Ahoj,
To je také něco, co bych rád pochopil. V každém případě prosím použijte tlačítko odpovědět.
Uvidíme, co ze stížnosti vzejde, nebo zda zde na fóru dostaneme podrobnou odpověď.
Pokud jde o video, které se zdá být vaším hlavním zájmem, svůj názor jsem již vyjádřil a jsem si vědom, že nástroj je nefunkční. Stále vám to nefunguje?
Něco takového by evidentně mělo fungovat, a pokud ne, mělo by se udělat hodně práce, aby se to napravilo. Ale opravdu nevím, co od nás čekáte. Jelikož je toto kasino nové, jak nepochybně víte, komunita hazardních her nezná jeho funkce a musí čekat, až je prokáže čas. Jak jste se pokusili představit, nepracovní limity jsou problémem, ale samy o sobě sotva představují nekalou praktiku.
Doufám, že nyní chápete, že nemůžeme penalizovat kasino za to, že se byť jen částečně zavázalo k nefunkčním bezpečnějším limitům, pokud někdo neprokáže, že za tím je zlý úmysl – použitý proti hráčům. Je skvělé, že jste tak ochotní podělit se o to, jak to v kasinu s tímto problémem funguje, protože, jak jsem uvedl, na tom záleží nejvíce.
V současné době je to špatná uživatelská zkušenost - která, pokud je připojena, mohla být prozkoumána prostřednictvím stížnosti. Jen se snažte vyhnout ztrátě dalších peněz, prosím.
Hello,
This is also something I would like to understand. In any case, please use the reply button anyway.
Let's see what comes out of the complaint, though, or whether we get a detail-driven answer here on the forum.
Regarding the video, which appears to be your main concern, I already expressed my opinion, and I am aware that the tool is broken. Is it still not working for you?
Something like this should obviously work, and a lot of work should be done to fix it if it doesn't. But I really do not know what you are expecting from us. Since this casino is new, as you are undoubtedly aware, the gambling community is unfamiliar with its features and must wait for them to be proven by time. As you attempted to imagine, nonworking limits are a problem, but they hardly constitute an unfair practice on their own.
I hope you now understand that we cannot penalize a casino for even partially binding itself to non-working safer limits unless someone can demonstrate that there is a malicious intent behind that - used against players. It is great that you are so willing to share how things operate at the casino with the problem because, as I have stated, that is what matters most.
It is currently a poor user experience - which, if connected, could be looked into through the complaint. Just try avoiding losing any other money, please.
Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo: