DomůFórumKasinaFavoritoBet Casino - všeobecná diskuze

FavoritoBet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 měsíci od artemsl2000
|
5 248 zobrazení 120 odpovědí |
|
1...5 6 7
před měsícem

Nyní jste tedy v diskuzi oficiálně přiznali, že dáváte hráčská data jiným kasinům. Pokud se pokusíte lhát, snažte se prosím více. To, co děláte, abyste získali pár eur, je směšné. Také na celostátní úrovni nikoho neurážím, z Balkánu je mnoho milých a slušných lidí, z nichž někteří jsou mými přáteli, ale nejsou. Jsou z Chorvatska/Srbska a částečně je zastupují jednotlivci z Německa. Chci jen říct hráčům, odkud provádějí své stinné praktiky.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nyní jste tedy v diskuzi oficiálně přiznali, že dáváte hráčská data jiným kasinům. Pokud se pokusíte lhát, snažte se prosím více. To, co děláte, abyste získali pár eur, je směšné. Také na celostátní úrovni nikoho neurážím, z Balkánu je mnoho milých a slušných lidí, z nichž někteří jsou mými přáteli, ale nejsou. Jsou z Chorvatska/Srbska a částečně je zastupují jednotlivci z Německa. Chci jen říct hráčům, odkud provádějí své stinné praktiky.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážený yasin61,

Máme jasné důkazy o tom, kdo šíří nepravdivé informace, a za svými výroky si stojíme. Samozřejmě se nebudeme pouštět do diskuzí o tom, kdo je kdo na základě etnického původu nebo původu. Takové diskuse jsou pod naši úroveň a neúčastníme se jich.

Kromě toho se obáváme o vaši duševní pohodu a doporučujeme vám vyhledat pomoc, pokud se cítíte ve stresu nebo čelíte jakýmkoli problémům. Naším cílem vždy bylo spravovat platformu profesionálně a poskytovat našim uživatelům bezpečné prostředí.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

Pozdravy,


FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Sleduji tuto diskuzi od začátku a při vší úctě věřím, že je čas ji ukončit.

Radím oběma stranám, aby vychladly a soustředily se spíše na reklamaci než na tuto výměnu.

Podrobnosti nebudou na fóru sdíleny zástupcem kasina z velmi dobrého důvodu. To je výhradně účel vlákna stížnosti. https://casino.guru/favoritobet-casino-player-s-withdrawal-process-is 👈👈Chci v tom mít docela jasno.

Vzhledem k tomu, že stížnost nepokročila do bodu, kdy žádáme kasino o vysvětlení, nemyslím si, že je příliš neslušné konfrontovat hráče s něčím tak významným v tak nevhodném čase a místě.

Stížnost začala následovně, jak vidí zástupce kasina: "Proces výběru hráče je zpožděn kvůli nadměrným požadavkům KYC." Vzhledem k tomu, že obě strany zašly tak daleko, je pro nás těžké najít společnou řeč na tomto fóru, proto se pokorně domnívám, že bychom si měli šetřit podrobnosti pro stížnost.


Chvíli si promyslíme, co zde bylo řečeno, a udržíme své emoce na uzdě, protože upřímně doufám, že oba budete souhlasit, že další diskuse na fóru problém nevyřeší.



Vzhledem k tomu, že se to zvrhlo v otevřený spor, je současný „rozhovor" zcela bezpředmětný.

Mohl byste prosím potvrdit, že zde již nebudou žádné další argumenty?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Sleduji tuto diskuzi od začátku a při vší úctě věřím, že je čas ji ukončit.

Radím oběma stranám, aby vychladly a soustředily se spíše na reklamaci než na tuto výměnu.

Podrobnosti nebudou na fóru sdíleny zástupcem kasina z velmi dobrého důvodu. To je výhradně účel vlákna stížnosti. https://casino.guru/favoritobet-casino-player-s-withdrawal-process-is 👈👈Chci v tom mít docela jasno.

Vzhledem k tomu, že stížnost nepokročila do bodu, kdy žádáme kasino o vysvětlení, nemyslím si, že je příliš neslušné konfrontovat hráče s něčím tak významným v tak nevhodném čase a místě.

Stížnost začala následovně, jak vidí zástupce kasina: "Proces výběru hráče je zpožděn kvůli nadměrným požadavkům KYC." Vzhledem k tomu, že obě strany zašly tak daleko, je pro nás těžké najít společnou řeč na tomto fóru, proto se pokorně domnívám, že bychom si měli šetřit podrobnosti pro stížnost.


Chvíli si promyslíme, co zde bylo řečeno, a udržíme své emoce na uzdě, protože upřímně doufám, že oba budete souhlasit, že další diskuse na fóru problém nevyřeší.



Vzhledem k tomu, že se to zvrhlo v otevřený spor, je současný „rozhovor" zcela bezpředmětný.

Mohl byste prosím potvrdit, že zde již nebudou žádné další argumenty?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko,

Není přesné říci, že zástupci kasina neposkytli vysvětlení. Vysvětlení byla zaslána na obě e-mailové adresy uvedené ve stížnostech. Zkontrolujte prosím

Pokud jde o nás, tato diskuse může být uzavřena.

s pozdravem


FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před měsícem

Vážený zástupce kasina,

To jsem neřekl; je mi to líto.

Abych byl upřímný, zdá se, že jde o další dezinterpretaci celé situace. Dovolte mi přidat krátký postřeh:

Je skvělé, že se stížností zabýváte a vysvětlujete tam svůj názor. Ale v tuto chvíli to má s událostmi na fóru docela málo společného, ​​protože nikdo kromě vás a hráče o jeho obsahu neví.

Tohle je ale samostatné fórum. To znamená, že žádné z vašich vysvětlení zaslaných e-mailem komukoli není dostupné na fóru, protože zde nikdo nemá přístup například k interní komunikaci mezi zprostředkovatelem stížností a hráčem.

Naposledy jsem vás naléhal, abyste se zde na fóru vyjádřili k problémům hráčů – tím, že hráči odpovíte a poskytnete svůj názor na záležitosti, které nejsou výlučné v samostatném vláknu stížností, jako například:

nepracovní limity

zmíněný hráč jménem

a podle posledních událostí obavy z uživatelských recenzí a smazaných příspěvků


Dovolte mi ještě jednou vysvětlit, že vlákno stížnosti není srovnatelné s vláknem fóra, a proto by všechny body související se stížností měly zůstat ve stížnosti, dokud proces neskončí.

Na druhou stranu však dává smysl předložit jednoduché vysvětlení, proč se na fóru nebudete zabývat záležitostmi souvisejícími se stížnostmi, což je obzvláště běžné.

Představte si, že zde na fóru prezentujete svůj přístup celé komunitě a dáváte najevo svou schopnost poskytnout hráčům podporu nebo přátelsky vyjasnit věci, se kterými nesouhlasíte. Takže, abyste mohli ukázat to nejlepší, je vždy dobré reagovat na záležitosti týkající se fóra na fóru.

Pokaždé, když jsem vám radil, abyste hráči vysvětlili konkrétní body, mluvil jsem o fóru a tématech, která se stížností netýkají.

Doufám, že vám toto malé shrnutí pomůže v budoucnu.

Mějte úžasnou neděli!


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý den, jak vidíte, mluvení stejně moc nepomáhá, protože kasino věci navzdory důkazům popírá. Ano, nejsem tu, abych se hádal, ale abych dostal své peníze. Legrační, že toto kasino chce nejprve moje daňové číslo a spoustu dalších dokumentů od 25.10, pak odmítne můj výběr, protože žetony údajně nefungují jako výběr, i když jsem u nich vložil a také je vybral pro výběr a nakonec mi zablokuje účet po Řekl jsem, že dokáži, že limity nefungují (28.10). A teď si vymýšlejí příběh o podvojných účtech, což je opět lež. Ano, už se tu nebudu hádat, vyřešíme to v mé stížnosti, kde uvidíte, že mám pravdu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Milá Radko,


Více se k tomuto tématu nebudeme vyjadřovat. Poskytli jsme potřebné důkazy a naše kasino funguje v souladu se všemi průmyslovými standardy. Jsme tu, abychom našim hráčům poskytli zábavu a podporu. Nereagujeme na vydírání ani podvody.


s pozdravem

FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže můžete diskutovat o věcech zde na fóru, já se nehádám. Fórum by mělo být také způsobem, jak si hráči vyslechnou zkušenosti ostatních hráčů. Favoritobet od Games & More BV a také Chipstars.bet, který je také od Games and more BV, vykazují podezřele podobný vzorec. Existují také některé stížnosti na jiných stránkách, jako je Casinomeister nebo Askgambler, kde jsou hráči požádáni o dokumenty, jako jsou ověřené kopie, daňová čísla atd. poté, co vloží 100 nebo 200 a vyhrají více, než je vklad. Pokud hráči úspěšně odeslali tyto dokumenty, výplata je zamítnuta a do hry vstupuje podvod s duplicitními účty. Nejprve požadují soukromá data, např. z dokladů, pak nevyplatí a pokračují ve lži o duplicitních účtech. Ano, můžete si o tom přečíst na internetu. A ano, patří Chipstars.bet. Pokud si vyžádáte přepis chatu z Favoritobet, bude zaslán e-mailem a odesílatelem je e-mailová adresa Chipstars.bet. Říkám jim, že jsem chtěl jen své peníze, ale abych byl spravedlivý, musím chránit ostatní hráče před tímto podvodem. 1000 eur není pro mě mnoho, ale pro ně ano. Jednoduše si vybrali špatného hráče, se kterým to tak snadno nefunguje. A jako vždy mohu vše dokázat, pokud to někdo chce vidět :) Nemluvím jen o prázdných tvrzeních.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před měsícem

Věřím, že by bylo fér nechat to na stížnosti, aby nám ukázala, co se stalo a co se nestalo.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, věci které zde řeším nemají nic společného s mou reklamací. V současné době je na Games & more bv spousta stížností a toto by mělo být zmíněno, aby hráči nespadli do této pasti

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Věřím, že by bylo fér nechat to na stížnosti, aby nám ukázala, co se stalo a co se nestalo.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Domníváme se, že zmínka o společnosti, která provozuje 50 kasinových značek, nemusí být v této souvislosti nejvhodnější. Navíc se domníváme, že jednotlivci, kteří se zabývají problémy se závislostí nebo problémy s duševním zdravím, by měli vyhledat pomoc na vhodnějších místech pro léčbu.

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před měsícem

50 kasinových značek😂😂😂 mají vážné problémy, ne já. A abyste věděli, tady na Casinoguru je to pro ně jen začátek. Měli dost šancí odpovídat na e-maily, odpovídat na otázky hráčů a jen skrývali a vymýšleli lži. Očividně okrádají lidi a jak vidím, vytvořili falešné recenze na Trustpilot. Pokud jim žádný hráč nedá dobré hodnocení, dělají to sami pomocí těchto falešných recenzí. Takhle jsou ubohí. Jak jsem řekl, je to jen začátek. Chtějí mě vytrhnout, ne se mnou! Překročili čáru a okradli mě a teď vidíte, jak odhaluji jejich společnost na internetu jejich vlastními lžemi. Na internetu neříkám lži, jen pravdu a to, jak se k hráčům chovají! Jejich vlastní vina

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápeme, že někteří jednotlivci mohou čelit problémům souvisejícím se závislostí a duševním zdravím. Pokud se někdo rozhodne pokračovat ve sdílení svých zkušeností na fórech, je to zcela jeho právo; takové akce však neovlivní naše operace ani nás nebudou nutit provádět žádné neoprávněné platby.


Náš tým se vždy snaží odpovídat na dotazy transparentně as respektem ke všem uživatelům.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Domníváme se, že zmínka o společnosti, která provozuje 50 kasinových značek, nemusí být v této souvislosti nejvhodnější. Navíc se domníváme, že jednotlivci, kteří se zabývají problémy se závislostí nebo problémy s duševním zdravím, by měli vyhledat pomoc na vhodnějších místech pro léčbu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milé kasino, tento příspěvek byl dobrou radou pro hráče. Při vší úctě, možná se můžete zamyslet nad svým předchozím nápadem nezapojovat se do tohoto rozhovoru.


Opravdu mi záleží na obrázku, který zde ukazujete, zkuste udělat totéž, prosím.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od yasin61 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Radka
před měsícem

Radko, myslím, že je fajn, jak tleskáš kasinu😁

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od yasin61 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Příspěvek od yasin61 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Obtěžující obsah
yasin61
před měsícem

Vážený uživateli,

Abych byl upřímný, bylo celkem jasné, že váš profil zde bude zablokován, jakmile bude další vaše stížnost shledána neoprávněnou, protože na základě našich zjištění si nadále otevíráte více účtů v kasinech.

Je mi líto, že jste se stal zahořklým a pomstychtivým a nejste schopni přijmout realitu.

Je třeba poznamenat, že stížnost týkající se těchto rozhovorů byla zamítnuta s následujícím odůvodněním:

"Po zkontrolování všech důkazů poskytnutých kasinem musíme přistoupit k uzavření této stížnosti. Obdrželi jsme jasný důkaz, že pod vaším jménem bylo vytvořeno více účtů, což je v rozporu s podmínkami kasina. Kasino jako takové je v rámci svých práva na zabavení výher a zablokování všech souvisejících účtů.

Pamatujte prosím, že vytvoření více než jednoho účtu je v jakémkoli online kasinu přísně zakázáno ."

Váš účet byl zablokován kvůli vašemu nadměrnému chování a urážlivým a urážlivým obviněním. Podle stížnosti řekněme, že jste zde lhal.

Automaticky přeloženo:
artemsl2000
před měsícem

Jaké je tam téma, pohybující se po této linii?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky