FórumKasinaFavoritoBet Casino - všeobecná diskuze

FavoritoBet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před měsícem od artemsl2000
|
2762 zobrazení 115 odpovědí |
|
1...3 4 56
Přidat příspěvek
před týdnem

Dobrý den, zde vidíte, že jsem dne 25.10.2024 napsal tento email do favoritobet, jeden z mnoha a také do A e-mailová adresa. Od té doby žádná odpověď a dnes je 3. listopadu 2024. V chatu mi vždy říkají, abych psal e-maily, ale ano, nikdy na ně nikdo neodpovídá. Jen neokrádejte hráče a nikoho, kdo tento druh podporuje chování z kasina také podporuje nevyplácení spravedlivě vyhraných peněz. file

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dále není fér nedovolit mi podat další stížnost, protože jedna stížnost se týká mých peněz, které mi kasino doposud odmítlo vyplatit, a druhá by se týkala porušení limitů kasina, což znamenalo, že Já a další hráči bychom mohli přijít o další peníze. A proč moje recenze kasina nebyla zveřejněna déle než týden?

Automaticky přeloženo:
yasin61
před týdnem

Vážený hráč,

Neváhejte a spojte všechny své obavy do jedné stížnosti. Osoba odpovědná za proces vám dále poradí se všemi souvisejícími záležitostmi. Ale děkujeme, že jste nás informovali. Neviděl jsem žádné další odpovědi od zástupce kasina zde na fóru. Předpokládám, že tyto otázky musíme nechat otevřené, dokud nebudou řádně vysvětleny prostřednictvím stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jen mi přijde legrační, že nikdo tady ani v mé stížnosti nepožádá kasino o vyjádření. Kasino a vy víte, že od 25. října 2024 mi chybí 1000 eur, které jsem zrušil při žádosti o výběr, ale nebyly připsány zpět na můj účet. Kasino bylo informováno ve stejný den, nahrál jsem všechny požadované dokumenty a přesto se ani zde v diskusi ani v mé stížnosti nikdo neptá kasina, co se stalo s mými penězi nebo kde peníze jsou. Ano, ale zdá se, že vůbec nezáleží na tom, že moje peníze jsou pryč a kasino nereaguje.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před týdnem

Vážený hráč,

Zprostředkovatel se jistě kasina „zeptá", ale za prvé, ten, kdo si stěžuje, je řada na vás, abyste podpořili všechna svá tvrzení podrobnými vysvětleními a důkazy. Teprve poté stížnost postupuje do další fáze, jakmile je možné se s kýmkoli konfrontovat.

Tento průvodce zaměřený na stížnosti 👈 opravdu stojí za přečtení.

Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.

Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.

Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.

Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.


Ještě není úplně konec, tak vydržte. Uvědomuji si však, že dosažení dna trvá dlouho. Myslím, že byste se mohli zbavit chybně předpokládaných očekávání, pokud si uděláte čas a blíže se seznámíte s tím, jak stížnosti fungují. Víte například, že každý zájemce má sedm dní na to, aby odpověděl na stížnost?

Jen pozorování.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ano, jsem si vědom toho, že každý má 7 dní na odpověď, ale jelikož kasino nebylo požádáno o vyjádření, mělo podstatně více času. V mé stížnosti před více než 7 dny byly důkazy, že mi chybí 1 000 eur, ale kasino stále nesledovalo. Potřeba zeptat se kasina je jistě obrovská, chcete-li, protože mi těch 1000 eur chybí už 11 dní a od té doby jsem od kasina nedostal jedinou odpověď. Takže to podle mě není normální.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
yasin61
před týdnem

Upřímně řečeno, toto není přesné. Dokonce ani zástupce, který se vás zde pokusil navázat, o vaší stížnosti nevěděl, jak jste možná zjistili. Všimli jste si, že zmínil různé problémy týkající se vaší odpovědi? Proto ne. Podle průvodce, aby bylo možné data zobrazit, musí být kasino vyzváno, aby se připojilo ke stížnosti. Nebojte se.

Možná díky vaší aktivitě zde jsou nyní obeznámeni s vámi a problémem, takže by mělo smysl ponechat si podrobnosti pro stížnost, jakmile bude kasino pozváno. Dává mi to smysl.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vážený yasin61,


Chci vás upozornit na to, že toto chování považujeme za pokus o vydírání a vydírání, což je nepřijatelné. Očekáváme, že to okamžitě zastavíte. Pokud to bude pokračovat, budeme nuceni podniknout další kroky.


Upřímně,


FavoritoBet tým

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, nikoho tu nevydírám. Ale co chci, jsou moje peníze. Snažím se s vámi komunikovat už 11 dní bez úspěchu. Můžete mi napsat email, abychom konečně našli řešení a já dostal peníze. Všechno by bylo tak snadné, kdybych dostal své peníze a tohle celé skončilo... ale faktem je, že stále nemám svých 1000 eur.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
favoritobet
před týdnem

Proč si myslíš, že vůbec mám duplicitní účet? Neprošel jsem ani ověřením a nehrál, pouze jsem provedl vklad a ty jsi to ukradl. Je to poprvé, co jsem se setkal s tak smutnou situací, kdy kasino krade vklady.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před týdnem

Každému připisují několik účtů a kradou peníze. Nejsem jediný.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před týdnem

Alespoň se vám podařilo hrát, byl jsem zablokován hned po vkladu)

Automaticky přeloženo:
artemsl2000
před týdnem

Dobrý den,

Vzhledem k intenzitě celé této výměny můžete také podat vlastní stížnost. co myslíš?

Má potenciál být podle mě výhodnější. Budu tu pro vaši otázku, pokud se chcete zeptat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Děkuji, stížnost byla podána

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před týdnem

"Rád bych vás upozornil, že toto chování považujeme za pokus o vydírání, což je nepřijatelné. Očekáváme, že s tím okamžitě přestanete. Pokud to bude pokračovat, budeme nuceni podniknout další kroky.




Upřímně,




FavoritoBet tým"


Jaká další opatření? Už 13 dní mi nevyplatili peníze, 13 dní neodpověděli na email, na chatu píšou, že mi to přepošlou (alespoň 4x), ale nikdy neodepíšou. Vnímám to jako vyhrožování z jejich strany, že na mě chtějí třeba nasadit lidi, nebo jak tomu mám rozumět? Ale naštěstí jsem dobře připraven, jsou z Games & More Bv a ne jen z jednoho kasina s pár lidmi. Díky VIP oddělením, jejichž čísla mobilních telefonů máte také a nejen od Favoritobetu, můžete zkoumat, zda se někdy nestane něco divného a moje okolí o tom nyní ví také! Pokud mi někdo řekne, že to bude mít další důsledky, pokud to a to... i když mi nevyplatí peníze, neodpoví mi, pak by měl vysvětlit, co tím myslí. To je jasná hrozba

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nyní tedy musím jasně vyjádřit svůj názor na uživatelské recenze. V mých očích je velmi pravděpodobné, že pouze jedna ze 6 uživatelských recenzí je autentická a nepatří do Favoritobet. Je zvláštní, že kromě uživatele Kokoloriker se všech 5 uživatelů recenzí zaregistrovalo velmi nedávno a hodnotili pouze Favoritobet. A najednou se tu v diskuzi objevují každou hodinu. Každý si může udělat svůj názor a tak to vidím já a netvrdím, že je to 100% pravda.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Kromě toho má Favoritobet stále mých 1000 eur, nevyplácí je a 13 dní neodpovídá. Ale! Zde na Casinoguru Favoritobet děkuje uživatelům, a to bylo například před 4 dny. Je jasné, že mi už 13 dní neodpověděli, ale tady před 4 dny na Casinoguru děkují uživatelům a říkají, jak rychle jsou prý jejich výplaty atd.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před týdnem

Také jsem si všiml, jak se po našich stížnostech najednou objevilo několik hráčů s dobrými recenzemi) a objevili se v davu

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Milá Radka a tým Casino Guru,

Děkujeme za podrobné pokyny a podporu při řešení probíhajících diskusí na fóru. Oceňujeme poskytnuté poznatky o efektivním zapojení hráčů a zachování konstruktivního přístupu.

Na základě vašich rad vynaložíme soustředěnější úsilí k tomu, abychom problémy každého hráče řešili přímo, bod po bodu, abychom zajistili, že všechna nedorozumění budou objasněna transparentním způsobem. Uvědomujeme si, že je důležité konkrétně reagovat na každý nastolený problém a chápeme, že obecná prohlášení nemusí stačit zkušeným uživatelům fóra. Naším cílem je zlepšit naše reakce tím, že se zaměříme na konkrétní detaily, které uvádějí, a zároveň se vyvarujeme unáhlených závěrů ohledně jejich záměrů nebo více účtů.

Váš návrh nepohlížet na hráče jako na protivníka, ale jako na jiného jednotlivce, který hledá řešení, je prozíravý a budeme se snažit k němu přistupovat s empatií a ochotou najít společnou řeč. Kromě toho chápeme hodnotu propojení diskusí na fóru s oficiálním procesem řešení stížností a budeme opatrní, abychom důvěrné informace udržovali v bezpečí.

Pokud jde o autorství vlákna, děkuji za objasnění, že zachování neutrálního postoje v tomto prostoru je zásadní. Budeme pracovat v souladu s těmito pokyny a budeme nadále podporovat otevřený dialog bez eskalace napětí.

Ještě jednou děkuji za podporu.

s pozdravem

Melina

FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Také jsem si všiml, jak se po našich stížnostech najednou objevilo několik hráčů s dobrými recenzemi) a objevili se v davu

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, artemsl2000,

Děkuji, že jste to uvedl. Jak pravděpodobně víte, FavoritoBet má přísné zásady proti duplicitním účtům. Investujeme značné úsilí do zajištění spravedlivého a bezpečného prostředí pro všechny hráče, což zahrnuje sledování jakéhokoli druhu duplicitních nebo podezřelých aktivit.

Naším cílem je poskytnout rovné podmínky, ve kterých mají všichni hráči rovné příležitosti a jsou dodržováni stejně vysoké standardy. Pokud byste chtěli prodiskutovat něco konkrétního, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom zajistili transparentní a respektující zážitek pro každého.

Ve FavoritoBet jsme odhodláni nabízet všem našim hráčům příjemný, bezpečný a skutečný zážitek. Zaměřujeme se na budování důvěry s naší komunitou – nepodléháme nátlaku nebo přemlouvání pochybných aktivit.

s pozdravem

Melina

FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky