FórumKasinaGodbunny Casino - všeobecná diskuze

Godbunny Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Radka
|
6414 zobrazení 64 odpovědí |
|
1 2 34
Godbunny Casino
před 2 měsíci

Vaše práva? O jakých právech to mluvíš?

Právo zadržet mou výhru bez udání důvodu?

"podezření na porušení našich podmínek a/nebo podvod a/nebo poskytování nepravdivých informací a/nebo jiné důvody"

Nepoužil jsem žádné bonusy, takže jsem nemohl žádným způsobem porušit vaše T&C.

Podvod čeho?? Přišel jsem ti náhodou krást domů??? Myslím, že ne, ve skutečnosti jsem vám zaplatil více než 4000 EUR!

Nepravdivé informace? Všechny mé osobní údaje jsou správné

Jediný pokus o podvod, který vidím, je pokus kasina, které si uvědomilo, že musí hráči zaplatit 14 000 EUR, a bezdůvodně mu zablokovalo účet.

CEG čeká na vaši odpověď. Nenechávejte je také čekat, protože na odpověď máte pouze 5 dní.

Mezitím už 4 dny čekám na odpověď od vás!



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

A stejně mi na Smokace vůbec nepomohlo.

Uvedli jste důvod kasinu, které na žádost hráče neuplatňuje vlastní vyloučení z herní činnosti s aktivním zůstatkem! To je nezákonné a dravé a nadále to sponzorujete a doporučujete hráčům jako skvělé kasino!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bohužel jsme vám nebyli schopni pomoci se stížností : "Stížnost byla z naší strany uzavřena z důvodu nedostatku důkazů o žádosti o sebevyloučení, na což byl hráč několikrát upozorněn. Tuto stížnost jsme znovu otevřeli podle žádost hráče byla nakonec zamítnuta kvůli nedostatečným důkazům o tom, že hráč oznámil problém s hazardem nebo dodržoval řádné postupy pro sebevyloučení."

Náš tým vám nemohl nabídnout žádnou další pomoc kvůli zde vysvětleným faktům.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasina jsou tu jen proto, aby prohráli peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Věříme, že každý hráč by měl brát online hraní jako koníček, za který si musíte zaplatit, abyste si užili nějakou zábavu, a nic jiného.

Je něco, s čím bychom vám mohli pomoci?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Poskytl jsem důkazy.

Můj účet byl původně zablokován kvůli problémům s hraním.

Kasino by také nepozastavilo moji herní aktivitu na mou žádost, i když bych oznámil problémy s hazardními hrami, protože neuplatňují nástroje pro zodpovědné hraní, pokud máte aktivní zůstatek.

Dokazují to všechny snímky obrazovky chatů a jejich podmínek, které jsem poskytl.

Podal jsem stížnost na jiný web pro řešení stížností a oni ji přijali s tím, že je nepřijatelné, že kasino nebude akceptovat žádost hráče o sebevyloučení z herní činnosti jen proto, že má aktivní zůstatek.

Automaticky přeloženo:
Godbunny Casino
před 2 měsíci

Dnes opět žádná odpověď od vašeho "právního oddělení" a vašeho regulačního orgánu.

Moje trpělivost dochází a nechci si z vás dělat legraci.

Vaše spekulace mě nezajímají. IBAN jsem vám poskytl e-mailem, na který je nutné uhradit celý zůstatek na mém účtu. Pokud se tak nestane do příštího úterý, upozorním CEG a očekávám poškození reputace na všech frontách. K podvodu jste si vybrali špatnou osobu.

Dobře, mafiáni??

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Poskytl jsem důkazy.

Můj účet byl původně zablokován kvůli problémům s hraním.

Kasino by také nepozastavilo moji herní aktivitu na mou žádost, i když bych oznámil problémy s hazardními hrami, protože neuplatňují nástroje pro zodpovědné hraní, pokud máte aktivní zůstatek.

Dokazují to všechny snímky obrazovky chatů a jejich podmínek, které jsem poskytl.

Podal jsem stížnost na jiný web pro řešení stížností a oni ji přijali s tím, že je nepřijatelné, že kasino nebude akceptovat žádost hráče o sebevyloučení z herní činnosti jen proto, že má aktivní zůstatek.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pak Vám přeji co nejlepší výsledek s Vaší reklamací. Dejte nám prosím vědět výsledek.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Pokud kasino obviní hráče z duplicitního účtu, ale hráč si nepamatuje, že by si v tomto kasinu otevřel další účty a nepoužil bonusy, můžete ho podle vašeho názoru obvinit z podvodu jako zločince?

filefile

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Pamatuji si případy, kdy si hráč opravdu nepamatoval otevření dalšího účtu v jednom kasinu, ale kasino poskytlo důkazy, že se to skutečně stalo. Takže ani jednou jsme nebyli svědky takových případů.

Pokud to není váš případ, doufejme, že se ve vaší stížnosti vše brzy vyřeší.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Celý týden žádám kasino, aby mi poskytlo podrobnosti o duplicitním účtu, o kterém nevím, a aby mi řeklo, zda jsem bonusy nezneužil. Neodpovídají mi! Pokud jsem si otevřel druhý herní účet bez mého vědomí, chci vědět, jestli jsem nezneužil bonusy, protože mě obviňují z podvodu. Samozřejmě neodpovídají, protože už odpověď znám..

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Vidím, že zástupce kasina s námi komunikuje přímo ve vláknu stížnosti , takže doufám, že řešení vašeho případu bude brzy nalezeno.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ale je Jozef na dovolené?

Od vyřízení mé stížnosti uplynulo 8 dní.

Mezitím kasino neposkytlo žádné důkazy o duplicitním účtu, který by mohl souviset s obviněním z podvodu.


Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Omlouváme se za zpoždění. Jak vím, Jozef byl trochu nemocný, ale dovolte mi, abych ho kontaktoval s upomínkou na vaši stížnost.

Opravdu si vážíme vaší trpělivosti v této záležitosti.👍🙏

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Hej. Jozef vám již odpověděl ve vláknu stížností. Podívejte se prosím sem .

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Děkuju. Promiň, nevěděl jsem, že je nemocný

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Děkujeme za trpělivost. Nejste si jisti, jak to chodí ve vaší zemi; v těchto dnech zažíváme tolik nemocných kolegů.

Opatrujte se, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

V srpnu jsem také dostal COVID a vyřadilo mě to na 5 dní.

Doufám, že se Jozef uzdravil.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

No omlouvám se, pořád je to docela nepříjemná nemoc, tak doufám, že budeme všichni v pořádku a že se to už nebude šířit.

Taky by mě zajímalo, jak tvůj případ dopadne. Viděl jsem, že jste také podal stížnost na CEG. Dostali jste odsud nějakou odpověď?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

CEG požádal kasino o důkaz duplicitního účtu.

Kasino poslalo snímek údajného předchozího účtu, kde nejsou žádné moje osobní údaje, žádné pohyby na účtu a dokonce ani název kasina. V praxi neposkytl žádný důkaz. Opakovaně jsem žádal kasino, aby mi zaslalo podrobnosti o tomto účtu (registrované osobní údaje, vklady, použité bonusy, datum registrace), ale neučinilo tak ani e-mailem, ani ve stížnosti CEG.

Toto je můj první vklad a hraní v jejich kasinu. Také jsem nevyužil žádné bonusy.

Obvinili mě z podvodu, když opak je zjevně pravdou.

Čekám na odpověď CEG, která by měla dorazit tento týden.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Dobře, pak, až CEG odpoví, klidně se podělte o to, co řekli. Není snadné se ocitnout v podobné situaci, ale pokud je to jasné, uvidím, jaký bude výsledek.

Ať vše dopadne spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Uplynul více než měsíc a kasino nadále zadržuje mé vklady a výhry, přestože ve stížnosti (jak zde, tak ve stížnosti otevřené u poskytovatele licence) bylo jasně potvrzeno, že jsem v tomto kasinu nikdy předtím nehrál.

Kasino předložilo jako důkaz duplicitního účtu anonymní účet (bez zaznamenaných osobních údajů) starší než dva roky a bez pohybů (vklady a hry).

Takže buďte opatrní, kdo se zde chce zaregistrovat, protože udělá vše pro to, aby vám nezaplatil.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky