DomůFórumKasinaDazzlehand Casino - všeobecná diskuze

Dazzlehand Casino - všeobecná diskuze

 od quartasalvatore748
|
1 837 zobrazení 61 odpovědí |
|
1 2...4
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Dazzlehand Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Dobrý den, drahý tým Casin Guru


Nedávno jsem se zaregistroval v kasinu Dazzlehand


V neděli 17. února 2025 jsem hrál 120% uvítací bonus ve výši 48 EUR. Vše jsem úspěšně implementoval


V neděli 17. února 2025 jsem nahrál dokumenty


ID (řidičský průkaz)


Pro adresu jsem nahrál potvrzení o příjmu


Pro platbu jsem nahrál svůj doklad o zaplacení


a fotografie bankovní karty


K mému překvapení byly dokumenty rychle ověřeny


Poté jsem byl informován e-mailem, že můj doklad o příjmu byl pro adresu zamítnut


tak jsem nahrál svůj bankovní výpis,


pak to bylo schváleno, takže můj účet byl ověřen 18. února 2025


e-mailem. Nyní jsem požádal o výběr, který byl zrušen. Důvodem bylo, že bych měl nahrát selfie se svým ID, přestože můj účet byl ověřen.


Teď jsem nahrál své ID selfie, ale nic se nestalo. Podle podpory mělo být moje ID selfie zkontrolováno do 24 hodin


Nyní uplynulo 24 hodin a nic se nestalo


Chat je offline

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748

Ahoj, takže jediný problém, který je v ověřování, je momentálně selfie s ID ano? Myslím, že by bylo dobré, kdybyste ještě chvíli počkali, abyste viděli, jestli se k vám kasino dostane a co vám řeknou. Pokud je chat offline, zkusil bych vám poslat e-mail, zda vše proběhlo v pořádku a pokud vám nikdo neodpoví na selfie a nic nevíte, náš tým se vám pokusí pomoci, protože máte otevřenou stížnost . Zkusme dát kasinu trochu času, protože říkáte, že ostatní dokumenty byly přijaty poměrně rychle. Možná existuje důvod pro malé zpoždění, ale nemusí to nutně znamenat, že je něco hned špatně.

co myslíš? Můžete mě mezitím informovat, co se děje s vaším případem.

Automaticky přeloženo:

Dobře, počkám ještě pár dní

Jen pro INFO!!!

v mém profilu se píše, že pokud účet nebude ověřen po 30 dnech, účet bude kasinem smazán👍👍👍


Nesmíme čekat příliš dlouho

Automaticky přeloženo:

Ano, čekám


Ale nemůžeme čekat příliš dlouho


v profilu kasina


Pokud svůj účet neověříte, bude po 30 dnech smazán

Automaticky přeloženo:

Kasino již podruhé ověřilo můj účet prostřednictvím e-mailu a přijalo mé ID selfie


Nyní jsem si chtěl vybrat peníze a můj účet je zablokovaný a nemohu se dostat k penězům

Proč? Žádný nápad



👎👎👎👎Špatné kasino POZOR!!!! filefile


Automaticky přeloženo:

filefile Aktualizace 20.02.2025 13:11 Nyní mi přišel další email, ve kterém byla moje ID selfie schválena. Nyní jsem chtěl vybrat a můj účet byl zablokován, nemohu dostat své peníze



Pozor na podvodníky!!!!

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

AKTUALIZOVAT

20.02.2025 15:31

Nyní mě podpora informovala, že jsem dne 13.01.2025 požádal o zákaz všech kasin L:C:S Limited. Kupodivu napsali, že mi vrátí počáteční vklad ve výši 100 $ na můj bankovní účet

Moje výhry byly smazány a můj účet zablokován


Ano, ale je zvláštní, že můžete vkládat, vyhrávat, nahrávat dokumenty a pak se nechat zablokovat.

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748

Docela turbulentní situace, vidím.

Ale požádali jste o takový zákaz? Pokud ano, stejně mi přijde divné, že se s tím kasino v podstatě vypořádalo nějak až teď. Pokud jste však o to požádali v jiném kasinu z této skupiny a pak jste zde hráli s tím, že kasino muselo udělat ověření, aby v podstatě vědělo, kdo jste a systém je vyhodil, že jste o něco takového požádali, tak asi neudělali špatně. Žádali jste o zákaz vstupu do kasin pouze z této skupiny nebo máte na mysli zákaz vstupu do všech kasin obecně?

Automaticky přeloženo:

ahoj Jaro


Podle kasina jsem měl 13. ledna 2025 požádat o zákaz pro celou skupinu.



Pamatuji si, že jsem požádal o zákaz v sesterském kasinu Scibet Casino


Ale v celé skupině si nemůžu vzpomenout


Už je to měsíc, hraju v tolika online kasinech, že si to nepamatuju


Ale vážně, udělal bych to

Kdybych jen nevložil peníze do Dazzlehanda, nedávalo by to smysl.


Navzdory tomu všemu jsem mohl vložit, vyhrát dokumenty file ověřit a pak přišel blok



co myslíš? Mám přesto napsat e-mail se stížností na herní úřad?



Dazzlehand je ale JUICE SHOP

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748

Máte nějaký e-mail nebo snímek obrazovky, když jste o to požádali v kasinu Scibet? Samozřejmě existují kasina nebo licence, kde pokud si přejete být vyloučeni, budete vyloučeni z celé skupiny. Většinou je to naopak a musíte se vyloučit z jakéhokoli kasina i ve stejné skupině, ale jsou případy, kdy to není pravidlem a budete vyloučeni z celé skupiny. To je asi nejdůležitější zjistit a také to, zda jste o to skutečně požádali. Protože pokud to uděláte, může být stížnost na úřad zbytečná.

Automaticky přeloženo:

Bohužel jsem nedostal e-mail, když jsem si zablokoval Scibet.


Ale jak jsem řekl, nevzpomínám si, že bych měl blokovanou celou skupinu.


Kdybych si nechal zakázat vstup do celé skupiny, nebyl bych tak hloupý a vložil peníze do jednoho z kasin skupiny.


Možná bych to měl stejně nahlásit


Budou mi vráceny 2 vložené zálohy. Přesto mi bylo umožněno vložit a úspěšně implementovat bonus


2 ověřovací emaily o mých dokumentech a pak blok


541 € je pryč!!


Co bys udělal Jaro?

Zpráva Maltského úřadu pro hazardní hry?


Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Dazzlehande, buďte opatrní, pokud chcete hrát s bonusem, každopádně výhry jsou omezeny na 100 EURO!

Pokud vložíte 50 eur, splníte sázkové požadavky, budete chvíli hrát jako idiot, vyhrajete maximálně o 50 eur více!

Nehrajte v tomto kasinu!

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748

Ahoj,

jak řekl Jaro, je zásadní zjistit, jak přesně a kde jste se vyloučili. Bez toho, abyste to měli dopředu vyřešené, se s takovou zprávou asi daleko nedostanete.

Okamžitě bych požádal podporu o poskytnutí přepisu komunikace s uvedením vašeho požadavku ze dne 13. ledna 2025. Nebo o cokoli jiného, ​​co dokazuje, že jste byli vyloučeni z celé skupiny.

Můžete to zkusit?


Jen jsem procházel její podmínky a nenašel jsem nic o uzavření účtu v rámci celé skupiny. Řekl bych, že stojí za to se zeptat na podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
BorisO

Ahoj!

Ne příliš pohodlný bonus. Zjistili jste to poté, co jste si jej vzali, nebo než jste takový bonus přijali? Pro jistotu se bavíme o maximálním limitu výhry, což mi přijde dost nefér, nebo o maximálním limitu výběru z bonusu?


Automaticky přeloženo:

Dobrý den Radko


Ano, dobrý nápad


Právě jsem napsal na podporu, abych se zeptal, zda by byli ochotni mi poslat e-mail nebo přepis

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748

Myslím, že to bylo dobré rozhodnutí; uvidíme, co nám kasino nabídne. V pondělí se vrátím a určitě udělám vše, abych vás zkontroloval.

Automaticky přeloženo:

Děkuji Radka


Jsem si jistý, že své peníze už nikdy neuvidím, ale přesto můžeme napsat stížnost hernímu úřadu. Pokud kasino neposkytne žádné důkazy nebo se k tomu nevyjádří



Ještě jednou DÍKY VÁM VŠEM

Automaticky přeloženo:
Radka

Neviděl jsem žádné podmínky, které říkají, že maximální výhra je 100 eur, ale vlastní zůstatek byl 235 eur a když byl obrat splněn, zůstatek se snížil na 100 eur!

Účet by měl být uzavřen okamžitě po výplatě peněz!

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý den Radko


Kasino mi to poslalo

file

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky