jak může mít toto kasino tak dobré skóre, je to podvod, přijímají pouze vklady výběry z nich nelze vzít peníze, stejná společnost pálí sázku, kasino, které bere peníze uživatelům
how can this casino have such a good score it's a scam, they only accept deposits withdrawals impossible to take money from them, same company burning bet, casino that takes money from users
Neplatili, je těžké zaplatit, ale rádi berou zálohy a chabé výmluvy.
Didn't they pay they are hard to pay they just like to take deposits and lame excuses.
Pagaram não ,eles são difíceis de pagar só gostam de receber depósitos e desculpas esfarrapadas.
Proces stažení je hrozný. Nemůžu tomu webu uvěřit. Příště se ujistěte, že používáte pouze stránky Ontario. Stále čekám na své výběry a nikdo nereaguje. Live Chat vám nemůže pomoci a neustále vám říká, abyste poslali e-mail finančnímu oddělení. Finanční oddělení nereaguje. Ztratil jsem naději, že si budu moci vybrat své 3 000 výhry
The withdrawal process is horrible. I can't believe this site. Will make sure to use Ontario sites only next time. I am still waiting for my withdrawals and no one responds back. Live Chat can't help and keeps telling you to email the financial dept. The financial department does not respond back. I've lost hope that I will be able to withdraw my 3k winnings
Hele, nezávidím ti tvoji situaci. Jak vidíme, nejste jediný, kdo měl podobné problémy. Než jste přišli hrát do tohoto kasina, zkusili jste si na našem webu zkontrolovat nějaké užitečné informace, například uživatelské recenze nebo stížnosti ? Tento zdroj může být někdy více než užitečný.
Vidím však, že ohledně vašeho výběru vás kasino stále odkáže pouze na příslušné oddělení. Jak dlouho trvá proces odstoupení od smlouvy, mohu-li se zeptat? Byl váš účet již plně ověřen?
Dej nám vědět.
Hey, I don't envy your situation. As we can see you are not the only one who had similar problems. Before you came to play in this casino, did you try to check some useful information on our website, for example user reviews or complaints ? This source can sometimes be more than helpful.
However, I see that regarding your withdrawal the casino is still only referred you to the appropriate department. How long does the withdrawal process take if I may ask ? Has your account been fully verified yet?
Let us know.
Nezaplatili??? Kyc ani neodpovídá na e-maily. Mám tisíce čekajících na stažení
They didn't pay??? Kyc doesn't even respond back to emails. I have thousands pending to be withdrawn
Jsou to 4 měsíce, ale nařídil jsem jim zablokovat účet, Altacore nv je a jejich společnosti, všechny jsou takové, přišel jsem o více než 2 000 USD ve výběrech, zdržují se, platí některým lidem, ale většina z nich ne t platit.
It's been 4 months, but I ordered them to block their account, Altacore nv is and their companies, all of them are like that, I lost more than 2k Usd in withdrawals, they delay, they pay some people but most of them don't pay.
Faz 4 meses ,mas eu mandei bloquear a conta deles ,altacore n.v está e a empresas deles,todos eles são assim perdi mais de 2k Usd em saques eles atrasando ,eles pagam algumas pessoas mas a maioria eles não pagam.
To je hrozný. Včera večer odpověděli, že mi vyplácejí splátky jednou týdně. Tak frustrující. S jinými stránkami jsem nikdy neměl problém.
That's horrible. They responded back last night saying they are paying me out installments once every week pretty much. So frustrating. I've never had an issue with other sites.
Sají, úniky z této společnosti.
They suck, leaks from this company.
Eles são péssimos, vaza desta empresa.
Ne, o vašem webu jsem se dozvěděl až poté, co jsem začal hledat, zda tyto problémy neměl někdo jiný. A ano, můj účet je již plně ověřen. Příslušné oddělení (finanční) vám neodpovídá, takže live chat vám bez důvodu poskytne e-mail. Nikdo neví, jak vám pomoci. Stále říkají e-mail finančnímu oddělení, ale nedostanete odpověď, poslal jsem jim e-mail 4 dny v řadě bez odpovědi.
No I only found out about your site after I started looking to see if anyone else has had these issues. And yes my account is already fully verified. The appropriate department (financial) doesn't respond to you so live chat gives you there email for no reason. No one knows how to help you. They keep saying email financial dept but you don't get a response back I've emailed them 4 days in a row with no response.
Podle stížností toto kasino platí . Pokud by to neudělali, zažili bychom obrovské množství stížností, tím jsem si jistý. Jediné, v co můžeme doufat, je, že kasino proces nějak urychlí.
Mohu vědět, kdy přesně jste odeslali žádost o výběr?
Podle našich informací jsou limity výběru takto:
za měsíc
10 000 €
denně
500 €
Zajímalo by mě, kde je háček? Máte nápad?
According to the complaints this casino pays. If they would not, we would experience a massive amount of complaints, I'm sure of that. The only thing we can hope for, is the casino will speed up the process somehow.
May I know when exactly did you submit the withdrawal request?
According to our information, the withdrawal limits goes as:
per month
€10,000
per day
€500
I wonder where the catch is? Do you have an idea?
Ano, nakonec mi odpověděli. Nastavili výběrový plán, takže jeden výběr každý týden. Dnes mi přišla platba, ale čeká mě ještě mnohem víc. Myslím, že jim trvá dlouho, než schválí výběry. Také limit není nejvyšších 400 za týden, což bude trvat věčnost, pokud jste high roller. Ale dokud dostanu peníze. Ve skutečnosti si mnoho lidí stěžuje na procedury odstoupení od smlouvy online, tak jsem našel tuto stránku
Yeah they finally responded to me. They set up a withdrawal plan so one withdrawal every week. I got a payment today but I have a lot more pending. I guess they just take long to approve the withdrawals. Also the limit is not the greatest 400 per week which will take forever if you are a high roller. But as long as I get my money. There's actually alot of people complaining about withdrawal procedures online that's how I found this site
Musím souhlasit, že 400 za týden je velmi nízký limit výběru. Záleží také na celkové výhře. Možná mi to v konverzaci uniklo, ale kolik jsi vyhrál v kasinu?
I must agree 400 per week is a very low withdrawal limit. It also depends on the total winnings. I may missed it in the conversation, but how much did you win in the casino?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.