Překvapuje mě, že nevidím, že můj problém mají ostatní hráči, ale to je také dobré znamení, že je to, doufejme, velká jednorázová chyba. Jsem úplně v šoku a mám obavy o svůj bankovní účet, na kterém je několik neoprávněných poplatků z Fairgo z předchozích transakčních vkladů, které jsem s nimi provedl. Začalo to před dvěma dny, když jsem obdržel oznámení, že částka, za kterou byla moje transakce provedena, byla zvýšena z 13,77 USD na 27,44 USD, což se stalo u 2 mých předchozích vkladů z předchozích dnů. Možná by to bylo srovnatelné s jídlem v restauraci a spropitné, které jste nechali číšníkovi, dostanete později, takže se částka zvýší.
ale tohle je blbost. A nemělo by dojít k žádným změnám v platbách. Jsou to AUD a myslel jsem, že se možná změnili na USD a účtují mi zpět rozdíl v penězích, ale to se nesčítá. Stále to příliš zvyšují, takže se to neděje.
okamžitě jsem na svém účtu přečerpal 28 dolarů. Do konce příštího dne, což je dnes, budu přečerpán 69 $ kvůli tomu, že se to bude dít častěji, a zatím jsem netrpěl žádnými poplatky za přečerpání. Kontaktoval jsem fair go a řekli, že aby to mohli zvládnout, potřebují bankovní výpis poplatků. (Což moje banka a většina bank dělá každý měsíc.) nemůžete získat výpis z účtu za platbu, kterou jste provedli včera, můžete jej vidět pouze na svých nedávných transakcích, ale výpis z účtu bude vygenerován až v měsíci je konec. Ale něco není v pořádku. Normálně by firma pravděpodobně jen našla informace ve svém platebním procesoru a sama viděla chybu, kromě důkazu, který jsem jim již poslal, by k eskalaci neměl potřebovat absolutní důkaz, ale tvrdí, že ano. Takže jsou v pořádku s tím, že čekají 30 dní a nic nedělají, zatímco mě během příštích 24 hodin dostávají další neoprávněné poplatky.
hned druhý den (dnes 6. října 2024) přišly na můj účet 3 další tyto poplatky. "Vaše částka 27,44 $ byla nyní zvýšena na 41,00 $," uvedla aplikace pro hotovost v e-mailech a textových zprávách nad oznámeními aplikace. To není něco, čeho si všímám. Dostávám upozornění na druhou, že se to stalo. Čtyřicet jedna dolarů!!! Takže ten člověk má DVA zvýšení, kdy se to stane v reálném světě? stalo se to u 5 různých transakcí a nyní jsem na svém účtu záporných -69 USD. Nechci zpochybňovat, že transakce způsobují nepořádek. Původní transakce je legitimní, ale další poplatky zvyšující částku zjevně spočívají v tom, kde je problém, a protože hodně sázím a mám mezinárodní transakce. Nechci, aby to poškodilo moji banku a mou budoucnost s touto bankou. Mám velkou výplatu, která brzy zasáhne (ne z fair go), takže jsem připraven zaplatit všechny tyto peníze, které mě stojí.
tohle se mi ještě nikdy nikde nestalo a myslím, že je to opravdu stinné. Protože proč se to vždy zvyšuje, když se jedná o nějaké náhodné chyby, proč jim tyto chyby pokaždé prospívají, a tak jsem jim poslal novou informaci, že se mi právě staly tři další a oni zatím neodpověděli, ale odpověď bude stejná. potřebují výpis z bankovního účtu. Chápu, že to potřebují, ale proč se to děje znovu a znovu, protože i kdybych měl prohlášení, poplatky by se mi staly znovu, takže se zběsile snažím blokovat všechny jejich prodejce, abych to neudělal dostat další poplatky, ale nebude to fungovat, dokonce jsem měl zamčenou kartu. Zamkl jsem svůj účet předtím, než tyto nové zasáhly, a protože už jsou, předchozí autorizované transakce, kterými procházejí, mohou v podstatě změnit částky v dolarech na co chtějí a projde to. Je zřejmé, že se nejedná o úmyslné schéma nebo podvodnou krádež mých peněz, ale přesto je pro každého, kdo si u nich ukládá peníze, velké obavy, že kdykoli z ničeho nic může mít 70 USD z náhodného zvýšení svých předchozích transakcí. A představte si, že se to může stát každé kartě, která s nimi byla použita. Doslova sedím na špendlíkech a jehlách. Modlím se, aby se to už nestalo, ale jsou to dva dny v řadě. Pět. Výskyty a oni nepodnikají žádné kroky ohledně jejich platebního systému. Neeskalují to. Neřeší problém. Neřeší to, dokud jim nedám výpis z účtu, ve kterém se výpis z říjnového účtu nevytvoří další měsíc, a požádám banku, aby mi poslala výpis z účtu za tyto poplatky, a jediné, co řekli, bylo, že nebudeme nenabízíme, že je můžete zpochybnit a zanechat zpětnou vazbu, abychom mohli zlepšit naše služby (CASH APP) Toto je velmi naléhavá nouzová situace. Obávám se, že do rána za 12 hodin budu negativní další kolo neoprávněných poplatků.
*** POZOR. *****
Mířím do oddělení stížností a vyplňuji stížnost s guruem, moc vám děkuji, že jste si to všichni přečetli
I’m surprised I don’t see my issue being experienced by other players, but that’s also a good sign that this hopefully is a big one off mistake. I am completely in shock and worried about my bank account which has several unauthorized charges from Fairgo on previous transaction deposits that I made with them. It started two days ago when I received the notification that the amount that my transaction was for has been increased from $13.77 to $27.44, this happened on 2 of my prior deposits from the previous days. Maybe this could be comparable to eating at a restaurant and then the tip that you left the waiter gets put in later so the amount gets increased.
but this is bonkers. And there should be no changes to the payments. They are AUD, and I thought maybe they changed to USD and are back charging me the money difference but that doesn’t add up. They’re still increasing it way too much so that’s not what’s happening.
immediately I am $28 dollars overdrawn in my account. By the end of the next day, which is today, I will be overdrawn $69 due to more of this happening and I have suffered no overdraft fees yet. I contact fair go and they said in order for them to handle it they need a bank statement of the charges. (Which my bank and most banks do on a monthly basis.) you can’t get a bank statement for a charge you made yesterday you can only see it on your recent transactions, but the bank statement won’t be generated until the month is over. But something isn’t right. Normally a business would probably just locate the information on their payment processor and see the error for themselves, imo other than the proof I already sent them, they shouldn’t need the absolute proof in order to escalate it but they are saying they do. So they are ok with waiting 30 days and doing nothing while I am getting hammered with more of these unauthorized charges over the next 24 hours.
the very next day (today OCT 6, 2024) there is 3 more of these charges that hit my account from fair go. "Your amount of $27.44 has now been increased to $41.00," Said cash app in emails and text messages on top of the app notifications. This is not something I’m noticing. I’m getting notified the second that it occurs. FORTY ONE Dollars!!! So that one has had TWO increases on it when does that ever happen in the real world? this happened to 5 different transactions and I’m now -$69 negative in my account. I don’t want to dispute the transactions cause what a mess. The original transaction is legit, but the additional charges increasing the amount obviously is where the problem lies and because I gamble a lot and have international transactions. I don’t want this to hurt my bank and my future with this bank I have a large payout that’s going to hit soon (Not from fair go) so I’m prepared to pay all of this money that they are costing me.
this has never happened to me before ever anywhere and I think it’s really shady. Because why is it always increased if this is some random mistakes why are these mistakes benefiting them every single time and so I sent them the new information that I just had three more happen and they haven’t responded yet but response will be the same they need a bank statement. I can understand them needing it but then why is this happening again and again like even if I had a statement, the charges still would’ve happened again to me so I’m frantically trying to block all of their vendors so I don’t get hit with any more charges, but it’s not gonna work I even had my card locked. I locked my account before these new ones hit and because they are already, previous authorized transactions they go thru, they essentially can change the dollar amounts to whatever they want and it will go through. Obviously, this isn’t a intentional scheme or fraudulent theft of my money, but still what a huge concern for anybody that is depositing with them that at any time out of nowhere they can have $70 from accidental increases on their prior transactions. And just think it can happen to every card that has been used with them. I’m literally sitting on pins and needles. Praying that no more of these happen but it’s two days in a row. Five. Occurrences and they are taking no action on their payment system. They’re not escalating it. They’re not fixing the problem. They’re not addressing it until I give them a bank statement in which Oct bank statement won’t be created for another month and I beg the bank to send me a bank statement for these charges , and all they said was we don’t we don’t offer that you can dispute them and leave feedback so we can better our service (CASH APP) This is a very urgent emergency situation. I fear that by the morning in like 12 hours that I’m going to be negative another round of unauthorized charges.
*** BEWARE. *****
i’m heading over to the complaint division and filling a complaint out now with guru thank you so much for reading this everybody