DomůFórumKasinaFavoritoBet Casino - všeobecná diskuze

FavoritoBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 měsíci od artemsl2000
|
5 254 zobrazení 120 odpovědí |
|
12 3 4...7
Radka
před měsícem

Vidíte moje video a vidíte přesně, co se děje, jak nemůžete něco takového odsoudit? A mám kontaktovat kasino???? Před několika dny jsem to udělal, ignorovali mě a lhali mi, nic víc

Automaticky přeloženo:
yasin61
před měsícem

Zdá se, že se opět točíme v kruhu, takže to nechám vyřešit stížností.

Hezké odpoledne, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem jen zvědavý, jaký příběh se teď vymyslí. A Favoritobet mi už stokrát řekl, že bych měl kontaktovat jejich podporu. A jako vždy jsem šel do chatu a zatímco jsem psal, podpora opět chat uzavřela. To lhaní je prostě úžasné.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před měsícem

Ahoj,

To je také něco, co bych rád pochopil. V každém případě prosím použijte tlačítko odpovědět.

Uvidíme, co ze stížnosti vzejde, nebo zda zde na fóru dostaneme podrobnou odpověď.

Pokud jde o video, které se zdá být vaším hlavním zájmem, svůj názor jsem již vyjádřil a jsem si vědom, že nástroj je nefunkční. Stále vám to nefunguje?

Něco takového by evidentně mělo fungovat, a pokud ne, mělo by se udělat hodně práce, aby se to napravilo. Ale opravdu nevím, co od nás čekáte. Jelikož je toto kasino nové, jak nepochybně víte, komunita hazardních her nezná jeho funkce a musí čekat, až je prokáže čas. Jak jste se pokusili představit, nepracovní limity jsou problémem, ale samy o sobě sotva představují nekalou praktiku.

Doufám, že nyní chápete, že nemůžeme penalizovat kasino za to, že se byť jen částečně zavázalo k nefunkčním bezpečnějším limitům, pokud někdo neprokáže, že za tím je zlý úmysl – použitý proti hráčům. Je skvělé, že jste tak ochotní podělit se o to, jak to v kasinu s tímto problémem funguje, protože, jak jsem uvedl, na tom záleží nejvíce.

V současné době je to špatná uživatelská zkušenost - která, pokud je připojena, mohla být prozkoumána prostřednictvím stížnosti. Jen se snažte vyhnout ztrátě dalších peněz, prosím.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

A teď je to přesně to, co sis představoval. Ach, kasino je nové a tak není problém, že limity ještě nefungují. Jo, a limity, které nefungují, nejsou nefér praktiky. Znovu chrání kasino. A ne, moje hlavní starost je mých ukradených 1000 eur. A smažte prosím plusový bod na stránce hodnocení kasina s mnoha nástroji pro zodpovědné hraní. To vůbec není pravda...

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže teď toto kasino najednou chce další dokumenty, už jsem nahrál, co ti lidé chtěli, ale samozřejmě stále přicházejí s dalšími a dalšími nesmysly. Bylo nahráno ID, ID se selfie, doklad o zaplacení, výpis z účtu/potvrzení adresy a dokonce i moje daňové číslo. Vše, jak bylo požadováno dříve. Teď dostávám e-mail, že chtějí další dokumenty. Šel jsem do chatu a chtěl jsem se zeptat na jaké dokumenty a pak chat zavřeli. To je jejich praxe, ale ano, dáte novému kasinu, jako je toto, hodnocení 7,3 file

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

A teď je to přesně to, co sis představoval. Ach, kasino je nové a tak není problém, že limity ještě nefungují. Jo, a limity, které nefungují, nejsou nefér praktiky. Znovu chrání kasino. A ne, moje hlavní starost je mých ukradených 1000 eur. A smažte prosím plusový bod na stránce hodnocení kasina s mnoha nástroji pro zodpovědné hraní. To vůbec není pravda...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Znovu, abych byl upřímný, zdá se, že jste mé odpovědi nepochopili. Například jsem neřekl to, co říkáte, já.

Pojďme to ignorovat.

Kladný bod bude zkontrolován datovým týmem s ohledem na to, že jste video odeslali. Omluvte prosím mé chování, ale musím dodat toto: Bylo by dobré, kdybyste se pro jednou zaměřil na to, co již bylo řečeno.

Zbytek nechám jít na reklamaci, protože komunikace s vámi je opravdu složitá.

Neber to osobně, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže teď toto kasino najednou chce další dokumenty, už jsem nahrál, co ti lidé chtěli, ale samozřejmě stále přicházejí s dalšími a dalšími nesmysly. Bylo nahráno ID, ID se selfie, doklad o zaplacení, výpis z účtu/potvrzení adresy a dokonce i moje daňové číslo. Vše, jak bylo požadováno dříve. Teď dostávám e-mail, že chtějí další dokumenty. Šel jsem do chatu a chtěl jsem se zeptat na jaké dokumenty a pak chat zavřeli. To je jejich praxe, ale ano, dáte novému kasinu, jako je toto, hodnocení 7,3 file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jak evidentně víte, změna hodnocení kasina nám zabere víc než jen tento problematický rozhovor. Nyní jste zlatým členem, což dokonale odráží vaši aktivní účast na fóru a většina těchto aspektů vám již byla vysvětlena. Opravdu vám to musím připomínat?

Vzhledem k tomu, že se snažíte cokoli zkreslit nebo překroutit, aby to vyhovovalo vaší agendě, také končím naši komunikaci, abych byl co nejupřímnější. Vysvětlení by možná poskytlo i to, co se stalo před uzavřením dříve zmíněného chatu.

V každém případě. To je podle mého názoru dostatečné. Doufám, že reklamace dopadne dobře.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nic nepřekrucuji, vše co říkám je pravda a mohu to dokázat. Dejte mi příklady, kde věci překrucuji, kde jsem urážlivý nebo cokoli jiného. Faktem je, že kasino tvrdilo, že jejich limity fungují, byl jsem schopen dokázat, že ne. Velmi neochotně a po několika dotazech potvrdili, že jsem měl pravdu. A když hráč může něco dokázat, kasino se brání prohlášeními typu: "Protože je toto kasino nové, jak nepochybně víte, komunita hazardních her není obeznámena s jeho funkcemi a musí počkat, až se časem osvědčí." zkoušeli jste si představit, že porušené limity jsou problém, ale samy o sobě jsou sotva nefér praktikou." Ale žádný problém, je to nové a tudíž to není problém a není to nekalá praktika. Mám znovu reklamovat, že tyto limity nefungovaly a já jsem v důsledku toho přišel o peníze? A nebudu mazat žádné příspěvky na fóru ani svou stížnost. To by mělo zůstat viditelné pro všechny a zatím jsem si celou diskuzi zde uložil na video a screenshoty pro případ, že by je napadlo mě zde zablokovat. Sledují to i další platformy a ostatní lidi označují za kriminální web. Toto jsou prohlášení ostatních hráčů o Casinoguru.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chci tedy konkrétní příklady, kde věci překrucuji a/nebo falšuji. Dejte mi příklady. Stalo se přesně to, že moje peníze nebyly vyplaceny, kasino bylo bráněno bagatelizováním limitů, které nefungovaly, a vy jste mě vykreslili jako člověka, který překrucuje a falšuje věci. Pro mě falšováno znamená, že šířím lži, pokud to říkáte, dejte mi příklad. A kde překrucuji věci? Pokud nemůžeš poskytnout žádné důkazy, měl bys přestat vypovídat proti mně.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Co se stalo, než byl zmíněný chat uzavřen? Vysvětlete mi to prosím

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Co se stalo, než byl zmíněný chat uzavřen? Vysvětlete mi to prosím

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je zřejmé, že si v mnoha důležitých bodech stále nerozumíme. Abych řekl pravdu, nejsem si jistý, zda překlad do němčiny nebo váš pohled trvale způsobuje toto napětí. Projděte si celou konverzaci od začátku a zamyslete se nad tím, jak jste jednali s ostatními lidmi a předkládanými informacemi. Musím strávit spoustu času vysvětlováním každého případu nesprávného pochopení mých dřívějších odpovědí, které jste použili proti Casino Guru nebo kasinu. Ostatní lidé si mohou svobodně udělat vlastní úsudek o vaší přítomnosti zde, vašich záměrech a jasnosti vašeho chování.

"Co se stalo, než byl zmíněný chat uzavřen?" Vlastně jsem ti položil tuto otázku. Vidíš? Tentokrát další případ špatné komunikace.

Navrhoval bych ponechat tento problém na stížnost, protože se zdá, že zástupce kasina již nemá zájem o účast, za předpokladu, že je to zjevně mimo vaši a mou schopnost o záležitosti nezávazně diskutovat.

Měj se dobře.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je zřejmé, že si v mnoha důležitých bodech stále nerozumíme. Abych řekl pravdu, nejsem si jistý, zda překlad do němčiny nebo váš pohled trvale způsobuje toto napětí. Projděte si celou konverzaci od začátku a zamyslete se nad tím, jak jste jednali s ostatními lidmi a předkládanými informacemi. Musím strávit spoustu času vysvětlováním každého případu nesprávného pochopení mých dřívějších odpovědí, které jste použili proti Casino Guru nebo kasinu. Ostatní lidé si mohou svobodně udělat vlastní úsudek o vaší přítomnosti zde, vašich záměrech a jasnosti vašeho chování.

"Co se stalo, než byl zmíněný chat uzavřen?" Vlastně jsem ti položil tuto otázku. Vidíš? Tentokrát další případ špatné komunikace.

Navrhoval bych ponechat tento problém na stížnost, protože se zdá, že zástupce kasina již nemá zájem o účast, za předpokladu, že je to zjevně mimo vaši a mou schopnost o záležitosti nezávazně diskutovat.

Měj se dobře.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino nechce platit. Zkusit za každou cenu. Jen si vymýšlejte výmluvy. Zde musí reagovat platforma kasina. Nemůže to být tak, že kasino vymýšlí jednu lež za druhou

Automaticky přeloženo:
Asafa
před měsícem

Vážený uživateli,

Všimli jste si, že příspěvek, na který jste odpověděl, nebyl pro vás? Je fascinující pozorovat, jak se dva němečtí hráči, kteří sdílejí mnoho podobných detailů, nahrazují.

Ale znovu: Neváhejte a podejte stížnost, pokud máte nějaké obavy ohledně jakéhokoli kasina s ohledem na nevyplacené výhry. Pamatuji si všechny vaše příspěvky, včetně těch smazaných, a zjišťuji, že se nejen neuvěřitelně podobají Yasinovým, ale také neposkytují dobré vysvětlení toho, proč jste tak odhodlán nám všem říct, co máme dělat.

Mohl byste místo toho klidně popsat problém, který máte s tímto kasinem? Protože pokud to neuděláte, vaše obecné poplatky jsou zavádějící. Jen abyste věděli.

Obvykle v takových situacích projevuji mnohem více empatie, ale vy také nejste příliš zdvořilí, jak doufám, že zbytek komunity vidí.


Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Asafa Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Asafa
před měsícem

Je smutné, že jsme již zašli příliš daleko.

I když někdo nesouhlasí s námi nebo našimi hodnotami, hodnocením atd., toto fórum mu poskytuje platformu, kde může vyjádřit své názory a případně pomoci komunitě. Z toho, co jste dosud ukázal, se o pravdu příliš nezajímáte. Doufám, že si uvědomujete, že nemá smysl vám vůbec odpovídat, pokud budete nadále obviňovat nás nebo kasino, zavádět dříve poskytnutá vysvětlení nebo odmítat poskytnout jakýkoli důkaz na podporu vašich tvrzení.

Kvůli vašemu výše uvedenému jednání jsem nucen zablokovat váš účet kvůli vašemu neuctivému chování a nepravdivým tvrzením.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Zástupce kasina ani kasino samotné to od začátku nezajímalo. Jen se schovávají a nevyplácejí. Kasino zde může napsat, proč nevyplácí. Renomované kasino se takto rozhodně nechová.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Znepokojuje mě zdejší diskuse a moje stížnost. Vždy jsem říkal pravdu, nic nepřekrucuji a nepřekrucuji. Moje chování je vzhledem k situaci více než správné. Můžeme vesele diskutovat o tom, kde věci překrucuji nebo překrucuji. Jsem zde, abych odpověděl

Automaticky přeloženo:
yasin61
před měsícem

I když to částečně dává smysl, to, co teď píšete – a já vám za to děkuji – mi upřímně řekněte:

Odpovídali byste někomu, kdo vás hned od začátku označil za lháře, a chovali se v nejlepším případě velmi arogantně? No, navrhuji, abychom to nechali stranou. Můžeme, prosím?

Věnujte prosím stížnosti maximum. Doufám, že si nyní uvědomujete, že toto fórum není místem k řešení vašeho problému. Vzhledem k tomu, že cílem stížnosti je vyřešit problém pro hráče, doufám, že moji kolegové do toho vnesou více světla.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Nevzniká ani otázka, zda bych reagoval na někoho, kdo mě označuje za lháře, protože lhář nejsem. Kasino řeklo, že jsem se mýlil, když jsem řekl, že jejich limity nefungují. Kasino ze mě chtělo udělat lháře a já jsem byl schopen jasně dokázat, že kasino lže. Nejsem arogantní, mám pravdu. Kasino nevyplácí 1 000 eur, které jsem spravedlivě vyhrál, zavře chat, více než 7 dní neodpovídá e-mailem a schovává se za pracovní plochou. Musím to chránit já, ne kasino. Nikdy jsem od vás neslyšel, že by se toto kasino mělo k situaci vyjádřit. To by bylo nejjednodušší řešení, jak se dostat k jádru problému. Ano, toto fórum nevyřeší můj problém, účelem fóra je dát hráčům vědět, co se stane, když vložíte méně, než vyhrajete, jak dlouho trvá ověření a výběr a že limity kasina nefungují. Obtěžování ověřování, ve kterém mi posílají e-maily s tím, že je nutné další ověření, ale ne proč nebo jaké dokumenty, a pak mluvím s chatem, který mi řekne, abych napsal e-mail, a na e-maily, které jsem poslal, nedostanu žádnou odpověď a toto trvá už 7 dní. V příštích několika dnech si dám tu práci a zveřejním zde svou e-mailovou historii a historii s podporou. Pokud by bylo kasino renomované, reagovalo by na limity, které nefungují, a vyřešilo by to místo toho, aby tvrdilo, že naše limity fungují, a hráče by vykreslovalo jako lháře. Počkám do zítřka a pak podám reklamaci limitů, které nefungovaly a tím jsem přišel o peníze. Zajímá mě zde řešení sporů, ale to funguje pouze tehdy, když spolu mluvíte, což Favoritobet nedělá. Toto kasino by raději mlčelo....

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky