FórumKasinaEUSLOT Casino - všeobecná diskuze

EUSLOT Casino - všeobecná diskuze

před rokem od mcclane2020
|
2532 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s EUSLOT Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

toto kasino mi poslalo e-mail, že můj účet je 12 měsíců neaktivní a začínají si účtovat poplatek. Zkoušel jsem se přihlásit do kasina, ale hlásí, že mám cooldown. Šel jsem na chat na zákaznický servis, ale nebyli ochotni věc objasnit. Vložil jsem na to tyto obrázky a po 5 minutách se ozvalo poslat e-mail údržbě. Mám pocit, že jsem tam svůj účet úplně uzavřel a natrvalo. požadovat takovou platbu jen znamená, že kasino má špatnou ekonomiku... a já se do toho kasina nemůžu ani přihlásit.


filefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před rokem

Ahoj,

za prvé, víme o tom a varujeme hráče:

file

https://casino.guru/fi/euslot-casino-arvostelu

To, co zní úplně špatně, je, že chat nebo podpora nedokáže pomoci. Co ještě očekávají, že uděláš?

Předpokládám správně, že jste na svém účtu nechali nějaký aktivní zůstatek? Vždy byste se tomu měli vyhnout, abyste minimalizovali šance, že kasino bude mít poplatky.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Obracíme se na Vás ohledně Vaší žádosti.


Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl na vaši žádost dříve úspěšně uzavřen.


Také vás informujeme, že podle pravidel našeho kasina: Pokud nebude provedeno žádné přihlášení k Hráčskému účtu na Webové stránce (účet je neaktivní) po dobu delší než 12 měsíců, Společnost si vyhrazuje právo účtovat měsíční udržovací poplatek ve výši 5 EUR počínaje 13. měsícem od posledního zaznamenaného přihlášení.


Více informací naleznete zde:


https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV

https://www.euslot.com/terms-and-conditions


Rádi bychom vás také informovali, že finanční prostředky budou staženy z vašeho herního účtu. Upozorňujeme, že z vašeho bankovního účtu nebudou strženy žádné poplatky.


Děkuji za pochopení!


Máte-li další dotazy, neváhejte nás znovu kontaktovat. Jsme tu pro vás 24 hodin denně.


Ohledně vašeho požadavku vás budeme kontaktovat. Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl na vaši žádost dříve uzavřen. Dále vás informujeme, že podle pravidel našeho kasina: Pokud hráčský účet na Webové stránce není přihlášen (účet je neaktivní) déle než 12 měsíců, společnost si vyhrazuje právo účtovat měsíční udržovací poplatek. 5 € od 13. měsíce po posledním přihlášení. Více informací naleznete zde: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Rádi bychom vás také informovali, že finanční prostředky budou staženy z vašeho herního účtu. Upozorňujeme, že z vašeho bankovního účtu nebudou strženy žádné poplatky. Děkuji za pochopení! Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás znovu kontaktovat. Jsme tu pro vás 24/7.



Myslím, že na herním účtu nezůstal žádný zůstatek. Vždy jsem prohrál peníze a pak také uzavřel účet, pokud už nebudu hrát v kasinu. Nenechávám otevřené účty.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před rokem

Ahoj.

Je dobrým zvykem nechávat účty při uzavření „prázdné". To je jisté.

V tomto konkrétním případě mi asi uniká pointa kasina.

"Budeme vás kontaktovat ohledně vaší žádosti. Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl na vaši žádost uzavřen dříve . Také vás informujeme, že podle pravidel našeho kasina: Pokud hráčský účet na Webové stránce není přihlášen (účet je neaktivní) déle než 12 měsíců, společnost si vyhrazuje právo účtovat měsíční udržovací poplatek"

Účet byl uzavřen – již by neměl být považován za neaktivní. Má se hráč, jehož účet byl dříve uzavřen, přihlásit jednou ročně, aby se vyhnul poplatkům?

Uniká mi něco? co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Alespoň ti nezablokovali účet, když jsi šel vybrat peníze. Měl jsem výhry, ale řekli, že nemohou provádět výběry z bankovní karty a musel jsem provést další vklad prostřednictvím elektronické peněženky a vsadit to 3x. Když jsem řekl ne, zavřeli mi účet. Prohrál jsem všechny své výhry.


Tato společnost funguje jako kasina Dama NV. Je to podvod.

Automaticky přeloženo:
Meh5005
před rokem

Dívám se na vaši stížnost a zdá se, že jste se vyloučili v jiných kasinech ze stejné skupiny, takže z tohoto důvodu uzavřeli účet. Každopádně, pokud to chtěli udělat, pak by neměli přijímat vaše vklady nebo je v takovém případě všechny vrátit. Počkejme si, jak se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Před 13 dny jsem převedl 42,50 EUR (s 79% bonusem) do slotu EU a byly také strženy na můj web...

Na mém účtu Euslot je napsáno: Odmítnuto s vkladem

Ale nebyla mi vrácena do mé banky ani vložena na můj herní účet...

Už 13 dní se ptám, kde ty peníze jsou..a pokaždé stejný příběh: buďte prosím trpěliví, nebo se zpracovává..

Stručně řečeno: Berou vaše peníze a neberou vás vážně!

Tohle je podvodník!!

Automaticky přeloženo:
Dre70
před rokem

Obávám se, že vklad je ztracen někde uprostřed a kasino nyní čeká, až případ vyřeší poskytovatel plateb třetí strany.

Toto je bohužel nejčastější důvod takového zpoždění v případech ztracených nebo nesprávně umístěných vkladů.

Doufejme, že řešení přijde brzy.

V opačném případě doporučuji vytvořit stížnost. Projděte si tuto sekci a rozhodněte se, zda máte možnost.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Tento odkaz vám umožňuje odeslat stížnost: https://casino.guru/complaints

Co myslíš? Stojí vám to za zvážení?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky