Zveřejnění nejnovější aktualizace stížnosti :
„V Gamdom si uvědomujeme, jak nepříjemné mohou být takové situace, nicméně určité herní vzorce a limity množství spouštějí aplikaci opatření Due Diligence.
Podle předpisů proti praní špinavých peněz a proti finanční kriminalitě jsme povinni uplatňovat opatření zvýšené náležité péče.
Zejména, když zákazník odmítne poskytnout adekvátní informace o zdroji finančních prostředků, jsme upozorněni na podezřelou aktivitu a možné podvodné jednání.
Po obdržení a kontrole řádné dokumentace jsme v nepříjemné pozici zmrazit jejich účet a deaktivovat možnost výběru, jak naznačují mezinárodní standardy AML."
Požádal jsem kasino o poskytnutí konkrétnějších informací a stále čekám na jejich obdržení. Chápu, že je to neuvěřitelně frustrující, ale bohužel může nějakou dobu trvat, než dojde k závěru v těchto situacích. Udělám vše pro to, abych to udělal co nejrychleji."
Nemám ponětí, co se zdá být problémem, jediná část, která je nejblíže jasné věci, se zdá být, že kasino bylo upozorněno na váš účet ve chvíli, kdy jste se začali ptát na účel potvrzení o příjmu.
Uhm, dobře..
Vidí někdo něco konkrétnějšího?
Posting the latest complaint update:
"We, at Gamdom, acknowledge how uncomfortable such situations can be, however, certain gaming patterns and amount thresholds trigger the application of Due Diligence measures.
According to the Anti Money Laundering and Anti Financial Crime Regulations, we are obliged to apply enhanced due diligence measures.
In particular, when the customer denies to provide adequate Source of Funds information, we are alerted for suspicious activity and possible fraudulent actions.
Upon receipt and review of proper documentation, we are in the unpleasant position to freeze their account and disable the withdrawal option, as international AML standards indicate."
I have asked the casino to provide more specific information, and I am still waiting to receive this. I understand that this is incredibly frustrating, but unfortunately these situations can take some time to bring to a conclusion. I will do my best to do so as quickly as possible."
I have no clue what seems to be the issue, the only part closest to the clear thing seems to be the casino got alerted about your account the moment you started asking about the purpose of the proof of income.
Uhm,..ok..
Does anyone else see something more specific?
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: