FórumKasinaCosmicSlot Casino - všeobecná diskuze

CosmicSlot Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Realba
|
5563 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Proces stažení je hrozný. Nemůžu tomu webu uvěřit. Příště se ujistěte, že používáte pouze stránky Ontario. Stále čekám na své výběry a nikdo nereaguje. Live Chat vám nemůže pomoci a neustále vám říká, abyste poslali e-mail finančnímu oddělení. Finanční oddělení nereaguje. Ztratil jsem naději, že si budu moci vybrat své 3 000 výhry

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hele, nezávidím ti tvoji situaci. Jak vidíme, nejste jediný, kdo měl podobné problémy. Než jste přišli hrát do tohoto kasina, zkusili jste si na našem webu zkontrolovat nějaké užitečné informace, například uživatelské recenze nebo stížnosti ? Tento zdroj může být někdy více než užitečný.

Vidím však, že ohledně vašeho výběru vás kasino stále odkáže pouze na příslušné oddělení. Jak dlouho trvá proces odstoupení od smlouvy, mohu-li se zeptat? Byl váš účet již plně ověřen?

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Nezaplatili??? Kyc ani neodpovídá na e-maily. Mám tisíce čekajících na stažení

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neplatili, je těžké zaplatit, ale rádi berou zálohy a chabé výmluvy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud nezaplatili, jak dlouho čekáte.

Automaticky přeloženo:
Whereismymoney
před rokem

Jsou to 4 měsíce, ale nařídil jsem jim zablokovat účet, Altacore nv je a jejich společnosti, všechny jsou takové, přišel jsem o více než 2 000 USD ve výběrech, zdržují se, platí některým lidem, ale většina z nich ne t platit.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

To je hrozný. Včera večer odpověděli, že mi vyplácejí splátky jednou týdně. Tak frustrující. S jinými stránkami jsem nikdy neměl problém.

Automaticky přeloženo:
Whereismymoney
před rokem

Sají, úniky z této společnosti.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ne, o vašem webu jsem se dozvěděl až poté, co jsem začal hledat, zda tyto problémy neměl někdo jiný. A ano, můj účet je již plně ověřen. Příslušné oddělení (finanční) vám neodpovídá, takže live chat vám bez důvodu poskytne e-mail. Nikdo neví, jak vám pomoci. Stále říkají e-mail finančnímu oddělení, ale nedostanete odpověď, poslal jsem jim e-mail 4 dny v řadě bez odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Whereismymoney
před rokem

Podle stížností toto kasino platí . Pokud by to neudělali, zažili bychom obrovské množství stížností, tím jsem si jistý. Jediné, v co můžeme doufat, je, že kasino proces nějak urychlí.

Mohu vědět, kdy přesně jste odeslali žádost o výběr?

Podle našich informací jsou limity výběru takto:

za měsíc

10 000 €

denně

500 €

Zajímalo by mě, kde je háček? Máte nápad?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, nakonec mi odpověděli. Nastavili výběrový plán, takže jeden výběr každý týden. Dnes mi přišla platba, ale čeká mě ještě mnohem víc. Myslím, že jim trvá dlouho, než schválí výběry. Také limit není nejvyšších 400 za týden, což bude trvat věčnost, pokud jste high roller. Ale dokud dostanu peníze. Ve skutečnosti si mnoho lidí stěžuje na procedury odstoupení od smlouvy online, tak jsem našel tuto stránku

Automaticky přeloženo:
Whereismymoney
před rokem

Musím souhlasit, že 400 za týden je velmi nízký limit výběru. Záleží také na celkové výhře. Možná mi to v konverzaci uniklo, ale kolik jsi vyhrál v kasinu?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky