Ahoj. Věřte mi, že mě opravdu mrzí, kdykoli hráč žádá o nějakou pomoc kasina a vůbec žádná odpověď 😕. Možná, že když zkusíte všem popsat situaci, poskytněte nějaké další podrobnosti zde na fóru, bude vám nabídnuta pomoc, takže to nemusíte procházet sami. Chápeš mě? 🙏
Říkáte: "Už 3 měsíce jsem si nenechal vypočítat vítěznou nabídku." Můžu se zeptat, jestli jste měli nějaký problém s hrami, možná nějaké technické problémy? 🤔 Byl to snad problém s výběrem? Odpovězte prosím s podrobnými informacemi a my vám pomůžeme se nějakým způsobem dostat z této situace, ve které jste se ocitli "uvězněni". Zde počkám na vaši odpověď.
Hello. Believe me that it makes me really sad whenever a player is asking for some kind of help from a casino and there is no answer at all 😕. Maybe if you try to describe the situation to everyone, provide some more details here on forum, there will be some help offered to you, so you don't need to go thru this all alone. Do you get me? 🙏
You are saying: "I haven't had a winning bid calculated for 3 months." May I ask if you've had some kind of problem with the games, maybe, some technical issues? 🤔 Was it a problem with a withdrawal, perhaps? Please reply with some detailed information and we will ty to help you to get out, somehow, from this situation you found yourself "trapped" in. Will wait here for your answer.
Automaticky přeloženo: