projde.

Nyní jsem bez licence CEG, ale možná by stále mohli přijmout stížnost, kdyby se skutečnosti staly dříve.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud jste na mé straně, musíte penalizovat hodnocení kasina, které mi nadále nevyplácí zůstatek 13 266 €.

Stížnost není vyřešena, a proto musí být uplatněna sankce za hodnocení tohoto podvodného kasina.

Bylo široce dokázáno, že jsem se nikdy neregistroval, nehrál a nevkládal před tímto herním účtem.

CEG nadále trest nevydává, a to již více než dva měsíce. Nebaví mě čekat a nyní je čas podniknout právní kroky, protože chci také odškodnění za podvod, který jsem utrpěl.

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Kasino bude potrestáno, když usoudí, že vám nepomohly ani úřady a dojde ke stížnosti, ne jako čekání na regulátora. Ale předpokládám, že když řekneš, že se nic neudělalo a nepomohli ti, tak to už asi nebude dlouho trvat. Napsal jsem Jozefovi, jaký by měl být další postup a jak dlouho ještě čekat, takže pokud něco uslyším, dám vám vědět.

Automaticky přeloženo:
Anonymized840 příspěvek smazal/a
Anonymized840
před rokem

Zajímavé informace a Jozef si váš email jistě přečte. Smutné, že to tak někdy dopadá, ale když říkáš, že jsi to nahlásil, nahlásil jsi to teď nebo už dávno?

Automaticky přeloženo:
Anonymized840 příspěvek smazal/a
Anonymized840 příspěvek smazal/a
Anonymized840
před rokem

Chápu, co říkáš. Až budete mít konečné rozhodnutí od regulátora, dejte vědět Jozefovi. Takové případy, které jsou u regulátora a většina z nich je v tomto stavu, tam jsou určitou dobu, obvykle 3 měsíce. Poté se znovu otevře a rozhodneme. V tomto případě uvidíme, jaké bude konečné rozhodnutí, ale Jozef řekl, že jsme na vaší straně, tak uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

s pozdravem

je tu někdo, kdo dostal zaplaceno tímto kasinem?

Nereagují na emaily a jakmile je kontaktuji na chatu, zablokují mě.

Mám na účtu hodně peněz a zablokovali mi ho.

Navíc ještě nepracují s platnou licencí a to mě znepokojuje.


Automaticky přeloženo:
dariotre
před 11 měsíci

Zdravím vás!

Podle vašeho systému jsou zpětná vazba od uživatelů i bezpečnostní index přinejmenším dobré, takže si myslím, že si nejsme vědomi žádných problémů.

Pokud vám to nevadí, popsal byste laskavě nejnovější události?

Podle celkových zkušeností získaných od uživatelů fóra, chat obvykle zablokuje hráče, jakmile vedení považuje situaci za uzavřenou, poté je uzavřen i účet. Což nemusí být pro hráče totéž, tak co vás prosím dovedlo k tomuto bodu? Zažili jste boje? Stěžovali jste si a trvali na tom?

Možná můžeme pomoci. Můžeme to alespoň zkusit.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Poslední události byly:

-Zaregistroval jsem se

-Vložil jsem 1260 eur

-Vyhrál jsem více než 6000 eur bez bonusu

-Zkoušel jsem vybrat, ale můj účet byl zablokován

-žádná odpověď přes e-mail a přes chat jsem zablokován


Proto nevěřím v serióznost a férovost tohoto kasina, i když má na svých stránkách vaši pečeť „Fair casino".

Ve skutečnosti jsem si všiml mnoha stížností na toto kasino, které, jak se zdá, má ve zvyku najít jakoukoli výmluvu, proč hráčům nezaplatit. Kupodivu jsou všechny tyto stížnosti zamítnuty.

Automaticky přeloženo:
dariotre
před 11 měsíci

Zkuste zkontrolovat dokonce i složku se spamem ve svém e-mailu, protože takové e-maily tam někdy mohou skončit.

Kdy přesně jste požádali o výběr?

Doufám, že najdeme způsob, jak vám s tím pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Vysvětlete mi, co bych měl najít ve složce se spamem? Ani tam nejsou žádné e-maily.

Řekl jsem vám, že zablokovali můj účet a zablokují můj chat, jakmile požádám o vysvětlení.

Neporušil jsem žádná pravidla a hraji zde poprvé.

Zajímalo by mě, jak se vám podařilo udělit čestnou pečeť kasina těmto podvodníkům.

Nemyslím si, že dostanu žádnou pomoc od vašeho centra pro řešení stížností, vzhledem k tomu, jak jste vyřídili stížnosti z tohoto kasina. Podíval jsem se na všechny stížnosti a moc vám nevěřím, protože to sponzorujete. Jen bych ztrácel čas. Hráči, kteří už nereagovali, si toho všimli. Ti, kteří odpověděli, uzavřeli stížnost do očí, aniž by měli právo odpovědět na základě údajných důkazů „na poslední chvíli" poskytnutých kasinem, aniž by o tom hráče informovali. Ve vážné stížnosti musí být důkazy zaručeny všem zúčastněným stranám, jinak si budete myslet špatně. Lidé rozumí a nejsou hloupí.

Jen mě zajímalo, jestli někdo někdy dostal zaplaceno tímto kasinem.

Pokud budou i nadále zadržovat mé prostředky, požádám o právní zastoupení.

Automaticky přeloženo:
dariotre
před 11 měsíci

Chtěl jsem navrhnout stížnost, ale vidím, že máte svůj vlastní názor a já vám ho neberu. Pokud jste jimi prošli, musíte velmi dobře vidět, proč v některých případech bylo rozhodnutí učiněno tak, jak bylo. Jakmile je něco porušením pravidel, je to porušení pravidel. To, že to vidíte jinak a myslíte si, že něco nemělo být uzavřeno, je váš názor. Máme určité postupy, které dodržujeme pro každé kasino. Polovina stížností byla uzavřena kvůli tomu, že hráči nereagovali, takže to mluví za vše. Když mají hráči jasný důvod, jaký popisujete, a kasino se nesnaží nic udělat, aby to napravilo, a my se postavíme na stranu hráče, pak to má pro kasino důsledky. Ale hráči také musí dokazovat věci stejně jako dům.

Pokud tedy máte pocit, že chcete vyhledat právní pomoc, je to na vás.

Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Toto kasino je ve vašem přidruženém systému (viz Godbunny Casino – Bonusy a akce), a proto máte veškerý zájem na tom, abyste nepoškodili jeho pověst a pověst ostatních přidružených kasin.

Nejsem jediný, kdo si to myslí, ale stovky hráčů, kterým byly zamítnuty jejich stížnosti na kasina, která jsou k vám přidružena, Aniž by poskytli důkazy o PORUŠENÍ PRAVIDEL. Na světě neexistuje žádný „soud", kde by se důkazy před druhou stranou tajily a vy to děláte systematicky.

Postupy, které dodržujete, nejsou transparentní a nenechám se zmást vašimi ujišťováními.

Právě jsem četl nějaké zamítnuté stížnosti na toto kasino (viz 14 000 euro) a byl jsem šokován a nic nezmění můj názor.

Pokud hráč nereaguje, znamená to, že ve vás ztratil důvěru a už nechce ztrácet čas, protože už ví, jak stížnost končí.

Automaticky přeloženo:
dariotre
před 11 měsíci

To je tvůj názor. Myslím si, že Centrum pro řešení stížností existuje dostatečně dlouho na to, aby mohlo případy objektivně vyhodnocovat. Opět je to váš subjektivní názor. Nejpočetnější jsou stížnosti, které jsou uzavřeny, protože hráč přestal odpovídat. A to je daleko od toho, co popisuješ. Neříkám, že nemohou nastat případy, kdy se tím hráč dlouho zabývá a pak to vzdá a neodpoví, ale je jich milion, kdy hráč napíše první odstavec a ne. vůbec odpovědět.

Další věc o affiliate partnerství. Je celkem logické, že na něčem musíme vydělávat. Nicméně, když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi. Kdybychom chránili kasina, tak by se to nemuselo vůbec vyplatit, protože kdyby to tak viděli hráči, tak by k nám nechodili a do těch kasin by nechodili. Vyřešili jsme stížnosti, kdy jsme hráčům pomohli získat 38 milionů zpět, což si nemyslím, že je úplně přesné, co říkáte.

Když už jsme u důkazů, kasina nám je často posílají, když žádáme o to, co je potřeba. Ale je normální, že ne všechno budeme sdílet my nebo kasino. To je zcela normální, hlavně proto, že to brání hráčům v různých situacích, kdy chtějí poškodit kasino. Takových hráčů je hodně. Ne každý to musí mít v plánu, věci se dějí omylem a je spousta hráčů, kteří to přiznají, když udělají chybu.

Poslední věc, kterou napíšu, protože nemá moc smysl vám něco říkat, když jste přesvědčeni o své pravdě, se týká případu, který zmiňujete. Případ jsem řešil s hráčem i na fóru a když se to poprvé uzavřelo, navrhl jsem reklamačnímu týmu, aby to bylo znovu otevřeno, protože se mi zdá, že to, co hráč popisuje, dává smysl a není hloupé a myslel jsem si, že kasino se nechovalo dobře. Zjistili jsme však, že to není pravda, což podpořil licenční úřad, u kterého si hráč stěžoval. Nad takovou pravomoc nestojíme, a proto když regulátor v tomto případě rozhodl, že kasino udělalo vše podle svých Podmínek, bylo opět uzavřeno.

Tak doufám, že tomu, co jsem napsal, alespoň trochu rozumíte a přemýšlíte o tom nejen ze svého pohledu.

Hezký den!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Jsem trochu zmatená

Napsal jste: "Zjistili jsme však, že to není pravda, což podpořil licenční úřad, u kterého si hráč stěžoval."

Dovolte mi pochopit, o čem je pravda, o čem mluvíte...jaké pravidlo ten hráč porušil, aby si nezasloužil, aby nedostal zaplaceno?

Otevření anonymního účtu před dvěma lety, aniž byste vložili jediné euro a bez registrace účtu s jeho osobními údaji a aniž byste byli někdy vyloučeni z tohoto kasina? Je toto důvod, proč je kasino oprávněno zabavit hráčovy vklady a výhry?

Vysvětlete mi to prosím, protože stále nerozumím rozhodnutí vašeho centra stížností ohledně této stížnosti.

Pokud jde o regulátor e-gaming Curacao, informuji vás, že před několika měsíci zkrachoval právě proto, že byl odpovědný za neplacení svých kasin hráčům a nikdy nevyřešil stížnost ve prospěch hráčů. Pokud tedy dáte za pravdu rozhodnutím orgánu, který byl u soudu odsouzen za spolupráci s kasiny, kterým udělil licenci, jsme na tom velmi špatně.

Mezitím kasino nadále neodpovídá na mé e-maily a varoval jsem je, že budou právně stíháni.

Automaticky přeloženo:
dariotre
před 11 měsíci

Za tímto případem stojíme velmi dlouho. Sami vidíte časové období. Hráč měl aktivní sebevyloučení, když se vrátil do kasina a věděl, že tam měl účet již dříve. Na základě komunikace s kasinem i s námi jsme viděli, že hráč si byl všeho vědom a přesto porušoval pravidla.

Pokud jde o licenci a rozhodnutí, jak jsem již řekl, nikomu nejsme nadřazeni, jsme prostředníkem, takže pokud licence rozhoduje, pak má přednost před všemi ostatními rozhodnutími. To, že Curacao mělo licenci a v jaké fázi se nachází, je mi velmi dobře známé. Že na některé nebyly spolehlivé, je mi také jasné. Není ale pravda, že nikdo z nich nic nevyřešil. Každopádně, protože se s tím náležitě vypořádali, nedalo se nic jiného dělat.

Také jsme již měli tu čest s tímto hráčem jednat a řekněme, že někteří hráči vědí a snaží se najít mezery v kasinech, i když vědí, co by neměli dělat.

Pokud jde o vaši situaci, je smutné, že vám kasino neodpovědělo, ale pokud neotevřete stížnost, jsem admin na fóru, které vám moc nepomůže. Pokud si myslíte, že právní kroky budou v pořádku a že je to vaše záchrana, budu rád, pokud ano.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Jsem ještě zmatenější a chtěl bych konkrétní vysvětlení a ne obvyklá obecná vysvětlení.

Napsali jste: "Hráč měl aktivní sebevyloučení, když se vrátil do kasina a věděl, že tam měl účet již dříve. Na základě komunikace s kasinem a námi jsme viděli, že hráč si byl všeho vědom a přesto porušoval pravidla ."

Kasino nikdy ve stížnosti nenapsalo, že se hráč sám vyloučil z jejich kasina, ale jednoduše měli podezření, že je závislý na hazardních hrách. Tak se vás ptám, kde jste četl o tomto sebevyloučení... Pak by mě zajímalo, jak by kasino mohlo hráče sebevyloučit, když se nikdy předtím ani nezaregistroval a nikdy o to nepožádal.

Jsem zvědavý na pochopení, protože stížnost nikdy nezmiňuje sebevyloučení a obvinění kasina se týká pouze duplicitního účtu, obvinění, které však bylo odstraněno vámi i regulačním orgánem, protože se ukázalo, že účet považovaný za duplicitní pochází ze dvou let. dříve, bez osobních údajů, bez vkladů a uzavřeno ve stejný den.

Dodávám také, že jsem se podíval na podmínky kasina a samovyloučení trvá šest měsíců, takže by skutečně vypršelo po dvou letech, pokud by bylo skutečně uplatněno.

Na základě čeho tedy tvrdíte, že hráč všechno věděl?

Jaká pravidla by porušil?

Zdá se, že kasino se vymlouvá, aby nezaplatilo hráčům, jako to dělají mně.





Upraveno
Automaticky přeloženo:
dariotre
před 11 měsíci

Myslím, že věci byly již několikrát vysvětleny, a proto bych se nerad vracel k tomu, co již bylo řečeno. Stížnost také vysvětlila, proč byla uzavřena, a regulátor rozhodl ve prospěch kasina, takže pokud s tím bude problém, můžete to posunout dále na jiné úřady.

Víc se z naší strany nedalo dělat.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.