před 11 měsíci
Perfektní, snad se teď najdou hráči, kteří budou zmatení co nejméně. Přeji ti všechno nejlepší. 😊😊👍
Perfect, hopefully now there will be players who will be confused as little as possible. I wish you all the best. 😊😊👍
Perfektní, snad se teď najdou hráči, kteří budou zmatení co nejméně. Přeji ti všechno nejlepší. 😊😊👍
Perfect, hopefully now there will be players who will be confused as little as possible. I wish you all the best. 😊😊👍
Lepkavý bonus tohoto kasina se velmi liší od lepivých bonusů jiných kasin.
(Sticky bonusy jsou ztraceny v jiných kasinech, když uživatel požádá o výběr. Také neexistují žádná omezení pro hraní o skutečné peníze po provedení vkladu)
Společnost také neupozorňuje uživatele na žádné důležité úpravy Podmínek použití, což způsobilo mnoho zmatků.
Vyzývám osobu odpovědnou za Casino Guru, aby sama hrála toto kasino a ověřila, že informace na této stránce jsou správné.
This casino's claimed sticky bonus is very different from other casinos' sticky bonuses.
(Sticky bonuses are lost at other casinos when user request a withdrawal. Also, there are no restrictions on playing for real money after a deposit has been made)
The company also does not notify users of any important modifications to the Terms of Use, which has caused much confusion.
I urge the person in charge of Casino Guru to play this casino himself and verify that the information on this site is correct.
Mám problém, který by se měl dnes vyřešit. Máte možnost vás kontaktovat?
Pozdravy,
Rekin777
I have some issue which should be solved today. Any chance to contact you?
Regards,
Rekin777
Lepkavý bonus tohoto kasina se velmi liší od lepivých bonusů jiných kasin.
(Sticky bonusy jsou ztraceny v jiných kasinech, když uživatel požádá o výběr. Také neexistují žádná omezení pro hraní o skutečné peníze po provedení vkladu)
Společnost také neupozorňuje uživatele na žádné důležité úpravy Podmínek použití, což způsobilo mnoho zmatků.
Vyzývám osobu odpovědnou za Casino Guru, aby sama hrála toto kasino a ověřila, že informace na této stránce jsou správné.
This casino's claimed sticky bonus is very different from other casinos' sticky bonuses.
(Sticky bonuses are lost at other casinos when user request a withdrawal. Also, there are no restrictions on playing for real money after a deposit has been made)
The company also does not notify users of any important modifications to the Terms of Use, which has caused much confusion.
I urge the person in charge of Casino Guru to play this casino himself and verify that the information on this site is correct.
Dobrý den, předpokládám, že jste již využili lepící bonus, protože o něm máte tolik informací. Myslím si, že pokud se náš tým chystá nahrát lepící bonus do tohoto kasina, zaměří se na potřebné informace a poskytne, co je potřeba.
Každopádně díky za aktualizaci.
Mám však jednu otázku. Takže když kasino řeklo, že upravilo podmínky a vy jste narazili na takovou nejednoznačnost, zeptali jste se podpory, zda by to mohli objasnit? 🤔
Hi, I assume that you have already used the sticky bonus since you have so much information about it. I think that if our team is going to upload a sticky bonus to this casino, they will focus on the necessary information and provide what is needed.
Anyway, thanks for the update.
However, I have one question. So when the casino said that they modified the terms and conditions and you came across such ambiguity, did you ask the support if they could make it clearer ? 🤔
Ahoj, vše jsem popsal v e-mailu, který jsem jim poslal. Zítra určitě dostanu odpověď.
Hi, I've described everything in e-mail which I've sent them. I will get an answer for sure tommorrow.
Všiml jsem si, že když jsem použil bonus, chování se po splnění požadavků na sázení změnilo.
Kontaktoval jsem podporu a bylo mi řečeno, že vzorec byl změněn 16.
Díky tomu byly bonusy tohoto kasina pro uživatele velmi nevýhodné.
Kasino však uživatele o této důležité změně podmínek nikdy neinformovalo.
I noticed that when I used the bonus, the behavior changed after the wagering requirements were met.
I contacted support and was told that the formula was changed on the 16th.
This made this casino's bonuses very disadvantageous to the user.
However, the casino never notified the user of this important modification to the Terms and Conditions.
Všiml jsem si, že když jsem použil bonus, chování se po splnění požadavků na sázení změnilo.
Kontaktoval jsem podporu a bylo mi řečeno, že vzorec byl změněn 16.
Díky tomu byly bonusy tohoto kasina pro uživatele velmi nevýhodné.
Kasino však uživatele o této důležité změně podmínek nikdy neinformovalo.
I noticed that when I used the bonus, the behavior changed after the wagering requirements were met.
I contacted support and was told that the formula was changed on the 16th.
This made this casino's bonuses very disadvantageous to the user.
However, the casino never notified the user of this important modification to the Terms and Conditions.
Chápu, co říkáte, ale pokud si myslíte, že je to pro hráče nevýhodné, nemyslím si, že to kasino zahrne do svých Podmínek.
Pokud je však něco nevhodného, myslím, že můžete promluvit a napsat na podporu, jak jste to udělali. Možná si to, co jsi řekl, rozmyslí a upraví to. Pokud se tak stane, můžete nám dát vědět. 🙂
I understand what you're saying, but if you think it's disadvantageous for the players, I don't think the casino will include that in their Terms and Conditions.
However, if there is anything that is objectionable, I think you can speak up and write to support as you have done. Maybe they will reconsider what you said and edit it. If that happens you can let us know. 🙂
Tak určitě. Jen vložím níže obsah tohoto e-mailu, který jsem napsal včera.
"Ahoj,
mám problém. Možná pracuješ?
Zapomněl jsem požádat o výběr ve výši 486 eur (to je o 6 eur více než 8násobek částky vkladu, protože jsem po převedení bonusu na skutečné peníze stále ještě trochu hrál) a omylem jsem provedl vklad ve výši 60 eur s bonusem kód na něm. Když jsem si to uvědomil, chtěl jsem vsadit peníze (podle vašich podmínek). Poté, co jsem to udělal, jsem si uvědomil, že část peněz ze skutečného zůstatku se přesunula do bonusového zůstatku a nyní mohu požádat o výběr pouze za 367,77 EUR namísto 533,63 EUR.
Protože teď pravděpodobně nepracujete, rozhodl jsem se požádat o výběr ve výši 367,77 EUR, protože bez ní nemohu využít vaši úžasnou exkluzivní nabídku. Pokud je to možné, byl bych vděčný za vrácení těchto 165,86 EUR. Do přílohy přidávám screenshot.
Omlouvám se za potíže a těším se na vaši zprávu.
S přátelským pozdravem"
Dnes ráno to bylo okamžitě vyřešeno a peníze byly zaslány na můj bankovní účet. S jejich službami jsem velmi spokojen. Pokud vím, pracují na tom, aby byli k dispozici i o víkendech.
.
Sure. I will just paste below the content of this e-mail which I wrote yesterday.
"Hello,
I have an issue. Are you working maybe?
I've forgotten to request a withdrawal on 486 euro (it's 6 euro more than 8 times deposit amount because I still have been playing a bit after converting bonus to the real money) and accidentally I've made a deposit on 60 euro with bonus code on it. When I realised it I just wanted to wager deposit money (according to your terms). After I have done it I realised that some of the money from the real balance has moved to the bonus balance and now I can request a withdrawal only on 367,77 euro instead of 533,63 euro.
Since you are probably not working now I've decided to request a withdrawal on 367.77 euro because without it I can't take an advantage of your amazing exclusive offer. If it's possible I would be grateful for getting refund of this 165,86 euro. I'm adding a screenshot into attachment.
I'm sorry for the trouble and I'm looking forward to hearing from you.
Kind regards"
Today's morning it was immediately resolved and the refund was sent to my bank account. I'm very satisfied with their services. As I know they are working on being available also during the weekends.
.
Tak tohle je něco! Zdá se, že vaše pozitivní uživatelské hodnocení je zasloužené! 🙂
Doufám, že brzy budete mít další skvělé zážitky, o které se s námi podělíte.
Well, this is something! Your positive user review seems to be well-deserved! 🙂
I hope soon you'll have more grand experiences to share with us.
Dobrý večer.
Objevuji vaše diskuse o těchto „lepkavých" bonusech, které nejsou, protože, jak agent jasně vysvětlil výše, lepkavý bonus je bonus, který se odečítá v okamžiku výběru.
Spletl jsem se. V obchodních podmínkách o tom není nic uvedeno. není uvedeno, že bonus bude odečten na konci sázky (x5) a ne v okamžiku výběru!
Což všechno změní, pokud o tom nevíte.
Kdybych to věděl, přestal bych hrát a vrátil bych se další den.
Takže například vložíte 50 $, získáte bonus 150 % = celkem 125 $. (50+75).
f bohužel váš zůstatek klesne na $80, když sázka skončí, najednou zjistíte, že hrajete s $5!! a to bez informování! $ 80 - $ 75 (150 % z bonusu odečteno).
Šokovat!
Tyto bonusy nejsou nalepovacími bonusy (výběr v době výběru, navíc by mělo být velmi jasně uvedeno v obchodních podmínkách, „pozor, bonus bude odečten na konci sázky a ne v okamžiku výběru"
a tučně!
protože hráči se musí umět rozhodnout, jestli to stejně chtějí vzít nebo ne.
U tohoto systému už ani nevidím smysl brát bonus.
Protože musíte bezpodmínečně zůstat na vrcholu svého vkladu a neztratit ho, protože na konci sázky budete na nule! nebudete mít šanci pokusit se obnovit rovnováhu..
Takové bonusy jsem ještě neviděl.
Guru, měl bys to naznačit, to by hráče upozornilo, aby do této pasti nespadli
Good evening.
I am discovering your discussions on these "sticky" bonuses, which are not since as an agent clearly explained above, a sticky bonus is a bonus which is subtracted at the time of withdrawal.
I got screwed. Nothing is stated about this in the terms and conditions. it is not stated that the bonus will be deducted at the end of the bet (x5) and not at the time of withdrawal!
Which changes everything if you don't know about it.
If I had known, I would have stopped playing and come back the next day.
So, for example, you deposit $50, you get a bonus of 150% = total $125. (50+75).
f unfortunately your balance drops to $80 when the bet ends, you suddenly find yourself playing with $5!! and this without being informed! $80 - $75 (150% of bonus deducted).
Shock!
These bonuses are not sticky bonuses (withdrawal at the time of withdrawal, moreover it should be indicated very clearly in the T&Cs, "be careful the bonus will be deducted at the end of the bet and not at the time of withdrawal"
and in bold!
because players must be able to decide whether they want to take it anyway or not.
With this system, I no longer even see the point of taking a bonus.
Because you absolutely must stay on top of your deposit and not lose it, because at the end of the bet, you will be at zero! you will have no chance to try to get your balance back up..
I have never seen such bonuses.
Guru, you should indicate it, this would make the players aware, so that they do not fall into this trap
Ahoj Linne, děkuji za komentář.
Obdrželi jsme ohromné množství zpětné vazby ohledně této politiky lepivých bonusů a ukázalo se, že to není standardní praxe v tomto odvětví ani něco, co hráči obecně očekávají, že se stane.
Proto jsme se rozhodli tuto politiku odstranit a místo toho zvýšit požadavky na sázení na všechny bonusy.
Konkrétní údaje ještě nejsou pevně dané, ale k této aktualizaci by mělo dojít někdy během tohoto měsíce. Všem hráčům zašleme e-mail, abychom je informovali o této změně, a zveřejníme aktualizaci zde.
Odpověděli jsme vám také e-mailem – doufáme, že řešení vašeho konkrétního případu bude uspokojivé.
Hey Linne, thank you for leaving a comment here.
We have received an overwhelming amount of feedback regarding this sticky bonus policy, and it has become clear that this is not standard practice in the industry, nor something that players generally expect to happen.
As such, we have decided to remove this policy and, instead, increase the wagering requirements on all bonuses.
The specifics are not set in stone yet, but this update should happen sometime during this month. We will send communication to all players via email to inform them of this change, and post an update here.
We've also replied to you via email - we hope the resolution for your specific case will be satisfactory.
Přinejmenším jsme my, uživatelé, finančně znevýhodněni bonusovými nabídkami, které se skládají z mylných představ a nepravdivých prohlášení na straně Toto není problém, který lze řešit změnou Podmínek.
Přinejmenším by kasino mělo kompenzovat uživatelům ztrátu, kterou utrpěli, protože lepkavé bonusy, které měly být odstraněny při výběru, byly odstraněny po splnění požadavků na sázení.
Věříme, že Casino Guru je také odpovědné jako přidružená společnost za to, že ve skutečnosti nevyužívá samotné bonusy k vlastnímu výzkumu.
At the very least, we, the users, are being financially disadvantaged by bonus offers that consist of misperceptions and misrepresentations on the part of the This is not a problem that can be dealt with by changing the Terms.
At the very least, the casino should compensate users for the loss they have suffered because sticky bonuses that should have been removed upon withdrawal were removed upon fulfillment of the wagering requirements.
We believe that Casino Guru is also responsible as an affiliate for failing to actually use the bonuses themselves to do their own research.
Ahoj,
Casino.guru zde již splnilo svou odpovědnost, protože odhalilo skutečnost, že bonusy jsou lepkavé, ještě předtím, než si je nárokují.
Podle podmínek, které tito hráči přijali před uplatněním těchto bonusů, měly být výhry odebrány po splnění sázkových požadavků, nikoli před jejich výběrem, takže z tohoto hlediska nejsme vázáni žádnou kompenzací.
I kdybychom byli, jak přesně byste tuto ztrátu vyčíslili? Někteří hráči mohli požádat o výběr ihned po dokončení sázení, a proto by nebyl žádný rozdíl. Někteří hráči mohli pokračovat ve hře s finančními prostředky a prohráli, což by pro hráče znamenalo ztrátu, zatímco jiní mohli vyhrát, ale to nelze odhadnout kvůli náhodné povaze slotů.
Hey,
Casino.guru has already fulfilled their responsibility here, since they disclose the fact that the bonuses are sticky before even claiming them.
According to the T&Cs that these players have accepted before claiming these bonuses, the winnings were to be removed upon fulfillment of wagering requirements, not before their withdrawal, so we are not bound to any compensation from this point of view.
Even if we were, how exactly would you quantify this loss? Some players may have requested a withdrawal immediately after the wagering was complete, and thus no difference would have been made. Some players may have continued playing with the funds, and lost, which would have meant a loss for the player, while others may have won, but this cannot be estimated due to the random nature of slots.
Bonusy nejsou lepivé bonusy.
Jsem si jistý, že to tu bylo mnohokrát upozorňováno různými lidmi.
Pokud by kasinový guru skutečně použil bonus v tomto kasinu byť jen jednou, nezkreslil by jej jako lepkavý bonus.
Jinými slovy, vzali nepravdivé prohlášení kasina za nominální hodnotu a umístili informace na web, aniž by provedli řádný průzkum.
Alespoň v době, kdy jsem se díval, takové prohlášení nebylo ve smluvních podmínkách.
Vím, že zdejší kasina mění své podmínky služby, aniž by o tom hráče informovala.
Důvodem proto nejsou podmínky použití.
Důležité je, že mnoho uživatelů bylo lháno a podvedeno ohledně lepivých bonusů.
(Pokud se na prvním místě chystáte vyvolat smluvní podmínky, měli byste vzít v úvahu skutečnost, že uživatelé nevědí, co je správné, na rozporu mezi tvrzením, že se jedná o lepivý bonus, a tvrzením, že je odstraněny, jakmile je splněn požadavek na sázení.)
Ztrátu nelze vyčíslit.
To jste vy lidi hloupí.
Uživatelé vkládali peníze v domnění, že se jedná o lepivý bonus kvůli falešnému vysvětlení, a v důsledku toho tento lepkavý bonus neobdrželi.
Pokud tomu tak je, pak nejlepším způsobem, jak to napravit, je poskytnout bonus jako bonus bez vkladu.
Bonuses are not sticky bonuses.
I'm sure it has been pointed out here many times by various people.
If the casino guru had actually used the bonus at this casino even once, he would not have misrepresented it as a sticky bonus.
In other words, they took the casino's misrepresentation at face value, and put the information on the website without doing proper research.
At least there was no such statement in the Terms of Service at the time I looked.
I know that the casinos here change their terms of service without notifying players.
Therefore, the terms of use are not the reason.
What is important is that many users have been lied to and deceived about sticky bonuses.
(If you're going to bring up the Terms of Service in the first place, you should consider the fact that users don't know what is right about the contradiction between the statement that it is a sticky bonus and the statement that it is removed once the wagering requirement is met.)
The loss cannot be quantified.
That's how stupid you people are.
Users deposited money believing it was a sticky bonus because of the false explanation, and as a result, they did not receive the sticky bonus.
If that is the case, then the best way to fix it is to grant the bonus as a no-deposit bonus.
Dobrý večer.
Objevuji vaše diskuse o těchto „lepkavých" bonusech, které nejsou, protože, jak agent jasně vysvětlil výše, lepkavý bonus je bonus, který se odečítá v okamžiku výběru.
Spletl jsem se. V obchodních podmínkách o tom není nic uvedeno. není uvedeno, že bonus bude odečten na konci sázky (x5) a ne v okamžiku výběru!
Což všechno změní, pokud o tom nevíte.
Kdybych to věděl, přestal bych hrát a vrátil bych se další den.
Takže například vložíte 50 $, získáte bonus 150 % = celkem 125 $. (50+75).
f bohužel váš zůstatek klesne na $80, když sázka skončí, najednou zjistíte, že hrajete s $5!! a to bez informování! $ 80 - $ 75 (150 % z bonusu odečteno).
Šokovat!
Tyto bonusy nejsou nalepovacími bonusy (výběr v době výběru, navíc by mělo být velmi jasně uvedeno v obchodních podmínkách, „pozor, bonus bude odečten na konci sázky a ne v okamžiku výběru"
a tučně!
protože hráči se musí umět rozhodnout, jestli to stejně chtějí vzít nebo ne.
U tohoto systému už ani nevidím smysl brát bonus.
Protože musíte bezpodmínečně zůstat na vrcholu svého vkladu a neztratit ho, protože na konci sázky budete na nule! nebudete mít šanci pokusit se obnovit rovnováhu..
Takové bonusy jsem ještě neviděl.
Guru, měl bys to naznačit, to by hráče upozornilo, aby do této pasti nespadli
Good evening.
I am discovering your discussions on these "sticky" bonuses, which are not since as an agent clearly explained above, a sticky bonus is a bonus which is subtracted at the time of withdrawal.
I got screwed. Nothing is stated about this in the terms and conditions. it is not stated that the bonus will be deducted at the end of the bet (x5) and not at the time of withdrawal!
Which changes everything if you don't know about it.
If I had known, I would have stopped playing and come back the next day.
So, for example, you deposit $50, you get a bonus of 150% = total $125. (50+75).
f unfortunately your balance drops to $80 when the bet ends, you suddenly find yourself playing with $5!! and this without being informed! $80 - $75 (150% of bonus deducted).
Shock!
These bonuses are not sticky bonuses (withdrawal at the time of withdrawal, moreover it should be indicated very clearly in the T&Cs, "be careful the bonus will be deducted at the end of the bet and not at the time of withdrawal"
and in bold!
because players must be able to decide whether they want to take it anyway or not.
With this system, I no longer even see the point of taking a bonus.
Because you absolutely must stay on top of your deposit and not lose it, because at the end of the bet, you will be at zero! you will have no chance to try to get your balance back up..
I have never seen such bonuses.
Guru, you should indicate it, this would make the players aware, so that they do not fall into this trap
Ahoj, jak vidíme, kasino bude tuto politiku odstraňovat a bonusy aktualizovat, takže si myslím, že už nebude relevantní na něco takového upozorňovat.
Každopádně kasino řeklo, že odpovědělo na váš e-mail, takže doufám, že řešení dopadlo dobře. 🙂
Hi, as we can see, the casino will be removing this policy and updating the bonuses, so I guess it won't be relevant to point out something like that anymore.
Anyway, the casino said that they replied to your email, so I hope the resolution worked out fine. 🙂
Nevěřím, že obvinění ze lži a klamání zde mají své místo.
Když jste nás poprvé informovali o tomto problému, je pravda, že podmínky nebyly správně formulovány a skutečně bylo uvedeno, že bonusy jsou při výběru odstraněny. V tu chvíli jsme vám nabídli, že přidáme prostředky na váš účet a odebereme je, když požádáte o výběr (a tím respektujeme smluvní podmínky, se kterými jste souhlasili), nabídku, kterou jste okamžitě odmítli .
Poté jste pokračovali v ukládání s plným vědomím těchto podmínek.
Byli jsme k vám, stejně jako ke všem našim ostatním hráčům, transparentní a budeme v tom pokračovat.
I don't believe accusations of lying and deceiving have their place here.
When you first notified us of this issue, it is true, the terms and conditions were not properly worded and indeed stated that bonuses are removed upon withdrawal. At that point, we have offered to add the funds to your account and remove them when you request a withdrawal (thus respecting the T&Cs you have agreed to), offer which you promptly refused.
You then continued depositing, in full knowledge of these terms.
We've been nothing but transparent with you, as well as all of our other players, and we will continue doing so.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.