No, taky by mě naštvalo být ve vaší kůži, přesto je vysvětlení po ruce. Stačí se podívat na záložku s vysvětlením reputace: https://casino.guru/cosmicslot-casino-review#tab=js-tab-reputation
Dovolte mi citovat ze stížnosti , protože to všechno dobře říká:
"Uvědomte si prosím, že rozmanitost a dostupnost platebních metod nespravuje výhradně kasino. Velký vliv má několik faktorů, jako je licenční úřad, geolokace, smlouvy s poskytovateli plateb a bankovní omezení. Pokud byla platební metoda k dispozici pro vklady, nemusí to nutně znamenat, že bude nabízeno i pro výběry, také může být kdykoli přerušeno. Bohužel kasina jsou někdy bezmocná a omezená v nabízení platebních metod svým zákazníkům."
Odpovězte na stížnost brzy, náš tým pro stížnosti se vám pokusí pomoci. 👌
Well, I would also be pissed off being in your shoes, still, the explanation is at hand. Just check the reputation explained tab: https://casino.guru/cosmicslot-casino-review#tab=js-tab-reputation
Allow me to quote from the complaint, because it says it all well:
"Please understand, that the variety and accessibility of payment methods are not managed by the casino exclusively. Several factors as the Licensing Authority, geolocation, contracts with the payment providers, and bank restrictions, all have a major influence. If a payment method was available for deposits, it doesn’t mean necessarily, that it will be offered for withdrawals too, also it can be discontinued at any time. Unfortunately, casinos are sometimes powerless and limited in offering payment methods to their customers."
Reply to the complaint soon, our Complaint Team will try to help you. 👌
Automaticky přeloženo: