Děkuji Radka
Jsem si jistý, že své peníze už nikdy neuvidím, ale přesto můžeme napsat stížnost hernímu úřadu. Pokud kasino neposkytne žádné důkazy nebo se k tomu nevyjádří
Ještě jednou DÍKY VÁM VŠEM
Thank you Radka
I am sure that I will never see my money again, but we can still write a complaint to the gaming authority. If the casino does not provide any evidence or does not comment on it
Thanks Again To ALL OF YOU
Danke Radka
ich bin mir aber sicher das ich mein Geld nicht mehr sehen werde,Aber trotzdem können wir ne Beschwerde an die Spielbehörde schreiben.Sollte das Casino weder ein beweis liefern oder sich nicht dazu äusern
Danke Noch Mal An Euch ALLEN
Ahoj.
To znamená, že kasino není ochotno příliš spolupracovat. no, to mě mrzí.
Právě jsem viděl poslední příspěvek ve vláknu stížností; Jsem ale docela zmatený. Opravdu si přejete, aby byla stížnost uzavřena? Mohu vědět proč, prosím? Nemohl jsem to pochopit.
Pokud jste zjistili, že jste se sami vyloučili z celé skupiny, ale nepoužili jste nepravdivé osobní údaje, a kasino to zjistilo i poté, co jste vložili peníze a hráli, řekl bych, že pro zrušení vašich výher stále neexistuje žádný důvod.
Co mě trápí, je tato část: "Moje výhry a můj účet byly zablokovány a smazány."
Hello.
So it means the casino is not willing to cooperate much. well, I'm sorry to hear that.
I just saw the last post in the complaint thread; I'm quite confused, though. Do you truly wish for the complaint to be closed? May I know why, please? I could not understand.
If you discovered that you had self-excluded from the entire group but did not use false personal information, and the casino still discovered this after you had deposited and played, I would say that there is still no justification for canceling your winnings.
What troubles me is this part: "My winnings and my account were blocked and deleted."