Vážený yasin61,
Na vaše dotazy jsme několikrát odpověděli a situaci ohledně vašeho účtu jsme objasnili. Rádi bychom vám připomněli, že jste si na naší platformě zaregistrovali více účtů, což je v rozporu s našimi smluvními podmínkami. Jak je uvedeno v našich zásadách, v takových případech máme právo požadovat další dokumentaci k potvrzení vaší totožnosti.
Rádi bychom vás informovali, že jsme týmu Casino Guru poskytli všechny relevantní důkazy a informace a že tento proces je plně v souladu s našimi předpisy. Také jsme si všimli, že jste zanechali negativní recenze u jiných operátorů, což může naznačovat určité problémy ve vašem herním zážitku.
Pokud cítíte potřebu podpory nebo se domníváte, že čelíte výzvám souvisejícím s odpovědným hraním, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde, abychom vám poskytli pomoc a rady ohledně odpovědných herních praktik.
Rádi bychom vás informovali, že podle našich záznamů jste zaznamenali případ sebevyloučení na jedné z našich partnerských platforem kvůli výzvám souvisejícím s odpovědným hraním. Máme dokumentaci této akce, která je v souladu s našimi zásadami podporujícími zákazníky, kteří mohou potřebovat pomoc.
Chápeme, že žádáte o výplatu; je však důležité zdůraznit, že podle našich pravidel mohou být výplaty zamítnuty v případech, kdy existují jasné odchylky od našich podmínek. Vaše pokračující trvání na výplatě, která není v souladu s našimi pravidly, bohužel nepovede k pozitivnímu výsledku.
Pozdravy
FavoritoBet tým
Dear yasin61,
We have responded to your questions multiple times and clarified the situation regarding your account. We would like to remind you that you have registered multiple accounts on our platform, which is against our Terms and Conditions. As outlined in our policies, in such cases, we have the right to request additional documentation to confirm your identity.
We would like to inform you that we have provided all relevant evidence and information to the Casino Guru team, and that this process is in full compliance with our regulations. We have also noticed that you have left negative reviews for other operators, which may indicate certain issues in your gaming experience.
If you feel the need for support or believe you are facing challenges related to responsible gaming, please feel free to reach out to us. We are here to provide assistance and guidance on responsible gaming practices.
We would like to inform you that, according to our records, you have a recorded case of self-exclusion on one of our partner platform due to challenges related to responsible gaming. We have documentation of this action, which is in line with our policies supporting customers who may need assistance.
We understand that you are requesting a payout; however, it is important to emphasize that, according to our rules, payouts may be denied in cases where there are clear deviations from our terms and conditions. Unfortunately, your continued insistence on a payout that does not comply with our rules will not lead to a positive outcome.
Regards
FavoritoBet Team
Automaticky přeloženo: