FórumKasinaGeniusWin Casino - všeobecná diskuze

GeniusWin Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 11 měsíci od montella85
|
39572 zobrazení 347 odpovědí |
|
1...12 13 14...18
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Ahoj lidi, stejná situace, pouze 170 € na mém účtu, rád bych se přidal, řekněte mi, co mám dělat a komu mám poslat svá data

Automaticky přeloženo:
pakybet87
před 7 měsíci

ahoj 170 není mnoho a mějte na paměti, že pravděpodobně utratíte kolem 100 EUR nebo o něco méně

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, rád bych se přidal, pokud je to možné, bavíme se o zadržených více než 5000 eur. Děkuji

Automaticky přeloženo:
mark84
před 7 měsíci

Ahoj, zanech mi tvůj email

Automaticky přeloženo:
Valdivia11
před 7 měsíci

děkuji, mám od vás dostat email? Zatím jsem nic nedostal


Automaticky přeloženo:
Valdivia11
před 7 měsíci

pipposerra87@gmail.com- Děkuji!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

AHOJ

dnes jsem od Casinoguru obdržel e-mail o „ kybernetických útocích vedených neznámými osobami, které předstírají, že jsou členy týmu Casino Guru a žádají uživatele, aby sdíleli citlivé informace nebo provedli platbu".

Nevím, jestli je to automatický e-mail odeslaný vaším systémem, jestli došlo k nějakému hlášení nebo něco jiného, ale pokud se to týká mě, vůbec "nepředstírám, že jsem členem týmu". Jsem normální uživatel tohoto webu, kterého podvádí, a najal jsem právníka, aby nám vrátil peníze.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
domenic987
před 7 měsíci

AHOJ

Zdá se, že můj e-mail byl odeslán, napsali jste svou adresu správně? Zkontrolovali jste svůj spam? Pokud je adresa správná, může být problém v doméně (hotmail.com). Pokud ano, můžete mi dát jinou adresu gmailu?

Automaticky přeloženo:
Valdivia11
před 7 měsíci

Taky mě to dostalo, nemyslím si, že to odkazuje na náš rozhovor

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

AHOJ

dnes jsem od Casinoguru obdržel e-mail o „ kybernetických útocích vedených neznámými osobami, které předstírají, že jsou členy týmu Casino Guru a žádají uživatele, aby sdíleli citlivé informace nebo provedli platbu".

Nevím, jestli je to automatický e-mail odeslaný vaším systémem, jestli došlo k nějakému hlášení nebo něco jiného, ale pokud se to týká mě, vůbec "nepředstírám, že jsem členem týmu". Jsem normální uživatel tohoto webu, kterého podvádí, a najal jsem právníka, aby nám vrátil peníze.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, byli jsme napadeni, takže byl automatický e-mail, abychom byli opatrní. Také mějte na paměti, že my v Casino.Guru nikdy nepožadujeme heslo k vašemu kasinovému účtu. I když můžeme požadovat informace, nikdy neusilujeme o přístup k vašemu účtu. Zdržte se prosím sdílení hesla s jakoukoli třetí stranou. Primárně komunikujeme prostřednictvím oficiálních vláken, občas e-mailem pro požadované věci.

No nebylo to proti tobě a můžeš být v klidu. Bylo to jen varování.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

aaaaah dobře, pak mnohem lepší! Naštěstí máme dostatek zkušeností na webu

Automaticky přeloženo:
mark84
před 7 měsíci

Ahoj, taky jsem ti poslal mail, přišel?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, odpověděl jsem se všemi detaily. Víte, že potřebujete více dostupných změn.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můžete mi vysvětlit, jak to funguje? Když se vrátím do konverzace, vidím, že jsou tam příspěvky před dvěma lety. Mám nějaké peníze, abych se pokusil obnovit na Genius. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Anjinho1
před 7 měsíci

je to tam všechno napsané, stačí se podívat na poslední stránky, kde jsem psal. Pokud máte zájem, napište mi na email, ale musí to být rychlé, protože jsem již vše poslal právníkovi.

Automaticky přeloženo:
Valdivia11
před 7 měsíci

imma91gambale@gmail.com

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, měl jsem nějaké peníze na Geniuswin, můžeš mi říct, co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
Pippo83
před 7 měsíci

Ahoj Pippo83!

Musím říct, že nejste jediný s tímto případem, je mi to velmi líto.

Zkontroloval jsem kasino a podle našeho systému se zdá, že toto kasino bylo uzavřeno a již nefunguje. Bohužel, pokud jde o podání stížnosti, obávám se, že bez účasti kasina nelze mnoho dosáhnout. Jsem si vědom, že to dostatečně neřeší váš problém. Nicméně v případě, že se kasino rozhodne znovu fungovat, budeme tu, abychom vám vždy pomohli.

Doporučuji vám, abyste si přečetli další odpovědi v tomto vlákně, mohli byste vidět, že i ostatní hráči mají stejnou situaci jako vy a zdá se, že toto kasino je na základě posledních stížností pro jistotu uzavřeno.

No, budeme vám k dispozici, pokud náhodou najdete nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Já vím, ale ochrana Adm by tam měla být... Zajímalo by mě, jestli někdo neví, jak na Adm, a na ten slavný fond, o kterém se vždy mluví jako o ochraně pro tyto situace (další v Itálii odtud , který řekne větu: v Itálii nás chrání Adm .... kopnu do něj), díky každému, kdo mi navrhne něco víc

Automaticky přeloženo:
Pippo83
před 7 měsíci

Pippo83 kontaktuje Valdivia11 a ten se o to postará ok 👌

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky