Ahoj.
Nemohu si pomoct, z mého pohledu součet všech vašich vkladů přesahuje vámi zmíněných 7k.
Taky podle těch screenshotů (psaný text je pro mě skoro nečitelný 🙁) to nebylo tak, že jsi vložil jednorázově 7k a hrál jen se získanými výhrami, že?
Hazardní hry jsou nejčastějším zdrojem praní špinavých peněz po celém světě, takže ano, můžete se do takové situace dostat, pokud pravidelně vkládáte vyšší částky. Neříkám, že s tímto přístupem souhlasím, říkám, že je to obchodní standard. 🙁
(Více najdete zde: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification ) Slyšeli jste, že „kvalita licence" také ovlivňuje politiku KYC a AML?
Tak či onak spolupráci vřele doporučuji. I přes své narážky jim nedávejte důvod k prodlužování procesu více, než je nutné, zkuste se prosím soustředit na získání výhry.
Pokud v určitém okamžiku máte potíže, jistá věc - odešlete stížnost, je to vždy dobré zavolat. Jen vás musím varovat, že celý tým je už nějakou dobu extrémně zaneprázdněný, bude chvíli trvat, než se dostanete k věci.
Pokud jste schopni spolupracovat s kasinem, určitě bych to zkusil.
Omlouvám se, nemám lepší návrh... Umím si představit, že už jsi docela naštvaný.
Hello.
I can't help myself, from my point of view, the sum of all your deposits exceeds the 7k you mentioned.
Also, based on those screenshots (the written text is almost unreadable for me 🙁) it was not like you've made a one-time deposit of 7k and played only with winnings gained, right?
Gambling is the most common source of money laundering around the globe, so yes, you may find yourself in such a situation if you regularly deposit higher sums. I'm not saying I agree with this approach, I'm saying it is a business standard. 🙁
(Find our more here: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification) Have you heard the "quality of license" also affects the KYC and AML policy?
One way or another, I strongly recommend cooperation. Despite your toughts, do not give them a reason for prolonging the process more than necessary, try to focus on getting the winnings, please.
If you struggle at some point, sure thing - submit the complaint, it is always a good call. I just have to warn you the whole Team is extremely bussy for quite some time, it will take some time to get to the point.
If you are able to cooperate with the casino, I would certainly try that.
I'm sorry I have no better suggestion.... I can imagine you're quite pissed off already.
Automaticky přeloženo: