FórumKasinaFavoritoBet Casino - všeobecná diskuze

FavoritoBet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před měsícem od artemsl2000
|
3545 zobrazení 117 odpovědí |
|
1...4 5 67
artemsl2000
před 2 týdny

Máte pravdu a příspěvky uživatelů v diskuzi najednou nelze najít. Mluvím o těchto příspěvcích. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Hier die Witeren filefilefile

Automaticky přeloženo:
yasin61
před 2 týdny

Ahoj yasin61,

Ještě jednou děkuji za sdílení vašich názorů. Chápeme, že můžete mít pochybnosti, ale jak jsme již zmínili, FavoritoBet funguje transparentně a dodržuje přísné standardy, aby byla zajištěna autentičnost všech uživatelských interakcí, včetně recenzí. Opakované opakování stejných obav nemění fakta ani nemění náš závazek udržovat spravedlivou a vyváženou platformu.

Každá recenze hráče je nezávisle zveřejněna uživateli a my jsme hrdí na to, že podporujeme prostor, kde je vítána různorodá zpětná vazba. Oceňujeme váš příspěvek a budeme i nadále poskytovat transparentní a čestné služby pro všechny hráče.

s pozdravem

Melina

FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
yasin61
před 2 týdny

Děkujeme za sdílení snímků obrazovky a za vaši pokračující účast na fóru. Je však poněkud ironické, že zatímco vyjadřujete obavy z možných falešných účtů, zveřejnili jste několik snímků obrazovky způsobem, který by mohl naznačovat podobný přístup. Ujišťujeme vás, že ve FavoritoBet bereme veškerou zpětnou vazbu od uživatelů vážně a máme zavedené systémy pro ověřování pravosti hráčských účtů a interakcí.

Naším cílem zůstává poskytování spravedlivého a skutečného zážitku pro všechny uživatele. Máte-li další dotazy nebo konkrétní obavy, dejte nám prosím vědět. Jsme tu, abychom zajistili jasnost a transparentnost ve všech aspektech naší platformy.

s pozdravem

Melina

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před 2 týdny

13 dní jste mi neodpověděli a od té doby jste mi nevyplatili peníze. Ale máš čas sem psát. Pokud se takto chováte, nemusíte mluvit o férové ​​nebo transparentní platformě. Místo toho, abyste mi 13 dní odpověděl a vyplatil své peníze, dostal jsem od vás výhružku a žádnou odpověď. Můžete také odpovědět na otázky, které byly položeny zde na fóru, místo použití kopírování, pasty a mlácení.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Děkuji, stížnost byla podána

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj.

Jen doufám, že proces stížnosti nakonec poskytne spravedlivý základ pro řešení. Jen prosím buďte trpěliví; stížnost potřebuje nějaký čas, než se moji kolegové budou moci obrátit přímo na kasino. Já a Yasin jsme si o tom vyměnili pár příspěvků, jak jste si pravděpodobně všimli, takže chci, abyste se hned od začátku cítili pohodlněji.

Automaticky přeloženo:
artemsl2000
před 2 týdny

A odpověď byla odeslána se všemi podrobnostmi, informacemi, vysvětlením a důkazy. Přeji krásný den.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nyní tedy musím jasně vyjádřit svůj názor na uživatelské recenze. V mých očích je velmi pravděpodobné, že pouze jedna ze 6 uživatelských recenzí je autentická a nepatří do Favoritobet. Je zvláštní, že kromě uživatele Kokoloriker se všech 5 uživatelů recenzí zaregistrovalo velmi nedávno a hodnotili pouze Favoritobet. A najednou se tu v diskuzi objevují každou hodinu. Každý si může udělat svůj názor a tak to vidím já a netvrdím, že je to 100% pravda.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj znovu.

Také jsme zaznamenali velmi podezřelé vzorce v uživatelských recenzích a souvisejících profilech. Příspěvky byly smazány jako falešná konverzace a uživatelské recenze již také nejsou dostupné.

Upřímně řečeno, někteří lidé nechápou, že uživatelské recenze například neupraví index bezpečnosti. To je nejčastější „nedorozumění". Na oba se určitě podíváme blíže.

V každém případě děkuji za vaše bystré oko.

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před 2 týdny

Dobrý den!

Opravdu si vážíme vašeho pochopení a dobré vůle. Hráči stojí za námahu, protože vaše přítomnost zde v největší komunitě hazardních her také ostatním ukazuje, jak k takovým situacím přistupujete. Jsem rád, že jste se rozhodli využít této příležitosti a přiblížit se svým i potenciálním hráčům.

👍🚀

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před 2 týdny

Tyto recenze, které jsou zobrazeny na mých snímcích obrazovky, jsou důkazem toho, že oni sami vytvořili falešné uživatelské recenze s falešnými účty. Dokonce i Casinoguru to poznal a smazal své falešné recenze a falešné příspěvky. To, co označují za transparentní a čestné, jsou například tyto falešné příspěvky a hodnocení.

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před 2 týdny

Nemáš nic lepšího na práci než lhát. Nemám podvojné účty a jediné, co zatím můžete dělat, je lhát a dělat si nároky, ale! Nikdy jsi nepředložil jediný důkaz!!! Kde jsou důkazy? Jsi víc než ubohý, nejdřív mi kradeš peníze a pak neustále tvrdíš a lžeš

Automaticky přeloženo:
yasin61
před 2 týdny

Vážený yasin61,


Je nám líto, že jste se dozvěděli o vaší nespokojenosti s naší platformou, ale musíme zdůraznit, že vaše obvinění jsou nepodložená a nepravdivá. Naše společnost se zavázala udržovat transparentnost a integritu ve všech aspektech našich operací. Všechny recenze na naší platformě pocházejí od skutečných uživatelů a my používáme přísná ověřovací opatření, abychom zabránili falešným účtům a manipulaci s hodnocením.


Chápeme, že různí uživatelé mohou mít různé zkušenosti, ale jakýkoli pokus o diskreditaci naší platformy prostřednictvím nepodložených obvinění bereme vážně. Doporučujeme uživatelům, aby se zaměřili na skutečné zkušenosti a poskytovali konstruktivní zpětnou vazbu, abychom mohli udržovat pozitivní a spravedlivé prostředí pro všechny.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před 2 týdny

Píšete: "Pokud máte nějaké další dotazy nebo speciální požadavky, dejte nám prosím vědět", ale přesně 2 týdny jste na mé požadavky nereagovali. To je prostě směšné. Kdo vám má věřit, že se takhle chováte? Uvedu to znovu, chybí mi 1000 eur, které mi neplatíte, tvrdíte, že vaše limity fungují a vykreslili jste mě jako lháře, což se mi podařilo vyvrátit videem. Celou dobu píšete, že pokud mám nějaké požadavky mám napsat, ale už 14 dní se neozýváte. Používáte falešné účty pro falešné pozitivní příspěvky na vašem webu a falešné příspěvky na tomto fóru. Měli byste být spravedliví a transparentní, nesměji se.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Píšete: "Pokud máte nějaké další dotazy nebo speciální požadavky, dejte nám prosím vědět", ale přesně 2 týdny jste na mé požadavky nereagovali. To je prostě směšné. Kdo vám má věřit, že se takhle chováte? Uvedu to znovu, chybí mi 1000 eur, které mi neplatíte, tvrdíte, že vaše limity fungují a vykreslili jste mě jako lháře, což se mi podařilo vyvrátit videem. Celou dobu píšete, že pokud mám nějaké požadavky mám napsat, ale už 14 dní se neozýváte. Používáte falešné účty pro falešné pozitivní příspěvky na vašem webu a falešné příspěvky na tomto fóru. Měli byste být spravedliví a transparentní, nesměji se.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Vážený yasin61,


Na vaše dotazy jsme několikrát odpověděli a situaci ohledně vašeho účtu jsme objasnili. Rádi bychom vám připomněli, že jste si na naší platformě zaregistrovali více účtů, což je v rozporu s našimi smluvními podmínkami. Jak je uvedeno v našich zásadách, v takových případech máme právo požadovat další dokumentaci k potvrzení vaší totožnosti.

Rádi bychom vás informovali, že jsme týmu Casino Guru poskytli všechny relevantní důkazy a informace a že tento proces je plně v souladu s našimi předpisy. Také jsme si všimli, že jste zanechali negativní recenze u jiných operátorů, což může naznačovat určité problémy ve vašem herním zážitku.

Pokud cítíte potřebu podpory nebo se domníváte, že čelíte výzvám souvisejícím s odpovědným hraním, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde, abychom vám poskytli pomoc a rady ohledně odpovědných herních praktik.

Rádi bychom vás informovali, že podle našich záznamů jste zaznamenali případ sebevyloučení na jedné z našich partnerských platforem kvůli výzvám souvisejícím s odpovědným hraním. Máme dokumentaci této akce, která je v souladu s našimi zásadami podporujícími zákazníky, kteří mohou potřebovat pomoc.

Chápeme, že žádáte o výplatu; je však důležité zdůraznit, že podle našich pravidel mohou být výplaty zamítnuty v případech, kdy existují jasné odchylky od našich podmínek. Vaše pokračující trvání na výplatě, která není v souladu s našimi pravidly, bohužel nepovede k pozitivnímu výsledku.

Pozdravy

FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Takže teď přichází vaše další lež o duplicitních účtech, mám u vás jen jeden účet. Ano a máte sesterská kasina jako Chipstars, stejní lidé stojí za Chipstars a Favoritobet, všichni z Balkánu. Jsou tak zločinní a vyměňují/používají data hráčů mezi různými kasiny. To nemusíš popírat. To znamená, že když nyní vznesete tato tvrzení, že každý, kdo má v některém z vašich souvisejících kasin odpovědný zákaz hraní a prohraje peníze na některém z vašich souvisejících stránek, má nárok na vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
FavoritoBet Casino
před 2 týdny

Rádi ale nechají lidi zaregistrovat se s úplně stejnými údaji jako v jejich příbuzných kasinech. Pokud tito lidé vyhrají více, než vložili, nevyplatí je a vymyslí si výmluvu, že hráč byl zablokován na sesterské platformě pro zodpovědné hraní. Ale pokud tito hráči prohrají více, než vložili, pak nikdo nic neříká. Vyměňují si informace o hráčích na internetu s jinými kasiny atd., takže není přitažené za vlasy, že totéž dělají s dokumenty KYC hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

A co je legrační je, že se nyní vrací s touto odpovědí po 14 dnech, kdy neodpověděli. Jsou velmi zoufalí a dělají vše pro to, aby nevyplatili 1000 eur. Jednoduše směšné a více než klamné. Lži, zneužívání dat a mnoho dalšího, nemorální lidé se smíšenými praktikami

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Takže teď přichází vaše další lež o duplicitních účtech, mám u vás jen jeden účet. Ano a máte sesterská kasina jako Chipstars, stejní lidé stojí za Chipstars a Favoritobet, všichni z Balkánu. Jsou tak zločinní a vyměňují/používají data hráčů mezi různými kasiny. To nemusíš popírat. To znamená, že když nyní vznesete tato tvrzení, že každý, kdo má v některém z vašich souvisejících kasin odpovědný zákaz hraní a prohraje peníze na některém z vašich souvisejících stránek, má nárok na vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Vážený yasin61,

Máme důkazy, že na naší platformě máte tři účty. Chápeme, že situace může být náročná a že hraní hazardních her může někdy vést k potížím v každodenním životě. Pokud čelíte výzvám souvisejícím s kontrolou hazardních her, neváhejte se na nás obrátit – jsme tu, abychom vám pomohli, jakkoli budeme moci.

Chceme také zdůraznit, že není naším záměrem někoho urážet na národní úrovni. Všichni naši uživatelé jsou pro nás stejně důležití a vždy se snažíme jednat profesionálně a s respektem.

Pozdravy


FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Rádi ale nechají lidi zaregistrovat se s úplně stejnými údaji jako v jejich příbuzných kasinech. Pokud tito lidé vyhrají více, než vložili, nevyplatí je a vymyslí si výmluvu, že hráč byl zablokován na sesterské platformě pro zodpovědné hraní. Ale pokud tito hráči prohrají více, než vložili, pak nikdo nic neříká. Vyměňují si informace o hráčích na internetu s jinými kasiny atd., takže není přitažené za vlasy, že totéž dělají s dokumenty KYC hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Vážený yasin61,

Je nám líto, že se cítíte takto, ale musíme zdůraznit, že tato tvrzení jsou nepodložená. Naše platforma se vždy snaží dodržovat předpisy a udržovat vysoké standardy ochrany soukromí a odpovědného hraní.

Kromě toho věříme, že tento druh zpětného chodu nepovede k ničemu konstruktivnímu, a raději bychom zaměřili naši energii na řešení, která mohou pomoci předcházet problémům s hazardem. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

Pozdravy


FavoritoBet tým

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jste zdaleka největší lháři, jaké jsem kdy viděl. Jen pro vaši informaci, na jedno kasino smíte mít pouze jeden účet a přesně tak je to se mnou. Hráč může mít více účtů na jedné platformě, pokud má pouze jeden účet na kasino. Přestaň se svými špinavými hrami, lhal bys takhle rodině? Například Dama Nv je platforma se stovkami kasin, hráč může mít na této platformě více účtů, ale pouze jeden účet na kasino. No, dokažte dvojí účty, můžete to udělat v mé stížnosti. Tak tvrdě lžete a vaše metody jsou velmi směšné. Nedodržujete žádná pravidla, mluvíte o zodpovědném hraní, ale nabízíte pouze falešné limity, lži atp.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky