FórumKasinaFair Go Casino - všeobecná diskuze

Fair Go Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od jestrella412020
|
4037 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Fair Go Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

file Zrovna nedávno jsem provedl několik vkladů a vyhrál velký vklad v bitcoinech ve výši 30 $ a dostal jsem ho až na 2 900 $ a vyplatil jsem 2 500 $ a po jednom pracovním dni mi přišel e-mail. Z finančního oddělení se jmenovala Annalise a informovala mě, že jsem porušil pravidla, která jsem vyplatil, a bonus během nevykoupení přívěskem a která nebyla povolena, ale udělala výjimku a informovala mě, že se chystají ukrást zpracovat mé výhry, ale varovala mě v budoucnu, pokud to udělám pro vyplacení a během čeká se na nárokuji si nějaké bonusy, zruší mé výhry, což byla chyba z mé strany, kasina mají jiné zásady ve smluvních podmínkách a měl jsem se poučit a seznámit se s pravidly a viděl jsem, že se to stalo několik lidí, kteří poslali příspěvek, naštěstí nejsem jedním z těch lidí, kteří nedostali zaplaceno, toto je poprvé, co jsem kasino porušilo pravidla pro mě Měl jsem problémy s různými kasiny z různých důvodů. být tak blízko ke ztrátě jakéhokoli kasina, na které provádím vklad, určitě si přečtu podmínky v této poznámce, proč to prostě nemohou udělat tam, kde nemůžete uplatnit žádné bonusy, zatímco čekáte na vyplacení, je to skoro jako past samozřejmě nechcete zrušit svůj výběr, abyste mohli hrát, takže můžete najít jiné způsoby, jak si nárokovat své kompenzační body nebo možná nárokovat speciální bonus, že jste dostali e-mail, ale jsem si jistý, že mají možnost nastavit to tam, kde „Není dovoleno uplatňovat žádné bonusy nebo provádět jakékoli vklady ach jo, ani nemůžete provádět žádné vklady, dokud se na vyplacení celkově čeká, dávám této stránce pět hvězdiček jen za jejich soucit a pochopení, díky FAIR GO CASINO!!! !!!!!!!!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
jestrella412020
před 2 roky

Ve skutečnosti je toto pravidlo v mnoha kasinech zcela běžné. Na druhou stranu také nechápu, proč jste nemohli jednoduše pokračovat v hraní, aktivaci bonusů atd., když už máte nějaké peníze zablokované a čekáte na zpracování výběru.

Opravdu musíme ocenit přístup kasina, že udělalo výjimku. Mohu vás ujistit, že to není standardní postup. Vaše výhry by byly v mnoha jiných kasinech zrušeny. Palec nahoru pro kasino! 👍

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje partnerka loni v říjnu vyhrála jackpot s kasinem Fairgo ve výši více než 30 000 $ a stále neviděla 1 cent. Poté, co požádala o výběr, již prostředky na jejím účtu nejsou. Několik

e_Mails později stále neodpověděli.

Mluvila s nimi v živém chatu a bylo jí řečeno, že kancelář je zavřená. Když s nimi naposledy takto mluvila, bylo jí řečeno, že její výhry se zpracovávají. To bylo loni před Vánocemi.

Jmenuje se Lisa Leveringtonová
děkuji za poslech a doufám, že mi pomůžete
Na zdraví Davide



Automaticky přeloženo:
davidmcshane007
před rokem

Ahoj,

odpověděl jsi zde ve druhém vláknu. No a toto je můj příspěvek:

"Je mi líto, ale jednáme pouze se zapojenými hráči. Mohl byste ji požádat, aby se zaregistrovala zde na Casino Guru a podala stížnost?

Upozorňujeme, že naše centrum pro řešení problémů se zabývá nedávnými případy, tak doufám, že nebude zamítnuto... 🤔

Tento průvodce by vám každopádně měl oběma lépe porozumět:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte."

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file toto kasino je podvod.

Stále čekám na svou výhru a ještě jsem ji nedostal, už je to přes týden. Obvykle, když vyberu své výhry, obdržím je do 3 dnů na jiných stránkách kasina.

Dokumenty jsem odeslal již 3x, jen abych obdržel stejný e-mail, protože se jedná o automatickou odpověď. Chatoval jsem online a byl jsem velmi nespokojený a měl jsem instinkt, že mě podvedli.

Původní výhra byla přes 8 000 $. To se asi nedočkám 😕

Toto kasino musí být co nejdříve uzavřeno!

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
johnwudaduk
před 6 měsíci

Podařilo se vám ověřit váš účet po odeslání všech dokumentů, nebo stále není ověřen?🤔 Může být problém s dokumenty způsoben nesprávným formátem? Jen se snažím pochopit, v čem by mohl být problém, jak vidíte.🤷‍♀️

Také se stále můžete přihlásit ke svému účtu?

Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Udělal jsem 3 vklady v kasinu fairgocasino.com, to poté, co jsem provedl ověření, které vyžadují. Dne 05.12.2024 jsem vybral 750 $ a požádali mě o dodatečné ověření selfie s dokladem totožnosti v ruce. Po 15. květnu 2024 mě požádali o 8 selfie s různými dokumenty plus účet za energie a vždy jsem obdržel tuto zprávu: (Obdrželi jsme váš e-mail s přílohami, děkujeme. Nepodařilo se nám dokončit proces ověření jako kopie vašeho dokumentu (dokumentů) nelze přijmout.) Selfie s řidičským průkazem s pasem s účtem za energie jsem předělal až do dneška 7.12.2024, kdy mi poslal tuto zprávu: (Po kontrole předložené dokumentace váš účet neprošel naše interní bezpečnostní kontroly. Bylo přijato rozhodnutí o uzavření vašeho účtu. Toto rozhodnutí nebude zrušeno.)

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

SCAM file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Udělal jsem 3 vklady v kasinu fairgocasino.com, to poté, co jsem provedl ověření, které vyžadují. Dne 05.12.2024 jsem vybral 750 $ a požádali mě o dodatečné ověření selfie s dokladem totožnosti v ruce. Po 15. květnu 2024 mě požádali o 8 selfie s různými dokumenty plus účet za energie a vždy jsem obdržel tuto zprávu: (Obdrželi jsme váš e-mail s přílohami, děkujeme. Nepodařilo se nám dokončit proces ověření jako kopie vašeho dokumentu (dokumentů) nelze přijmout.) Selfie s řidičským průkazem s pasem s účtem za energie jsem předělal až do dneška 7.12.2024, kdy mi poslal tuto zprávu: (Po kontrole předložené dokumentace váš účet neprošel naše vnitřní bezpečnostní kontroly.


Bylo přijato rozhodnutí uzavřít váš účet. Toto rozhodnutí nebude vráceno.) Můžete mi prosím pomoci. Děkuji

file

Automaticky přeloženo:
bettyquintanagomez
před 4 měsíci

Vysvětlili ti ale proč? Jaký byl důvod odmítnutí?🤔

Doporučuji podat stížnost. Náš tým se jistě vynasnaží zjistit příčinu a snad se podaří tuto situaci vyřešit.

Chcete-li to provést, použijte tento odkaz a dejte nám vědět, jak jste dopadli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Toto je zpráva, kterou mi kasino neustále dává: Provedl jsem ověření 2krát dokumenty s účtem za energie se selfie a stále mi nechtěli dát peníze, dokud mi nakonec nezablokovali účet.


milá Betty,

Děkujeme, že jste si vybrali FairGo Casino.

Obdrželi jsme váš e-mail s přílohami, děkujeme. Ověřovací proces se nám nepodařilo dokončit, protože kopii vašich dokumentů nelze přijmout.

Žádáme vás, abyste pořídili jasně čitelné digitální snímky dokumentů a e-mailů:

- Obrázek, na kterém držíte alternativní identifikaci fotografie vedle svého obličeje. Ujistěte se, že jsou na obrázku vidět podrobnosti o vaší identifikaci s fotografií.

Ujistěte se, že je viditelná celá karta/dokument (žádná část nesmí být oříznuta/oříznuta). Upozorňujeme, že částečně oříznuté/oříznuté fotografie nebudou přijaty a budou mít za následek zpoždění.

Pro srozumitelnost se ujistěte, že dokumenty mají vysoké rozlišení.

Těšíme se na setkání s Vámi.

Pozdravy,


Gaston

Ověřovací služba FairGo Casino



milá Betty,

Děkujeme, že jste si vybrali FairGo Casino.

Obdrželi jsme vaši žádost o platbu ve výši 750 USD. Abychom mohli pokračovat ve zpracování vaší žádosti o výplatu, potřebujeme dodatečný ověřovací dokument pro další bezpečnostní opatření.

Při nejbližší příležitosti vás žádáme, abyste zaslali následující:

- Obrázek, na kterém držíte svou fotografii vedle obličeje. Ujistěte se, že jsou na obrázku vidět podrobnosti o vaší identifikaci s fotografií.

To je nutné před zpracováním vaší výplaty. Jakmile bude dokument přijat a schválen, bude váš požadavek odeslán ke zpracování na oddělení plateb.

Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo chatu.


Pozdravy,

Sergio

Ověřovací služba FairGo Casino


A poslední zpráva je:


milá Betty,

Kontaktujeme vás z FairGo Casino.

Po kontrole předložené dokumentace váš účet neprošel našimi interními bezpečnostními kontrolami.

Bylo přijato rozhodnutí uzavřít váš účet. Toto rozhodnutí nebude zrušeno.

Podle našich smluvních podmínek:

V případě podvodné dokumentace bude účet uzamčen a všechny výhry a/nebo hotovost budou zrušeny.

V případě, že bude vytvořen nový účet pod vaším jménem, bude také uzavřen.

Pozdravy,

Alexis

Bezpečnostní tým FairGo

Automaticky přeloženo:
bettyquintanagomez
před 4 měsíci

Poslali jste však vše, oč žádali? Je velmi důležité plně spolupracovat s kasinem, abyste získali své výhry.

Všimli jsme si, že jste úspěšně odeslali stížnost a jsou zde potřeba nějaké další informace, proto je prosím co nejdříve aktualizujte.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Překvapuje mě, že nevidím, že můj problém mají ostatní hráči, ale to je také dobré znamení, že je to, doufejme, velká jednorázová chyba. Jsem úplně v šoku a mám obavy o svůj bankovní účet, na kterém je několik neoprávněných poplatků z Fairgo z předchozích transakčních vkladů, které jsem s nimi provedl. Začalo to před dvěma dny, když jsem obdržel oznámení, že částka, za kterou byla moje transakce provedena, byla zvýšena z 13,77 USD na 27,44 USD, což se stalo u 2 mých předchozích vkladů z předchozích dnů. Možná by to bylo srovnatelné s jídlem v restauraci a spropitné, které jste nechali číšníkovi, dostanete později, takže se částka zvýší.


ale tohle je blbost. A nemělo by dojít k žádným změnám v platbách. Jsou to AUD a myslel jsem, že se možná změnili na USD a účtují mi zpět rozdíl v penězích, ale to se nesčítá. Stále to příliš zvyšují, takže se to neděje.

okamžitě jsem na svém účtu přečerpal 28 dolarů. Do konce příštího dne, což je dnes, budu přečerpán 69 $ kvůli tomu, že se to bude dít častěji, a zatím jsem netrpěl žádnými poplatky za přečerpání. Kontaktoval jsem fair go a řekli, že aby to mohli zvládnout, potřebují bankovní výpis poplatků. (Což moje banka a většina bank dělá každý měsíc.) nemůžete získat výpis z účtu za platbu, kterou jste provedli včera, můžete jej vidět pouze na svých nedávných transakcích, ale výpis z účtu bude vygenerován až v měsíci je konec. Ale něco není v pořádku. Normálně by firma pravděpodobně jen našla informace ve svém platebním procesoru a sama viděla chybu, kromě důkazu, který jsem jim již poslal, by k eskalaci neměl potřebovat absolutní důkaz, ale tvrdí, že ano. Takže jsou v pořádku s tím, že čekají 30 dní a nic nedělají, zatímco mě během příštích 24 hodin dostávají další neoprávněné poplatky.

hned druhý den (dnes 6. října 2024) přišly na můj účet 3 další tyto poplatky. "Vaše částka 27,44 $ byla nyní zvýšena na 41,00 $," uvedla aplikace pro hotovost v e-mailech a textových zprávách nad oznámeními aplikace. To není něco, čeho si všímám. Dostávám upozornění na druhou, že se to stalo. Čtyřicet jedna dolarů!!! Takže ten člověk má DVA zvýšení, kdy se to stane v reálném světě? stalo se to u 5 různých transakcí a nyní jsem na svém účtu záporných -69 USD. Nechci zpochybňovat, že transakce způsobují nepořádek. Původní transakce je legitimní, ale další poplatky zvyšující částku zjevně spočívají v tom, kde je problém, a protože hodně sázím a mám mezinárodní transakce. Nechci, aby to poškodilo moji banku a mou budoucnost s touto bankou. Mám velkou výplatu, která brzy zasáhne (ne z fair go), takže jsem připraven zaplatit všechny tyto peníze, které mě stojí.


tohle se mi ještě nikdy nikde nestalo a myslím, že je to opravdu stinné. Protože proč se to vždy zvyšuje, když se jedná o nějaké náhodné chyby, proč jim tyto chyby pokaždé prospívají, a tak jsem jim poslal novou informaci, že se mi právě staly tři další a oni zatím neodpověděli, ale odpověď bude stejná. potřebují výpis z bankovního účtu. Chápu, že to potřebují, ale proč se to děje znovu a znovu, protože i kdybych měl prohlášení, poplatky by se mi staly znovu, takže se zběsile snažím blokovat všechny jejich prodejce, abych to neudělal dostat další poplatky, ale nebude to fungovat, dokonce jsem měl zamčenou kartu. Zamkl jsem svůj účet předtím, než tyto nové zasáhly, a protože už jsou, předchozí autorizované transakce, kterými procházejí, mohou v podstatě změnit částky v dolarech na co chtějí a projde to. Je zřejmé, že se nejedná o úmyslné schéma nebo podvodnou krádež mých peněz, ale přesto je pro každého, kdo si u nich ukládá peníze, velké obavy, že kdykoli z ničeho nic může mít 70 USD z náhodného zvýšení svých předchozích transakcí. A představte si, že se to může stát každé kartě, která s nimi byla použita. Doslova sedím na špendlíkech a jehlách. Modlím se, aby se to už nestalo, ale jsou to dva dny v řadě. Pět. Výskyty a oni nepodnikají žádné kroky ohledně jejich platebního systému. Neeskalují to. Neřeší problém. Neřeší to, dokud jim nedám výpis z účtu, ve kterém se výpis z říjnového účtu nevytvoří další měsíc, a požádám banku, aby mi poslala výpis z účtu za tyto poplatky, a jediné, co řekli, bylo, že nebudeme nenabízíme, že je můžete zpochybnit a zanechat zpětnou vazbu, abychom mohli zlepšit naše služby (CASH APP) Toto je velmi naléhavá nouzová situace. Obávám se, že do rána za 12 hodin budu negativní další kolo neoprávněných poplatků.



*** POZOR. *****


Mířím do oddělení stížností a vyplňuji stížnost s guruem, moc vám děkuji, že jste si to všichni přečetli

Automaticky přeloženo:
před měsícem

*** pozor *** ⬆️ ⬆️ vkladatelé. (pokračování)


navíc poté, co Fairgo došlo k dalším neoprávněným poplatkům, za ně nemám žádné kredity, takže můj zůstatek v kasinu se vůbec nezvýšil, jako by ani nevěděli, že se to děje, a peníze nejdou směrem k můj účet. Normálně by si firma, bez ohledu na to, jak velká nebo malá, všimla, že někoho omylem nějakým způsobem předražila. Zejména 5krát v součtu 70 dolarů. I kdyby mi to připsalo, nebylo by to přijatelné, i kdyby ano, ale to je jen příklad toho, jak šílené to je. Utratím téměř 14 USD za běžnou vkladovou transakci a o pár dní později to zvýšili na 27 USD a další den na 41 USD!!!!! jako by tam byl nějaký tip nebo něco, co přidávají. Ale nedostal jsem žádné z těch peněz, které mi účtovali. Ani cent. Samozřejmě jsem během vkladu dostal původní peníze, ale všechny přidané poplatky mi nic nepřišlo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem dostal 2 další. Celkem je to 96 dolarů. 3 dny v řadě. Takže od nich „spravedlivé".


Aktualizoval jsem tým stížností

file

Automaticky přeloženo:
Byronaburns
před měsícem

To je jistě velmi dobrý krok. Nahlásili jste to své bance? Pokud se domníváte, že jsou vaše prostředky v bezprostředním ohrožení, protože vaše karta byla zneužita, určitě bych začal u banky.

Jednou jsem byl ve stejné situaci; proto mohu potvrdit, že čím dříve jim zavoláte, tím lépe.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Díky. Chtěl jsem dát fair go šanci to napravit. Protože si myslím, že mě hotovostní aplikace zakáže poté, co se vypořádám s tímto velkým zmatkem podezřelých transakcí. Už teď nenávidí hazardní hry v mezinárodních transakcích, jako jsou tyto. A opravdu to není chyba peněžních aplikací

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrá zpráva, čelili tomu, jsem velmi šťastný. Nyní se mohu vrátit k vkladu. Díky bohu, že míč jde dopředu file

Automaticky přeloženo:
Byronaburns
před měsícem

Jsem rád, že vidím dobré zprávy a že se případ posunul kupředu. Tak doufám, že seženete všechny prostředky a nikde nebude problém.

Pokud se však znovu stane něco nepředvídatelného, budeme tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky