Obracíme se na Vás ohledně Vaší žádosti.
Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl na vaši žádost dříve úspěšně uzavřen.
Také vás informujeme, že podle pravidel našeho kasina: Pokud nebude provedeno žádné přihlášení k Hráčskému účtu na Webové stránce (účet je neaktivní) po dobu delší než 12 měsíců, Společnost si vyhrazuje právo účtovat měsíční udržovací poplatek ve výši 5 EUR počínaje 13. měsícem od posledního zaznamenaného přihlášení.
Více informací naleznete zde:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
Rádi bychom vás také informovali, že finanční prostředky budou staženy z vašeho herního účtu. Upozorňujeme, že z vašeho bankovního účtu nebudou strženy žádné poplatky.
Děkuji za pochopení!
Máte-li další dotazy, neváhejte nás znovu kontaktovat. Jsme tu pro vás 24 hodin denně.
Ohledně vašeho požadavku vás budeme kontaktovat. Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl na vaši žádost dříve uzavřen. Dále vás informujeme, že podle pravidel našeho kasina: Pokud hráčský účet na Webové stránce není přihlášen (účet je neaktivní) déle než 12 měsíců, společnost si vyhrazuje právo účtovat měsíční udržovací poplatek. 5 € od 13. měsíce po posledním přihlášení. Více informací naleznete zde: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Rádi bychom vás také informovali, že finanční prostředky budou staženy z vašeho herního účtu. Upozorňujeme, že z vašeho bankovního účtu nebudou strženy žádné poplatky. Děkuji za pochopení! Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás znovu kontaktovat. Jsme tu pro vás 24/7.
Myslím, že na herním účtu nezůstal žádný zůstatek. Vždy jsem prohrál peníze a pak také uzavřel účet, pokud už nebudu hrát v kasinu. Nenechávám otevřené účty.
We are contacting you regarding your request.
We would like to inform you that your account has been successfully closed at your request earlier.
We also inform you that according to the rules of our casino: If no login on the Player Account on the Website is performed (the account is inactive) for a period longer than 12 months, the Company reserves the right to charge a monthly maintenance fee of €5 starting on the 13th month from the last recorded login.
More information can be found here:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
We also want to inform you that funds will be withdrawn from your game account. Please note that your bank account will not be charged.
Thank you for your understanding!
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you around the clock.
We will contact you regarding your request. We would like to inform you that your account has been closed at your request earlier. We also inform you that according to the rules of our casino: If the player account on the Website is not logged in (the account is inactive) for more than 12 months, the company reserves the right to charge a monthly maintenance fee. €5 from the 13th month after the last login. More information can be found here: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions We would also like to inform you that funds will be withdrawn from your gaming account. Please note that your bank account will not be charged. Thank you for your understanding! If you have any questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you 24/7.
I don't think there is any balance left in the game account. I've always gambled away the money and then also closed the account if I'm not going to play at the casino anymore. I don't leave accounts open.
We are contacting you regarding your request.
We would like to inform you that your account has been successfully closed at your request earlier.
We also inform you that according to the rules of our casino: If no login on the Player Account on the Website is performed (the account is inactive) for a period longer than 12 months, the Company reserves the right to charge a monthly maintenance fee of €5 starting on the 13th month from last recorded login.
More information can be found here:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
We also want to inform you that funds will be withdrawn from your game account. Please note that your bank account will not be charged.
Thank you for your understanding!
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you around the clock.
Olemme sinuun yhteydessä pyyntöösi liittyen. Haluamme ilmoittaa, että tilisi on suljettu pyynnöstäsi aiemmin. Ilmoitamme myös, että kasinomme sääntöjen mukaan: Jos Verkkosivustolla olevalle pelaajatilille ei kirjauduta (tili on passiivinen) yli 12 kuukauden ajan, yhtiö pidättää oikeuden veloittaa kuukausittaisen ylläpitomaksun. 5 € alkaen 13. kuukaudesta viimeisestä kirjautumisesta. Lisätietoja löytyy täältä: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Haluamme myös ilmoittaa, että varoja nostetaan pelitililtäsi. Huomaa, että pankkitiliäsi ei veloiteta. Kiitos ymmärryksestäsi! Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä uudelleen. Olemme täällä sinua varten ympäri vuorokauden.
en usko että olisi jäänyt mitään saldoa pelitilille. olen kyllä aina pelannut rahat pois ja sitten myös sulkenut tilin jos en aio enää pelata kasinossa. en jätä tilejä auki.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: