Chtěl bych poskytnout další aktualizaci.
Jak jsem již zmínil, poskytl jsem zdroj finančních prostředků a bohatství pro vklady, které jsem provedl na svůj účet Gamdom. Vložil jsem celkem asi 7 000 EUR, než jsem získal nějaké velké výhry, a už jsem nikdy nemusel vkládat z nevýherních hráčů. V podstatě jsem vložil 7k a zbytek jsou výhry.
Snaží se mi říct, že musím ospravedlnit své bohatství za vklady, které jsem později udělal a které všechny pocházely z WINS V JEJICH KASINU.
Zde přikládám e-mailovou korespondenci.
Také bych se teď chtěl zmínit o něčem naprosto pobuřujícím, a to o spamovém volání, kterému mě Gamdom vystavuje. Podívejte se na toto:
Volají mně, mé snoubence a mému obchodnímu partnerovi nonstop se spamem. Buď to, nebo prozradili moje číslo.
To masivně překročilo čáru. Takhle osobní není. Snaží se mě zastrašit, abych ustoupil.
Jsem absolutně znechucený tím, co dělají.
A pokud si myslí, že teď ze mě mohou dostat více osobních informací, mýlí se.
Potřebuji pomoc CasinoGuru a komunity, aby mi byly vyplaceny peníze. Jak je možné, že kasino projde tak nechutným chováním?
I'd like to provide another update.
As I've mentioned, I have provided source of funds and wealth for the deposits I made into my Gamdom account. I deposited around 7,000 EUR total before I got some big wins and I never had to deposit from non-winnings again. Basically I put 7k in and all the rest is wins.
They are trying to tell me that I need to justify my wealth for the deposits I made later, which all came from WINS ON THEIR CASINO.
I am attaching the email correspondence here.
I also now want to mention something completely outrageous, which is the spam calling that Gamdom is subjecting me to. Look at this:
They are calling me, my fiancee and my business partner non-stop with spam. Either that or they have leaked my number.
This has massively crossed the line. You don't get personal like this. They are trying to scare me into backing down.
I am absolutely disgusted by what they're doing.
And if they think they can get more personal information out of me now, they're wrong.
I need CasinoGuru's help, and the community, to get my money paid. How can a casino be allowed to get away with such disgusting behaviour?
Automaticky přeloženo: