Vážený zástupce kasina,
To jsem neřekl; je mi to líto.
Abych byl upřímný, zdá se, že jde o další dezinterpretaci celé situace. Dovolte mi přidat krátký postřeh:
Je skvělé, že se stížností zabýváte a vysvětlujete tam svůj názor. Ale v tuto chvíli to má s událostmi na fóru docela málo společného, protože nikdo kromě vás a hráče o jeho obsahu neví.
Tohle je ale samostatné fórum. To znamená, že žádné z vašich vysvětlení zaslaných e-mailem komukoli není dostupné na fóru, protože zde nikdo nemá přístup například k interní komunikaci mezi zprostředkovatelem stížností a hráčem.
Naposledy jsem vás naléhal, abyste se zde na fóru vyjádřili k problémům hráčů – tím, že hráči odpovíte a poskytnete svůj názor na záležitosti, které nejsou výlučné v samostatném vláknu stížností, jako například:
nepracovní limity
zmíněný hráč jménem
a podle posledních událostí obavy z uživatelských recenzí a smazaných příspěvků
Dovolte mi ještě jednou vysvětlit, že vlákno stížnosti není srovnatelné s vláknem fóra, a proto by všechny body související se stížností měly zůstat ve stížnosti, dokud proces neskončí.
Na druhou stranu však dává smysl předložit jednoduché vysvětlení, proč se na fóru nebudete zabývat záležitostmi souvisejícími se stížnostmi, což je obzvláště běžné.
Představte si, že zde na fóru prezentujete svůj přístup celé komunitě a dáváte najevo svou schopnost poskytnout hráčům podporu nebo přátelsky vyjasnit věci, se kterými nesouhlasíte. Takže, abyste mohli ukázat to nejlepší, je vždy dobré reagovat na záležitosti týkající se fóra na fóru.
Pokaždé, když jsem vám radil, abyste hráči vysvětlili konkrétní body, mluvil jsem o fóru a tématech, která se stížností netýkají.
Doufám, že vám toto malé shrnutí pomůže v budoucnu.
Mějte úžasnou neděli!
Dear casino representative,
I did not say that; I'm sorry.
To be honest, this seems to be one more misinterpretation of the entire situation. Permit me to add a brief observation:
It is great you address the complaint and explain your point of view there. But at this moment, it has quite little to do with the events on the forum because no one except you and the player is aware of its content.
This is a separate forum though. That means none of your explanations sent by email to anyone are available on the forum, because no one here can access internal communication between the complaint mediator and the player for example.
The last time I urged you to address the players concerns here on the forum—by replying to the player and providing your point of view on matters not exclusive to the separate complaint thread, such as:
non-working limits
a name player mentioned
and according to the latest events, concerns about user reviews and deleted posts
Allow me to explain once more that the complaint thread is not comparable to the forum thread, and thus all points related to the complaint should stay in the complaint until the process has finished.
On the other hand, though, it makes sense to present a simple explanation of why you won't address complaint-related matters on the forum, which is particularly common.
Imagine that here on the forum, you present your approach to the whole community, displaying your capability to provide players with support or clear out things you disagree with in a friendly manner. So, in order to show your best, it is always good to respond to the forum-related matters on the forum.
Every time I advised you to explain concrete points to the player, I was talking about the forum and topics non-related to the complaint.
I hope this little summary helps you in the future.
Have an amazing Sunday!
Automaticky přeloženo: